Iguanaloco NIGHT LIVE - Kulturfabrik Wetzikon 22.01.2011

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Benutzeravatar
Dj. Schattenkrieger
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 67
Registriert: Di 4. Jul 2006, 20:54
Wohnort: Im Schattenkriegerland / Label:.......
Kontaktdaten:

Iguanaloco NIGHT LIVE - Kulturfabrik Wetzikon 22.01.2011

Beitrag von Dj. Schattenkrieger »

Hallo zusammen

also es war im ganzen eine sehr gelungene party........

haben noch fundsachen wären froh wenn sich die personen via PN bei mir melden mit Adresse und Tel.-Nummer

Honegger Una Josephine Alder = ID

Trulli Marcel = Maestro Karte / Zürcher Kantonalbank


Hoffe uf baldige Antwort

Danke wünsche euch morgen einen guten Wochenstart
Mein Leitsatz für eine besseres Leben untereinander:

Man sollte keine Vorurteile von anderen Leuten haben,
solange das eigene Urteil noch nicht klar steht.
Denn man sitzt schneller wieder auf der Anklagebank als einem Lieb ist.


http://www.myspace.com/rsgsschattenkrieger
http://www.myspace.com/djschattenkrieger
tripeltrapel
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 338
Registriert: Fr 26. Jun 2009, 11:44
Wohnort: Wallis

Re: Iguanaloco NIGHT LIVE - Kulturfabrik Wetzikon 22.01.2011

Beitrag von tripeltrapel »

War wirklich ne gelungene party, bis auf den heftigen konflikt welcher sich vor der kulti ereignet hatte, dies ist mir ziemlich sauer aufgestossen.. will da aber auch nicht weiter ins detail...

Ansonsten hatts gepasst; das deko war im main- sowie im chillfloor sehr schön und liebevoll hergerichtet. das sound system war ja mal sehr fein, nicht so übertrieben laut eingestellt dafür schön klar und die bässe haben super gerummst..
mir persönlich war die musik bis um 07:00 zu monoton; alles klang irgendwie sehr ähnlich und auch das tempo hörte sich permanent gleich an.. fairer weise muss ich jedoch anfügen dass qualitätsmässig digitalist sowie ocelot super gespielt haben mir aber diese musik einfach nicht wirklich zusagte.
als stardust dann an der reihe war fieng mir die musik langsam aber sich zu gefallen, vorallem die zweite hälfte seines sets war super. und dann.. Tsunamix.. Eigendlich wollte ich nach stardust's set nach hause aber als der Tsunamix anfing war ich nach kürzester zeit hin und hergerissen.. BOHA WAR DAS EIN SET!!!! crazyeye Hut ab!

Habe viele bekannte gesichter angetroffen, hat wirklich spass gemacht mit euch zu feiern! Die securities waren freundlich und haben ihren job gut gemacht. ob die barpreise zu teuer waren weiss ich ned, kann das nicht einschätzen, fand nur schaade dass es kein gratis wasser dort gab.. aber egal i hab mir halt mein gratiswasser im wc jeweils aufgefüllt..

War schön wiedermal im Kulti zu feiern da für mich nur sehr selten höhrbare musik dort läuft /wurm
Es gibt eine Theorie, die besagt, wenn jemals irgendwer herausfindet, warum und wozu das Universum da ist, dann verschwindet es auf der Stelle und wird durch noch etwas Bizarreres und Unbegreiflicheres ersetzt.
Es gibt eine andere Theorie, die besagt, dies sei schon lange geschehen.
Benutzeravatar
Enoki
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 53
Registriert: Do 27. Sep 2007, 16:26
Wohnort: Zürich

Re: Iguanaloco NIGHT LIVE - Kulturfabrik Wetzikon 22.01.2011

Beitrag von Enoki »

Dj. Schattenkrieger hat geschrieben: Honegger Una = ID
Oh, das ist eine Kollegin von mir, sie wird sich bei dir melden.
(Schon das zweite Mal, dass ich dank dem Mysticalforum eine ID finde... #-o )
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Re: Iguanaloco NIGHT LIVE - Kulturfabrik Wetzikon 22.01.2011

Beitrag von Kollegoli »

das ischme mal wieder was gsi :-)

dmusig hat mir durchwegs supper passt. de ocelot hat voll groovt und au die andere sind abgange.

han dkulti scho lang nüm so schön hergrichtet gseh. vor allem au die viele tisch, sofas und stüehl im chill sind supper gsi, das fehltme susch ide kulti immer... aso eifach en gmüetliche chill.

dasses rauchfrei gsi isch, isch obergenial gsi. so isch dparty fü mich sicher doppelt so geil gsi, wie wenn all dinne graucht hettet. de einzig negativpunkt findi die nebelmaschine. wieso mussme de ruum vollneble, wennmers scho so schön rauchfrei macht? isches denn so wichtig, dasses anre indoor stickig isch (und nebelmaschine macheds uhuerre stickiger, alses sus wär)? isch e party igendwie geiler, wennmer weniger luft überchunnt? ich meine trance und suurstoff stönd scho im zämehang, aber ich glaub nöd, dasses was bringt dlüüt zvergase mit dene doofe maschine. was ich atme ischme nunmal 1 million mal (mindestens) wichtiger, als dass ich jetz die laser strahle gsehn. dnebelmashcine gönd eifach ufd lunge, dass seit jetzt würkli fast jede, sogar draucher.

vo de lüüt her, naja. biz meh chönnt me vo de partybsuecher scho erwarte. nähmed doch eifach mal weniger droge (inkl. alk) und hinderfröged eu und eui gfühl. hinderfröged was ihr mached und nehmed. gnüüssed und fiired swunder vom lebe, statt da igendwie verlore und verwirrt im züg umezwirre. droge näh isch nur guet, wennmer klar im chopf isch und nöd zum abstelle und vom alltag flüchte. es gid kei flucht usem alltag. flucht ist unmöglich. konfrontation und grad dur dmitti isch die einzig lösig.
paar voll geili lüüt hats uf jede fall gha.

