11.9.2010 White Forrest

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Benutzeravatar
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 2114
Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
Kontaktdaten:

Re: 11.9.2010 White Forrest

Beitrag von 604freund/Psykas »

Napf-Zwärgli hat geschrieben: ond wemmer ke platz för es zigi stömel seckli het het jo eusi klider industrie jo so was wie hose seck erfonde hehe do hend emmer gnue platz för die stömell.

so ie dem senn nice wickend @all
kennsch doch die lüüt, sind sech oft zschön n stinkige zigistümmel in sack zneh... ](*,)
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Benutzeravatar
sméagol
dj
dj
Beiträge: 35
Registriert: So 9. Dez 2007, 14:16
Wohnort: sarnen

Re: 11.9.2010 White Forrest

Beitrag von sméagol »

hallo zäme, wetmi ai numal härtzlich fürs super geile booking bedanke,jetz woni endlich wider registriert bi im mystical! P-))) das isch für mich eini vode geilste partys gsi zum musig mache, ai die ganzi party hed än suberi linie dinne gha vode dj's über d'musig eifach genial gsi,so wies muess sie. das nenn ich goa party!Fetts danke schön a all, iher sind diä geilste!!! =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
und eifach ai numal äs special thanks a adi,renato,si fründin,reto, jasmin und all wo sust nu bi überschall däbie sind,das hender supermegaguet gmacht... =D> =D> =D> =D> =D>
das mitem güsel,isch vo mier här gseh ai rächt erschreckend gsi, am morge wonis gseh ha,eifach schad dases lüüt gid wo so respektlos zuder natur sind und de nu partys bsuechid i dere nu schöne natur!!! janu da gahds halt leider echt vielne nurnu um eis /pille /pille /pille /pille /pille....
aber wot jetz gar nüme meh uf das thema i gah, hoffe es nähm sich jede diä diskussion chli zhärze und de chund das nechstmal ai scho viel besser.
muess vielicht nu däzue säge,dasme güselsäck ide nacht chli besser hät selle belüchte,so dasmersi ai gseh /ohaa hät im dunkle uv liecht....
@ tripeltrapel danke für dis super lob, dä dj wo dis lied ufgleid hed wär ich de gsi! 8-)))))))) /happy /happy /happy /happy =D> =D>
also hope to c u next time again on the dancefloor!!!! gruess Sméagol
Benutzeravatar
BuddhaNature
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1484
Registriert: Fr 6. Mär 2009, 17:14
Wohnort: Luzern

Re: 11.9.2010 White Forrest

Beitrag von BuddhaNature »

sméagol hat geschrieben:,eifach schad dases lüüt gid wo so respektlos zuder natur sind und de nu partys bsuechid i dere nu schöne natur!!!
hab vorgestern von einem freund folgendes erfahren:

er war an diesem weekend mit dem bike unterwegs, und erfuhr von einem förster-/wildtierhüter dass dieser die polizei angerufen hätte:
anscheinend hat sich dieser äusserst aufgeregt, dass etliche leute einfach an den wegrand geschissen hatten und die ganzen tüchlis und all dies liegen liessen.
gefrustet habe dieser dann die polizei angerufen. um die musik, oder lautstärke ging es anscheinend nicht einmal.

wird sicherlich nicht einfacher künftig auf dem pilatus ähnliche partys zu veranstalten -> wir sind demnach selbst daran schuld!
GEH DEN WEG DES HERZENS

Antworten