21.08.10 - REPOINTED - Sattelegg SZ

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Benutzeravatar
Dr. Acid
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 118
Registriert: Fr 15. Aug 2008, 16:27
Wohnort: Im Zentrum des Universums
Kontaktdaten:

Re: 21.08.10 - REPOINTED - Sattelegg SZ

Beitrag von Dr. Acid »

Ogetron hat geschrieben: Und betreffend Klauerei, also s Natel ume lige lah isch halt au an ere Goa grobfahrlässig,.. Damit will i keine in Schutz neh, aber s isch halt chli provoziert.

Ach hör doch uff, ehrlich. [-o< /stop /stop /stop /doof

Innere Wält wo d'Lüüt geischtig gsund und in Ornig sind und au Reschpäkt funktioniert, chan ich miis Gäld, miini Fründin und überhaupt alles umeligge lah, wo mier ghört, ohni dass das provoziert isch. (Obwohl natürlich mi Fründin ned mier ghört, sondern nur mit mier zäme isch, aber wenn'd einigermasse gsund bisch verstahsch de Sinn scho!)

Jede weiss sälber was ihm ghört und was ned. Also ich finde da gits kei Entschuldigung sondern nur Erklärig.

Und wenn Du scho so dänksch, denn würd ich Dier us Liebi rate: Gib chli uf Diis Dänke acht, das es ned a sich sälber zämekracht. /aaahh crazyeye [-X

Ah ja, und wemmer einigermasse chli eusem Schöpfergeischt siiin Sinn und di mänschlich Gmeinschaft chli verstande het, denn würd mer so Sache eher em Eigetümer bringe oder villeicht a de Kasse abgeh als in eigne Hosesack stecke, also ich find das bruucht verhältnissmässig wenig Charakter und Intelligänz.
Also ehrlich. :-$ :-s :-k

[-o< [-o< [-o<
[-o< [-o<
[-o<
Benutzeravatar
Dr. Acid
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 118
Registriert: Fr 15. Aug 2008, 16:27
Wohnort: Im Zentrum des Universums
Kontaktdaten:

Re: 21.08.10 - REPOINTED - Sattelegg SZ

Beitrag von Dr. Acid »

So. Ich han zerscht alli Biiträg gläse und wonis nötig gfunde han miin Sänf dezue geh.
:oops:
Was ich zur Party säge wett: Ich danke mal zerscht suuuper fett em Oli, wo Frücht verteilt het und so miini Fründin doch no zu öppis und de no gsundem Ässe cho isch und au ich ha devo gnosse. Danke! /color /happy /bigs

Es fetts danke säg ich au em Sascha, de Acidfloor wider a dere Party dörfe z'mache, ja da läb ich i dere Ziit immer echli besser und meh als schuscht, wenn ich so en Acidfloor plane, verwürkliche und mache chan. Und wenn's denn au no Lüüt drunter hed wo's gfallt und die denn das au no uusdrücke chönnd, jan denn lohnt sich's dopplet und drüüfach! Also Danke!
/bigs /bigs /bigs /bigs /bigs O:) :-({|=
Es fetts danke zerscht a'd Iguanaloco Crew wo die suuuuuperduuuuper und belüchteti Deko au dasmal im Acidfloor gratis in Fronarbeit gmacht hed. Supercoool, de Oberhammer, Danke euch. Danke! /color :-D =D> =D> =D> 8-[ =D> =P~ =P~ /bigs /pfeil

Au es fetts Danke allne DJ's und au Live Act's vom Acidfloor, wo alli gratis gspillt hend. Sälbscht de Live Act us Düütschland Nürnberg isch gratis cho und de Fabian het wider mald'Mässlatte mit siim acid Live-Act chli höcher gleit. Danke. :jumper: :01s :dj :jump: :peace: :De2 n-smile_woohoo.gif n-smile_2720.gif n-smile_2728.gif n-smile_2707.gif n-smile_16_6_1v.gif n-smile_2571.gif n-smile_1017.gif n-smile_2178.gif n-smile_0496.gif n-smile_2215.gif n-smile_2183.gif n-smile_2170.gif n-smile_2597.gif

Und denn natürlich danke em suuper Publikum, wo das au no schätzt.


So.

s'Positive hani zerscht gseit.

Schad hani gfunde, das mich, eus und letschtlich euch euse uursprünglich Sound und Liechtlieferant im Stich gla het. De Acidfloor het schuscht echli anderscht uusgseeh und es bessers und anders Sound- und Visualsyschtem und -konzept gha.

Und au schad hani gfunde, das mich, eus und euch letschtlich 3 DJ's und 1 Live Act sitze glah hend, drü us Bequemlichkeit und eine us me Notfall. Ja ime Notfall chamer nüüt mache, die andere sind halt chli Trööötene, gäll! Und das mit de Bequemlichkeit: Mer mues ja ned cho go spille, aber wemmer ja gseit het, sött mer scho erschiine oder sich schuscht mindeschtens abmälde, find ich, schuscht isch chli schwachhalb. @ThommyNicolaMax, aber d'Wält isch halt noni perfekt, mues mer no chli dra schaffe, und's Mami wo alles für eim macht, de herti Verluscht, mues mer halt als Bueb und möchtegern Maa im Läbe scho no überwinmde, s'gilt also au für die inneri Wält, gäll! sic! Mami ade macht em Büebli weeh.

