castle of psy

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Benutzeravatar
Morix
dj
dj
Beiträge: 32
Registriert: Mo 16. Jan 2006, 18:38

Re: castle of psy

Beitrag von Morix »

:lol: :lol: :lol:
(es ist nur noch zum lachen)
Benutzeravatar
sokrates
artist
artist
Beiträge: 104
Registriert: Mo 19. Feb 2007, 17:52
Wohnort: winterthur
Kontaktdaten:

Re: castle of psy

Beitrag von sokrates »

es war göttlich!!!!! wunderschöne deko, super licht (endlich nicht mal so dunkel), und der sound war weltklasse!!!!!!! supersonic und nemo haben mir gefallen (scheiss drauf was die anderen sagen, ich finde den gaga remix super! gute arbeit deniz!), aber der knüller der nacht war ganz klar dapanji! selten so ein geiles set gehört :) auch mir hat es spass gemacht, die neuen tracks donnern zulassen auf der anlage.... der skrillexremix kommt geil :D danke ryu ;)
ganz grosses kino!!!!!!!

bis zum nächsten mal
Mme Groteske

Re: castle of psy

Beitrag von Mme Groteske »

Alles in allem wonderful.
Waren da nicht irgendwo Gabba-Remixes? Das war fun (und wenns kein Gabba war, wars trotzdem fein)
Benutzeravatar
atombrot
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 94
Registriert: Do 3. Mai 2007, 11:28
Wohnort: Kanton Zürich

Re: castle of psy

Beitrag von atombrot »

meci, isch e super party gsi... schad isch d garderobe nöd grösser gsi... bin no irgendwie de zweitletscht gsi wo sis züg het chöne abge, bevor sisi gschlosse hend. vo minere siite her de einzig kritik punkt, wobi het das nöd wüki d stimmig chöne trüebe ;)
deko hani sehr speziell gfunde und gad mitem castle ambiente isches wüki sehr schön gsi findi.
lady gaga remix... nöd mis ding gsi. aber weg dem eine track wo mer jetz nöd so passt het isch de rest vo de party glich geil gsi (de rest vo supersonic hani au glatt gfunde, isch wüki me chli en hass gege das lied...).
system nipel hend mi ehner positiv überrascht, obwohl ich nüm soviel vonene mitbercho han.
dapanji hend nöd enttosche...
und ja simi, de skrillex remix isch fett cho. allgemein geils liveset gsi. schön gsi mal wider chöne s tanzbei schwinge derzue ;)
nemo au guet wie immer.
meci nomal und hoff ier werded no lang so parties chöne mache.
Benutzeravatar
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 2115
Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
Kontaktdaten:

Re: castle of psy

Beitrag von 604freund/Psykas »

so jetzt laded mal de ladygaga remix ufe, wet mer au chöne es bild drvo mache...
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Benutzeravatar
müstik
administrator
administrator
Beiträge: 2568
Registriert: Do 16. Okt 2003, 21:53

Re: castle of psy

Beitrag von müstik »



/bigs
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
Pufflibäng

Re: castle of psy

Beitrag von Pufflibäng »

:lol:
Benutzeravatar
whacka music
Beiträge: 38
Registriert: Sa 14. Nov 2009, 11:54

Re: castle of psy

Beitrag von whacka music »

hoii zäme!

aalso, z erscht mal es fetts dankeschön a alli wo cho sind, ihr sind es hammer-publikum gsi!!! crazyeye
hends au cool gfunde das ihr dere location so sorg ghebet hend (kei tags oder sonstigi schäde am inventar), danke für das!
vo eusere siite isches also au e suuper party gsi, es het so richtig GROCKT, das ganze...
und natürli au namal es fetts lob a alli helfer, ihr hend schlichtwegs en super-job gmacht! geili sieche, alli zeme!! /yo
das d soundaalag ziitewiis z luut gsi isch hend mer au mitbecho, leider isch de limiter chli hoch aagsetzt gsi, wird nächst mal anderst sii... bez. em uusfall, da het sich irgenden volldepp zu de verstärker hinderegschliche und alli an aaschlag uftreht, limiter isch voll iigstige und denn hets eifach irgendwenn e sicherig useghaue... whatever
(falls de volldepp mitliest: volume heisst ned voll ume! ](*,) :lol: und bitte pauschal eifach d finger vo so sache lah, merci)
na für die wos mitkriegt hend: de jungi herr wo mitem krankewage het müese abgholt werde hets irgendwie eifach gschafft sich bis am 02:00 (!!) sone alkvergiftig z hole das nix meh gange isch, kei ahnig wie mer das aastellt... er isch jedefalls am nächste morge scho wider usem spital entlah worde.
alles in allem also: GEIL GSI! meeerci namal a alli wo deet gsi sind!

bis bald ;) ...
Benutzeravatar
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 2115
Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
Kontaktdaten:

Re: castle of psy

Beitrag von 604freund/Psykas »

danke müstik, wörkli gar nid mal so en schlechte remix, hoffe doch schwer dass de im summer überall wird laufe, weiss nid wiso ihr wider ali am umemotze sind weg dem lied :lol:
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Benutzeravatar
bliblablup
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 311
Registriert: Di 6. Sep 2005, 16:49
Wohnort: Windisch, AG

Re: castle of psy

Beitrag von bliblablup »


:?: hell yeah!
Benutzeravatar
atombrot
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 94
Registriert: Do 3. Mai 2007, 11:28
Wohnort: Kanton Zürich

Re: castle of psy

Beitrag von atombrot »

whacka music hat geschrieben:das d soundaalag ziitewiis z luut gsi isch hend mer au mitbecho, leider isch de limiter chli hoch aagsetzt gsi, wird nächst mal anderst sii... bez. em uusfall, da het sich irgenden volldepp zu de verstärker hinderegschliche und alli an aaschlag uftreht, limiter isch voll iigstige und denn hets eifach irgendwenn e sicherig useghaue... whatever
(falls de volldepp mitliest: volume heisst ned voll ume! ](*,) :lol: und bitte pauschal eifach d finger vo so sache lah, merci)
mier hend mal au eusere party s verstärcher case abgschlosse ka (sind nur d kabel dur es chlises loch ie und use). irgendwenn, womer sind go kontrolliere isch s case ufbroche gsi... teils frögi mi scho ab gwüsse lüt...
Pufflibäng

Re: castle of psy

Beitrag von Pufflibäng »

jo meh häts ghört .... dä bass hät sich immer überschlage, aber mich häts nöd so gstört wie anderi ;)
Benutzeravatar
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 2115
Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
Kontaktdaten:

Re: castle of psy

Beitrag von 604freund/Psykas »

bliblablup hat geschrieben:
:?: hell yeah!
scho dänkt dass du das no postisch, isch ja genau din sound :-D

hets also schlimmer erwartet, fallses das isch woner drvo redet! danke emel fürs poste...
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Antworten