Moon Dance Music Au 4.9.10

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Benutzeravatar
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 2115
Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
Kontaktdaten:

Re: Moon Dance Music Au 4.9.10

Beitrag von 604freund/Psykas »

Zauberhäxli hat geschrieben:...dass mini Partyziit verbi isch!!!
die isch doch nid verbiii... mi isch emel nie z'alt zum chöne fäschte, fiire, tanze... oder?
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Benutzeravatar
shivajanine
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 465
Registriert: Di 15. Aug 2006, 09:14
Wohnort: Schweiz
Kontaktdaten:

Re: Moon Dance Music Au 4.9.10

Beitrag von shivajanine »

604freund/Psykas hat geschrieben:
Zauberhäxli hat geschrieben:...dass mini Partyziit verbi isch!!!
die isch doch nid verbiii... mi isch emel nie z'alt zum chöne fäschte, fiire, tanze... oder?

das gleiche ging mir auch durch den kopf, aber man wird nun mal nicht jünger, nur im herzen kannst jung bleiben :ove:
ich lieb den sound trotzdem und werde weiter an parties gehen, egal ob die gesichter immer jünger werden und sich bei mir die falten abzeichnen /happy genau das ist das schöne daran, das alter spielt keine rolle, let it psychedelic /color
Don`t dream your life, live your dreams
milosz
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 276
Registriert: Mi 9. Mär 2005, 14:58

Re: Moon Dance Music Au 4.9.10

Beitrag von milosz »

shivajanine hat geschrieben:
604freund/Psykas hat geschrieben:
Zauberhäxli hat geschrieben:...dass mini Partyziit verbi isch!!!
die isch doch nid verbiii... mi isch emel nie z'alt zum chöne fäschte, fiire, tanze... oder?

das gleiche ging mir auch durch den kopf, aber man wird nun mal nicht jünger, nur im herzen kannst jung bleiben :ove:
ich lieb den sound trotzdem und werde weiter an parties gehen, egal ob die gesichter immer jünger werden und sich bei mir die falten abzeichnen /happy genau das ist das schöne daran, das alter spielt keine rolle, let it psychedelic /color
word! party on /happy

ps: hat mir gut gepasst im thurgau. für mich immer noch eine der schönsten regionen der schweiz :) fette anlage. musikalische highlights Tryptamon und Psycharox /color
Clandestina
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 105
Registriert: Sa 10. Feb 2007, 12:46

Re: Moon Dance Music Au 4.9.10

Beitrag von Clandestina »

Ein bisschen OT @Zauberhäxli: hab auch viele junge Gesichter gesehen...
Wie gesagt, man wird nicht jünger :-)
Für mich ist die Party Zeit jedoch noch lange nicht zu Ende...
Doch ich merke 2 wesentliche Unterschiede bei mir:vernunft und verstand setzen sich ziemlich dominant durch, und 2. Tanze ich nicht mehr die Nacht durch, und habe somit mit Hängematte und Decken mehr Gepäck:-)
Etwas Beobachte ich jedoch mit Sorge: täuscht mich das, oder hats immer mehr Abfall am Boden?
Ich hab in Erinnerung, dass ich die Parties mit sauberem Boden am morgen verlies? Aber evtl fällts mir jetzt, da ich nicht mehr durchtanze, mehr auf?
Benutzeravatar
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 508
Registriert: Fr 22. Sep 2006, 08:49
Wohnort: Land of Fantasy

Re: Moon Dance Music Au 4.9.10

Beitrag von Zauberhäxli »

shivajanine hat geschrieben:
604freund/Psykas hat geschrieben:
Zauberhäxli hat geschrieben:...dass mini Partyziit verbi isch!!!
die isch doch nid verbiii... mi isch emel nie z'alt zum chöne fäschte, fiire, tanze... oder?

