Schalltherapie 23.10.2010 Altrüti

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Benutzeravatar
Suy
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 55
Registriert: Mo 23. Feb 2009, 19:31
Kontaktdaten:

Schalltherapie 23.10.2010 Altrüti

Beitrag von Suy »

Ja was soll man dazu noch sagen...

Die Party hät mir seeehr guet gfalle...für mich persönlich eini vo dä schönschte gsi wo ich das Jahr han dörfe miterlebe.

Vo Afang bis am schluss hät ä sehr gueti, "familieri" Stimmig gherrscht, obwohl ja sehr viel Lüüt cho sind...deko, personal, musik hani au super gfunde.


ei frag heti no (also eigentlich zwei): Abfallchübel /frage händ die sich vor mir versteckt oder häts dine wükli kein einzige Abfallchübel gha? (ussert die ufem WC?!) isch das absicht gsi oder isch das schlicht und eifach vergässe gange? ich hets also no begrüesst äs paar abfallchübel azträffe...

und ja, im "chillout" hets vo mir us anstatt bänkli und tisch dörfe sofas ha und die grosse bierfläsche bitte nächschtmal echli liechter mache /bigs

da die Party für mich aber sehr magisch gsi isch, sind die wenige "negative" sache wo mir ufgfalle sind (wo ja teilwiis nödemal ernscht gmeint sind 8-[ ) eigentlich reini näbesach.

ÄS RIESE-GROSSES, HERZLICHS DANKESCHÖN A ALLI WO MITGHULFE, MITTANZT, MITGHÄNGT, MITGREDT, MITGLACHT HÄND...DANK EUI ALLNE WIEDER Ä UNVERGÄSSLICHI PARTY MEH I MINE ERINNERIGE!

ich fühl mi jetzt no ganz /color /color /color
Benutzeravatar
psyfreak
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 848
Registriert: Mo 11. Jul 2005, 10:43
Wohnort: planet earth
Kontaktdaten:

Re: Schalltherapie 23.10.2010 Altrüti

Beitrag von psyfreak »

+++
esch de hammer gsi!!!
be jo eigentlich kei Progi-Fan (wie a mim Name erkänntlich esch)... aber hey!!! super fette geile hammer Progi durchs Band vo A-Z...
ha nie s'gfühl becho, das de sound langwilig wär oder so... eifach geil gsi!
so um die 4i am morge und so vom 6i bis 8i am morge esch de sound de oberkiller gsi! glaubs DayDin oder so hed mer super gfalle... beats vom gröbschte! =D>

danke för das kuule fäscht!
d'lüüt send jo super kuul drof gsi... ha mit Bündner, Walliser, Zürcher, Luzerner ond Dütsche gspröch gha... alli voll easy druf! /color

d'ständ send die beschte gsi! super chleider, guete food, caipi (trinki ned aber ha gseh dases gloffe esch)... =D>

danke vill mol =D> =D> =D> super sach gsi!


---
das metem Abfall esch mer au ufgfalle... gäge morge besch bi jedem 2. schritt über en Bächer oder en Fläsche gstolperet...
aber gstört hed mi das ned... dosse rauche esch müehsamer gsi bi dem kack wätter O:)

faire barpreise?? (stand auf dem Flyer)... naja, hässliches Bier für 7.- find ich nicht sehr fair... und das gute Bier nur Alk-frei... ](*,)


aber auf jeden fall gerne wieder... geile location, gute mukke... =D>
Bild Bild and Bild
hairflower
Beiträge: 4
Registriert: Mo 12. Okt 2009, 07:44

Re: Schalltherapie 23.10.2010 Altrüti

Beitrag von hairflower »

1a supersause gsi! :-)

schön xsi das es gäg de morge biz weniger lüüt gäh hät, so hämmer ab dänn voll chönne abrocke! erste sahne stimmig gsi, bis am mittag – wow, hät saumässig spass gmacht!

live acts alli top wie erwartet, d sets vom jackatak und sinsan sind absolut geil gsi...!

