Astrix Vibe Tribe Life

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Ogetron
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 217
Registriert: Fr 25. Aug 2006, 20:57
Wohnort: Tsüri

Re: Astrix Vibe Tribe Life

Beitrag von Ogetron »

@Ajanix, drum hab ich ja geschrieben, ich selber war nicht wirklich informiert, normalerweise schau ich aber schon im Forum nach, ich war aber nicht zu Hause und auf gut Glück da.
Wenns vorher so steht, find ichs voll ok, dann kann ja jeder vorher schon entscheiden ob er kommen will oder nicht.

Und "für Garderobe wird nicht gehaftet" ist meines Wissens nach kein rechtlich gültiger Spruch. Wenn für Aufbewahrung bezahlt wird, muss die Garderobe auch dafür Haften. Da haben aber alle Kantone eigene Regelungen, aber gnundsätzlich ist der Spruch nur da um nevende Leute kalt zu stellen.

Und @Kollegoli, du lebst halt etwas in einer idealisierten Welt. Das wär ja schon schön wenn alle ohne Profit und Geld verdienen durch kommen können. Aber wenn man als Internationaler Act durch kommen will, muss man halt auch profite machen. Oder soll der zu Fuss von Israel hier her kommen?
Wenn dir sowas nicht zusagt, solltest du solche Veranstaltungen halt meiden, denn sie haben grundsätzlich einen komerziellen Charakter. Der Club will Geld verdienen, die Leute die da arbeiten, und der Veranstalter will auch über die Runden kommen. So dreht sich die Welt nunmal.
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Re: Astrix Vibe Tribe Life

Beitrag von Kollegoli »

naja, ich bin nöd a dere party gsi, wenn astrix staht, weissich dass das nüt für mich isch.

geld verdiene chamer ja au mit guete musiker und guete musig. ich bezwiifle, dass d'org mit dere party gross meh geld gmacht hat als mit ihrne andere partys... nimmi jetz mal a. vilicht wenns no igend en haargel produzent als sponsor gno hettet, dann wär de günn höcher.

und öpis wichtigs:
mit idealistische gedanke, zunre idealere welt. :-) --> dmenschheit isch nonid verlore, solang macht idealismus no sinn.
Benutzeravatar
Traumtänzer
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 274
Registriert: Mo 16. Aug 2004, 15:17
Wohnort: Bärn
Kontaktdaten:

Re: Astrix Vibe Tribe Life

Beitrag von Traumtänzer »

Kollegoli hat geschrieben:naja, ich bin nöd a dere party gsi, wenn astrix staht, weissich dass das nüt für mich isch.

geld verdiene chamer ja au mit guete musiker und guete musig. ich bezwiifle, dass d'org mit dere party gross meh geld gmacht hat als mit ihrne andere partys... nimmi jetz mal a. vilicht wenns no igend en haargel produzent als sponsor gno hettet, dann wär de günn höcher.

und öpis wichtigs:
mit idealistische gedanke, zunre idealere welt. :-) --> dmenschheit isch nonid verlore, solang macht idealismus no sinn.
Ob Asterix an sich gueti Musig isch, isch ja immer no Gschmackssach. Vo däm här gseh isch dini Ussage wägem Gäld "o mi gueter Musig" verdiene ja sehr relativ. Wede scho so idealistisch druffe bisch, chöntisch gägenüber angerne Gschmäcker o chli Tolleranz la walte. Und ob d Org meh gält gmacht het also normal, chöi mir äue aui nid beurteile. Da aber äue der Astrix und Vibe Tribe beidi nid grad weni Gäud hei wöuwe gseh, hesch äue rächt. Wobie wenn der Org d Musig gfallt, organisiere si ihri Parties villäch oh meh us Idealismus und nid grad nume us Gäldgeilheit...
(\__/)
(O.o )
(> < ) <-- This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

http://www.discogs.com/user/Tatsu
Bild
Ogetron
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 217
Registriert: Fr 25. Aug 2006, 20:57
Wohnort: Tsüri

Re: Astrix Vibe Tribe Life

Beitrag von Ogetron »

Traumtänzer hät recht, Musig isch Gschmackssach. Britney Spears findi au nöd toll, aber was wottsch mache!

Aber die Lüt wo meined sie seged usserhalb vom kapitalistische Kreislauf vo eusere Gsellschaft, kenned ebe d Realität au nöd ganz.

