72 hours

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Vater-Korn
Beiträge: 12
Registriert: So 28. Mär 2010, 18:19

72 hours

Beitrag von Vater-Korn »

/color
Eifach nur geil, ich chum hüt zabig nomal zu eu.
Deko isch de Oberhammer und au de laser bländed mal ned.. 8)

c u on the dancefloor /grim
Benutzeravatar
foulfellow
Beiträge: 28
Registriert: Sa 25. Dez 2010, 14:33
Wohnort: Graubünden

Re: 72 hours

Beitrag von foulfellow »

Viilicht, aber würkli nur vilicht luegi hüt obig au no verbii.. /color söll sich anschiinend no lohne, aber nögsht wuche ish sho wieder eini (entweder die im stairs z züri oder in der event stage zizers) und übernögsht au usw..
http://anderswelt.de.lv/

ॐ Wer Schmetterlinge lachen hört, der weiss wie Wolken schmecken...
BecksGold
Beiträge: 32
Registriert: Mi 15. Sep 2010, 14:41

Re: 72 hours

Beitrag von BecksGold »

sind am sa gegen ca 20 uhr angekommen. wir wurden angenehm überrascht. deko stimmung sound alles passte...
so gegen 23,24 uhr wurd es so voll wie ich es im ug-nochnie erlebt habe schlangen bis zum eingang?! ;( schade... dafür habt ihr es später dann wieder gut gemacht;) in diesem sinne

großes lob an Liquidfreak & Bug ihr habt mir mit eurem set dass weihnachtsgeschenk überhaupt gemacht!!!!
konnts kaum glauben crazyeye

danke!!!

achja sehr gefallen hat mir auch der kleine immer vorwärts floor! hat spaß gemacht!!!
psytroll
Beiträge: 2
Registriert: Mo 27. Dez 2010, 07:28

Re: 72 hours

Beitrag von psytroll »

danke a alli wo am 26. vo 3.00 bis 7.00 im chilloutfloor abgange sind.... han no nie so en aktive chillout gseh. es het en mega spass gmacht euch zbegeistere. bin mer ned sicher gsi ob ihr uf fullon in chillout stönd...aber anschiened scho. hoffe ihr sind alli no guet hei cho.
ps. het ihrend öper fotos gmacht? wenn ja wo find ich die
mfg psytroll
musik entfesselt emotion... wenn nicht, hört ihr die falsche musik
Benutzeravatar
Suy
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 55
Registriert: Mo 23. Feb 2009, 19:31
Kontaktdaten:

Re: 72 hours

Beitrag von Suy »

Partyreports einmal anderst....
Ich bin a däre Party echli als "Reporterin" unterwägs gsi n-smile_3_2_4v.gif
und han echli Meinige zu dä Party gsammlet und tuen das jetzt da veröffentliche /color
(natürlich mit Zuestimmig vo dä Befrögte)

"Alle Jahre wieder...scheisse dass dä gross chillout nöd offe hät, isch immer huere geil gsi." Anonym, 22

"Finde die Party cool. Preise zu hoch." Tobias, 22

"Ich finds cooli Musig im chillout, schad isch nur dass soviel Lüüt bim tanze durelaufed." David, 30

"Sehr eng, z'langs astah bim WC, hät sich aber glohnt will s'pisse dänn so guet ta hät, jetzt gahni gad wieder go pisse." will geheimnisvoll wirken

"Äs isch z'luut...Stimmig und Lüüt fründlich, Getränk günstig, wär besser wänn nöd würd graucht wärde so wie s'Gsetz das vorschriibt...Deko guet." Fratelli Sebastiano, 31 e Denis, 37

"Ich find d'Party supi! Und am 8. Januar han ich Geburiparty in Bülach..." Urs, 27

"UG magi nöd so, zu viel Lüüt und die falsche Lüüt...die richtige Lüüt sind eigentlich alli da aber zu vertschüssti Lüüt...und s'Personal isch scheisse. Ich hans letscht wuchenänd geiler gfunde." Bone, 19

"Die Frauen haben zuviele Kleider an!" Krik die Blume

"Isch halt ä Indoorparty, indoors sind nie so geil wie outdoor Parties. So isches. Vorallem muessi vier Stund a d'Bar go schaffe." Ste

"Ich hett echli meh erwartet, han mich uf dä gross chillout gfreut. Suscht chani mi eigentlich nöd beklage, die ganz Deko isch dä Hammer! Naaar, 22

"Ich hett sälber sölle Musik mache, respektive MIR!" Atomic Vision

"Voll positiv, am Morgen gratis rein, Leute gut drauf, Sound fett." Alex, 30

"Für mich stimmts, isch geil im Winter i sones Loch abehocke, Sound isch geil, Stimmig villicht äs biz agressiv...än Usschnitt vomene Liedertext vo mir wo ich grad passend find: Wäns rägnet muesch tanze bis d'Sune wieder schiint!" Dimi, 27



Danke allne für ihre ehrlich Senf wos abgeh händ :mrgreen:
Liebe Türsteher, schad häsch du nüt wellä brichte, aber easy, das ghört halt nöd zu dim Ufgabebereich.