leider isch d akustik i däre location nöd so spitze, d abfallchübel wo nöd existiert händ, und d bierfläsche wo eifach z schwär gsi sind, händ en churze momänt biz zdänke gäh, aber was sölls - defür hät suscht ALLES gstumme.

danke, danke, danke, a alli – organisation und partylüüt – bin scholang nüme so zfriede hei is bett gfalle!
/color
Benutzeravatar
timmit
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 373
Registriert: So 19. Sep 2010, 08:05

Re: Schalltherapie 23.10.2010 Altrüti

Beitrag von timmit »

het mehr ebefalls sehr guet gfalle,
vill lüüt und liechti bedänke ebi no ieglah werd,
wo sich denn aber gleit hend =)

gueti musik, au wenns für min gschmack zwüsched ie mal chli
anders hetti chöne geh, aber will a dere stell nöd umemotze :))
daydin hetmehr bsunders guet gfalle... :))

isch au sehr guet abgange und ben nur nätte lüüt begegnet ...

danke für d organisation
und sowieso allne danke für alles :D

höhö
schöe tag na :)
gruess
crocop
Beiträge: 29
Registriert: Do 2. Jul 2009, 07:58

Re: Schalltherapie 23.10.2010 Altrüti

Beitrag von crocop »

bi zwar kei progi-fan aber der sound a der party isch eifach hammer gsi vo a-z het mi so richtig gepackt durch und durch /color

isch sicher eini vone beschti party diz jahr gsi.

scheisse isch nur dasi vorna meh wo en stund ha müesse "astah" bisi rein bi cho ha sogar zersch gedeicht dasi vili gar nimme reinchume will sovil lit vorna gwarte heint und di hita nit so gross het üsgseh.
Benutzeravatar
RumpelTroll
Beiträge: 27
Registriert: Mo 21. Jul 2008, 10:57
Wohnort: Zürich

Re: Schalltherapie 23.10.2010 Altrüti

Beitrag von RumpelTroll »



STIMMUNG!!!
Bis eis brüellet !!!
Benutzeravatar
netztier
Beiträge: 27
Registriert: Mi 8. Jul 2009, 20:36
Wohnort: 54xx

Re: Schalltherapie 23.10.2010 Altrüti

Beitrag von netztier »

Das isch e feini Fuehr gsi. Am aafang isch chli schwirig gsi für mi, ha meh als ein Chnuurz gha i mir inne, und ha eifach nid chönne loslah. D Location het mer zwar sehr gfalle, und mit dem liecht nach hinde aastiigende Bode isch chli sowas wie OpenAir-Feeling ufcho. Zum Glück sind denn es paar bekannti Gsichter uftaucht und sind mer cho "salü" säge, und elleige mit dem het's i mir inne "die richtige Chnöpf drückt", i ha chönne abhänke, und denn isch d Party losgange! /happy

Au Deko und s Liecht sind guet gmacht gsi, und es het mi tunkt, dass sich da eine würkli um Abwächslig bim Lämple bemüeht het und nid eifach s gliche Programm het durelaufe lah, Komplimänt! =D>

Das mit de Kasse - nunjaaa.. isch irgendwie fürchterlich langsam gange, obwohl ja no nid mal voll gsi isch churz nach de 12ne. Ha denn später gseh, dass tatsächli Lüüt händ müesse usserhalb vom Gitter warte.


Gröschte Kritikpunkt isch für mi aber d Soundaalag gsi

Au renommierts Equipment vo Kling+Freitag brucht e gueti Abstimmig, und a dere het ganz tütlich bis fasch wörtlich schmärzhaft gfählt :-( . Wenn e guet abgstimmti Aalag lauft, de chasch au weniger als 5m vor em Boxeturm stah und de Sound eifach gnüsse, ohni dass der d Ohre wehtüend.