Aber häsch scho rächts, guäts tue, isch immer guät!
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Re: Astrix Vibe Tribe Life

Beitrag von Kollegoli »

:-D

au innerhalb vom kapitalistische chreislauf isch platz für sehr viel herz und persönlichkeit.

und ja, natürli isch musig gschmacksach. so wie esse. wennmer aber öper seit, dasser mcdonald (um das jetz als vergliich mit astrix znäh) sbeste esse findt und er, sägemer mal, scho über 20i isch, dann mussi mi also scho zu sinre gschmacksverstuuchig üssere. und wenn dann vieli lüüt no bereit sind, für mcdonald meh geld uszgeh bzw. emne mcdonald burger, wo, wämer richtig luegt, zur hälfti us plastik bestaht, en grössere wert zuezmesse als richtigem esse, dann isch das scho bemerkenswert. ich han dann igendwie sgfühl, dlüüt lönd sich verarsche und das stört mich. zudem führt das dann dezue, dass immer meh mcdonalds filiale uf chöste vo verschiedene restaurants/imbiss mit verschiedenem esse ufgönd.

das ganze hat jetz eigentlich nöd viel bis gar nüt mit freeflowfoundation ztue. ich kenn die lüüt sowie ihri intentione nöd. bin glaub eimal vor längerer ziit anre party vo ihne gsi unds hat me glaub gfalle sowiit.

grüess
Benutzeravatar
Traumtänzer
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 274
Registriert: Mo 16. Aug 2004, 15:17
Wohnort: Bärn
Kontaktdaten:

Re: Astrix Vibe Tribe Life

Beitrag von Traumtänzer »

Der Ungerschied zwüsche guetem Ässe und gueter Musig isch aber no rächt gross: MC-Food isch ja mau abgseh vom Gschmack o nid würk gsund: ir Schwiz bruche si zwar wenigstens qualitativ gueti Produkt wöuw si müesse gwüssi Richtlinie vom Läbesmittuinspäktor usw ihalte, aber es ich eifach viu ds fettig für das jede Tag ds ässe (und je nach je ds viu Zucker, Salz usw). Bir Musig chasch so öppis nid bringe fingeni, dört geits würk rein nume ume persönlech Gschmack. Its bim Bispiel Astrix fingeni nid das är d Lüt verarschet, technisch gseh het ärs ja druffe bim Musig mache, i finge das ghört me bi dene zwe Albene woni ha (si aber di aute). Ob eim ds Resultat säuber när gfaut, isch öppis angers, äbe wie gseit Gschackssach. Und ob me derfür 50 stutz wott zahle ihn ds gseh ja o. Het aber nid unbedingt dermit ztüe ob d Musig minderwärtig isch oder nid. Darum fingeni der Verglich hinkt chli. Und angeri Lüt uf ihri Gschmacksverstuchig, ämu bi Musig, wöuwe hidswise isch für mi chli es zeiche vore gwüsse eliätere Geisteshautig wo grad ir Szene (nid nume Psy) sehr verbreitet isch: kommerz Musig lost mä nid, a grossi Parties geit mä nid, Infecte Mushroom und co. gö sowieso nid usw. Muess me ja o nid weme nid wott, aber das aus richtig und ds angere aus fautsch für d Augemeinheit darsteue fingeni nid akzeptabu. Mir hei ja Gott sei Dank aui d Wahl.

Aber hesch rächt, het mit der Party üüüüüberhoubt nümme ds tüe. Darum lans its. 8) :-D :-"
(\__/)
(O.o )
(> < ) <-- This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

http://www.discogs.com/user/Tatsu
Bild
abraxas
administrator
administrator
Beiträge: 1934
Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Kontaktdaten:

Re: Astrix Vibe Tribe Life

Beitrag von abraxas »

es soll ja menschen geben, die schmecken den (qualitativen) unterschied zwischen einem rindsfilet und einem cheeseburger nicht. oder sie schmecken ihn zwar, aber es ist ihnen egal. oder sie haben beides gern. ist doch völlig in ordnung?

und umgekehrt soll es leute geben, denen ist es egal ob sie wienerli kochen oder einen mehrgänger. vielleicht macht es ihnen spass, oder vielleicht auch nicht. oder vielleicht können sie gar nicht so gut kochen, sondern halt nur wienerli, aber sie kochen trotzdem gern? oder sie sehen es gar nicht so eng. ist doch auch völlig in ordnung?

