Wülflinge "party" - 6. Nov. - eifach nöd so cool.

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Benutzeravatar
Sky
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 370
Registriert: So 17. Jan 2010, 21:36

Wülflinge "party" - 6. Nov. - eifach nöd so cool.

Beitrag von Sky »

Aalso mal en usfüehrliche Party report (oder es gemotze) us miner Sicht...
Und zwar simer erst mal gmüetlich uf wülflinge gfahre, hend denn de churz aber steil weg dur de wald hinder ois laah und sind churz druf vorem verastalter gstande, wo anstatt vo 15.- wie im internet beschribe, 20 stutz verlangt het.
Das isch schomal chli ärgerlich gsi für die einte, guet. ich han glich nur füfzeh zahlt gha. d party isch no herzig dekoriert gsi, da muess mer sege. Naja,nachdem ich mich mal chli umglueget han und mit paar lüt gschnurrd, isch mr ufgfalle, dass sie en Kling und Freitag alag gha hen, und schiints hends die sogar gratis übercho. D dj's und de liveact het aber trotz de alag min gschmack nid würkli troffe, "alors on danse" remix und "holly dolly" gfalled mer hald nid so...
Guet nei, i bi ehrlich. ich ha d musig eifach viel zwenig pump-ig rollend und lüpfend gfunde. schlicht- langwiiiliiig.
Aber a sonere outdoor chame sowas ja o nid würkli erwarte...
So öpe am drü am morge si denn mal d Schlümpf ufem platz erschine. - aha! illegali party...
UND IEDS CHUNNTS...
Nachdem oder während d schlümpf de leine zoge hend, chunnt de verastalter und faht eifach mit einem a schlegle???????
Hallo??? HAAALLOO? und ich bii grad nebedra gstande. direkt nebedra. LAUFTS?
unverantwortlich bis zum geht nicht mehr... am vieri, foifi am morge hend sich de all verpisst soviel ich weiss.

Fazit:

- 4 franke für es 50 rappe anker bier vo coop - geldmacherei.
- djs wo me nid kennt und werschindli gratis chömed cho spile (mark fühl di nid agsproche)...
- ...en gratis alag...
- ...en schlägerei vom verastaltr selber azettlet...
- ...amene illegale platz...
- ...und dadefür 20.- cho bläche müese...
...isch geeeldmachereiiii!!!

+ de platz isch schön gsi.
+ s wetter au.
+ mer hets easy eifach gfunde
Benutzeravatar
atombrot
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 94
Registriert: Do 3. Mai 2007, 11:28
Wohnort: Kanton Zürich

Re: Wülflinge "party" - 6. Nov. - eifach nöd so cool.

Beitrag von atombrot »

isch die party bi de ruine wülflinge gsi? wenn ja, wundereds mit nöd, das d polizei dete gsi isch... hend det au scho ein zwei geburtstags parties gmacht (ca. 50 lüt und e sehr chlini und schwachi alag) und s einte mal sinds trotzdem uecho. isch nöd wüki en ort zum was grössers ufd bei stelle, will bisch scho relativ nöch a de einte hüser. naja, tut mer leid für d lüt, dases nöd so toll usecho isch... es paar sind ja nacher no vo wülflinge zu de stachelschwein cho ;)
Benutzeravatar
Sky
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 370
Registriert: So 17. Jan 2010, 21:36

Re: Wülflinge "party" - 6. Nov. - eifach nöd so cool.

Beitrag von Sky »

nei mir si glaub nid binere ruine gsi...
mir si de nörr is ug. und was erwartet ois döt?
NOMAL EN SCHLEGEREI :) :)
tolli sach gsi.
Ogetron
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 217
Registriert: Fr 25. Aug 2006, 20:57
Wohnort: Tsüri

Re: Wülflinge "party" - 6. Nov. - eifach nöd so cool.

Beitrag von Ogetron »

Also ich bin ja nöd det gsi, und han kei ahnig ,.. aber das e Party wo irgendwo im Wald bi Wülflinge isch nöd legal isch chan mer sich eigentli denke,..
Und wenn du scho weisch das es das Bier für 50 Rappe im Coop git, warum nimmschs den nöd selber mit?

Und zum Itriitt, das chunt ja i jedem Forum i jedem Bitrag wieder vor,..