das gleiche ging mir auch durch den kopf, aber man wird nun mal nicht jünger, nur im herzen kannst jung bleiben :ove:
ich lieb den sound trotzdem und werde weiter an parties gehen, egal ob die gesichter immer jünger werden und sich bei mir die falten abzeichnen /happy genau das ist das schöne daran, das alter spielt keine rolle, let it psychedelic /color
Huuiii, jetzt bin ich glaub chli missverstande worde. Ich finde nöd, dass mä z'alt cha sii zum fäschte, tanze und Party zmachen, au fühl ich mich nöd z'alt däfür.... /happy
Aber mir seits je länger je weniger...Ich han mich immer voll dihei gfühlt, hans tanze über alles gliebt (liebs eigentlich immer no) und han mini Peoples a dä Parties gseh...doch das Feeling isch eifach wäg!!! Ich dänke es liegt nöd a dä Parties sondern a mir sälber. Natürlich hät sich au vieles veränderet, dä Sound und au mini Lüt vu früehner sind nur no sälte oder gar nüme a Parties. Das heisst nöd, dass ich gar nüme a Parties gah, sondern das die Ziit für mich im Grosse und Ganze abgschlosse isch.
Es git sooo vil anderi Sache wo ich jetzt a dä Weekends gnüsse und mit eme nöiem Bewusstsii mache. Sache wo ich früehner langwilig gfunde het und sicherlich ä Party vorzoge het.
A bsundrige Aläss wie zum Bispiel am Somuna oder am Ozora wird ich sicher no gah, die spezielle Parties und Festival dänn umso meh au gnüsse. Und stay psychedelic /color .... uf jedä Fall!!!
ICH wirde die Ziite niie vergässe und immer i mim Härz träge!!!
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
Benutzeravatar
Catweazle
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 510
Registriert: So 30. Jul 2006, 09:46
Wohnort: Zürich / Basel
Kontaktdaten:

Re: Moon Dance Music Au 4.9.10

Beitrag von Catweazle »

Besser spät als garnicht, schreibe ich nun auch meinen Report. Mir hat die Party von A-Z gefallen. Als wir auf dem Platz angekommen sind, haben wir erstmal nicht schlecht gestaunt. Es war alles super schön dekoriert, cooles Soundsystem und durchwegs gute Stimmung. Soundmässig war es nicht wirklich mein Ding, aber Musik ist bekanntlicherweisse subjektiv ;) Ich möchte mich beim Manu bedanken für diese super Party und für das Booking und vorallem ein riesen Dankeschön an alle die bei meinem Set solch gute Stimmung an den Tag gelegt haben /happy

Gruss Sebi
Next Gigs:

07.01.2012 PSY TRIP / INDRA,SPADE,POPART / Stadthalle Dietikon
14.01.2012 Neon Beats 2--> Freedom Fighters-<->Lachfalter<--
28.01.2012 Partynoodles (B-Day Dominik und Max)
10.02.2012 Kernspalterparty im Borderline
18.02.2012 ANIMI¨NATURE¨ -> Kulti, Wetzikon!!

Deko chlaue isch Pfuiii !!!!

http://www.myspace.com/cateazle
Benutzeravatar
Zaubermanu
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 143
Registriert: Mi 20. Jan 2010, 16:53
Wohnort: ... bei den Sternen...

Re: Moon Dance Music Au 4.9.10

Beitrag von Zaubermanu »

sooo... eendlich chum ich aumol dazue es feedback über euseri party zgeh..und wie de sebi so guet gseit het "besser spöter als nie" ;) ... isch eigentich scho frühener denkt gsie, aber het grad nochli abschlussarbeite geh im nachhinein...
asi hat geschrieben:tausend dank a alli für's cho .......
..................

grüässli vom hofnarr <:o)
so herzig vo dir asi, dass dich extra ahgmolde hesch für dis feedback. cool hesch scho was inegschriebe.. freut mich grad sehr... willkomme .. :P ... :D