leben und leben lassen, nicht?
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Benutzeravatar
Xemo
Beiträge: 30
Registriert: So 17. Feb 2008, 22:13

Re: Astrix Vibe Tribe Life

Beitrag von Xemo »

als 1. mal...sieht man ja das man net wirklich unrecht hat...denn eine comment von den orgs giebts ja net^^

und 2. also...dän säged mir mal wo staht da de priiiss?????

http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.php?f=44&t=16905

und ps...uf de siite vom ug isch 35fr gstande...nurma so nebädbii....

grossi klappe und nix dahinter...
und ja die super orgs nähmed nüt für sich und es wird jede rappe i ne neus projekt gschteck...wärs glaubt wird seelig^^
Benutzeravatar
Ajanix
dj
dj
Beiträge: 695
Registriert: Mo 2. Jul 2007, 23:35
Wohnort: Winterthur

Re: Astrix Vibe Tribe Life

Beitrag von Ajanix »

Xemo hat geschrieben:als 1. mal...sieht man ja das man net wirklich unrecht hat...denn eine comment von den orgs giebts ja net^^

und 2. also...dän säged mir mal wo staht da de priiiss?????

http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.php?f=44&t=16905

und ps...uf de siite vom ug isch 35fr gstande...nurma so nebädbii....

grossi klappe und nix dahinter...
und ja die super orgs nähmed nüt für sich und es wird jede rappe i ne neus projekt gschteck...wärs glaubt wird seelig^^
Hallo

Wegen der grossen Nachfrage haben wir uns entschlossen, Euch die Möglichkeit zu bieten Tickets zu reservieren.

Wie es funktioniert:
1. Facebook Page "gefällt mir" klicken. -> http://www.facebook.com/freeflowfoundation
2. Facebook Event "ich nehme teil" klicken. -> http://www.facebook.com/event.php?eid=166137430091371
3. Email mit Eurem Namen mit Betreff "Astrix Friendlist" an friendlist@freeflowfoundation.ch


Eure Vorteile:
1. Ihr kommt 100% in den Club.
2. An der Abendkasse kostet das Ticket 49.- Leute auf der Friendlist bezahlen nur 39.-


Wir können es kaum erwarten!

Eure Free Flow Crew
Benutzeravatar
Xemo
Beiträge: 30
Registriert: So 17. Feb 2008, 22:13

Re: Astrix Vibe Tribe Life

Beitrag von Xemo »

häsch sgfühl ich klick mich da durd ziite dure und lies zerschmal jede comm öb da ööppis staht....???
so sache ghöred obe zu de party beschrieb ie bi location usw...und ned bewusst irgendwo verstecklt zwüschet xx comments...aber egal...
poochi
Beiträge: 7
Registriert: Mo 23. Jan 2006, 11:02
Wohnort: zug

Re: Astrix Vibe Tribe Life

Beitrag von poochi »

Ja das mit de Abzockerei isch sone sach.. (Vorallem das mit de Garderobe.. aber zum glück han ich nüüd gha zum abgeh :))Ich han dparty cool gfunde isch mal anderscht dekoriert gsie als schuscht!! öppis neus!! und ich han gern 39.- zahlt (hett au meh zahlt, emel es bitzeli) dassi endlich mal Vibe Tribe han chönne Live Gseh, isch eifach de Hammer gsie!!!

Gruess
tripeltrapel
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 338
Registriert: Fr 26. Jun 2009, 11:44
Wohnort: Wallis

Re: Astrix Vibe Tribe Life

Beitrag von tripeltrapel »

So, han in letzter ziit i sehr villne partyreports müessä läse dass de Veranstalter als abzocker beschuldigt wordä isch. Finde das e bodelohsi frächheit!
E frag a all wo da umemotzed, hend ihr schomal e party i dem usmass ufd bei gstellt!? Kenned ihr de mietpris fürs UG (glaubed mir, de ishc nöd billig!!), d gagene wo vibe tribe, astrix, shoom deko, etc verlangt, d flugtickets, näbechöste für all Acts, etc etc etc!?!? zimli sicher nöd, sust würeder nöd so dumm ide gegend umemotzä!

Ganz klar giz bestimmt au veranstalter wo druf us sind, es (bizeli?) cash absahne a ihrne parties, da müehmer nöd diskutiere. FFF isch das ganz bestimmt nöd! Genauso wenig Whacka Music / Logirec. das sind ez eifahc rgad zwei aktuelli fäll.

