Daydance 2011

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Benutzeravatar
yamantaka
Beiträge: 23
Registriert: Fr 20. Okt 2006, 16:47

Daydance 2011

Beitrag von yamantaka »

aso am tag super sach gsi.... wie immer ade daydance seeehr viu lüüt troffe wo mr scho ewigs nöm gseh het oder wo mr gaaaaar nie erwartet hätt azträffe ^^ schön gsi euch weder mou zgseh!!!!!

was nachem idunkle abgange esch......uiuiuiuiuiuiuiuiuiuiuiui........schnell müesse flüchte ^^

ond giiiina us züri.....händ zäme g'ässe....besch ou vom ozora cho.....määääld di ^^
und denkt daran...die welt wird sich weiter drehen...mit oder ohne uns =)
fb yamantaka nico
Benutzeravatar
tawarien
Beiträge: 47
Registriert: Mo 24. Jul 2006, 15:25
Wohnort: Lichtensteig

Re: Daydance 2011

Beitrag von tawarien »

Danke! =D>
hier einige Pics und Videos

http://www.waldmeister.ch/news.htm
Benutzeravatar
Voodooman
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 107
Registriert: So 4. Mai 2008, 18:35
Wohnort: Züri City

Re: Daydance 2011

Beitrag von Voodooman »

Ich has luschtig gfunde 3 stund aazstah bis sgheisse het es chunt niemert me inne. Wie d'Party gsi isch chan ich drum nöd säge.

▲ ▲
Benutzeravatar
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 2115
Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
Kontaktdaten:

Re: Daydance 2011

Beitrag von 604freund/Psykas »

sproblem wird gsi si dass niemert het heiwele, und solang niermet usegaht chunt au niemert ine... so hanichs verstande...

mir hets au mega gfalle, schön simmer so früeh derte gsi, vili lüt widermal gseh sogar n alte schuelkolleg :lol: super sound de tag dur, wos de dunkel worde isch hetsmer de nümme so pässlet und so bini denn geg die elfi gange...

isch en super schöne tag gsi, danke allne, vorallem am petrus O:)
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: Daydance 2011

Beitrag von nexus »

Bild

isch scho chli schad gsi gseh wie die eine am gitter stönd, kolege dusse und chömed nüm ine. aber 800 isch e gueti grenze gsi, gad na platz zum tanze chille und spiele teilwis. na meh lüt, abfall isch scho ahde obere grenze gsi und d'ahstahzite fürd toitoi au, danke Vibrative Sounds!!

(han min violet-schwarze pulli mit grüene bändel ide kapuze im pärkli det lings nachde seepolizei ufem bänkli ligge lah =/ d'wahrschinlikeit isch zwar chli, abr chas ja probiere, vilicht weiss öper öbs e fundgrueb git?)
The Dude

Re: Daydance 2011

Beitrag von The Dude »

Ja, wie alli Jahr wieder äs feins Fäschtli xi...
Thx VS :-)
Und wi immer di ganze alte Seck mal weider xeh ;)
was nachem idunkle abgange esch......uiuiuiuiuiuiuiuiuiuiuiui........schnell müesse flüchte ^^
wasch dänn xi? ha blöderwiis sones gschisses grindweh kriegt und bi drum zmitzt im affegeile pinky-und-brain-set, chli stinky ^^ vereist.. und is pärkli chli dä grind go durelüfte... hät aber nüüt gnützt und än pulli hani ä käne xeh dete...
und woni das ghört han hüt bini gradnochli meh axeicht xi dasis verpasst han..
http://www.youtube.com/watch?v=EnUZuLC87jE
http://www.youtube.com/watch?v=Xiaz_9rbiEo
alles in allem ä gueti linie im programm :-D wird d'erfahrig si dänk /bigs
3 stund aazstah bis sgheisse het es chunt niemert me inne.
dasch scheisse :( han au so mini nette erfahrige gmacht woni mal churz use bin.. aber lömmer das... ihr sind eifach zguet und bekannt fängs, hehe... ich mein wer gaht scho no ad parade bi sonere geile fete am see? 8)
und achthundet isch würkli ä gueti gränze... easy platz gha zum shake /color
i bi bewusst früeziitig gange ;)

aber s'highlight isch die blume des lebens xi... :-" O:) mäld di mal wänd das xehsch evita :) würd mi freue /color

ps. http://www.youtube.com/watch?v=rJ1t10Baa5Y
http://www.youtube.com/watch?v=ayhQN7KZ_ns
http://www.youtube.com/watch?v=_-hphhqB63g
Benutzeravatar
mrs.krababbel
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 88
Registriert: Mo 11. Okt 2010, 12:58
Kontaktdaten:

Re: Daydance 2011

Beitrag von mrs.krababbel »

Jupiduuujudihuiiiiii isch das Priima Xi!!!

