Astrix Vibe Tribe Life

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Benutzeravatar
Free Flow
Beiträge: 46
Registriert: Mi 1. Dez 2010, 15:18

Re: Astrix Vibe Tribe Life

Beitrag von Free Flow »

Hallo Partyleute

Vielen Dank an alle die an dieser Party anwesend waren, ohne euch ginge schliesslich gar nichts.

Wir möchten hier kurz Stellung zu eurer Kritik nehmen:

Die Eintrittspreis waren so hoch angesetzt, da wir aufgrund vieler Email-Anfragen zum Vorverkauf Angst hatten, überrannt zu werden. Um jedoch der Community die Möglichkeit zu geben, günstig in den Club zu kommen haben wir das mit der Friendslist gestartet. Sorry für die, welche das nicht mitbekommen haben. So haben aber die Leute Astrix und Vibe Tribe gesehen denen das etwas wert war. Und sie hatten Platz zum dancen. Man den Club auch überfüllen.

Der Herr welcher Seine Jacke nicht mehr hat: Sorry für die Umstände, aber die Verantwortung trägt das UG. Schreib uns doch eine PN oder eine email mit Deinem Namen auf freeflowfoundation@gmail.com mit Deinem Namen und du kommst gratis an unsere nächste Party rein. Inkl. Freibier. ;)

Die Garderobe wird bei der nächsten Party auf CHF 2.- gesenkt, die differenz übernehmen wir. Die Junge Dame wird dabei nicht mehr hinter der Garderobe stehen. Wir sorgen für Ersatz.

Wir hoffen trotzdem dass auch die Party gefallen hat und freuen uns aufs nächste Mal.

Nochmals ein herzliches Dankeschön an alle!

Eure Free Flow Crew

PS: In kürze werden wir 1-2 Videos vom Event aufschalten, stay tuned!
Ogetron
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 217
Registriert: Fr 25. Aug 2006, 20:57
Wohnort: Tsüri

Re: Astrix Vibe Tribe Life

Beitrag von Ogetron »

=D>

Ja, gutes Statement, und gutes Angebot für die Jacke. =D>
Benutzeravatar
m0nx
Beiträge: 26
Registriert: Fr 9. Nov 2007, 11:48

Re: Astrix Vibe Tribe Life

Beitrag von m0nx »

juhu endlich, finde auch gutes statment, für mich ist die hauptsache das so jmd nicht mehr hinter der garderobe steht. Werde mich melden wegen dem angebot.
LG Dani /yo
Benutzeravatar
Asrael
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 314
Registriert: Mo 12. Feb 2007, 11:29
Wohnort: nimmer nimmer ZH oberland
Kontaktdaten:

Re: Astrix Vibe Tribe Life

Beitrag von Asrael »

von Free flow
Die Eintrittspreis waren so hoch angesetzt, da wir aufgrund vieler Email-Anfragen zum Vorverkauf Angst hatten, überrannt zu werden.




wemer weiss das viel lüüt chömed, chamer de itritt no höcher mache,,isch ja klar
???? mached ja all....`!!!!!

negstmal wem ich e party mach ,und ich xeh Z.b.das im FB 700 lüüt chömed und ich angst ha, den mach ich au gad 100.- iitritt, isch ja klar ,oder????

den sind am schluss au all zfriede,hahahaha

(nöd persöhnlich neh)
Defür sarkastisch.....
Zuletzt geändert von Asrael am Sa 5. Mär 2011, 12:57, insgesamt 1-mal geändert.
Asrael `s Decoration http://www.facebook.com/?ref=logo#!/gro ... 6590733152
vorläufiges datum Jonglierfestival kulti 18/19. Juni
Asrael84@gmx.ch
http://www.Lunastix.ch
http://www.Kulturfabrik.ch +Jongliertreff ,Mittwoch
http://www.AnimiDefectus.ch
Bild
Benutzeravatar
Free Flow
Beiträge: 46
Registriert: Mi 1. Dez 2010, 15:18

Re: Astrix Vibe Tribe Life

Beitrag von Free Flow »

@ Asrael:

Ich glaub nicht dass genug Leute bereit gewesen wären CHF 100.- für diese Party zu bezahlen um unsere Unkosten zu decken. Ob mans mag oder nicht, schlussendlich ist es eine Frage von Angebot und Nachfrage.

