Where is the Summer...? 05.02.2011 Kulti Wetzikon

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
red-electric-man
Beiträge: 11
Registriert: Di 30. Jun 2009, 20:21

Where is the Summer...? 05.02.2011 Kulti Wetzikon

Beitrag von red-electric-man »

SENSATIONELL!!!

Eine sehr sehr angenehme Party mit genau den richtigen Leuten!

Der Dancefloor war erfüllt mit Liebe und Musik!
Einfach nur schön!

Der Liveact von Cosmosis war meiner Meinung nach das beste....

weiter so, ich komme wieder...

hat irgend jemand Bilder oder Videos gemacht? würde mich freuen...
Benutzeravatar
mäsi
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 80
Registriert: Do 27. Sep 2007, 16:28
Wohnort: Kriens
Kontaktdaten:

Re: Where is the Summer...? 05.02.2011 Kulti Wetzikon

Beitrag von mäsi »

schliesse mich dem a.

es isch schlicht sensationell gsi...es isch richtg super gsi sit langem wieder mal...

und so wienis vermuetet ha hend nume super lüüt de wäg is kulti gfunde...es het scho ewig nümme so vill richtig strahlendi gsichter ume gha...

ja de sound isch aso au vom feinschte gsi....vorallem de morgä wie immer...am beschte gfalle vo allem hetmer jedoch am cornel sis set....es isch de oberhammer gsi...
und deko isch aso au nu luschtig gsi...


ja...wenn es halbtaxabo und es streckeabo uftaucht,ich würd mis vermisse.
http://www.facebook.com/#!/psyradio


Nehmen füllt die Hände - Geben füllt das Herz.



Der Geist der WAHRHEIT und der Geist der Lüge
ringen miteinander im HERZEN des Menschen,
mit WEISHEIT und Dummheit.
Und wenn ein Mensch WAHRHEIT erwirbt,
so wird er die Dunkelheit meiden.
Mozart
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 326
Registriert: Mo 24. Jul 2006, 08:31

Re: Where is the Summer...? 05.02.2011 Kulti Wetzikon

Beitrag von Mozart »

liebä dankä!
es isch würkli grandios gsi!
au ersch am morgä uftaucht und bis zum letschtä ton eifach nur gnossä.
so viel herzlichi lüüt wo eim immer wieder es lächlä händ chönä zrugg schänkä...bi richtig positiv ufgladä i die neu wuchä gstartet...so machts eifach nur spass!

geili deko (so viel fischli 8) ) , geili soundqualität, super sound, absolut fairi barpriisä und immer schön platz zum tanzä, höcklä und eifach gnüssä!

BRAVO!
/color
Benutzeravatar
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 2115
Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
Kontaktdaten:

Re: Where is the Summer...? 05.02.2011 Kulti Wetzikon

Beitrag von 604freund/Psykas »

bin gliicher meinig, bin au ersch geg di halb elfi uftaucht, aber mir hends super gnosse... sgeilschte isch ja wohl am karmalaa sis set gsi, schad hani dr aafang verpasst... so geile sound... i finde ja psy fullon immer na geil (lose gad the gatering vo infected) aber das neue tech progi was au immer züg gaht andersch ab... glaub di ganz anhct chöntis nid ha, aber am morge, mittag... s git nüt bessers... au s abschlussset isch schön gsi, weles sind die 2 letschte lieder gsi, also d zuegabe no.1 wör mi vorallem wudner neh fals sech na öper erinneret... weis no dasmer mega gfalle het, und i kennes au, aber isch mer nid i sinn cho vo wems isch... ev vo de pilz?

thx to all smiling and dancing freaks-LOVE-U-ALL /happy
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Benutzeravatar
mäsi
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 80
Registriert: Do 27. Sep 2007, 16:28
Wohnort: Kriens
Kontaktdaten:

Re: Where is the Summer...? 05.02.2011 Kulti Wetzikon

Beitrag von mäsi »

ja stimmt aso am karmala sis set isch au wahnsinnig geil gsi...ja alli halt hend sound vom feinschte bote...
und karmala rockt scho sit ich a mini erschte partys bi.
http://www.facebook.com/#!/psyradio


Nehmen füllt die Hände - Geben füllt das Herz.



Der Geist der WAHRHEIT und der Geist der Lüge
ringen miteinander im HERZEN des Menschen,
mit WEISHEIT und Dummheit.
Und wenn ein Mensch WAHRHEIT erwirbt,
so wird er die Dunkelheit meiden.
abraxas
administrator
administrator
Beiträge: 1934
Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Kontaktdaten:

Re: Where is the Summer...? 05.02.2011 Kulti Wetzikon

Beitrag von abraxas »

---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Benutzeravatar
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 2115
Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
Kontaktdaten:

Re: Where is the Summer...? 05.02.2011 Kulti Wetzikon

Beitrag von 604freund/Psykas »

thx pflanzer före link, finds cool dass du die meischte sets aabüütisch zum aabesuuge... casch mr no de link vom karmala set geh? :lol:
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Benutzeravatar
shivajanine
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 465
Registriert: Di 15. Aug 2006, 09:14
Wohnort: Schweiz
Kontaktdaten:

Re: Where is the Summer...? 05.02.2011 Kulti Wetzikon

Beitrag von shivajanine »

