Guitars on shrooms 30.10.2010 UG Bülach

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Benutzeravatar
Suy
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 55
Registriert: Mo 23. Feb 2009, 19:31
Kontaktdaten:

Guitars on shrooms 30.10.2010 UG Bülach

Beitrag von Suy »

joa...bin positiv überrascht vo däre Party...also ja, äs haltet sich in gränze:P
was mir ufgfalle isch und ich au sehr begrüesst han...äs isch nöd so extrem heiss gsi im grosse floor, nöd so wie a dä raumklang n-smile_28_1_9.gif
was logischerwiis wahrschinlich dra gläge hät dass d'lüüt wo vo dusse inecho sind eifach weniger körperwärmi inebracht händ als letschtmal, wills ja dusse schliesslich abküehlt hät 8-[

ansonsten liebi lüüt, gueti musik, schöni deko, chlini bierfläsche O:) und gueti stimmig

dä chillout het vo mir us scho vo afang a chöne offe si...danke aber daser überhaupt no ufgmacht worde isch...nöd selbstverständlich bi so wenig bsuecher :-"

securitys...öhm...ja...ich find die lueged meischtens ganz ganz bös dri und wänns öppis säged dänn oft unfründlich und amig stiftets sogar richtigi unrueh...dänn frög ich mich amig: für was? bruchts minere meinig nah nöd (zumindescht nöd die!)
nächschtmal wird ich ihne dänn mis wahre gsicht (also eis vo mehrere) zeige: /grim


ja und suscht, s'UG halt... :n55 :-"

wie au immer...merci beaucoup für d'Party...findes immerwieder unterhaltsam
asfqv2 n-smile_2217.gif n-smile_2572.gif n-smile_2175.gif n-smile_1017.gif :kiff: :dja n-smile_329458562.gif n-smile_2576.gif n-smile_0317.gif n-smile_102.gif n-smile_0318.gif n-smile_2573.gif



:ove: :peace: :ove:
Ich habe keine Zeit, mich zu beeilen.

Das Juwel des Himmels ist die Sonne, das Juwel des Hauses ist das Kind.
Benutzeravatar
Suy
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 55
Registriert: Mo 23. Feb 2009, 19:31
Kontaktdaten:

Re: Guitars on shrooms 30.10.2010 UG Bülach

Beitrag von Suy »

wasi au rächt schräg gfunde han isch dasmer d'jacke hät MÜESSE abgeh a dä garderobe?! /frage (so wie ich das mitübercho han)

ok, wänns gratis gsi wär...isches aber, wie immer, nöd gsi! söll doch jede sälber entscheide ober sini jacke mit sich wott umeschleppe oder nöd...soöppis isch doch eifach reini geldmacherei ! ! Pfui, pfui und nomal pfui [-(
Ich habe keine Zeit, mich zu beeilen.

Das Juwel des Himmels ist die Sonne, das Juwel des Hauses ist das Kind.
crocop
Beiträge: 29
Registriert: Do 2. Jul 2009, 07:58

Re: Guitars on shrooms 30.10.2010 UG Bülach

Beitrag von crocop »

Surya hat geschrieben:wasi au rächt schräg gfunde han isch dasmer d'jacke hät MÜESSE abgeh a dä garderobe?! /frage (so wie ich das mitübercho han)

ok, wänns gratis gsi wär...isches aber, wie immer, nöd gsi! söll doch jede sälber entscheide ober sini jacke mit sich wott umeschleppe oder nöd...soöppis isch doch eifach reini geldmacherei ! ! Pfui, pfui und nomal pfui [-(

ich musste meine jacke nicht abgeben bin zuerst mit jacke in den dancefloor habe sie dann aber freiwillig abgegeben weil es heiss war.

ansonsten schöner sound,nette leute aber alles viel zu eng (viele besucher auf kleinem raum) da hatte man kaum platz zum tanzen aber ging schon irgendwie.bin glaube bis morgens gegen 10 uhr da gewesen.

achja war zum ersten mal im UG club und wurde kurz bevor ich mit dem auto ankam von der polizei kontrolliert (alkohol und drogentest)
Benutzeravatar
Suy
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 55
Registriert: Mo 23. Feb 2009, 19:31
Kontaktdaten:

Re: Guitars on shrooms 30.10.2010 UG Bülach

Beitrag von Suy »

ja d'polizei hockt glaub no gern det ume...git ja nüt bessers z'tue :|

hmm...villicht isch dä security gad nöd det gstande wo du dini jacke abgeh häsch oder dänn händses eimal so, äs andersmal wieder anderscht gmacht...ich han mini jacke eh au gad abgäh woni ine bin aber die wo, zu däm ziitpunkt wo ich agstande bin, MIT dä jacke ine händ welle däne isch gseit worde sie müessed zerscht d'jacke abgäh suscht nix dancefloor :-s
Ich habe keine Zeit, mich zu beeilen.

Das Juwel des Himmels ist die Sonne, das Juwel des Hauses ist das Kind.
Benutzeravatar
psyfreak
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 848
Registriert: Mo 11. Jul 2005, 10:43
Wohnort: planet earth
Kontaktdaten:

Re: Guitars on shrooms 30.10.2010 UG Bülach

Beitrag von psyfreak »

eine vode geilschte Geburtstäg gsi woni bis jetzt gfäschtet ha!!
danke vill mol!

ändlech hedmi SUN Project positiv überrascht! hed mega grockt!! /happy
deför hani cosmosis scho besser erläbt!
aber alles super geil gsi... usser ''Sauna-Feeling''... hät mer vellecht chli meh mösse s'grosse tor ufmache und luft ine lo!?!

hed mer also super pässlet! danke för alles und bis zum nöchschte mol....

cy /happy

Bild Bild and Bild
Ogetron
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 217
Registriert: Fr 25. Aug 2006, 20:57
Wohnort: Tsüri

Re: Guitars on shrooms 30.10.2010 UG Bülach

Beitrag von Ogetron »

Also das mit de Jagge hani nöd mitübercho, well ich sie eh abgib, wells ja hützutags so Ziitgenosse git wo der au bi dere Sauchälti d Jagge chlaued und denn mit em T-Shirt hei musch.

Voll geile Sound gsi, hät super passt. Was ich no gern hett, wäred paar Sofas meh, aber das wär wohl d Sach vom UG. Ansonsten 1A.
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: Guitars on shrooms 30.10.2010 UG Bülach

Beitrag von nexus »

sry wägde bildschärfi, gaht ja meh umde sound /bigs

/yo /yo /yo /yo /yo /yo /yo /yo /yo /yo /yo /yo

/yo /yo /yo /yo /yo /yo /yo /yo /yo /yo /yo /yo

/color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color

/color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

:-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|=

:-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|=

gnärvt häz chli wos vode decki tropft hät, outdoorfeeling^^ de dark am morge odr vormittag im näbefloor, das isch de richtig psy fürde tag ;)
dankeschön =D>
Liebe Respekt Anarchie
Benutzeravatar
Sky
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 370
Registriert: So 17. Jan 2010, 21:36

Re: Guitars on shrooms 30.10.2010 UG Bülach

Beitrag von Sky »

geil gsi.
Benutzeravatar
Ginko
Beiträge: 10
Registriert: Di 2. Nov 2010, 16:58
Wohnort: Bern, Stadt

Re: Guitars on shrooms 30.10.2010 UG Bülach

Beitrag von Ginko »

Has absolut geil gfunde :D vorallem Simply D am morge! immer wider gern
Antworten