Ganz abgseh devo isches meh als recht wenn de veranstalter au profit macht, einersits zum i noi projekt investiere andersits als uszahlig für die arbeit und zit wo sie da investiered.

Finds eifach nur denäbed echt, da giz lüt die rissed sich de arsch uf zum de lüüt e geili party z bütä und was ishc de dank? es gemotze. I bin selber Veranstalter und weiss vo was ich red..


Sorry für die chraftusdrück, aber han das jetzt eifahc mal wellä loswerdä.
I dem sinn wünschi allne no e schöne abig und vill cooli erlebniss ufem Dancefloor!
Es gibt eine Theorie, die besagt, wenn jemals irgendwer herausfindet, warum und wozu das Universum da ist, dann verschwindet es auf der Stelle und wird durch noch etwas Bizarreres und Unbegreiflicheres ersetzt.
Es gibt eine andere Theorie, die besagt, dies sei schon lange geschehen.
DA_miro
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 52
Registriert: So 11. Mai 2008, 08:50

Re: Astrix Vibe Tribe Life

Beitrag von DA_miro »

tripeltrapel hat geschrieben:So, han in letzter ziit i sehr villne partyreports müessä läse dass de Veranstalter als abzocker beschuldigt wordä isch. Finde das e bodelohsi frächheit!
E frag a all wo da umemotzed, hend ihr schomal e party i dem usmass ufd bei gstellt!? Kenned ihr de mietpris fürs UG (glaubed mir, de ishc nöd billig!!), d gagene wo vibe tribe, astrix, shoom deko, etc verlangt, d flugtickets, näbechöste für all Acts, etc etc etc!?!? zimli sicher nöd, sust würeder nöd so dumm ide gegend umemotzä!

Ganz klar giz bestimmt au veranstalter wo druf us sind, es (bizeli?) cash absahne a ihrne parties, da müehmer nöd diskutiere. FFF isch das ganz bestimmt nöd! Genauso wenig Whacka Music / Logirec. das sind ez eifahc rgad zwei aktuelli fäll.

Ganz abgseh devo isches meh als recht wenn de veranstalter au profit macht, einersits zum i noi projekt investiere andersits als uszahlig für die arbeit und zit wo sie da investiered.

Finds eifach nur denäbed echt, da giz lüt die rissed sich de arsch uf zum de lüüt e geili party z bütä und was ishc de dank? es gemotze. I bin selber Veranstalter und weiss vo was ich red..


Sorry für die chraftusdrück, aber han das jetzt eifahc mal wellä loswerdä.
I dem sinn wünschi allne no e schöne abig und vill cooli erlebniss ufem Dancefloor!
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
endlich seits mal öper!!!
wend ä Party machsch wo ali freud hend hesch wend glück hesch 5 biträg, aber lauft mal öpis ned gad so wiä sich das dlüt vorstelled gits gad 30 biträg!! aber jedä wed top acts aber höchstens 10.- zahlä!!
Liebi lüt gsend mal i vo nüt chunt nüt!!!
@Ajanix finds super das du dich wenigstens üsserisch!! isch ja eigendlich nemä dis ding!! ich find mached witer so wiä immer find das super wiä ihr das mached!!!
Benutzeravatar
m0nx
Beiträge: 26
Registriert: Fr 9. Nov 2007, 11:48

Re: Astrix Vibe Tribe Life

Beitrag von m0nx »

wo bleibt das statment der org? anstatt sich hinter nicknames zu verstecken und alle in schutz zu nehmen äussert euch doch mal als organisation. mich wüde es einfach mal wundern nehmen was ihr dazu sagt. oder ist es euch egal?
BecksGold
Beiträge: 32
Registriert: Mi 15. Sep 2010, 14:41

Re: Astrix Vibe Tribe Life

Beitrag von BecksGold »

bös des gschwätz! wenn ihr so auf astrix etc abgeht... und unbedingt da hin müsst dann sollte man auch 50 fr hinnehmen wenns eben anders nicht geht...?! oder?

ich würde für orca, a-mush und sinful glaub sogar weit mehr als 50 fr hinblättern... wenn irgendein org. solche holen würde würde ich alles andere als meckern darüber dass es so teuer is!!!
ich müsst ihm eigentlich soger eine ausgeben dafür dass er diesen abend mir ermöglicht hat!
Antworten