Achertanz 2 31.4.2011

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Achertanz 2 31.4.2011

Beitrag von nexus »

Bild

gruess an oli falls ers xeht, geil xi ;)

Liebe Respekt Anarchie
Benutzeravatar
BuddhaNature
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1484
Registriert: Fr 6. Mär 2009, 17:14
Wohnort: Luzern

Re: Achertanz 2 31.4.2011

Beitrag von BuddhaNature »

danke euch allen. war für mich ein wundervoller ackertanz. haben damit gleich den frühling eingetanzt und die 3 tage wirklich gut genossen.

danke all den lieben gäste für die gute stimmung. den dj's für den geilen sound. dem micha und all den helfern für's ganze. dem decoteam fürs visuelle. dem acker fürs betanzen.
danke auch dem lieben nachbarbauer, der uns die milch schenkte und uns zur melkung eingeladen hatte und für die vielen info's.

danke allen… hab jetzt noch nen smile im gesicht, war einfach mega das ganze. /bigs /happy /bigs

Bild

und noch weitere bilder:

http://gallery.mysticalpics.ch/index.php/Ackertanz2

PS: ich stelle ungern ungefragt fotos von menschen ins internet, hatte jedoch am abend kaum bilder gemacht. wer ne foto nicht veröffentlicht wünscht… unterhalb der seite ist eine e-mail adresse wo ihr mir dies kurz mitteilen könnt, damit ich das bild löschen kann.

@nexus… musst mir mal sagen wer du bist!
GEH DEN WEG DES HERZENS

Benutzeravatar
Nichtlustig
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 294
Registriert: Sa 22. Aug 2009, 20:10

Re: Achertanz 2 31.4.2011

Beitrag von Nichtlustig »

hät öper es natel gfunde? #-o :lol:

isch ehrlech gseit e zimli astrengendi party gsi...

bin mjit übelschte de4pressione dert ane cho, hani chli kifft und lsd gnoh, willi dem zuestand han welle uf de grund gah...naja, sind halt droge wo dgfüel ehhner no "chli" verstärched und dänn hani halt die ganz ziit chli horror gschobe...

de sound hani teilwis huere geil gfunde, han halt eifach nöd so möge tanze...

was es bitzli gfehlt hät isch es bitz meh deko...susch ischs aber würkli no geil gsi, au wämi voll beschisse gfüelt han, han jedefalls de iidruk gha dass vili es lächle uf de lippe gha händ...

geil isch au gsi, dass me ide nacht tatsächlech de sternehimnmel gseh hät und am morge d sunne cho isch, de wetterbricht hät ja was ganz anders vporusgseit...

wär no geil wänns natel wider füre34chunnt...muen glaub in zuekunft nackt ad partys gah, chani nütme verlüre...
Antworten