11. September De Geni het gschiiter brönnt

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen

IST DAS WIRKLICH SO???

JA, ihr habt völlig recht
41
61%
NEIN, ihr seid nur depressiv
10
15%
TOTAL EGAL, kommentar überflüssig
16
24%
 
Insgesamt abgegebene Stimmen: 67

Benutzeravatar
yamantaka
Beiträge: 23
Registriert: Fr 20. Okt 2006, 16:47

11. September De Geni het gschiiter brönnt

Beitrag von yamantaka »

vilecht händ sech d'ziite g'änderet, aber....

-verwirrig pur im vorfäld (wer chont jetz ond wer spielt jetz etc.)
-kei wc (ganz wald voll nastüechli ond schiessipapier)
-minimals deko (öpe 3 tüecher ond paar uv lampe)
-billigi alag
-ganz nacht monotone sound (abwächslig bringt pep)
-5 Fr. för es Bier???

hmmm, ond das för 25.- ??? gross bekannti oder internationali acts oder dj's hani glaub ned gseh, oder verpasst? die meischte sind jo eh us euche eigene reihe cho.

mer hätte jo nüt gäg das alles, aber denn för max. 10 Franke itritt ond kommunizieret das au, please

ah jo genau...dä witz mitm gratis bier ODER mineral för's hälfe ufruume, dä esch super gsi /bigs
und denkt daran...die welt wird sich weiter drehen...mit oder ohne uns =)
fb yamantaka nico
Benutzeravatar
Sky
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 370
Registriert: So 17. Jan 2010, 21:36

Re: 11. September De Geni het gschiiter brönnt

Beitrag von Sky »

=P~ =P~ =P~ zum glück bini nööd choo =P~ =P~ =P~

Okay, nei...
Aber mis gfühl vo spontan-aschiss und zmittst ufem weg umchere het mi auso doch nid trüügt xD
lustigewitz.
LaubSauger
Beiträge: 7
Registriert: Mi 4. Mär 2009, 21:13

Re: 11. September De Geni het gschiiter brönnt

Beitrag von LaubSauger »

Deko usw. ging schon in Ordnung, aber die Anlage war der Horror.

Selbst auf einer Lautstärke bei der man sich 2m vor der Box noch gemütlich unterhalten konnte war der Sound zermatscht und am scheppern. Für 25 Steine is das meiner Meinung nach ne zu schwache Vorbereitung.

Und n 5er fürs Bier? Was geht den eigentlich? Für 1.50 im Coop holen und dann das....
Benutzeravatar
Catweazle
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 510
Registriert: So 30. Jul 2006, 09:46
Wohnort: Zürich / Basel
Kontaktdaten:

Re: 11. September De Geni het gschiiter brönnt

Beitrag von Catweazle »

Bi nit an de Party gsi allso gits vo minere Siite us nüt züssere. Aber isch 5.- für e Dose Bier nit Standard. Also ich find das jetzt nit e sooo völlig überrisse /wurm
Next Gigs:

07.01.2012 PSY TRIP / INDRA,SPADE,POPART / Stadthalle Dietikon
14.01.2012 Neon Beats 2--> Freedom Fighters-<->Lachfalter<--
28.01.2012 Partynoodles (B-Day Dominik und Max)
10.02.2012 Kernspalterparty im Borderline
18.02.2012 ANIMI¨NATURE¨ -> Kulti, Wetzikon!!

Deko chlaue isch Pfuiii !!!!

http://www.myspace.com/cateazle
LR-GG
Beiträge: 1
Registriert: So 12. Sep 2010, 15:54

Re: 11. September De Geni het gschiiter brönnt

Beitrag von LR-GG »

ich has geil gfunde, bsunders am sokrates sin act. für mich hets passt!
Benutzeravatar
atombrot
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 94
Registriert: Do 3. Mai 2007, 11:28
Wohnort: Kanton Zürich

Re: 11. September De Geni het gschiiter brönnt

Beitrag von atombrot »

finds es bitzeli übertribe din post. s einzig, woni mi wüki aschlüsse chan isch da mit de soundalag. bini au chli enttüscht gsi. sust denki bisch du eifach zu empfindlich...