In diesem Sinne, N-Joy Mystica 2night!

Go with the Flow
Free Flow Crew
Benutzeravatar
Free Flow
Beiträge: 46
Registriert: Mi 1. Dez 2010, 15:18

Re: Astrix Vibe Tribe Life

Beitrag von Free Flow »

N-Joy ;)

Benutzeravatar
tannebaummanndli
Beiträge: 42
Registriert: Mi 28. Feb 2007, 18:35

Re: Astrix Vibe Tribe Life

Beitrag von tannebaummanndli »

s wesentliche händ di meischte lüüt, wo sich über die party ufreged, noni begriffe:

wer is ug gaht, isch sälber gschuld.

und wänn d organisation no s gfühl hät, sie mües astrix PLUS vibe tribe a eim abig i de club quätsche (grössewahn?), dänn isch mer no vill meh sälber gschuld wänn mer gaht.
Benutzeravatar
Catweazle
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 510
Registriert: So 30. Jul 2006, 09:46
Wohnort: Zürich / Basel
Kontaktdaten:

Re: Astrix Vibe Tribe Life

Beitrag von Catweazle »

Händ Ihr jetzt gnueg abgmozt? Es isch langsam wirklich truurig :-({|=
Next Gigs:

07.01.2012 PSY TRIP / INDRA,SPADE,POPART / Stadthalle Dietikon
14.01.2012 Neon Beats 2--> Freedom Fighters-<->Lachfalter<--
28.01.2012 Partynoodles (B-Day Dominik und Max)
10.02.2012 Kernspalterparty im Borderline
18.02.2012 ANIMI¨NATURE¨ -> Kulti, Wetzikon!!

Deko chlaue isch Pfuiii !!!!

http://www.myspace.com/cateazle
Flying_Fish
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 546
Registriert: Di 14. Feb 2006, 11:30
Wohnort: z'aarau am waldrand
Kontaktdaten:

Re: Astrix Vibe Tribe Life

Beitrag von Flying_Fish »

tannebaummanndli hat geschrieben:s wesentliche händ di meischte lüüt, wo sich über die party ufreged, noni begriffe:

wer is ug gaht, isch sälber gschuld.

und wänn d organisation no s gfühl hät, sie mües astrix PLUS vibe tribe a eim abig i de club quätsche (grössewahn?), dänn isch mer no vill meh sälber gschuld wänn mer gaht.

denn esch jo super, dass du superhero ned a die party besch..und jetzt no en kecks?

ps. bin ned ade party gsi, aber kommentär abgeh zu parties, wieso me ned gange esch..find i..

komisch..;)
Benutzeravatar
tannebaummanndli
Beiträge: 42
Registriert: Mi 28. Feb 2007, 18:35

Re: Astrix Vibe Tribe Life

Beitrag von tannebaummanndli »

@ flying fish:
händ die lüüt, wo effektiv ade party gsi sind, s rächt zum da ineschriibe pachtet?! probably not. aber ihr sind ja es derart kritikunfähigs volk, dass mer nöd mal meh sini meinig dörf frei üssere. dezue chunt no, dass du löli mich sicher nöd no muesch go aafigge wänd sälber au nöd ade party gsi bisch.
und ja, hett gern en keks. am liebschte mit schoggistückli.
ryu
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 60
Registriert: So 17. Jan 2010, 19:13
Wohnort: zh

Re: Astrix Vibe Tribe Life

Beitrag von ryu »