Aber da am Samschtig händ eim au uf meh als 5m d Mittine und d Höchine würkli schmärzhaft i d Ohre brüelet, und bim Jackatec sim letschte Track ("1987" von Ticon isch das doch gsi, oder?) het sich de Sound nume no überschlage und verzerrt - bi denn öppe i de Mitti gsi vom Ruum. Jungs, das cha en guete Tonfuzzi besser! So wie am Samschtig isch die Aalag ke gueti Referänz gsi für de grossi Name. [-(


Grux

netztier
Benutzeravatar
psg
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 96
Registriert: Mo 18. Jan 2010, 18:28

Re: Schalltherapie 23.10.2010 Altrüti

Beitrag von psg »

wow eifach numä dä börner gsie!! het mechtig grockt!! =D> =D>
hett sich würkli glohnt uf rüti zcho, dankä dä org. für die super party!!!
für mich het alles gstumme vo A-Z eifach nümä schön gsie!! schad is wetter nid schöner gsie
dä het mer chönnä am morgä na die schön ussicht gnüsse, aber was sölls es het gfägget!!

dankä dankä und namal dankä!! /happy :mrgreen:

grüessli psg
„Wenn du an den Tag bringst, was in dir ist, wird, was du hervorbringst, dich retten.

Wenn du nicht an den Tag bringst, was in dir ist, wird, was du nicht hervorbringst, dich

verderben."
hoeschi35
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 55
Registriert: Di 4. Dez 2007, 10:31

Re: Schalltherapie 23.10.2010 Altrüti

Beitrag von hoeschi35 »

/bigs /bigs /bigs /bigs /bigs /bigs /bigs /bigs
ja was soll man dazu noch sagen and die crew von pitsch records thx an euch alle es war der burnnnnnnnnnnner.
/happy /happy die deko war mega thx kasper wie immer tolle sache gewessen
die anlage war ja voll fett genau richtig für diesen raum dan ein mega thx an chris von DMT das ich 3stunden mit dem laser ume freudele durfte hat echt spass gemacht.
dan alle freunde herzis lieben die ich da getroffen habe war cool mit euch
und da ich progi liebe kann es ruihg mehr so events geben.klar in der nacht war es ein wenig zuvoll aber so gegen den morgen wars dan wider angenehm und man hatte genügend platz.
die bar preise waren ganz okay und die longdrinks hefftig /aaahh /aaahh /aaahh /aaahh
wünsche euch ne gute zeit und die fotos sind im facebook online unter ferdi hoeschi pan
an alle freagels gnömlis veranstallter have good time und freue mich auf die nächste party von euch
ein herzliches thx aus dem verschneiten st galler oberland höschi
Rusty
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 135
Registriert: Mo 21. Aug 2006, 11:01
Wohnort: Zug

Re: Schalltherapie 23.10.2010 Altrüti

Beitrag von Rusty »

Sooo, nun sehe ich mich mich gezwungen kurz stellung zu nehem nachdem jetzt auch noch mein übername fällt.

Ich habe die Anlage NICHT gestellt, noch war ich sonstwie darin involviert. Einfach dass dies mal klar ist.

Grund dieser klarstellung ist dass ich schon im vorfeld von meheren seiten angefragt wurde ob ich wirklich die anlage dort stellen würde. Keine ahnung warum, doch muss dies wohl jemand behauptet haben.... Und das eben jetzt im nachhinein diverse bekannte anrufen und fragen wie ich sowas fertig kriege, das nervt gewaltig.

Ich kann leider nicht verhindern, obwohl mir sehr daran gelegen ist, dass der NAME von Kling & Freitag mittlerweile stark missbraucht wird, um damit einen Qualitäts anspruch des veranstalters zu verdeutlichen.
Ich arbeite zeit meines schaffens in diesem party segment mit K&F zusammen, und habe über jahre hinweg was aufgebaut. Es nervt gewaltig wie mittlewrweile selbstverständlich das K&F logo einfach mal auf nen flyer gedruckt wird. Wenn ihr qualität liefern wollt, dann tut es...egal wie, aber dann bitte richtig !

Und dies fürt mich zum abschluss von diesem gestänker:

Wie in herrgotts namen kriegt man es fertig dass ein System so beschissen klingt, obwohl man so edles material benutzt....??? Wer die antwort wissen will kann ja mal nachfragen.....