5 stutz für es bier? da hets kes kafi und ke bar, wo du s bier günstiger berchunsch. figgsch die au a, das die sone rise marge druf hend? au a parties hani scho me zahlt.
das d party selber 25 stuz choschted isch au scho im vorus klar gsi, wennd di mal informiert hettisch.
denn hettisch übrigens au s lineup gse und gmerkt dases kes internatinoals star ufgebot ka het...
und ja, es het echli es durenand ge am afang (het au gründ ge defür), aber im 2. thread isch denn wüki alles suber ufglistet gsi...

aber ja, wills dier nöd passt het zwünsche dass de geni brennt isch ja mal di richtig istellig (sorry, aber das isch ja wohl öppis vom asozialste woni sit längerem kört han :/ )

villicht hets dier nöd gfalle. ich aber han min spass ka (und wies usgse het no einigi andere lüt au) und han de sound vor und nach eusem liveact teils au sehr chöne gnüsse. isch nöd alles ganz mis ding gsi, soundtechnisch, aber monoton findi anderst. sind am 11 am abed dete gsi und has trotz de "guete alag" chum vom dancefloor weg gschafft...

ich denk de priis isch sicher happig gsi, wobi minere meinig na no a de grenze.

villicht bisch eifach chli verwöhnt mit guete parties, aber gan mal irgendwo anderst ane party (jetz speziell nöd goa) wo di ganz nacht durelauft und dj's und liveacts chömed... zahlsch sicher me als da a de party zahle würsch. und wennd dete motze würsch, würdisch warschindli nur usglached werde...

naja, ich han e super nacht ka und hend mitem schneidi au sehr spass ka bim spiele. danke de lüt wo trotz de soundalag vorne am abga gsi sind und sich de spass nöd ne la hend ;)
Benutzeravatar
Sky
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 370
Registriert: So 17. Jan 2010, 21:36

Re: 11. September De Geni het gschiiter brönnt

Beitrag von Sky »

at atombrot...


Din post gliicht chli miim vom mystische usbüütigstanz... (nur dass ich einigi argument nid ganz so dämlich formuliert ha...)
Über d soundalag chani nüüt sege, bi ja nid döte gsii...

5 stutz für es bier wo chotzgrusig ish (prix garantie) und 2min nachem öffne schal wird findi viiel zviel.
und imene kafi oder am kiosk chashes für 1.- chaufe.
Vielicht an partys wo vilicht neelix liveact gmacht het (wie im ug)... denn weisch aber wieso du soviel zahlsch.
Das mit de 25.- isch überrisse, völlig, au wenn mer s lineup vorher gseht.
genau WILL mers vorher gseht ishs überrisse alles djs vom gliche label und niemert wome würkli kennt, und em sokrates sin liveact chani mittlerwiile schier uswendig. nix speziells.

Das mitem geni brennt isch wohl ironie gsii... (??ATOMgehirnBROT??)

s stairs het quinto elemento gha am friti, isch gratis gsii und super. s bier het nur 3.50 kostet.
imne club.

peasn-.

edit: nid verwöhnt mit guete partys.
ender agschisse vo all dene schlechte übertürede partys.
Zuletzt geändert von Sky am So 12. Sep 2010, 17:33, insgesamt 2-mal geändert.
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj
Beiträge: 2180
Registriert: Mo 6. Sep 2004, 22:01
Wohnort: Gotham City

Re: 11. September De Geni het gschiiter brönnt

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

atombrot hat geschrieben:villicht bisch eifach chli verwöhnt mit guete parties,
hahahaha nei esch klar......... Satz des Jahres
atombrot hat geschrieben: aber gan mal irgendwo anderst ane party (jetz speziell nöd goa) wo di ganz nacht durelauft und dj's und liveacts chömed... zahlsch sicher me als da a de party zahle würsch.
nume so als verglich das weekend hed de JAMES MONRO (FLYING RHINO REC.) in Luzern gspielt Party esch die Ganz nacht glofe und das ganze hesch für 15.- becho Geili Location und Top Lightshow inklusive.
chönt jetzt nu 20anderi bispiel mache aber ja merksch öppis??????
Benutzeravatar
derphysiker2k
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 440
Registriert: Do 22. Nov 2007, 14:25
Wohnort: Züri

