Tiefenrausch 5.2.2011 -Logic Bomb--Sesto Sento--Gataka---Atm

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Benutzeravatar
psysfaction
Beiträge: 29
Registriert: Mo 16. Mai 2005, 12:43
Kontaktdaten:

Tiefenrausch 5.2.2011 -Logic Bomb--Sesto Sento--Gataka---Atm

Beitrag von psysfaction »

Ich wahr jetzt schon zirka 2-3 Jahre nicht mehr an einer reinen Psy Party, deswegen kam ich mit viel Vorfreude an diese Party.

Das Line up auf dem Mainfloor war 1A. Zu Beginn haben die DJs mehre alte Tracks gespielt welche schöne Erinnerungen von Früher zurückbrachten :D

Leider aber gab es auch mehrere Punkte welche mich enttäuschten.
Auf der Location war überhaupt kein Unterwasser Ambiente wie sie so gross Werbung damit machten und Laser hatte es auch keinen richtigen.
Und ich habe eine Bitte an alle Organisatoren hier im Forum. Wenn ihr ein Raum mit schlechter Lüftung habt, dann setzt bitte die Rauchmaschine, wenn überhaupt, dezent ein. Es gab Momente wo man vorne nicht einmal mehr den DJ sehen konnte.... und weil die Lüftung schlecht war blieb der Rauch immer sehr lange im Raum und die Luft wurde Stickig.

In grossen und ganzen hatte ich aber ein Heiden Fest und hab viele Lustige Menschen kennen gelernt /bigs

Leider aber ist meine Jacke an der Party wegkommen :(
Ich denke das sie Eventuell Jemand aus versehen mit seiner eigenen verwechselte.
Es ist eine Grüne Jacke, Die Marke glaube ich ist "No Name", in der innentasche hat es einen schwarz/goldigen Schal welcher ein hoher Sentimentaler Wert hat und am Reisverschluss hat es eine Büroklammer.
Ich währe sehr dankbar wen meine Jacke wider ihr ursprüngliches Zuhause finden würde.
Wen Ihr etwas über meine Jacke wisst, dann meldet euch doch bitte über das Forum oder über Facebook: http://www.facebook.com/psysfaction

Ich wünsche allen noch einen Erholsamer Sonntag und viel Sonnenschein.

Dave L.
Benutzeravatar
canna
Beiträge: 24
Registriert: Fr 13. Mär 2009, 16:48
Wohnort: marthalen

Re: Tiefenrausch 5.2.2011 -Logic Bomb--Sesto Sento--Gataka---Atm

Beitrag von canna »

[gelöscht - admin]
Benutzeravatar
Sky
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 370
Registriert: So 17. Jan 2010, 21:36

Re: Tiefenrausch 5.2.2011 -Logic Bomb--Sesto Sento--Gataka---Atm

Beitrag von Sky »

ööh canna heb doch d schnurre.

mir hets guet gfalle, au wenn hinder de bar zum schluss zueständ wie uf de titanic gherrscht hend.
cha mal passiere.
aber s wichtigste: ICH HA MIN LIEBLINGSACT LIVE GSEH. Sesto sento <3 und de rest isch mer eich eh voll wuurst. xD
sesto seentoo <3 seestoooo seeentoooo <3
Doonerbude
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 54
Registriert: Di 11. Jan 2011, 19:18
Wohnort: Bremgarten AG

Re: Tiefenrausch 5.2.2011 -Logic Bomb--Sesto Sento--Gataka---Atm

Beitrag von Doonerbude »

Ja esch wörkli guet gsi. Obwohl ich scho länger nöm so ufem
psy-Trip ben...
Het geili Lüüt gha und Stimmig esch rechtig guet gsi /happy
Benutzeravatar
sokrates
artist
artist
Beiträge: 104
Registriert: Mo 19. Feb 2007, 17:52
Wohnort: winterthur
Kontaktdaten:

Re: Tiefenrausch 5.2.2011 -Logic Bomb--Sesto Sento--Gataka---Atm

Beitrag von sokrates »

:) mir hets riiiiiiiesä spass gmacht! d stimmig het koched teilwis /doof ! sesto sento isch deeeeeeerb gsi, wow! schuscht het mich de sound weniger überzügt, vorallem vo logic bomb het ich meh erwarted gha (was mer ja nid ihm vorwerfä chan, da ich ja zviel erwarted han)...
d deko isch au nid die unterwasser welt gsi, womer erhofft het...
au chli müesam isch da mit de getränk gsi...
aber im grossä und ganze hets gfetzt :-)

