Frühlingsschrittmacher @Wetzikon

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Benutzeravatar
timmit
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 373
Registriert: So 19. Sep 2010, 08:05

Frühlingsschrittmacher @Wetzikon

Beitrag von timmit »

/color

Ich eröffne dä Thread obwohli nur 2 Stunde dötte gsi ben,
ich ben uf dä Mittag uf Frechbax cho
und hanen geniali Stimmig ufem Dancefloor vorgfunde mit vill tanzende, lachende
und nätte Lüüt :)

Isch würklich schön gsi so de Tag azfah und na 2 Stund zu gueter Musik z tanze,

het spass gmachd, negscht mal wenns Ziit erlaubt gern au chli läänger /happy /happy /color



Schöne Abig no, euch Allne!
Ogetron
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 217
Registriert: Fr 25. Aug 2006, 20:57
Wohnort: Tsüri

Re: Frühlingsschrittmacher @Wetzikon

Beitrag von Ogetron »

Ja super Sach gsi, endlich häts mal e Garderobe geh, das häts scho lang brucht i de Kulti.
Geili Deko und guäte Sound gsi. =D>
koknarr
Beiträge: 3
Registriert: Di 15. Feb 2011, 12:30

Re: Frühlingsschrittmacher @Wetzikon

Beitrag von koknarr »

Sehr cool gsi!
Sound isch abgange, vor Allem so gäg dä Nammitag häts grockt!
mischroom
Beiträge: 36
Registriert: Do 29. Mai 2008, 05:59

Re: Frühlingsschrittmacher @Wetzikon

Beitrag von mischroom »

Hät mer sehr guet gfalle: kanckige sound, gueti stimmig, tolli lüt, schönes deko! d a n k e s c h ö n !
hirnschritt
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 94
Registriert: Fr 23. Jan 2009, 10:23

Re: Frühlingsschrittmacher @Wetzikon

Beitrag von hirnschritt »

schön wars. ich wollte mich nochmals bei allen unseren fleissigen helfer/innen und djs/acts für eure super unterstützung bedanken!!!
vielen dank auch an alle gäste!. in der kulti macht es einfach immer spass für euch zu spielen vorallem am morgen.
stimmung war suuuuuper
!!!

grüsse
dani w
.

next frühlingschrittmacher im märz 2012 @ kulti
[/size]


http://www.myspace.com/1groovecomplex
http://dani-w.com/
facebook:groovecomplex/dani w
*SunnY*
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 112
Registriert: Fr 18. Mai 2007, 16:36

Re: Frühlingsschrittmacher @Wetzikon

Beitrag von *SunnY* »

das war wirklich ne sau geile party /happy

ich freu mich immer noch drüber :ove:

daaaankeeeschöööööön*
Benutzeravatar
magic nurse
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 171
Registriert: So 27. Dez 2009, 01:07
Wohnort: Winti Nordwest

Re: Frühlingsschrittmacher @Wetzikon

Beitrag von magic nurse »

Hammer wars! Merci!
Es ist einfach immer wieder ein Riesenspass in der Kulti, auch das schöne Wetter draussen machte den späteren Nachmittag zur wahren Freude.
... und ich habe glaub ich schon lange nicht mehr soo viel getanzt!
Musste mich erst erholen, bevor ich hier was schreiben konnte... Am Sonntagabend ging nix mehr... ;-)

Also, auf ein nächstes Mal
Jeden letzten Donnerstag im Monat von Acht bis Mitternacht: "Wundertüte" auf Radio Stadtfilter, Winterthurs erstem echten Kulturradio (96,3 MHz, http://www.stadtfilter.ch), mit Gast-DJ und viel Psy-, Progi-, Elektro- und Technosound!

28. Juni: Los Dos (Techno)
26. Juli: Herr Terz (Technoprojekt von DJ Nemo), ausnahmsweise mal von 18 bis 20 Uhr!!! wegen Sommerpause
30. August: Catweazle (Progi bis Psy)

Bild
Dragonfly

Re: Frühlingsschrittmacher @Wetzikon

Beitrag von Dragonfly »

Jaja, war ok. Nur habe ich jetzt eine verdammt schmerzhafte Prellung am Schienbein, weil irgend ein Trottel meinte er müsse Poggo tanzen (sah zumindest so aus). Ne, ich habe ja nix gegen einen ausladenden Tanzstil, tanze ja selber manchmal recht wild. Aber wenn der selbe Typ, der schon vorher mindestens 4 mal in mich reingetanzt ist mir auch noch das Schienbein kaputttanzen muss...also alles was recht ist, aber es gibt auch Grenzen.

Musikalisch hab ich nicht viel mitbekommen. Und das was ich mitbekommen habe, tönte ganz gut, halt das übliche Rumpedibumpedi, solid und unspektakulär. Aber mir gings an dieser Party auch weniger um die Musik.
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Re: Frühlingsschrittmacher @Wetzikon

Beitrag von Kollegoli »

ja ich has au ganz schön gfunde, zu früher stunde det iztrudle

musikalisch hanis au recht unspektakulär gfunde, aber ok so wiit. vieli dj's bringed immer es geils, melodiöses letschts lied, während de rest vom set alles sehr ähnlich tönt. wieso nöd sganze set wies letscht lied? wär uf jede fall möglich und dlüüt findets ja immer voll geil.

frechbax hatmi positiv überrascht. isch mega fiini musig, wo teils recht ifahrt.

und dass am morge dvorhäng offeglah worde sind isch au geil gsi, sus werded die ja immer wenmers ufmacht gradwieder vo igendwelchne lüüt, wo grau im gsich sind, zuegmacht.

/doof
Kukana
Beiträge: 27
Registriert: Do 31. Jan 2008, 19:59
Wohnort: Kt. ZH

Re: Frühlingsschrittmacher @Wetzikon

Beitrag von Kukana »

Mir sind so gäg diä halbi 10ni itrudlet und hends au super gfundä, dass dVorhäng dä grad offä bliebä sind bi dem herrlichä Wätter... schusch wäremer wiä geplant nach Frechbax nu chli ufnä Hoger ufä, aber sou hemers dä doch bevorzugt nu chli länger detä zbliebä /happy
Üs hets super pässlet, Frechbax womer nu niä vorhär live gsei hend isch eifach nur geil gsi. Und alles i allem hed dsuper Stimmig idä Kulti das nu spezieller gmacht!
Fast nur lächelndi, entspannti, gnüssendi Gsichter n-smile_1017.gif n-smile_0008.gif n-smile_1017.gif

Schöin isches gsi! n-smile_0318.gif n-smile_1017.gif n-smile_2573.gif n-smile_0521.gif
Antworten