huiii, also.. wo söll ich da nur afange? es isch ja soviel passiert, wärend de Party, und au vorane bim plane.. a dere stell möcht ich mich grad mal bi allne de liebe lüüt bedanke wo mich druf ufmerksam gmacht hend und gwarnt hend, dass sehr viel lüüt werdet cho... eigentlich hend mir mit max. 300 lüüt grechnet, abr dank de viele "hiiewies" hend mir die letschte 1.5 wuche hauptsächlich damit verbracht zum alli bereich nomal ufzstocke und vergrössere. mir sind froh gsie hend mir das gmacht.. aber trotzdem sind mir so zimlich i allne bereich ganz a de grenze gsie, und zum teil scho drüber hinuus.. Trotz emene zweite shuttle, zuesatzbus und extrafahrt, sind mir mitem personetransport überforderet gsie, ursprünglich hend mir kei autos wele ufefahre lah, das hend mir den aber müesse ändere, danke a allne wo rücksichtsvoll parkiert hend... mir sind aber froh dass mr trotzdem no alli ufebracht hend :D ... entschuldigung falls öper het müesse lang warte in fischinge... öpe am halb 11 hend mir vo dene 450 bändeli wo mr gha hend scho kei meh gha, und hend müesse improvisiere, au dademit hend mir nöd grechnet, sorry für die wo keis selbergmachts meh übercho hend...
jaa, mir sind i vielne sache würklich a de grenze gsie, das het sich hald i vielne chliine details bemerkbar gmacht wo nöd recht klappet hend, oder nöd da gsie sind (wie liecht ufem und bim wc... :P ... ect.. )... aber schusch sind de asi und ich würklich meega zfriede gsie mit de party, es het alles recht guet klappet...


bsunders schön han ich gfunde das de platz die ahzahl lüt sehr guet ufgnoh und verteilt het.. het mis herz sehr berüehrt wie sich dlüüt überall iigrichtet hend und dihai gfühlt hend...

Zum Musikalische Konzept.... also, mir hend ursprünglich die idee gha, zum alli mögliche musikherze ahsprech, dass sie sich wohl fühlet.. was mir au versuecht hend im lineup umzestze, mitem ablauf und em ufbau bin ich eigentlich zfriede mit mir :P .. ( :lol: ).. aber ich persönlich han den sehr schnell gmerkt wärend de party, das es sehr schwer isch, sones konzept, sinnvol und intressant für alli umsetze, als erschtes isches eifach zu churz gsie zum soviel richtige schön, passend und sinnvoll mitenand kombiniere, da müesst mr scho 2 Täg ziit ha.. es isch mir ufgfalle das es scho fascht chli zviel gsie isch i dere ziit, und das hets hald nöd möglich gmacht, zum jedi richtig voll uszschöfpe.. also das söll jetzt überhaupt nöd ad acts grichtet sii, eher an asi und mich... irgendwie het die langi, tüüfgehendi ziit gfehlt bi jedem soundstil.. aber es isch trotzdem no intressant gsie, also ich han min spass gha ;) , und isch super gsie soviel verschiedenes... aber sicher verbesserigsfähig...

Es sind no einige kleider liige bliebe, jacke, hose.. ect.. wer was vermisst oder suecht cha gern schriebe..

Ich möcht mich no bi allne für das abrupte endi vom sound am sunntig nomittag entschuldige, de grund isch gsie das en ahwoner, wo zwar informiert gsie isch aber anschienend nöd korrekt. und er isch scho 2 mal i de nacht go reklamiere cho... am nomittag han ich den de Djs gseti sie chönd nomal chli lüüter mache.. also party wär sowieso scho bald fertig gsie, aber ich han die letscht halb stund no wele sbeschte für alli usehole, und ja, isch den zviel gsie, so hend mir kei wahl gha zum abschalte..