Ich sälber han d'Party irgendwie eifach nume krass gfunde...
krass viel lüüt...krass luuti musik...krass schöni Deko...krassi drinks...krass wenig platz im chillout...krass volli garderobe...krass chläbrige bode...krasse sound und nach dä Party krassi Temperature ufem wäg an Bahnhof n-smile_0001.gif
Also churz zämegfasst, äs isch für mis empfinde ä voll krassi Party gsi!
Ich habe keine Zeit, mich zu beeilen.

Das Juwel des Himmels ist die Sonne, das Juwel des Hauses ist das Kind.
Benutzeravatar
schroeder
Beiträge: 36
Registriert: So 21. Sep 2008, 17:23
Wohnort: Lietsch City
Kontaktdaten:

Re: 72 hours

Beitrag von schroeder »

Die Party war wie jedes jahr spitze.
Ich hate aber das Gefühl das die Party durch den verlust des grossen Chilloutfloor, ein bischen Charm verloren hatt.
Und mir haben die Mitarbeiter der Garderobe sehr leid getan ;) die waren ja vol am schwitzen und am rum springen =D> .
Der Sound war ganz grosse klasse, und die Anlage hat richtig losgebretert, ganz nachmeinem Geschmack :-)
jpdmt
Beiträge: 35
Registriert: So 10. Sep 2006, 18:49

Re: 72 hours

Beitrag von jpdmt »

gretings
also muas au no min senf dezua geh. erschtens merci vielmol an alli wo mol wieder ghulfe hend um das fescht möglich z mache =D> au ä super deko ,khop khun krab!! leider isch die letscht nacht es bits im chaos versunke, aber i hoffe meh verzeit üs das. also i ha es schöns fescht gha und i hoffe ihr au. (und dr sound hät mer gad au taugt uf allne floors :-({|= )
Benutzeravatar
The Painter
Beiträge: 33
Registriert: Mi 23. Dez 2009, 19:29
Wohnort: Winterthur
Kontaktdaten:

Re: 72 hours

Beitrag von The Painter »

wass söll ich da no säge....
isch ä mega trümligi Party gsi...
egal....

da no die djset`s vom Samstig 23:30 bis Sunntig 16:00

The Painter & Adi
http://rapidshare.com/files/440016410/P ... tunden.mp3

Rene (weis den dj-name nicht)
http://rapidshare.com/files/440335393/Rene.mp3
weitere folgen noch



Jopo & (Nexus ab 80.min)
Profiler
Zuletzt geändert von The Painter am Fr 7. Jan 2011, 20:45, insgesamt 1-mal geändert.
http://www.myspace.com/djthepainter70
Jeden letzten Donnerstag im Monat von Acht bis Mitternacht: "Wundertüte" auf Radio Stadtfilter, Winterthurs erstem echten Kulturradio (96,3 MHz, http://www.stadtfilter.ch, mit Gast-DJ und viel Psy-, Progi-, Elektro- und Technosound!

28. Juni: Los Dos (Techno)
26. Juli: Herr Terz (Technoprojekt von DJ Nemo), ausnahmsweise mal von 18 bis 20 Uhr!!! wegen Sommerpause
30. August: Catweazle (Progi bis Psy)

Bild
Benutzeravatar
Lichto
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 61
Registriert: Do 15. Mär 2007, 19:39
Wohnort: Region Singen-Konstanz-Schaffhausen

Re: 72 hours

Beitrag von Lichto »

Isch wider äs Erlebnis gsii, das alljährliche Psynachtliche Pflichtprogramm, auch wenn ich immer noch dem Glasshouse nachtrauer.

Deko war absolut Hammer, vor allem uffem Mainfloor. Der Laser war schick, au wenn er mir ä paarmol fett ins Auge „gschosse“ hat.

Securitas und Personal ware soweit freundlich, Barpreise verhältnismäßig OK. PET-Flasche mit inninäh war au kei Problem und Wasser hät mer immer gnug gha, vom WC oder an der Bar.