die party hat mir sehr guet ta, es isch hammer gsi. danke vielmal a die liebi org und au für de gueti zmorge. danke für de gueti musiggschmack und dass eifach immer gueti musig gloffe isch. vo de org her hats fü mich vo a bis z gstumme, wüsst nöd wasmer chönnt besser mache (usser dnebelmaschine wegtue).

e schöne
Raphael
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 107
Registriert: Mo 10. Nov 2003, 19:57
Wohnort: Garten Eden

Re: Iguanaloco NIGHT LIVE - Kulturfabrik Wetzikon 22.01.2011

Beitrag von Raphael »

Ast reini Party gsi - super toll organisiert, hammer Sound, geili Anlage !
Dekortation esch wirklich glunge gsi, gmüetleche Chill, fairi Barprise.

Velle Dank ad Iguanaloco Crew !

Special Agent 641 - @ your disposal any future time !
Benutzeravatar
wallaby
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 602
Registriert: Mi 5. Apr 2006, 21:56
Wohnort: ZH-Highlands

Re: Iguanaloco NIGHT LIVE - Kulturfabrik Wetzikon 22.01.2011

Beitrag von wallaby »

Hey Raphael 641 !
Thanx ganz viel mal für de grossartig Ihsatz ! ! !

Allne andere Gheimagente natürli au herzliche Dank.
Es hend alli super mitgmacht, darum bini ez scho motiviert wieder mal was z plane mit miene Fründe ;)

@ Kolegoli
Sorry das ich Dich da biz uf d Palme bracht han mitem Nebel.
Ich hans selber au nöd gern wenn ich dicke Nebel mus ihschnufe, zumal es au Nebelmaschine git wo ganz stinkige Dunst uselönd.
Aber die Nebelmaschine wo vor Ort gsie sind, hend speziell gruchsneutrali (zumindest meh neutral als die andere) Nebel gha.
De Grund isch simpel : Lasershow !
Ohni Nebelmaschine praktisch nöd mögli, scho gar nöd ime Nichtraucherruum...
Darum chunnt de Lasermensch nöd nume mit Laser dehär sondern bringt au zuegehörige Nebelmacher mit.
Fürs Nichtrauche bini au dankbar :-)
Das mit em platziere vo de Nebelmaschine isch no heikel, me hend au no kei Erfahrig gha.
Aber ich bi ebe scho Fän vo Lasershow, und de Simon (SS Showlaser) het die Lasergrät selber zämebaut, isch sies grosse Hobby und er machts uf profesionellschtem Niveau, vor allem au was Sicherheit für Bsuecher ahgaht.
Die Flüssigkeit wo er i d Nebelmaschine ihfüllt isch gsundheitlich bedenkelos und er nimmt au nöd e billigi, sondern öpis vom türschte. !
Jedefalls Merci für dis liebe Komplimet :-)

@ Michel Helbling
Dis Portemonnaie isch bi mir samt Halbtax Abo, bitte meld Dich.
Am Mittwuch Abig ca. 20:15 bini sehrwahrschienli i de Kulti, am beschte schwingsch din Arsch mal det ufs Parkett.

@ Tripeltrapel
Priese a de Bar sind günstig gsie us mienere Sicht.
2.- für en Becher kühlts Sprudelwasser isch doch recht modrat, oder ?
Also es sind 3 Toilette rund um d Bar verteilt vorhande, jewiels mit kaltem Trinkwasser abem Hahne.
Selbstverständlich chunntme a de Bar en Becher über, oder au e leeri PetFläsche zum Wasser abfülle, das isch ja scho Goaparty-Brauchtum sit miene erste Partybsüech im '97 !
Ja de Konflikt mitem Schreihals isch würkli überflüssig gsi, schad, au für mich ganz schwer z'verkrafte, me händ schwer kämpft damit me hend dörfe de Essensstand dusse anestelle, wege möglichem Lärm dur Lüüt wo luut plaudere würded bim Stand, und die Lüüt wo i de alte Villa dete wohned hend vo de Halle scho gnueg Lärm.
Aber dasmal sind alli verwached, ganz schlechts Kino...! ...lömer Gras drüber wachse...

Danke viel vielmal a Alli wo cho sind und Freud gmacht hend :-)
Benutzeravatar
Asrael
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 314
Registriert: Mo 12. Feb 2007, 11:29
Wohnort: nimmer nimmer ZH oberland
Kontaktdaten:

Re: Iguanaloco NIGHT LIVE - Kulturfabrik Wetzikon 22.01.2011

Beitrag von Asrael »

aso ich has gmüetlich gfunde,top organisiert es het anüt gfählt...
vorallem bim habitat em chaistand, det hetmr iimmr chli mitde lüüt chöne quatsche....funny

danke wädi fürs orge,du bisch super,,,

danke no a alli wo ghulfe hend ,gescht wo super stimmig verbreited hend...

mini deko im chill isch au guet acho,han freud gha...

da no es churzes filmli vo mim youtube kanal..
http://www.youtube.com/user/flotterblot ... yVXDbtIXc8
fötis uf mim FB profil...

stay PSYCHEDELIC /color
Asrael `s Decoration http://www.facebook.com/?ref=logo#!/gro ... 6590733152
vorläufiges datum Jonglierfestival kulti 18/19. Juni
Asrael84@gmx.ch
http://www.Lunastix.ch
http://www.Kulturfabrik.ch +Jongliertreff ,Mittwoch
http://www.AnimiDefectus.ch
Bild
Antworten