Re: 11. September De Geni het gschiiter brönnt

Beitrag von derphysiker2k »

alsoooo........
erstmal danke danke danke an alle leute wo mit gefeiert haben. es war einfach nur schön davorn für euch zspieln. so ´viel freude hatte ich schon lang nich mehr auf ner fete.
die stimmung war dort war mal wieder richtig gut und die location hat mir mega gefallen inklusive deko!!!

die anlage war leider nich wirklich eingestellt\ausgerichtet. das war leider ein großer schwachpunkt.
der eintrittspreis war schon hoch doch im vorfeld publiziert , inkl. line up!(man muss ja auch das risiko sehen, dass einem die anlage etc kaputt gehen kann\beschlagnahmt wird, resp. man eine busse zahlen muss)
5stutz das bier is schon nicht wenig, dass stimmt wohl.(vllt mal auf ne gute günstige sorte wechseln, dann sind 2-3 stutz auch genug(ich mags feldschlösschen halt nich^^))
yamantaka hat geschrieben: -ganz nacht monotone sound (abwächslig bringt pep)
ähhhh moment!
1. das war gut durchwachsen( fullon in "etlichen" formen + progi)
2. wurde über den soundstyle im vorhinein gesprochen
3. is das doch wohl einer der ausgelutschesten mängel wo man bringen kann



ich hatte wirklich viel spass und viele viele andere, sichtlich auch




danke und bis nächstes mal



MFG
Kokain ist Gottesweg!
--d(o.O)b--(dir zu sagen, dass du zuviel Geld hast.) --d(o.O)b--


Solange mein Chef so tut, als würde er mich richtig bezahlen,
solange tue ich, als würde ich richtig arbeiten.

Wer etwas kann, TUT es,
wer etwas NICHT kann,UNTERRICHTET es,
wer es WEDER TUN NOCH UNTERRICHTEN KANN,
LEITET ES
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj
Beiträge: 2180
Registriert: Mo 6. Sep 2004, 22:01
Wohnort: Gotham City

Re: 11. September De Geni het gschiiter brönnt

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

derphysiker2k hat geschrieben: die anlage war leider nich wirklich eingestellt\ausgerichtet. das war leider ein großer schwachpunkt.
der eintrittspreis war schon hoch doch im vorfeld publiziert , inkl. line up!(man muss ja auch das risiko sehen, dass einem die anlage etc kaputt gehen kann\beschlagnahmt wird, resp. man eine busse zahlen muss)

Muauhahuahuauh wird ja emmer besser
also als erscht versicheret mer sich für so sache und falls e Person dalag kaputtmacht gez nu en Haftpflicht usw...

und wenn mer en Bewilligti Party macht de muss mer au de Priis ned ufe jage weil mer angst muss ha vonere Bues oder das ein gar dalag beschlagnahmed aso sorry

aso falls das würkli en ilegalli party gse esch was schwer de aschin mache den esch es eifach nume dreischt und Krank was ihr do abzoge hend aber ebe esch ja bi eu schiinbar ade Tagesornig so man hört ja so einiges
Benutzeravatar
Sky
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 370
Registriert: So 17. Jan 2010, 21:36

Re: 11. September De Geni het gschiiter brönnt

Beitrag von Sky »

M!GuZ / Pump'n'King hat geschrieben:
aso falls das würkli en ilegalli party gse esch was schwer de aschin mache den esch es eifach nume dreischt und Krank was ihr do abzoge hend aber ebe esch ja bi eu schiinbar ade Tagesornig so man hört ja so einiges

ich glaub da johr ish no ke legali outdoor vode neptunes gsii...
Benutzeravatar
derphysiker2k
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 440
Registriert: Do 22. Nov 2007, 14:25
Wohnort: Züri

Re: 11. September De Geni het gschiiter brönnt

Beitrag von derphysiker2k »

Sky hat geschrieben:
M!GuZ / Pump'n'King hat geschrieben:
aso falls das würkli en ilegalli party gse esch was schwer de aschin mache den esch es eifach nume dreischt und Krank was ihr do abzoge hend aber ebe esch ja bi eu schiinbar ade Tagesornig so man hört ja so einiges

ich glaub da johr ish no ke legali outdoor vode neptunes gsii...
standart!
Kokain ist Gottesweg!
--d(o.O)b--(dir zu sagen, dass du zuviel Geld hast.) --d(o.O)b--


Solange mein Chef so tut, als würde er mich richtig bezahlen,
solange tue ich, als würde ich richtig arbeiten.