Ja und au da wett ich no es fetts danke doch no iiiischtreue, nämlich das de Meier gliich no gsecklet isch und de Acidfloor doch no möglich gmacht het, und au, dass d'Visuals doch au no gmacht worde sind. Danke vill mal. Und für das, das mier erscht am 8i zaabig aagfange hend uufstelle und de Acidfloor freestyle voll oldschool goamässig usem Hosesack zauberet hend, isch glaub ned schlächt gsi. Und au das mer guet ca. 2 1/2 Stund ohni Turntables gsi sind und das hend chönne überbrücke isch au cool gsi, find ich.

Uf jedefall hend alli Beteiligte sicher s'Beschte drus gmacht.
Also allne Beteiligte es fetts danke, Danke!

Und de Rescht, ich glaub da muess mer ned vill dezue säge, isch eifach super gsi, und nomal es fetts Danke a alli andere Beteiligte (und em Eric Bohland danke für's Füüüre)

Aciiiiiiiiieeeeeeed will never die! /bigs /bigs /bigs =D> =D> =D> :-$ :-$

Super party gsi

:-$

Danke Sacha für's Organisiere.

PS: Ach was Mittelmässigkeit des Sounds, (also gut, auf dem Mainfloor hats einfach nie richtig getzwitscheret weil der Sascha und ich nichts richtig Sääägezaaahniges produziert haben), aber sonst war der Sound, jedenfalls das, was ich gehört habe, einfach nur voll porno.
n-smile_2175.gif
Zuletzt geändert von Dr. Acid am Di 31. Aug 2010, 04:23, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
ProTone
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 134
Registriert: Sa 21. Feb 2009, 12:50
Wohnort: Bündnerland

Re: 21.08.10 - REPOINTED - Sattelegg SZ

Beitrag von ProTone »

müstik hat geschrieben:
Omline hat geschrieben:
:-D :-D :-D Pointer Never Ends :-D :-D :-D
ahahahahahahah
de isch nid schlecht !!!! *vorgemerkt*
Jeeeeh *Gefällt mir!!:-D!!*
Drop Acid,Not Bombs

CoLoR oF SuN
ProTone
upcoming Gig's:
.
.
14.9 Revelations @ Chur
21.9 Earthdance 2013 @ Dietikon
28.9 Forest Progressive Power
5.10 Autumn Colors II @ TG
19.10 Underground @ Stadthalle Dietikon
16.11 Flower of Life II
30.11 Phantasm Records : 20 Years Labelparty @ Club Enjoy, Schlieren
7.12 tba
15.2.14 t.b.a
11.7.14 ♥ One Love Festival ♥ @ Filisur
7.12 tba
Benutzeravatar
gemini
Beiträge: 17
Registriert: Do 8. Jan 2009, 11:33
Wohnort: schweiz

Re: 21.08.10 - REPOINTED - Sattelegg SZ

Beitrag von gemini »

............danke an alle die helfer und orgs welche diese party ermöglicht haben... =D> ....

...................aber ohne den acid floor wäre diese party für mich..........

...............................................ein dissapointer gewesen.................. :-"
Benutzeravatar
müstik
administrator
administrator
Beiträge: 2568
Registriert: Do 16. Okt 2003, 21:53

Re: 21.08.10 - REPOINTED - Sattelegg SZ

Beitrag von müstik »

Bild
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
Benutzeravatar
mr_protect
Beiträge: 46
Registriert: Do 2. Sep 2010, 18:53

Re: 21.08.10 - REPOINTED - Sattelegg SZ

Beitrag von mr_protect »

Geil war's. Merci! Gerne wieder :!:
Benutzeravatar
müstik
administrator
administrator
Beiträge: 2568
Registriert: Do 16. Okt 2003, 21:53

Re: 21.08.10 - REPOINTED - Sattelegg SZ

Beitrag von müstik »

hier noch eine Aufnahme von meinem DJ Set.

DOWNLOAD
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
Benutzeravatar
Sky
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 370
Registriert: So 17. Jan 2010, 21:36

Re: 21.08.10 - REPOINTED - Sattelegg SZ

Beitrag von Sky »

gemini hat geschrieben:............danke an alle die helfer und orgs welche diese party ermöglicht haben... =D> ....

...................aber ohne den acid floor wäre diese party für mich..........

...............................................ein dissapointer gewesen.................. :-"

seiich... xD

es war obergeil am morgen in der sonne aufm progifloor.
voll versext xD

also ich habs sehr genossen und war irgendwie überrascht, dass es so sauber war.
°gefälltmiroder°

:P
Antworten