Es isch es wucheend mitere party gsie, wo ich nie wird vergesse.. ich möcht mich a dere stell in erschter linie bim Gländebesitzer und -Nutzer für alles danke was du gmacht hesch :-) bisch unglaublich gsie, es söt eifach meh so lüüt geh, er isch sogar no go würschtli mache cho wo mir ihm gseit hend mir hend fascht kei zässe meh, und er het sich über all die "komische aber unglaublich überus mega nette" lüüt gfreut.. den danki au de gmeind fischinge, wo trotz hinderniss ihres beschte geh hend und immer mega nett gsie sind.. ich danke au de polizei wo den glich no cho isch, und danke dir asi, dass du go rede bisch und polizei mit mim bewilligungsdossier meh verwirrt hesch als es sie intressiert het :-) .. danke vielmol em "soundmensch" ;) danke, du bisch super gsie, immer uf de matte wenn mr ihn brucht het, bin echt begeischteret gsie.. bsunders ehrehafte dank goht a alli Djs und Acts, weiss garnöd was sege, ihr alli hend mich sooo überrascht ich han soo freud gha ab jedem einzelne, jede het siis ding so geil durezoge, JEDE isch echt geil gsie!! ich danke jedem einzelne uf e anderi art... unglaubliche Dank au em Oli (Asrael Decoration) und em Andi (Traumtanzproduktion), au ihr sind unglaublich gsie, ihr hend die location verzauberet und eues beschte geh!! het mr mega freud bereitet, danke vielmal... Und vorallem dank ich allne helfer wo mitgholfe hend, ob bi de planig, bim ufbau, bi de bar, bi de technik, bi de kasse, bim iigang.. eifach überall, danke vielmal.. danke Jeff, "Kassemaa" (leider name vergesse), danke iva, tobler, beni, em hole, phil, danke annina für die cool bändeli, danke louise, danke as ganze Barteam, danke vielmal de shuttle fahrer.. eifach allne :-) .. und vorallem au alli wo ich vergesse han, ihr hend party überhaupt möglich gmacht.. a dere stell möcht ich mich au schowieder entschulidge, ich wär sogern meh bi jedem einzelne gsie, het meh mit jedem beteiligte gredet und mit ihm gfäschtet und meh glachet, und meh gredet.. aber bin hald leider viel gforderet gsie, und wenn ich ziit gha han, den hani aumal wele mich de musik hiigeh und tanz ;) .. oder versueche schlofe... aber wär gern für jede meh da gsie, sorry dass mr mich fascht nie gseh het..

ich bedanke mich au bi dir asi :-) es het riiises spass gmacht das alles zmache, trotz sehr verschiedene (zum teil total Verschiede) ahsichte, vorschtellige und idee, isches echt intressant gsie und wundervoll... super sach!! :-)

ich bedanke mich vorallem bi all dene liebe, herzhafte, guet, nette, intressante und coole lüt wo cho sind, ihr hend eus soviel geh, soviel schöni kompliment, soviel schöni moment, soviel freud, soviel spirit.. genau weg dem hend mir party organissiert, nöd weg geld und materialisumszüügs, sondern das ihr eues herz hend chöne tanke.. viel dank für alli kompliment und schöne wort.. es isch eus e eehr gsie das zmache... ... und mir werdet euses beschte geh dass mir en zweite Teil chönt mache, mit meh spirit, meh spiritualität, meh erfüllig i de klinigkeite, und no anders vieles meh.. ;-)...

ich bedanke mich bi allne und schick allne viel liecht..

manu
Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist.
jinn
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 212
Registriert: Mi 5. Aug 2009, 16:56
Wohnort: sissach u solothurn

Re: Moon Dance Music Au 4.9.10

Beitrag von jinn »

aso ich us helfer fand die stimung hammer. es lag so viel liebe in der luft auch beim abbau.

eine frage habe ich noch als ich oben an der kasse stand ( bändeli gebunden) hat mir ein live act eine cd versprochen wer war das schon wieder ??


lg manu ( de mit em pilz und der feder anhänger )
Benutzeravatar
Sky
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 370
Registriert: So 17. Jan 2010, 21:36

Re: Moon Dance Music Au 4.9.10

Beitrag von Sky »

Ohh /color

son herziigi party ishes gsii, ich bi leidr so ufde schnörre gsii dasi nur umechillt bi und glaberet ha und nur selte ufm floor vore gsii bin, aber ich hand party echt cool gfunde :)
und de techno-shit ish au nid schlecht gsii...

°discoshit°

:lol:
Pufflibäng

Re: Moon Dance Music Au 4.9.10

Beitrag von Pufflibäng »

Ich bin zwar sehr spät dran, aber besser spät als nie :-)

Meine erste Goa-Party in meinem Leben und sie war einfach wundervoll. So viele neue Eindrücke, so viele nette Menschen. Die Party hatte was mystisches an sich. Ich sass zwar mehr am Rand und beobachtete - aber es hatte mir eine riesen Freude bereitet, den vielen Menschen beim Tanzen zu zuschauen. An den Sonnenbrand danach kann ich mich noch bis heute erinnern, autsch. :-) Danke /color
Antworten