Wer etwas kann, TUT es,
wer etwas NICHT kann,UNTERRICHTET es,
wer es WEDER TUN NOCH UNTERRICHTEN KANN,
LEITET ES
Benutzeravatar
YPSYLON NEPTUNES
Beiträge: 10
Registriert: Sa 31. Jul 2010, 01:25

Re: 11. September De Geni het gschiiter brönnt

Beitrag von YPSYLON NEPTUNES »

/color Hallo Zusammen /color


Zuerst einmal: DANKE fürs Booking! Hat riesig Spass gemacht von 00.00Uhr bis 01.15Uhr zu Sounden! Und dabei auch gleich noch meine 2 neuen Tracks presentieren zu dürfen!!! :oops: /color Danke an alle die dabei so abgingen! /color
n-smile_2213.gif n-smile_2213.gif n-smile_2213.gif n-smile_2213.gif n-smile_2213.gif n-smile_2213.gif n-smile_2213.gif n-smile_2213.gif n-smile_2213.gif n-smile_2213.gif n-smile_2213.gif n-smile_2213.gif n-smile_2213.gif n-smile_2213.gif n-smile_2213.gif n-smile_2213.gif n-smile_2213.gif n-smile_2213.gif n-smile_2213.gif

Wie auch schon beim Mystischen Frühlingstanz hatte ich ja Organisations-technisch und generell absolut nichts mit der Party zu tun! Deshalb lag es auch nicht in meiner Macht etwas an den Preisen zu ändern, worauf mich eben ein paar Leute ansprachen und ich ihnen dies erklären musste. Ich sagte nur unter Druck zu, dass die Party unter the Neptunes läuft. Ich für mich wollte dies nicht! Aber das ist eine andere Geschichte und gehört nicht hier hin ;-).....


Ich persönlich fand die Preise allerdings total ok!....wenn ich, (was ich seit ich an goas gehe zum glück nicht mehr machen muss :mrgreen:) in Zürich in irgend einen Club gehen würde, würde ich bestimmt gleichviel oder noch mehr ausgeben....und 5.- für ein 5dl Feldschlösschen ist mitten im Wald nicht günstig, aber ok! Und wenn ich in einen Club gehen würde, hätte ich bestimmt nicht diesen speziellen Goa-Spirit, mit so vielen lieben Leute, richtig geilem Sound, mitten im Wald einfach zu sein und friedlich zu feiern.....und würde höchstens im normalen "Club-Dancefloor-Gedränge" auf irgendwelche versnopten Peoples treffen die blöd rumpöbeln, sich eben nichts bessers gewohnt sind! /color /color /color /color /color

Die Deko fand ich sehr schön und liebevoll gestaltet....
Ein kleines Beispiel sind die Fliegenpilze hinter den Rechaudkerzen auf dem Weg zum Chillout Place, die ich mit meiner Freundin etwa 10 min. betrachtete und wir es nicht glauben konnten bis wir merkten, dass die ja gar nicht echt sind..... :shock: :shock: :shock: Was uns herzhaft ab uns selber lachen lies..hihihihihi :-D .
Der Platz wurde richtig gut ausgenützt, es war recht weitläufig alles, was mir an Goa-Party immer sehr gefällt. Überall war wieder etwas das man bestaunen konnte. /doof


Ab der Location selber konnte ich auch nur staunen!!! So stelle ich mir eine fast perfekte Wald Location vor!!! Der Blick vom Chillout oben runter zur Party war schlicht Atemberaubend! Sofern man für solche Sachen offen ist und nicht mit Scheuklappen durch die Welt läuft!
derphysiker2k hat geschrieben:
yamantaka hat geschrieben: -ganz nacht monotone sound (abwächslig bringt pep)
ähhhh moment!
1. das war gut durchwachsen( fullon in "etlichen" formen + progi)
2. wurde über den soundstyle im vorhinein gesprochen
3. is das doch wohl einer der ausgelutschesten mängel wo man bringen kann
....kann ich mich am Physiker2k nur anschliessen.....also von Monoton kann ja wohl nicht die Rede sein!