@ canna: gopf hör doch mal uf gift und galä spoitzä die ganz zit, het welä gseh wie du da machsch... lahs doch eifach, eui scheiss schlammschlacht da öffentlich breit tretä... es intressiert kein mensch (usert vilicht die halbschue, wo sichs mit popcorn wennd gmüetlich machä vorem pc, und sich a menschlichem elend wennd erfreuä :? )!..

dankä, es isch luschtig gsi!
c ya next weekend at RUBIKS CUBE 2
Benutzeravatar
M@rco
Beiträge: 21
Registriert: Di 2. Mär 2010, 10:28

Re: Tiefenrausch 5.2.2011 -Logic Bomb--Sesto Sento--Gataka---Atm

Beitrag von M@rco »

[quote="Sky"

mir hets guet gfalle, au wenn hinder de bar zum schluss zueständ wie uf de titanic gherrscht hend.
cha mal passiere.
aber s wichtigste: ICH HA MIN LIEBLINGSACT LIVE GSEH. Sesto sento <3 und de rest isch mer eich eh voll wuurst. xD
sesto seentoo <3 seestoooo seeentoooo <3[/quote]

ich dachte auch ich hätte meinen lieblings “Live“act gesehen (Sesto)
aber was dä/die abzoge hend esch jo e frächheit.
dä het sicher nur e cd lo loufe, hei jo ned ei geil öbergang gmacht...
Sesto CD esch scho easy, aber der liveact chasch ned bruche :)


und no öbis:
Bar usverchouft ca am 2 am morge ??? hallooo???

aber im grosse und ganze eschs no e chillig gse.. het mi chli a die alte technopartys erinneret i de lagerhallene :D
*************************************************************


https://soundcloud.com/wahupa/
https://soundcloud.com/marcoa
Benutzeravatar
sokrates
artist
artist
Beiträge: 104
Registriert: Mo 19. Feb 2007, 17:52
Wohnort: winterthur
Kontaktdaten:

Re: Tiefenrausch 5.2.2011 -Logic Bomb--Sesto Sento--Gataka---Atm

Beitrag von sokrates »

@ m@rco:
M@rco hat geschrieben:
ich dachte auch ich hätte meinen lieblings “Live“act gesehen (Sesto)
aber was dä/die abzoge hend esch jo e frächheit.
dä het sicher nur e cd lo loufe, hei jo ned ei geil öbergang gmacht...
Sesto CD esch scho easy, aber der liveact chasch ned bruche :)
wer begrenzt ahnung hat, einfach mal die fresse halten.. han ja grad vor ihm gsoundet, und glaub mers, er het mit ableton live und controller gschaffet... und nid ein geilä übergang? bimä liveset.... da isch kein dj :D
DA_miro
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 52
Registriert: So 11. Mai 2008, 08:50

Re: Tiefenrausch 5.2.2011 -Logic Bomb--Sesto Sento--Gataka---Atm

Beitrag von DA_miro »

ich hans ä hammer party gfundä!!! guäti stimmig super lüt und den hetmer erstrecht na chenä rauchä:-)

merci zerst mal an domi für das hammer booking!! und na es grössers dankeschön an simi wo mich understützt het!! isch killer gsi mit dir!! immer gern wider.

muss also au sägä sesto het scho chli entoschä das er ned gad en neuä act uf dä bünä gschribä und gspilt het ;-)

was mich chli entoschä het sind materix deko gsi!! zerst bim ufbauä ä risä klapä vo wägä diä alag seg voll scheisse aber ihres züg isch ja voll abgakt gsi!! also mit underwasser deko het das nöd vil ztuä ga:-($

also hofä git bald wider so was vom domi für diä erst party isch das super gsi!!
also wünsch alne na ä schöni wuchä!!
Benutzeravatar
Sakura
Beiträge: 12
Registriert: Fr 20. Jul 2007, 15:26
Wohnort: Zürich

Re: Tiefenrausch 5.2.2011 -Logic Bomb--Sesto Sento--Gataka---Atm

Beitrag von Sakura »

Hmmmm??? Man konnte rauchen an dieser Party? Also, ich hab mich zum Rauchen extra vor den Eingang gestellt und wurde vom Security Mann zusammen geschissen ich solle nach draussen gehen *duck*

Und wo war der zweite Floor der angekündigt wurde? Hab ich da etwas verpasst?
Treat people like you want to be treated. Peace, Love & Light!
Benutzeravatar
tömö
Beiträge: 13
Registriert: Mi 15. Sep 2010, 06:33

Re: Tiefenrausch 5.2.2011 -Logic Bomb--Sesto Sento--Gataka---Atm

Beitrag von tömö »

+++ dr sound isch ja mal riisig geil gsi
++ het so vill netti lüt gha

- wo sind d abfallseck gsi?
- deko, <sarcasm>tolle unterwasserwelt</sarcasm>, mit lebensgrossen haien (hat die jemand gesehen?)
- wo war die tolle lasershow?