Priis/Leistigs, im verhältnis zu normale Party, mal nöd nur guet sondern HERVORRAGEND ! Danke FFF mached so wiiter! :)


wenn ihr das nöd so gsehnd, sueched eui doch bitte e erwerbquelle oder trinket/konsumiert weniger oder ziehd eui mal de Priis vomene Konzert im Hallestadion inne. DANKE


und ich han destination unkwon uf video, au wenn alles verwacklet vom tanze isch /happy /happy /happy /happy /happy
1...2...3...boOm!
Benutzeravatar
Xemo
Beiträge: 30
Registriert: So 17. Feb 2008, 22:13

Re: Astrix Vibe Tribe Life

Beitrag von Xemo »

musch kei angst ha döfsches au gross schribe
ryu hat geschrieben:Priis/Leistigs, im verhältnis zu normale Party, mal nöd nur guet sondern HERVORRAGEND ! Danke FFF mached so wiiter! :)


wenn ihr das nöd so gsehnd, sueched eui doch bitte e erwerbquelle oder trinket/konsumiert weniger oder ziehd eui mal de Priis vomene Konzert im Hallestadion inne. DANKE


und ich han destination unkwon uf video, au wenn alles verwacklet vom tanze isch /happy /happy /happy /happy /happy

ps wänni is hallestadion wil, dän staht de priis au scho vo afange a dete
und demfall bisch no nie annere richtige party gsi...
ryu
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 60
Registriert: So 17. Jan 2010, 19:13
Wohnort: zh

Re: Astrix Vibe Tribe Life

Beitrag von ryu »

sottig sache bliebet bi mir ruhig so chli, wells eigentlich ja gar nöd da anne ghöret, gell ? De Pris isch da au gstande, gell ? Also ich han de Pris jedefalls gwüsst. Komisch, gell ? Und du chasch mir ja sicher denn verzelle was e Party isch. Ah nei sry, DIE Party... xD wtf ? Naja möcht mal dich gseh Vibe Tribe und Astrix is UG zbringe, ah nei unmöglich wenn 50.- scho viel sind wie willsch die 35,000- uf triebe ? Und dass schint zimli realistisch, wenn nöd sogar billig, wenns stimmt, dass Azax Syndrome ja ca. 20,000 söll choste. Sry aber solang du offebar nöd weisch was es heisst e Party i dem Budget Rahme ufzstelle wird de Thread eifach zum Chindegarte dank dir. Bitte meld di doch wennt dini eigeni fetti Party gschmisse hesch und informier dich in Zuekunft was die NÖD-PARTY (wieso gahsch denn überhaupt wenns kei party isch ?) chostet.

/grim
1...2...3...boOm!
Ogetron
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 217
Registriert: Fr 25. Aug 2006, 20:57
Wohnort: Tsüri

Re: Astrix Vibe Tribe Life

Beitrag von Ogetron »

Ihr striitet eifach gern oder?

Tönd doch nöd so Asi, gseit isch gseit, und den isch mal guät. S UG hät würkli nöd immer glänzt, aber s hät jetz au scho paar guäti Partys geh det, und ussert Garderobe und Itritt hät mer nix chöne sägä.

Deko isch toll gsi, und Sound gschmackssach.

Und ja wenns öperm nöd gfallt det söll er nöd gah, easy peasy,.

Aber Location bashing isch au blödsinn, soviel tolli Locations indoor gits im Kt Züri ja au wieder nöd. Nebst de Kulti isch s UG im Moment emel 2. Adresse.

Und nöd jede hät immer Lust uf Outdoor im Winter.
Benutzeravatar
SunRave
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 53
Registriert: Mo 10. Jan 2011, 18:55

Re: Astrix Vibe Tribe Life

Beitrag von SunRave »

super Ersatz angebot von der FFF ja gut der preis aber im ernst sie ham sich wennigstens was einfallen lassen um den wirklich ärgerlichen punkt frau un jacke zu regeln super sache
Warum sind wir Individuell auf die Welt gekommen wenn wir uns doch nur alle gleichschalten wollen in ein System der Oberflächlichkeit in der die wennigsten Glücklich sin ?
Antworten