An Lorenz alias DJ Aeon: hey! "give me five" :dj Cool gsi dich endlich widermal z`gseh! Und grosses Komplimen! bin nöd ganz sicher aber häsch glaub serschte mal vor so vielnä lüt ufgleit.....Hut ab! häsch würkli SUPER gmacht!!! =D> =D> =D>

Ein grosses Dankeschön und ein Kompliment an Röö! Hammer was du da auf die Beine gestellt hast! Und zu deiner Frage am Schluss: Bist natürlich herzlich Willkommen als DJ bei Neptunes!

Dann noch danke an die Italiener, die mit ihrem Jungle Juice Stand mal was ganz neues in die Scene brachten und mir sogar so ein Jungle Juice spendierten....(Ich fand den richtig lecker :mrgreen: )

Danke auch an Manuel, Dominik und Dominik, Stephanie, Sahra, Andrin und Höschi für die netten Gespräche.....

Einziges Manko meinerseits, war halt das wie schon oft erwähnte Soundsystem! Allerdings hörte ich, das bis ca. 2 Tage vor der Party ein anderes Soundsystem vorgesehen war, dann aber der Deal platzte und innerhalb der verbleibenden 2 Tagen dieses Soundsystem die beste improvisierte Lösung war....also auch absolutes Verständniss dafür!

Ja`na`nun`gut`denhalt /bigs

Peace, liebe Grüsse und bis zum nächsten mal......Dominic
......Dive Deeper.....The Neptunes President
Bild
Benutzeravatar
atombrot
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 94
Registriert: Do 3. Mai 2007, 11:28
Wohnort: Kanton Zürich

Re: 11. September De Geni het gschiiter brönnt

Beitrag von atombrot »

@sky
tut mer leid dasi mini argument nöd weniger dämlich formuliert han, aber gad nach de party und immer no recht gschluched gsi ;)
das das nöd ernst gmeint isch isch irgendwodure klar, andersits hets mi eifach gnervt. es tönt für mich nach "mier hets nöd gfalle, drum hett doch die party sölle am gschiedschte abfucke"... mier hend au paar sache nöd passt, aber alles in allem han ichs e sehr geili party gfunde.
M!GuZ / Pump'n'King hat geschrieben:
atombrot hat geschrieben:villicht bisch eifach chli verwöhnt mit guete parties,
hahahaha nei esch klar......... Satz des Jahres
ich verwiise uf min vorrige kommentar... hirn leer, fallt teilwis schwer sinnvolli sätz z formuliere ;) aber egal, will der de satz so gfallt, dörfsch en gad palte.
M!GuZ / Pump'n'King hat geschrieben:
atombrot hat geschrieben: aber gan mal irgendwo anderst ane party (jetz speziell nöd goa) wo di ganz nacht durelauft und dj's und liveacts chömed... zahlsch sicher me als da a de party zahle würsch.
nume so als verglich das weekend hed de JAMES MONRO (FLYING RHINO REC.) in Luzern gspielt Party esch die Ganz nacht glofe und das ganze hesch für 15.- becho Geili Location und Top Lightshow inklusive.
chönt jetzt nu 20anderi bispiel mache aber ja merksch öppis??????
ok, isch es schlechts bispil gsi (bin zwar au scho a gnueg "events" gsi, wod schlussendlich mit de barpriise locker me lige lasch). aber ich gse s problem glich nöd. es isch im voruus bekannt gsi wases choschted und was lauft.

gad weg de soundalag hett ichs fair gfunde, wemmer mitem itritt 5 oder 10 stuz abe wär.
Benutzeravatar
Sky
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 370
Registriert: So 17. Jan 2010, 21:36

Re: 11. September De Geni het gschiiter brönnt

Beitrag von Sky »

at atombroot: aiight alte ;)
Gesperrt