24.07.2010 - cosmic animals

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Benutzeravatar
atombrot
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 94
Registriert: Do 3. Mai 2007, 11:28
Wohnort: Kanton Zürich

24.07.2010 - cosmic animals

Beitrag von atombrot »

hey, mal wölle danke säge für das coole feschtli, isch wüki super gsi.

zerst gad acho, es halbstündli zit ka zum chli chille und denn isch au bald de tom cho und het mit sim workshop agfange... au wenni s meiste scho kennt hen isches doch wider mal spannend gsi, und het au wider mal mini kreativität beflügled zum paar tummi sache usprobiere ;)

denn am achti de warm up mitem loopus in fabula het au super passt... funkige sound mit geile grooves ;)

han di eint band denn irgendwie verpasst, will mer mitem tom am chartespile gsi sind ;) defür simmer denn für de lucky loops wider dusse ufem platz gstande...

sau krass de siech... musikalisch und au technisch gsi öppis vom beste woni live gse han, au wenns (für mich persönlich) vill z churz gsi isch...

die füürshow und au s tuech hend super id stimmig iepasst, da het îsch de lucky loops au huere guet ufd lüüt igange... da no es kompliment vom tom cosm... er isch det zu mier cho und het sich eifach gfröged, warum alli uf d füürshow lueged und niemert de liveact beachtet ;) de het ihm au recht guet passed ka wies usgse het ;)

denn binni mal bis zum act vom tom chli am chille und hänge gsi. i letschter zit vill zwenig zum schlafe cho und vill zvill los ka...

denn irgendwenn isches losgange ;) wee 4 jahr tom cosm querbeet ;) ich bin voll uf mini chöschte cho. find de sound eifach geil (und weee, er het extra für mich de another one bites the dust remix gspillt ;) ).

denn nachem tom hani no de afang vom loopus mitübercho... wär eigentli gärn nochli länger blibe, aber han scho gmerkt, dasi schier nöd han möge vom dancefloor zum füür z laufe (sind ja nur 10 meter gsi ;) ). han mi denn entschide heizga, obwohl i wüki no gern blibe wer... aber penne chani au dihei (oder im zug ;) ).

alles in allem hani eigentlich sound technisch chli was anders erwartet, wobi ich han mich au nöd sooo gross informiert. und hinedrigseit isches tip top gsi, es schöns weekend ka und chli chöne feste ;)

nomal es dicks lob ad orgas... isch wüki glatt organisiert gsi und mer het d liebi hinderem ganze guet gmerkt (nöd nur bi de orgas aber au bi de musiker)... s einzige wo mich wüki gstört het, isch de weg vom bahnhof ue gsi (aber das liit wohl au me a minere raucher lunge ;) ) wobi mer sowas ja au gern in chauf nimmt für e schöni party...

het no wär fötteli vo dete?
alcide
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 65
Registriert: Sa 24. Feb 2007, 16:47

Re: 24.07.2010 - cosmic animals

Beitrag von alcide »

helloo

wir sind jetzt auch wieder zuhause und sehr happy!

Ist alles perfekt gelaufen.. gutes wetter, fast keinen abfall am boden, friedliche partypeople und und und..

Ein grossen dank an alle! :-D

wir haben noch einen bauchbeutel gefunden: schwarz, marke: active, inkl. viele schluessel mit nen oppiun anhänger, 4 fruchtgummis und 50CHF.. meldet euch: cosmicanimals@gmail.com

bis zur nächste
Benutzeravatar
0x1d
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 259
Registriert: Mi 1. Nov 2006, 08:54
Wohnort: Winterthur
Kontaktdaten:

Re: 24.07.2010 - cosmic animals

Beitrag von 0x1d »

huhu

supper party händer da ufd bei gstellt!! =D>

d musig hät mer mega guet gfalle, vorallem loopus am afang mit dem luschtige zigüüner mafia minimal oder was das au immer gsii isch :-({|= ganz geil
dä tom cosm isch natürli au wieder edelscht gsii! kuul daser ihn gholt händ, hät richtig spass gmacht!
quer durs band, ä geniali und glungni party =)
mal öpis anders! hät mer spass gmacht :)

i hoff doch schwer ihr mached wieder mal öpis i dem stil?!

lg und biba :)
Antworten