*** CONNECTION TO THE FOREST *** 30.04.2011

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Pufflibäng

*** CONNECTION TO THE FOREST *** 30.04.2011

Beitrag von Pufflibäng »

Woow, diä Party werd ich glaub niä vergesse, sehr spirituell gsi für mich /color
I weiss gar nöd wo afange.. so viel Idrück mues ich zerscht mol verarbeite :-k
Also dä Wääg vom Bahnhof bis zu dä Party isch voll kei Problem gsi; hätti denkt das wäri wiiter weg. :D D'Location ah sich, han i eifach genial gfunde, obwohl i erscht am Morge checkt han, dass dä Platz eigentli voll chlin isch. I han jo wirkli kei hohi Asprüch bim Sound wo lauft anere Party, aber ich mues sägä: Bombeeeee, vo Proggi bis Schübbel alles däbii /happy Zämä mit so viel nette Lüüt, isch d'Party zumne unvergessliche Alass worde. Sogar d'Soundalag hät so viel Liäbi nöd usghalte wo uf dem Platz gherrscht hät, dass sii glaub viermol usgstiige isch. Han i aber nöd schlimm gfunde, meh hät jo so viel netti Lüüt zum rede gha! Immer wieder gern /color
Zuletzt geändert von Pufflibäng am Do 5. Mai 2011, 08:43, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
mrs.krababbel
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 88
Registriert: Mo 11. Okt 2010, 12:58
Kontaktdaten:

Re: 30.04.2011 *** CONNECTION TO THE FOREST ***

Beitrag von mrs.krababbel »

/bigs WooooW /bigs Sooo e schöni Party xiii!! Würd säge da sind au die alte Chnoche wider mal in Schwung cho.. das isch doch mal wider es fäschtli mit Härz xiii!!!

Einzig de Abewäg eleige isch no tricky xii..zum sich nöd verwatschle hahahah aber wunderbaar d vögeli wo eim aasinged , und wiit und breit keis Huus..soo isch ebe schööön =)))

Wünsch oi e guete Start id Wuche und schik viiill Sunne ;)
Pufflibäng

Re: 30.04.2011 *** CONNECTION TO THE FOREST ***

Beitrag von Pufflibäng »

Möcht mi noh bi allne bedanke wo diä Party uft Bei gstellt hend, han i jo ganz vergesse :oops:
Ahjo.. I han noh graui (Panasonic-)Kopfhörer gfunde, wo DJ 100 a dä Siite druf stoht! Weiss öppert wem diä ghöret?
Sun tha Devil
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 57
Registriert: Mo 9. Okt 2006, 09:23
Wohnort: Swiizerländle
Kontaktdaten:

Re: *** CONNECTION TO THE FOREST *** 30.04.2011

Beitrag von Sun tha Devil »

/happy /color /happy /color

Bin zwar scho chli spaht, aaaaaaber ha au na mini Freud unds Komplimänt welle a dVerastalter wiitergäh! /color
Sogar für mich als alte Haas, oder genau wäge däm, ischs sooo schön gsi ändlich wieder emal es Fäscht vo Härze für dHärze /color
Ich ha mi wieder gfühlt wie mit 14ni wo ich am Platz acho bin, wunderschöni düddelidüü Musig nur lachendi Gsichter, zmitzt irgendwo im Wald nach ere Stund wanderig dur dä tüüfi Wald suuper fairi Priise uuunnd da chönd sich all Verastalter ä mächtigi Schiibe abschniede -> gratis Mineralwasser <- HAMMER wücki nümm erläbt sitt mir kei Party meh mached

bin also volluf begeischteret bis Hüt /happy

Falls Ihr wiiteri Partys mached bitte schriebed mir es Mail oder PN oder per FB chume immer wieder gern a so wunderschöni Aläss!!

Härzliche Dank /color & go on like this /happy
Benutzeravatar
effim
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 113
Registriert: Do 14. Okt 2010, 09:07
Kontaktdaten:

Re: *** CONNECTION TO THE FOREST *** 30.04.2011

Beitrag von effim »

sodelle - jetzt hani entli au emal ziit gfunde da inezschriibe :D

also...

...DANKE A ALLI WO DIE PARTY SO UNVERGESSLICH SCHÖN GMACHT HEND...

Danke a alli Musikante, Danke a alli Hälfer, Danke as Masala Chai Dekoteam, Danke a alli guet gluunete Lüüt wo de Weg zu eus ufe gfunde hend und mit eus die ganz Nacht und fasch de ganz Sunntig duregstampft hend!! Ier sind alles sowas vo geili sieche / siechine ;) /bigs

Es het eus uuh freud gmacht die Party für eu (und vorallem au für eus - ich glaub mier sind die mitem grösste smile det obe gsi wo mer eifach gseh hend da alles lauft) uf d'Bei stelle!

Mier bedanked eus vo ganzem Herze für die ville herzige und positive feedbacks wo mier nach dere party erhalte hend - so macht's spass! /happy

Bis bald im Wald

eui
explosivenature productions

PS: die nächst party chunt bestimmt ;)) /yo
Masala Chai
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 54
Registriert: Di 8. Jun 2010, 17:39

Re: *** CONNECTION TO THE FOREST *** 30.04.2011

Beitrag von Masala Chai »

ia well natürich au danke =D> vör die super party /yo hed mega spass gmacht med euch zeme war en wonder schöns wickent hoffe bis bald masala decko team
Benutzeravatar
ProTone
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 134
Registriert: Sa 21. Feb 2009, 12:50
Wohnort: Bündnerland

Re: *** CONNECTION TO THE FOREST *** 30.04.2011

Beitrag von ProTone »

I han's au ganz e geniali Party gfunde.. Alles hed gstumme und eifach nume suuuuuper super super Leutz a de Party gha!! Danke ad Verastalter und and Partypeoples! Hed mega Spass gmacht zum sounde!! Immerwieder gern!! Witer soo...!! =D> =D> =D>
Drop Acid,Not Bombs

CoLoR oF SuN
ProTone
upcoming Gig's:
.
.
14.9 Revelations @ Chur
21.9 Earthdance 2013 @ Dietikon
28.9 Forest Progressive Power
5.10 Autumn Colors II @ TG
19.10 Underground @ Stadthalle Dietikon
16.11 Flower of Life II
30.11 Phantasm Records : 20 Years Labelparty @ Club Enjoy, Schlieren
7.12 tba
15.2.14 t.b.a
11.7.14 ♥ One Love Festival ♥ @ Filisur
7.12 tba
Antworten