Eventuell muss mer de Ufwand für e Party au mal würdige, aber ich weiss ja nöd wie de Ufwand gsi isch,. da gits nur eis, Zahle oder halt nöd gah,.
Benutzeravatar
Sky
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 370
Registriert: So 17. Jan 2010, 21:36

Re: Wülflinge "party" - 6. Nov. - eifach nöd so cool.

Beitrag von Sky »

Ogetron hat geschrieben:Also ich bin ja nöd det gsi, und han kei ahnig ,.. aber das e Party wo irgendwo im Wald bi Wülflinge isch nöd legal isch chan mer sich eigentli denke,..
Und wenn du scho weisch das es das Bier für 50 Rappe im Coop git, warum nimmschs den nöd selber mit?

Und zum Itriitt, das chunt ja i jedem Forum i jedem Bitrag wieder vor,..

Eventuell muss mer de Ufwand für e Party au mal würdige, aber ich weiss ja nöd wie de Ufwand gsi isch,. da gits nur eis, Zahle oder halt nöd gah,.

ich han havanna cola dörfe gnüsse, nix da billigbier.
es gaht drum dass si ERNSTHAFT zgfühl hen si müe üs verarsche und probiere üs das billigbier für 4stutz verkaufe...
logisch nimm ICH mi alk selbst mit aber mini kollege vilich nid und ich has nid gern wenn die abzockt werden.

zum itritt: sött das ieds en entschuldigung si defür?

meinsch nachere halbe weltreis uf winti gahni grad wieder, wenns nid so cool isch?
chash nid erwarte oder.
de ufwand für die party schint mer nid sehr gross gsii z si. en daydance, guitars on shrooms, oder en future is beta - DAS wär en ufwand. miner meinig nach macht mer party zum de lüt en freud mache und nid mit erere chline billige outdoor sich d täsche mit monete zfülle.
danke.
Benutzeravatar
Texola
Beiträge: 20
Registriert: Mo 18. Jan 2010, 22:10
Wohnort: Wettingen
Kontaktdaten:

Re: Wülflinge "party" - 6. Nov. - eifach nöd so cool.

Beitrag von Texola »

Sky hat geschrieben:Aalso mal en usfüehrliche Party report (oder es gemotze) us miner Sicht...
Und zwar simer erst mal gmüetlich uf wülflinge gfahre, hend denn de churz aber steil weg dur de wald hinder ois laah und sind churz druf vorem verastalter gstande, wo anstatt vo 15.- wie im internet beschribe, 20 stutz verlangt het.
Das isch schomal chli ärgerlich gsi für die einte, guet. ich han glich nur füfzeh zahlt gha. d party isch no herzig dekoriert gsi, da muess mer sege. Naja,nachdem ich mich mal chli umglueget han und mit paar lüt gschnurrd, isch mr ufgfalle, dass sie en Kling und Freitag alag gha hen, und schiints hends die sogar gratis übercho. D dj's und de liveact het aber trotz de alag min gschmack nid würkli troffe, "alors on danse" remix und "holly dolly" gfalled mer hald nid so...
Guet nei, i bi ehrlich. ich ha d musig eifach viel zwenig pump-ig rollend und lüpfend gfunde. schlicht- langwiiiliiig.
Aber a sonere outdoor chame sowas ja o nid würkli erwarte...
So öpe am drü am morge si denn mal d Schlümpf ufem platz erschine. - aha! illegali party...
UND IEDS CHUNNTS...
Nachdem oder während d schlümpf de leine zoge hend, chunnt de verastalter und faht eifach mit einem a schlegle???????
Hallo??? HAAALLOO? und ich bii grad nebedra gstande. direkt nebedra. LAUFTS?
unverantwortlich bis zum geht nicht mehr... am vieri, foifi am morge hend sich de all verpisst soviel ich weiss.

Fazit:

- 4 franke für es 50 rappe anker bier vo coop - geldmacherei.
- djs wo me nid kennt und werschindli gratis chömed cho spile (mark fühl di nid agsproche)...
- ...en gratis alag...
- ...en schlägerei vom verastaltr selber azettlet...
- ...amene illegale platz...
- ...und dadefür 20.- cho bläche müese...
...isch geeeldmachereiiii!!!