- was mi chli enttüscht het isch dr angekündigt "liveact" sesto sento gsi. also nid vom sound här...
aber sesto sento = gataka + ferbi boys. so wi ig das gseh ha isch nume gataka dert gsi und het chli sesto sound abglah...
e richtige sesto sento liveact gseht für mi so us:


aber trotz de negative pünkt, dr sound isch göttlech gsi. die party het gfätzt!
Der Frosch, der im Brunnen lebt, beurteilt das Ausmaß des Himmels nach dem Brunnenrand
Benutzeravatar
Sky
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 370
Registriert: So 17. Jan 2010, 21:36

Re: Tiefenrausch 5.2.2011 -Logic Bomb--Sesto Sento--Gataka---Atm

Beitrag von Sky »

Sakura hat geschrieben:Hmmmm??? Man konnte rauchen an dieser Party? Also, ich hab mich zum Rauchen extra vor den Eingang gestellt und wurde vom Security Mann zusammen geschissen ich solle nach draussen gehen *duck*

Und wo war der zweite Floor der angekündigt wurde? Hab ich da etwas verpasst?

ja scho. nebem männerwc stäge dürab.
red-electric-man
Beiträge: 11
Registriert: Di 30. Jun 2009, 20:21

Re: Tiefenrausch 5.2.2011 -Logic Bomb--Sesto Sento--Gataka---Atm

Beitrag von red-electric-man »

es wird Zeit dass jemand diese Party mal objektiv bewertet...

MIESE DEKO! wirklich ganz schlecht! obwohl die so angekündigt wurde...
absolute Chaos Organisation...das Team am Eintritt war unfähig und die hinter der Bar noch mehr!
das Puplikum war mir persönlich auch auf der falschen Welle...
Da konnnten mich auch die vermeintlich guten Acts nicht mehr halten und ich bin zu einer anderen Party gefahren,
an der ich zum Glück alles nach meinem Geschmack vorfand.
Fazit:
NIE MEHR WHITE WIZZARDS PARTYS!!!oder wie ihr euch auch immer nennt... /stop
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj
Beiträge: 2180
Registriert: Mo 6. Sep 2004, 22:01
Wohnort: Gotham City

Re: Tiefenrausch 5.2.2011 -Logic Bomb--Sesto Sento--Gataka---Atm

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

Kurz was zu Sesto Sento für die wo do inne nume schwachsind schribed und absolut kei ahnig hend!!!!

Urschprönglech hed s gschpann mal so usgse
Matan(Gataka) Aviram und Itai(Ferbi Boys) = Sesto Sento

eine esch jetzt aber nümme debii (weni wöst wele de würdi de name schribe) weil er Glöibig worde esch!!!!!!!
also send Sesto nume nu 2iiii und werded warschindli länger bis garnie meh so ufträtte wie uf em Video!!!!

zu de Party seg ich nix be ned dete gse und die Glooriche Sesto Zite send leider ehhh gschicht!!!!!
Samuel
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 99
Registriert: Mo 12. Feb 2007, 15:40

Re: Tiefenrausch 5.2.2011 -Logic Bomb--Sesto Sento--Gataka---Atm

Beitrag von Samuel »

bin au enttüscht!
muke hät meistens passt de rest isch schwach gsi.
decko isch ja gar nid gsi wie versproche und s personal häsch echt chöne rauche.
bi so verpeiltem barpersonal kei wunder.
nöchstmal ohne mi.
Benutzeravatar
Electro Static
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 142
Registriert: Do 15. Mär 2007, 16:49
Wohnort: Zürich

Re: Tiefenrausch 5.2.2011 -Logic Bomb--Sesto Sento--Gataka---Atm

Beitrag von Electro Static »

in der scheisse sein trifft es ...


auf den 2 Floors aiaiaia Pisse & alles was ein WC so in sich hat..

habe mein LiveAct nicht gesoundet !!!

passte mir und dem StatiCrew & Progressor Team nicht 9 Leute 40 Minuten dort um 08.00-8.40 !!


:(
Antworten