13.11.10 TSCHERNOBYLLIES B-Day Bash

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Benutzeravatar
ProTone
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 134
Registriert: Sa 21. Feb 2009, 12:50
Wohnort: Bündnerland

13.11.10 TSCHERNOBYLLIES B-Day Bash

Beitrag von ProTone »

eifach nur no wow!!
also das isch mol es richtigs spektakel gsi und hed em name LIVE IS LIFE alli ehr gmacht..!! han ded mit kollege gholfe de Chaistand zmache, und nur s Chillout Zelt hed so wow! usgseh!! alti deko..(schu fascht älter als ich selber xD) und eifach hammerschön dekoriert! und denn zu dine..:P do grad nomol es megagrosses WOW..!! deko isch eifach nur de hammer gsi..d eventstage amol würkli verzauberet gsi woni han könne sege amol öpis anders..:) schu soviel mol in dere halle gsi aber dasmol isches würkli würkli super gsi..:) und denn de eigetlichi dj pult rechts uf de site und in de mitti schlagzüüg,bassgitarre und gitarre..ha gmeind bin amne konzert...s.u.n project und johann bley!! es spricht für sich!!..:) unglaublich schöni party gsi!! grosses kompliment an de /happy /happy Willy! /happy eifach super organisiert vo vorne bis hine und au überus glunge!! danke an de willi und alli wo'd mitgholfe hend!! eifach super gsi!!
Drop Acid,Not Bombs

CoLoR oF SuN
ProTone
upcoming Gig's:
.
.
14.9 Revelations @ Chur
21.9 Earthdance 2013 @ Dietikon
28.9 Forest Progressive Power
5.10 Autumn Colors II @ TG
19.10 Underground @ Stadthalle Dietikon
16.11 Flower of Life II
30.11 Phantasm Records : 20 Years Labelparty @ Club Enjoy, Schlieren
7.12 tba
15.2.14 t.b.a
11.7.14 ♥ One Love Festival ♥ @ Filisur
7.12 tba
Benutzeravatar
galmoy
Beiträge: 40
Registriert: Mo 21. Aug 2006, 06:44

Re: 13.11.10 TSCHERNOBYLLIES B-Day Bash

Beitrag von galmoy »

da kann ich mich nur aschlüsse ... es isch eifach e hammer party gsii ... s chillout zelt hed so was vo schö usgseh ...

s.u.n. project und de johann sind eifach nur voll genial gsii und du willy natürli au =D>

securitas häsch au die beschte cha wos i dä schwyz gid ... :-D

ich möcht dir willy und all wo mitgholfe händ eifach nur viele dank säge für die schön party ...

immer wieder ..
Leuchtherz
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1966
Registriert: Mo 5. Jul 2010, 17:07
Wohnort: Haus WG am Berg

Re: 13.11.10 TSCHERNOBYLLIES B-Day Bash

Beitrag von Leuchtherz »

:jump: au vo miar no es riiiiesa kompliment und es herzlichs dankeschön für dia hammer Party :jump:

d Musik :-({|= isch vom fienschta gsi, Deko /color vom schönschta, und dr Willy mit allna sina Helfer n-smile_1017.gif die fründlichschta Partygaschtgeber wo i je erlebt han.

wird schwer werda mi wieder an "anders" zgwöhna ;)
Verzweifle nicht an der Gewichtigkeit der Dinge,
neben Elefanten gibt's auch

SchMetteRlinge

(Harry Pegas)
Waldzwerg
Beiträge: 33
Registriert: Di 28. Apr 2009, 11:13
Wohnort: irgendwo im nirgendwo

Re: 13.11.10 TSCHERNOBYLLIES B-Day Bash

Beitrag von Waldzwerg »

super party xsi, hed alles passt. =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
GROSSES KINO WILLY
danke an alli wo dört gsi sind, mitgholfe, musiziert, party gmacht, gschafft hend.
Maua, Sun Project und de Johann Bley han ich s erste mol dörfe erlebe, muess sege oberhammerkillersets gsi.
han nur zufriedene gesichter gse und das seit einiges, was in dere halle abgloffe isch.

grüsse us de berge
DAS LEBEN IST ZU kurz UM LANGSAME MUSIK ZU HÔren
Tschernobyllies
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 100
Registriert: Sa 13. Sep 2008, 08:12

Re: 13.11.10 TSCHERNOBYLLIES B-Day Bash

Beitrag von Tschernobyllies »

So liebe Leute... das Gröbste ist nun erledigt. Vielen herzlichen Dank an alle die auf irgend eine Weise beteiligt waren, sei es Helfer oder Publikum.
Die ganze Stimmung, das Strahlen in allen Gesichtern und überhaupt jegliche Ausstrahlungen eurerseits waren einfach nur Oberhammer!!! Ich kann mich nicht erinnern wann ich das letzte mal so viel Spass hatte. Hier ist noch der Link mit ein paar Eindrücken.

http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... 1605506537

nochmals vielen Dank an alle die da waren!!!!!
Antworten