Gopfertammi :evil: :evil: :evil:

So, fertig jetzt
Das Leben ist zu kurz für schlechte Soundsysteme.
Benutzeravatar
pitchrecords
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 57
Registriert: Mi 24. Dez 2008, 16:10

Re: Schalltherapie 23.10.2010 Altrüti

Beitrag von pitchrecords »

Hallo Zusammen

Wir Danken allen, die es zu uns an die Schalltherapie geschafft haben. Wir hatten auch einen riesen Spass, jedoch auch ziemlichen Stress als die anstürmenden und tanzwütigen Besucher alle auf einmal gekommen sind.
Stimmung hatt sehr gepasst.. ein Hoch auf alle die gute Stimmung verbreiteten.

Die K&F Anlage wurde von einem Tontechniker eingestellt. Ich fand es wirklich nicht schlecht. Aber es soll jeder seine Meinung dazu geben, das ist us wichtig. Ein riesen Lob an alle Helfer (Bar, Caipi-Bar, Security, Party People etc etc....) War einfach der Börner :)

Nun noch etwas für die, die etwas verloren oder vergessen haben.

Wir haben diverse Jacken, Pullis, Handys gefunden. Meldet Euch bei uns wenn Ihr etwas vermisst.


Wir freuen uns auf eine weitere Schalltherapie im Februar ....same Location

Bis bald........ eure Pitchers

Pascal
Pitch Record Production
Eventmanagement
Party Organisation and Record Label
http://www.pitchrecords.com
www.facebook.com/pitchrecords
info@pitchrecords.com
Tögggi
Beiträge: 10
Registriert: Fr 3. Okt 2008, 14:49

Re: Schalltherapie 23.10.2010 Altrüti

Beitrag von Tögggi »

Die Anlage war top, doch denken viele Intepreten je Lauter desto besser. Und wenn das Mischpult nur noch Rot leuchtet weil alles übersteuert klingt jedes P A scheisse.
](*,)
Zum glück gibt es limitter... :brav:
Benutzeravatar
pitchrecords
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 57
Registriert: Mi 24. Dez 2008, 16:10

Re: Schalltherapie 23.10.2010 Altrüti

Beitrag von pitchrecords »

hehe..... yep genau ... und dies werden wir uns hinter die Ohren schreiben..so [-X
Tögggi hat geschrieben:Die Anlage war top, doch denken viele Intepreten je Lauter desto besser. Und wenn das Mischpult nur noch Rot leuchtet weil alles übersteuert klingt jedes P A scheisse.
](*,)
Zum glück gibt es limitter... :brav:
Pitch Record Production
Eventmanagement
Party Organisation and Record Label
http://www.pitchrecords.com
www.facebook.com/pitchrecords
info@pitchrecords.com
Benutzeravatar
psyfreak
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 848
Registriert: Mo 11. Jul 2005, 10:43
Wohnort: planet earth
Kontaktdaten:

Re: Schalltherapie 23.10.2010 Altrüti

Beitrag von psyfreak »

Tögggi hat geschrieben:Die Anlage war top, doch denken viele Intepreten je Lauter desto besser. Und wenn das Mischpult nur noch Rot leuchtet weil alles übersteuert klingt jedes P A scheisse.
](*,)
Zum glück gibt es limitter... :brav:
bin auch der meinung, dass die Anlage super war!
bin oft von zu hinterst nach ganz vorne, von unten nach oben und alles zurück gehüpft...
wäre mir nicht aufgefallen, dass der Sound irgendwo schlechter oder besser klang.
doch ganz vorne war es einmal recht laut! aber so vor den Boxen ist es doch immer laut!?!

bin ja ein totaler Technik-Banause... ich hab echt keine Ahnung... ABER...
wenn die DJ's die Qualität der Anlage mit den Einstellungen am Mischpult versauen, dann liegt das ganz bestimmt nicht an Kling&Freitag! oder? :-k


________

Edit: könnte jemand das Line-Up posten?? wär supi! [-o<
Bild Bild and Bild
Benutzeravatar
Pilzli
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 196
Registriert: Mi 19. Jan 2005, 16:20

Re: Schalltherapie 23.10.2010 Altrüti

Beitrag von Pilzli »

ich fand die ganze Party inklusive Anlage top =D>
alles tiptop organisiert :-"
Antworten