Festival for families - Girenbad Seelmatten - 25.6.2011

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Sven

Festival for families - Girenbad Seelmatten - 25.6.2011

Beitrag von Sven »

Vielen Dank

Ganz besonders für das Erlebnis, als wir auf das Gelände kamen.
Die Stimmung oder Aura der Festivalbesucher, und sicher besonders die des OKs war deutlich spürbar. Ein kreativer Friede, wie ich ihn schon lange nicht mehr spürte. Mit sehr viel Herz habt ihr einen wunderbaren Anlass aufgebaut. Das wurde supter ausgesucht und perfekt eingeteilt. Und mit der Polizei wusstet ihr ebenfalls perfekt umzugehen.
Die Krönung war, dass Saphre Spiritual Healing von Muses Rapt spielte, als wir ankamen.

Etwas schade war, dass nicht doppelt so viele Freaks da waren. Und der Lifeact in der Nacht war für mich eher ein monotones Geprügel als wirklich kreativ. Dennoch bereue ich keine Minute die ich da war.
Leider musste ich das Festival am frühen Morgen schon wieder verlassen, da ich bald eine Abschlussprüfung schreiben darf.

Nächstes Mal helfe ich aber gerne mit wenn ich etwas tun kann. Und falls dann wieder eine Prüfung anstehen sollte bringe ich einfach das Zelt und die Bücher mit :-)

Love&Light
Pufflibäng

Re: Festival for families - Girenbad Seelmatten - 25.6.2011

Beitrag von Pufflibäng »

Sven hat geschrieben:Die Krönung war, dass Saphre Spiritual Healing von Muses Rapt spielte, als wir ankamen.
Ach du heilige Scheisse crazyeye
Sven

Re: Festival for families - Girenbad Seelmatten - 25.6.2011

Beitrag von Sven »

Also bei "heilig" könnte ich ja noch zustimmen, aber was hat das mit Scheisse zu tun?
Pufflibäng

Re: Festival for families - Girenbad Seelmatten - 25.6.2011

Beitrag von Pufflibäng »

Sprichwort O:)
Benutzeravatar
Xemo
Beiträge: 30
Registriert: So 17. Feb 2008, 22:13

Re: Festival for families - Girenbad Seelmatten - 25.6.2011

Beitrag von Xemo »

bitte um kontaktdatn von denen die diese party organsiert haben!
The Dude

Re: Festival for families - Girenbad Seelmatten - 25.6.2011

Beitrag von The Dude »

Kann mich Sven nur anschliessen...
Und möchte noch beifügen, dass ichs himmeltraurig finde, wenn gewisse Liveacts oder DJ's einfach ihren Ego-Film fahren und sich nen Dreck darum scheren, wenn kein Schwanz am tanzen ist, ja gar alle von der Tanzflächte flüchten, weil die Musik noch schlimmer ist, als wenn unser Gärtner sein Rasenmäherspielzeug anwirft... ...und dann haben diese Vollidioten nicht mal den Respekt wenigstens nach ner Stunde aufzuhören, nö, sie starren weiter in ihre stromfressenden Bildschirme und auf die Regler und machen auch nach drei Stunden nicht den Anschein aufhören zu wollen... ganz im Gegenteil...

Ps. Kontaktdaten gibts nur für bekannte, sry...
Mozart
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 326
Registriert: Mo 24. Jul 2006, 08:31

Re: Festival for families - Girenbad Seelmatten - 25.6.2011

Beitrag von Mozart »

wöd mi au no bedankä für das schönä fäschtli.
dä sound isch au nöd so mis gsi, han aber glich freud gah am füür z hockä und am godi chli zue z losä O:)
bi also au rächt überrascht gsi wo i die alag gseh han vo denä musiker. unglaublich viel schnickschnack, und ersch die Monitorä :-$ hät aber en wunderbare höhenpunkt geh, dört wos benzin im geni fertig gsi isch 8-[

dankä!
Sven

Re: Festival for families - Girenbad Seelmatten - 25.6.2011

Beitrag von Sven »

Bitte bleibt anständig und wählt eure Worte mit etwas Bedacht.

Wie schon erwähnt hat mir der Act in der Nacht auch nicht gefallen. Besonders das "Verwendetes Material" zu "Vielvalt und Kreativität" Verhältnis hat ganz und gar nicht aufgetrumpft. Und offensichtlich war niemand begeistert.
Ich finde einfach, dass man das auch anständig sagen kann.
Und wir alle haben offenbar den Fehler gemacht, dass wir uns während dem Act nicht zu Wort gemeldet haben. Hätten wir das am Feuer diskutiert, hätte man vielleicht mit den Orgs und den Musikern reden können.

Love&Light
untouchables
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 69
Registriert: Mi 15. Mär 2006, 10:25

Re: Festival for families - Girenbad Seelmatten - 25.6.2011

Beitrag von untouchables »

au vo mir no es statement um das Ganze nochli ufzlockere ;)

au ich han die party wundervoll gfunde und möcht mich herzlich für das bedanke :)

bin ersch am samschtig abig cho und cha drum nur ab denn rede ;)
da ich sitt eme ziitli nüm so spass han a de "mainstream"-goas, hani mi über die verahschtaltig richtig gfreut.
wunderschöne ort zmitzt ide natur :) friedlichi, familiäri atmosphäre. es isch so richtig da gsi, das gfühl, dass alli mitenand det sind. dases nur wenig lüüt gsi sind het mich überhaupt nöd gschtört...
has au guet gmacht gfunde mit de ufteilig, unde de zeltplatz wos gnueg ruhig gsi isch zum schlafe und de wiiter obe de dancefloor.
wasi au cool gfunde han, dases so multikulturell gsi isch vode lüüt her. usserdem hani au sgfühl gha dases nöd so vil verdrüffneti lüüt gha het... chönt aber au tüüsche ;)

und jetz no zude musik... also ich bi ersch öpe so am 11i am abig mal ufe zude tanzflächi und bi zersch chli überrascht gsi dass niemert am tanze gsi isch. ha aber nöd druf gschlosse dass de lüüt de sound nöd gfallt sondern dass sie eifach friedlich am rede sind nebedraa ;)

ha de zersch au chli müeh gha zum ahfange tanze, isch de aber überraschend guet gange, weli gmerkt han, dass die lüüt rundume friedlich und glasse sind. hmmm schwirig zum erkläre...

und übrigens... !achtung! ...het mir dmusik guet gfalle :) isch absolut tanzbar gsi und ha mega freud gha mal öpis völlig anders ghöre.
und usserdem hanich au freud gha, dass a dere party dmusiker au mal würkli für sich musik gmacht hend, und sie richtig schpass gha hend und nöd eifach sich am publikum ahpasst hend. ich han ja au im vorfeld gwüsst was öppe für sound lauft und ich han au sgfühl gha dlüüt um mich ume het de sound au passt. aber demfall nöd so ;)
aber das isch ja jedem sini meinig :)

uf jede fall hani widermal e richtig schöni party derfe erläbe mit liebe lüüt, guete gschpröch, wundervolle tanzmoment und ere top kulisse :)

danke... :)
Antworten