+ de platz isch schön gsi.
+ s wetter au.
+ mer hets easy eifach gfunde
eieiei so was esch scho ärgerlich zum glück besch no is UG cho hoffe det hets dir gfalle
das du zu fest uf droge söllsch sie chan ich ned nachvollzieh nach dem ich dich kenne glernt han im backstage im UG du besch eher eini vo de wenige gsi wo am nomittag no im UG normal gredet und usgseh het.
Bild
16.03.2012 Raumstation St.Gallen
23.03.2012 Stairs club Zürich
24.03.2012 Gate 14 Weinfelden
06.04.2012 Progressive Selection UG bülach
28.04.2012 Minus 1 Künten
Benutzeravatar
ZWIEBACK
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 208
Registriert: Mo 24. Jul 2006, 16:57
Wohnort: Züri

Re: Wülflinge "party" - 6. Nov. - eifach nöd so cool.

Beitrag von ZWIEBACK »

wer hed denn die party ufd bei gstellt? ...nur so us neugierde.
...hab da sone Vermutung :-"
Benutzeravatar
NEPTUNES P.O.
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 70
Registriert: Fr 6. Nov 2009, 14:11

Re: Wülflinge "party" - 6. Nov. - eifach nöd so cool.

Beitrag von NEPTUNES P.O. »

Aso a ali lüt wo das mitbecho händ etz chunt die wahr gschicht :ich bin zerscht miteme kolleg im ohm gsi....wegem nonius..de kolleg hät den chli zvil gsoffe gha und hät sich uskotzt im ohm wernd ich mit em dj nonius uf wülflinge well er ja det au na es booking gha hät..aso hilf ich ihm logisch sini 3 fete cd case ufezträge...da gseht moich ebe de organisator reto ich han ihm den sali gseit und den hät de stress agfange...er hätmer zerst gseit ich söll vom dj pult weg ich heg det nix zueche..okay no problem...bini halt ca 10 meter vorem mischpult gtsande han gredt mit fraue dancd etc...eifach gnosse..de reto Bsoffe wie immer hätmi sicher me as 30mal is gsicht glanget und das hassisch..ich hassse au wenich muss drischla es git anderi lösige aber all wo das ganze mit becho händ lelle und anderi fraue sblüämli au...ich han ihn nie provoziert er isch immer wider cho und hät mi gschupft etc...ich bin den dete be de bar mit kolege am rede gsi das isch ca 10 minute nach dem bulle gange sind...den bini ich mitere frau kollegin am rede..und ich säg ihre na he musch luege er chunt namal ..und tatsächlich er langt mer namal is gsicht!!basta wadum ...ich hanmer au müsse drohe la das si mich 10te anen baum fessled..dai sölleds mache..nur blöd das ich fascht ali dete kennt ha und RESPEKT vor allem und jedem han aber kei ANGST...es tutmer leid 1.für dich röbi das er dfrechheit besitzt dies set eifach absztelle und nach mier usrüäfd..hmmm bini so lgendeärhmmm janu wie gseit au ade lüt wo nach dem verständlicherwiis kei bock me gha händ uf die party..und au das ich ihm oder am miro geld schulde stimmt nid..haninid nötig ich chlaue kei pitcher vome booking womer na bezahlt werded gäll dominik alias weiss nid was intressiert mi au nid..ghört au nid da dri..aber ebe..sorry at all wo nacher party nüm gnosse händ..und das das en abzocker verein isch mit dem hani scho selber.ztue gha.1000.-für alag und decko womer nid mal brucht händ....ich hans gerns zahlt nur blöde das er über mich geld hät welle mache sprich ich nix underschribe han und darum au de kaputti kling und freitag alag basss nid zahle muess ich bin nid blöd..und wensmer skompliziert wird ischen sehr guete awalt da:-)das isch die wahre geschichte...man sieht sich lg The Neptunes


Nachdem oder während d schlümpf de leine zoge hend, chunnt de verastalter und faht eifach mit einem a schlegle???????
Hallo??? HAAALLOO? und ich bii grad nebedra gstande. direkt nebedra. LAUFTS?
unverantwortlich bis zum geht nicht mehr... am vieri, foifi am morge hend sich de all verpisst soviel ich weiss.

Fazit:

- 4 franke für es 50 rappe anker bier vo coop - geldmacherei.
- djs wo me nid kennt und werschindli gratis chömed cho spile (mark fühl di nid agsproche)...
- ...en gratis alag...
- ...en schlägerei vom verastaltr selber azettlet...
- ...amene illegale platz...
- ...und dadefür 20.- cho bläche müese...
...isch geeeldmachereiiii!!!