/color /bigs /ohaa /yo /happy :-" =D> =D> =D>
Benutzeravatar
Aransamsam
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 164
Registriert: Fr 1. Jan 2010, 15:53
Wohnort: 2 Raumwohnung

Re: Daydance 2011

Beitrag von Aransamsam »

schön isches gsi, bi warmem wätter, am see zue chli under gliich gsinnte dörfe ab`ztanze!
Merci und bis neXt jahr /wurm
Thank God it`s Friday! n-smile_0317.gif
*SunnY*
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 112
Registriert: Fr 18. Mai 2007, 16:36

Re: Daydance 2011

Beitrag von *SunnY* »

das war wirklich gaaaaaanz toll! hat mega spass gemacht bei euch am see /happy ! vielen dank =D>

und falls ihr noch ne b-bewilligung findet, das wäre dann meine :)
°°*ein tag ohne lächeln ist ein verlorener tag*°°
Benutzeravatar
Amanita
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 688
Registriert: Di 5. Jun 2007, 00:12

Re: Daydance 2011

Beitrag von Amanita »

Ad DayDance goht mer jo zum mol alli wieder gseh, v.a. well mer die jo siit em Ozora-Fieber am SNEF nüm so gseht..

Zum 20johr Jubiläum händ mir üs denn doch für en churzä Bsuch a dä Streetparade entschiedä, schiesslich het's en Remember-Stage mit Tatana, DJ Energy und co.
Turig-tragischs Zitat vom FA dodäzue: "MauA isch zwar super, aber gsehnd mir sicher susch mol wieder.." Bi andernä wird sich das leider nüm ergäh :-( .
Nach erä chli längerä Fahr uf em Zürisee, sind mir denn doch no bi dä Daydance acho, au wenn mer üs gseit het es sig vollä.
Mol es Bier über dä Haag kauft und id Schlangä/Massä gsandä.. Ä luschtigi Ziit gha, mit all dä anderä und es isch jo immer vorwärts gangä, well immer wieder Lüüt hei oder wiiter sind.
Egal, mit ghöred dä Sound jo au..
Denn nach 2h oder doch 2.5h, bin i a dä Kassä, wot s Portmonee fürä näh und do hets doch kei Bändeli meh. Jeah, super. Het i doch gschiider au chli dränglet wie die Chicks (OT FA) wo üs do eifach überholt hend.
Also wiiter warte, d SP isch jo mitlerwiilä au fertig..
Äs sind zwar wiiter immer wieder Lüüt usä gangä und hend au dä Security gseit sie gönged jetzt, sie sölled doch däfür wenigschtes öpper inäloh. Aber ebä kei Bändeli..
Nach wiiterä 40min oder so, hets denn Bändeli gäh, mit hend ihnä chönnä.
Dodruf han i denn grad mol müässä 3 Capirinah abälähre - sehr lecker wie immer. Troffä han chum meh öpper, ich jo mitlerwiile nüm viel vom Tag übrig gsii.
Aber d Capis sind super gsii und dä Sound für die nöchschtä Stund au, Pausä machä isch nüm drin glägä..

Nöchscht Johr chum i frühner ;-).
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
The Dude

Re: Daydance 2011

Beitrag von The Dude »

bändeli??? aso ich han am nami um die halbi drü än stämpfel kriegt?!! :-k
edit: wie in alten zeiten :-D
lee
Beiträge: 2
Registriert: So 26. Dez 2010, 15:29
Wohnort: Zürich

Re: Daydance 2011

Beitrag von lee »

That wa a greeeat event!! Thanks to all!! /happy
Pufflibäng

Re: Daydance 2011

Beitrag von Pufflibäng »

... ging in die Geschichte ein. Danke /happy
Benutzeravatar
Silversurfer604
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 235
Registriert: Mi 24. Nov 2004, 14:14
Wohnort: Baden

Re: Daydance 2011

Beitrag von Silversurfer604 »

Hmmm, weiss nicht so recht, mir hatte es vieeeeeel zu vieeeeele leute, aber sound und deko ist supi gewesen. Aber zum teil ist echt der ganze Platz dichtgedrängt gewesen.
Benutzeravatar
dj-frontal
Beiträge: 34
Registriert: Di 4. Nov 2008, 19:51

Re: Daydance 2011

Beitrag von dj-frontal »

I und Magic-Lounge möcht sich au no bedanke!

A all wo gholfe hent und speziell an Dän =D> =D>

und natürlich a all die hammer geile Gäst isch ja ANDERSCHTER gsi /yo
Antworten