7.05.11 Balztanz

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Zlab
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 82
Registriert: Mo 25. Jan 2010, 21:03

7.05.11 Balztanz

Beitrag von Zlab »

Allem vorah, wet ich mich bi allne, wo das wunderschöne Projekt mit gstaltet und uf d Bei gstellt händ bedanke!

Ha nonie so es schöns Fäscht däffe oganisiere und so uf d Untertützig vom ganze Team chöne zelle wie am Balztanz!! =D>
Mier händ das supper gmeischteret und dä zämmehalt i eusere Truppe, isch usschlaggebend gsi, dass es so schön worde isch!!!
Mier pöperlet jetzt nos Härz wenn i zurg dänk, a das wünderschöne Fäscht.

DANKÄ

Liebi Gäscht, ier sind au supper gsi, glücklich, ökologisch!!, suber und unnermüedlich... ;)
S einzig was mich chli gstört het sind die viele öffentliche "Wöschpullver Schnüffler.." (danke Döme für dä Usdruck) oder vilicht sind mier die au nur so is Aug gstoche, will alli andere sich dra ghalte hend.. hoff sisch zweite ;)
Aber ebbe, s positive het alles überdekt und das sind nid nur die wenige Ziggistummel gsi, wo am Sunntig morge am 6i uf em Dancefloor umegläge sind.
Au Abfall häts fascht kei umeligge gha und bi dä Trännstatione isch au „s'meischte“ ;) im richtige Sack entsorgt worde.
Au es Lob a eu!!

Fazit:


Solibeitrag fürs Solar-Projekt:
Mier chönd dank eure zahlriche Solibiträg ca. 1'500 - 2'000 Franke is Projekt investiere!

Recycling:
Mier händ us allne Apfalseck (ca. 35), 5 110liter Apfalsäck chöne mache, dä rescht hämmer recycled.

Vögelkonzert am Morge:
Ich ha gfunde das es guet a cho isch und au alli die Pause akzeptiert hend, was sind eui Idrück vo dä Pause und chönder eu so öpis wiedermal vorstelle?

Strom für s Fäscht:
Dä Strom fürs ganzi Fäscht isch, dank dem Supper Wätter, alles vo dä Solaralag vom Huus näbed dra cho!

Liebi Grües Zlab

PS: Bi gspannt uf euri Feedbacks, Erfahrige, Idrück und Föteli/Film vom Balztanz 2011!
Benutzeravatar
0x1d
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 259
Registriert: Mi 1. Nov 2006, 08:54
Wohnort: Winterthur
Kontaktdaten:

Re: 7.05.11 Balztanz

Beitrag von 0x1d »

hey :)
danke villmal für das schöne fäscht!
womer acho sind isch scho richtig friedlichi atmosphäre gsii... mega gemüetlichi so bi oi im garte ;)
party hät richtig spass gmacht, namal danke für d iladig!
ganz gue thät mer dä sound am morge gfalle, richtig psychedelische proggi mit villne luschige grüüschli :D
s vogelkonzert am morge isch supper gsii, het vo mir aus au chli länger chöne gah, finds no agnähm als kontrast mal chli dä tierli am am wald z lausche.

hoffe es git bald wieder mal was!
lg & biiibaaa
Benutzeravatar
Carola
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 80
Registriert: Mo 7. Sep 2009, 18:26

Re: 7.05.11 Balztanz

Beitrag von Carola »

Wow, leider war ich nicht anwesend...aber =D>
Strom aus Solaranlage, Profit für Solaranlage verwenden, Müll Recycling und noch ein Vogelkonzert /happy
find ich super!
Antworten