+ de platz isch schön gsi.
+ s wetter au.
+ mer hets easy eifach gfunde[/quote]
Benutzeravatar
timmit
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 373
Registriert: So 19. Sep 2010, 08:05

Re: Wülflinge "party" - 6. Nov. - eifach nöd so cool.

Beitrag von timmit »

ZWIEBACK hat geschrieben:wer hed denn die party ufd bei gstellt? ...nur so us neugierde.
...hab da sone Vermutung :-"
frächdachs :P
Benutzeravatar
NEPTUNES P.O.
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 70
Registriert: Fr 6. Nov 2009, 14:11

Re: Wülflinge "party" - 6. Nov. - eifach nöd so cool.

Beitrag von NEPTUNES P.O. »

de gnomiker alias reto grewer oder so hät die part gmacht....aso wgzo:-)und mier sötetd es abzocklabel si??ich chan nur lache wen mer e party organisert legal oder illegal scheissegal de organisator hät eifach nüächtern zsi!!!!und das chamer vo dier reto nid erwarte du wirsch immer suufe isch au nid mis problem aber au als organisator würd ich nie uf öpper los ga wie du das gmacht häsch 1. machts es schlechts bild für DICH was mier au namal so lang wie breit isch...ich finds eifach nur lächerlich...sorry leute!!!
Benutzeravatar
Sky
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 370
Registriert: So 17. Jan 2010, 21:36

Re: Wülflinge "party" - 6. Nov. - eifach nöd so cool.

Beitrag von Sky »

uund ihr werfend de neptunes vor dass die nur wöi geld mache ?hahah
Benutzeravatar
NEPTUNES P.O.
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 70
Registriert: Fr 6. Nov 2009, 14:11

Re: Wülflinge "party" - 6. Nov. - eifach nöd so cool.

Beitrag von NEPTUNES P.O. »

Sky hat geschrieben:uund ihr werfend de neptunes vor dass die nur wöi geld mache ?hahah

ja sky du häsches erlickt.....the neptunes wird wider partys mache füren 10ner vo mier uus!!!mier gats nid um chole das hämer gnueg,..mier gats drum das mier dlüt am morge säged hey mercvi vilmal für die party...ich han au immer gratis wasser und gratis zmorge...klar es git nieder well es neus label so freh isch und eifach zmitst in schlieren 3 partys chan mache und mier händ immer me as 200 lüt gha eher 400:-))mier oder eus wo the neptunes ghört nid am herr dietrich alias pitcher chlauer...es isch copyrightet und basta...warum hät er wohl sis LIVE SPEKTACKEL ide stadthalle plötzlich vome neue konto party is netz stelt..ich säge nur ich wird sicher debi sie be dere party...und ebe nid nur ich sehr villl....und ich chönt etz na vil me sache schriibe wo er vor hät.mit de djs etc..aber si sölleds selber merke ich löse mini problem selber...so das wars von the neptunes!!
wens warm wird oder schnee hat wird di nächste mystischer ............tanz party sein....ihr könnt euch schon jetzt freuen...lg
Benutzeravatar
Axon
artist
artist
Beiträge: 237
Registriert: So 2. Nov 2003, 15:39

Re: Wülflinge "party" - 6. Nov. - eifach nöd so cool.

Beitrag von Axon »

verständliche, zusammenhängende sätze und einigermassen klares deutsch ist wohl zu viel verlangt?? crazyeye
Time you enjoy wasting, was not wasted.
John Lennon
http://soundcloud.com/axon_human
Benutzeravatar
Omline
dj
dj
Beiträge: 526
Registriert: Sa 25. Okt 2003, 16:24
Wohnort: Zurich Highlands
Kontaktdaten:

Re: Wülflinge "party" - 6. Nov. - eifach nöd so cool.

Beitrag von Omline »

the show must go on!

/aaahh
Benutzeravatar
NEPTUNES P.O.
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 70
Registriert: Fr 6. Nov 2009, 14:11

Re: Wülflinge "party" - 6. Nov. - eifach nöd so cool.

Beitrag von NEPTUNES P.O. »

sono italiano scusa....
Antworten