Sound isch mir uffem Mainfloor teilweise echt zu langweilig gsi, dresch, bumm, schepper halt, einfallslos teilwis. Meischtens hätts aber passt und ich ha mich ausshakere könne. Im große und ganze hat mir der Sound im „Chill“ am beschte gfalle. Vom Dark-Floor will ich garnet afange, da hab ichs kei Minute uusghalte… Naja, wems gfällt…

De Chill-Floor hätt mich chli enttäuscht, hab mitem große Chill-Floor vom letschte Jahr grechnet und dann das, viiiieeel z chlei!
Also von „Chill-Out Area with Food & Shops“ hätt mer ja jetzt wirkli nöt spreche könne, eher vom Chill-Eckli. Naja, dafür isch der Sound dort am Beschte gsii und d Lüüt a der Bar Mega-Früündlich. Und die Sofas ware au Hammer.

Derjenige, der für dä Strom verantwortlich gsi isch, sollte sich aber frage, ob er de richtige Job hat, Hab des erschte Mol i dr Nacht von Fr auf Sa nach Chai gfragt, da hätts gheiße, es git äs Problem mitem Strom, Chai koche isch im Moment nöt ( isch ja dann au kurzeitig dr Strom a dr ganze bar im Chill usgfalle). Letschten Endes hät mer es aber bis zum Schluss wege Strommangel nöt zustande kriegt, Chai zu mache, was für mich ä mittlere Katastrophe isch, bin absoluter Chai-Junkie, des ghört für mich eifach zu Psy-Party dazue !!

Es isch immer möglich, irgendwoher noch ä Phase zu ziehe oder ebbis anderscht zu schtecke ! Ich schaff au i dere Branche, das goht immer irgendwie, aber s hätt wohl niemond interessiert. Also ich hätt ja notfalls äs Kabel ussem andere Stock abbeglosse, damit d Lüüt Chai gnieße könne.
Naja, der Kaffee isch dafür sehr lecker gsii und hätt mich einigermaße über Wasser ghalte.

PA uffem Mainfloor war perfekt und hät Mega-klunge, au wenn se manchmal hät leide müsse…

Extrem voll isches dann am Samschtig gworde, teilwis so voll, daß es scho kein Spaß mehr gmacht hätt, ständig bisch ummenand gschobe worde und ufs WC scho glei garnimmer cho. Dä bescht Platz isch da noch im Gang und im Chill gsii, hab da ä paar netti Lüüt troffe und mich nett unterhalte und später isches ja dann wieder chli leerer gworde, das isch ä Wohltat gsii, wieder Platz zum Shakere zu habe.
Viele alte Bekannte troffe, netti neue Lüüt troffe, im große und ganze sehr angenehmes Partyvolk.

Bin nächschtes Jahr gern wieder dabii ( bin bisher jeds jahr da gsii ), Danke an DMT fürs organisiere ! Vielleicht solltet ihr über en Umzug in ä größere Location nachdenke oder zumindeschtens de große Chill-Space wieder aufmache ( falls des no goht, da isch irgendwie ä mauer gsii …)
Benutzeravatar
schroeder
Beiträge: 36
Registriert: So 21. Sep 2008, 17:23
Wohnort: Lietsch City
Kontaktdaten:

Re: 72 hours

Beitrag von schroeder »

@Lichto

mir isch s grücht z ohre cho das, die Murä wege Füürsicherheit oder so dert isch und das DMT de grossi floor im letste joohr eigentlich gar nid heti dörfte bruche wege dem. oder irgendwie so, weis nüm genau wer mir das gseit het, isch jo nur es grücht ;-). aber ebe leider schade ich han de grossi Chilloutfloor au sehr vermist
max_borderliner
Beiträge: 22
Registriert: Do 10. Feb 2011, 09:29

Re: 72 hours

Beitrag von max_borderliner »

danke an die DMT leute für diese geniale und unvergessliche weihnachts party!!! :)
Benutzeravatar
psyfreak
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 848
Registriert: Mo 11. Jul 2005, 10:43
Wohnort: planet earth
Kontaktdaten:

Re: 72 hours

Beitrag von psyfreak »

met chli verspötig... O:) ha no 2 Clips ufeglade... :-D

Bild Bild and Bild
Benutzeravatar
psyfreak
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 848
Registriert: Mo 11. Jul 2005, 10:43
Wohnort: planet earth
Kontaktdaten:

Re: 72 hours

Beitrag von psyfreak »

esch übrigens eimol meh de killer gsi!!! danke dmt =D>
Bild Bild and Bild
Antworten