Ausgeschlafen, frisch geduscht und pünktlich stand ich aufm dancefloor als cosmosis die menge zum toben brachte /happy
wie immer hat er seine ganze positive energie an alle weiter gegeben. Für mich persönlich ist er einer der wenigen künstler der sich voll und ganz seinem publikum widtmet und man merkt einfach immer wieder das er mitm herzen dabei ist :ove:

das soundsystem war hammer, mal kein gepfeife in den ohren nach der party, das ich mittlerweile echt zu schätzen weiss 8)

danke auch an die vielen leckerein, hab selten so eine gute auswahl an kuchen gesehen. Ihr wart meine rettung 8-[
Don`t dream your life, live your dreams
abraxas
administrator
administrator
Beiträge: 1934
Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Kontaktdaten:

Re: Where is the Summer...? 05.02.2011 Kulti Wetzikon

Beitrag von abraxas »

604freund/Psykas hat geschrieben:casch mr no de link vom karmala set geh? :lol:
http://bit.ly/7JJSz8

;)
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Benutzeravatar
Saphira
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 628
Registriert: Sa 19. Mai 2007, 19:59
Wohnort: CH

Re: Where is the Summer...? 05.02.2011 Kulti Wetzikon

Beitrag von Saphira »

Von den Temperaturen her war der Sommer auf jedenfall vorzufinden. Auf dem Mainfloor herrschte eine Luftfeuchtigkeit wie im brasilianischen Dschungel. Und doch fehlte etwas... ah ja, es war rauchfrei! Das fand ich sehr angenehm. Hatte ja genügen Fumoirs :-)

Zum Sound... da wurde ich auf dem Mainfloor irgendwie nie richtig warm. Der DnB Floor oben war meine Rettung. So hab ich wohl die halbe Nacht dort oben verbracht. War das eigentlich ein externer Event?

Die Stimmung allgemein hat mir aber gut gepasst. Irgendwie mag ich die Kulti. Besonderen Dank dem Klangwerk-Stand. :ove:
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
castella
Beiträge: 10
Registriert: Di 23. Dez 2008, 10:07

Re: Where is the Summer...? 05.02.2011 Kulti Wetzikon

Beitrag von castella »

Soooo schöni Party gsi....

Ich bin immer noch im Rhythmus....

Love, Peace & Happiness....
mrs noizy
Beiträge: 24
Registriert: Mi 17. Feb 2010, 15:33
Wohnort: zürich

Re: Where is the Summer...? 05.02.2011 Kulti Wetzikon

Beitrag von mrs noizy »

I hans also au e super feini partyyyy gfunde! Au na viel Dank ad org.
ach und zum DnB, das isch vo de kulti us gsi und findet eignelti eimal im monet statt so viel i weiss. Wenni amel gange bisch isch chli viel dub gloffe, hani zwar gern aber erscht am namittag uf de couch diheime zum chli abe cho! aber de samschtig hetts recht dröhnet dobe /doof
Benutzeravatar
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 2115
Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
Kontaktdaten:

Re: Where is the Summer...? 05.02.2011 Kulti Wetzikon

Beitrag von 604freund/Psykas »

abraxas hat geschrieben:
604freund/Psykas hat geschrieben:casch mr no de link vom karmala set geh? :lol:
http://bit.ly/7JJSz8

;)
yeah, danke, hans zwar "bizeli" andersch in erinnerig, aber goht mächtig ab, umpa-umpa /happy

ahja, bezüglich rauchfrei, danke dem security wo am morge unermüedlech alli qualmer ermahnt het, isch luschitg gsi ihn zbeobachte wiener am mitwippe isch und denn wider dauge verdreit wener e rauchsüüle entdeckt het und die person miteme strenge blick ufds rauchverbot nach use gschickt het... :lol: i meine wenns dusse pisst und chalt sich chanis ja verstah, aber bi dem wetter, gönned doch oine ohre mal e pause und gönd use ad sunne eis go röikle... han nämli mini hose hüt namal chöne alegge, was susch ame nid gaht nach meh wie 4h ime club... 8)
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
pajarito
Beiträge: 11
Registriert: Sa 5. Aug 2006, 16:26

Re: Where is the Summer...? 05.02.2011 Kulti Wetzikon

Beitrag von pajarito »

mein Gott war das geil....Danke!!!
Benutzeravatar
ProTone
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 134
Registriert: Sa 21. Feb 2009, 12:50
Wohnort: Bündnerland

Re: Where is the Summer...? 05.02.2011 Kulti Wetzikon

Beitrag von ProTone »

würkli absoluti top party gsi.. /happy /happy schulang nüm so e schööni party mit soviel superlüüt erlebt.. het richtig guet tue!! /bigs
=D> =D> =D> danke Klangwerk!!
Drop Acid,Not Bombs

CoLoR oF SuN
ProTone
upcoming Gig's:
.
.
14.9 Revelations @ Chur
21.9 Earthdance 2013 @ Dietikon
28.9 Forest Progressive Power
5.10 Autumn Colors II @ TG
19.10 Underground @ Stadthalle Dietikon
16.11 Flower of Life II
30.11 Phantasm Records : 20 Years Labelparty @ Club Enjoy, Schlieren
7.12 tba
15.2.14 t.b.a
11.7.14 ♥ One Love Festival ♥ @ Filisur
7.12 tba
Antworten