Amphitheater 10.09.2011

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Benutzeravatar
Amanita
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 688
Registriert: Di 5. Jun 2007, 00:12

Re: Amphitheater 10.09.2011

Beitrag von Amanita »

Wahrscheinlich.. Ohne Alk hält man so langsamen Wipp-Sound ja nicht aus.. Und irgendjemand hat mir immer wieder Nachschub besorgt, ich kann also gar nichts dafür /happy
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
Benutzeravatar
Thujon
artist
artist
Beiträge: 722
Registriert: Sa 18. Okt 2003, 16:05
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Re: Amphitheater 10.09.2011

Beitrag von Thujon »

Conclusion hat geschrieben:ogetron,

spielt der dj techno mit tiefen langen bässen sagen sie: scheiss-minimal.
spielt der dj techno mit etwas höheren offbeat bässen sagen sie: geiler progi.

^^
HAHA "LIKE" !!!!
http://www.facebook.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/freakulizer


18 Aug. Daydance (Simon Slice Live) , Luzern, Switzerland
18 Aug. Synthesis of Sound Round II Raum Zürich ,Switzerland
24 Aug. Danghai Club Danghai Club, Curitiba, Brazil
25 Aug. Field Club Field Club, Santa Catarina, Brazil
26 Aug, Electrance Electrance, Sao Paulo, Brazil
31 Aug. Limited Hangout 2 Rote Fabrik, Zürich, Switzerland
Andropsy
Beiträge: 23
Registriert: Di 6. Mai 2008, 17:35
Wohnort: CH

Re: Amphitheater 10.09.2011

Beitrag von Andropsy »

Danke viel mal für die tolle Party! Danke an die Helfer von Eve&Rave!

Tolle Organisation, toller Sound, tolle Leute und mega geile Lasershow!

Hab noch 2 Videos von Infected Mushroom hochgeladen für die, dies interessiert!



Benutzeravatar
funtom
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 381
Registriert: Fr 27. Mai 2005, 07:34
Wohnort: One World!

Re: Amphitheater 10.09.2011

Beitrag von funtom »

schön wars. merci. /color
Ohne Musik wäre das Leben ein Irrtum.
Friedrich Nietzsche
Benutzeravatar
müstik
administrator
administrator
Beiträge: 2568
Registriert: Do 16. Okt 2003, 21:53

Re: Amphitheater 10.09.2011

Beitrag von müstik »

funtom hat geschrieben:schön wars. merci. /color

da schliess ich mich gleich mit an.
hatte viel spass, war ein toller festival sommer abschluss.

ps: auch die lautstärke war viel besser als beim letzten mal.

danke!
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
Benutzeravatar
VriMvriM
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 63
Registriert: Di 18. Nov 2008, 16:13
Wohnort: Tsüüürii

Re: Amphitheater 10.09.2011

Beitrag von VriMvriM »

jasmin hat geschrieben:Also für mich war die Laser-show das hightlight der Nacht,die hat mich/uns total verzaubert :ove:

Was ich nicht ganz verstanden habe,ist wie "Sensient" nach "Liquid Soul" spielen konnte! Vom herzlichen Trance zur düsteren monotonie!

Was mir am Herzen liegt,ist dass der Einlass ab 16 Jahren einfach zu jung ist,es gab ja diesen Zwischenfall mit ich zitiere "bis auf ein paar Kiddies die sich Keti reinhauten",haalloooo also ich bin nicht dafür,dass wir so jungen Menschen eine Plattform bieten um sich wegzuknallen!!! /stop
Ich hoffe dass sich dies alle Veranstalter zu Herzen nehmen :ove:

schöns tägli wünsch ich eu...


Wie kommst du darauf, dass es ab 16 war ? Es war ganz klar ab 18....würde ja an der Bar auch gar nicht gehen, denn dann hätte man den 16 jährigen ein anderes Band geben müssen wegen dem spirituosen Konsum.......
Auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung
Benutzeravatar
VriMvriM
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 63
Registriert: Di 18. Nov 2008, 16:13
Wohnort: Tsüüürii

Re: Amphitheater 10.09.2011

Beitrag von VriMvriM »

Wie wärs mal, wenn d'Helfer und Organisatore würdet es Forum mache as Partyvolk.....was alles vo Siitä Veranstalter eifach es "no-go" isch und was s'Partyvolk au mal besser mache chönti und mir Veranstalter und Helfer genauso schlächt findet... statt immer nur motze ! Händer euch au mal überleit, dass gwüssi Massnahme anhand vo euchem Verhalte entstande sind ? Biespiel übertüüreti Zigarette. Ok, finds au viel 10 Franke für es Päckli verlange...ABER....i dä letschte Jahre hät ä Putzequipä 3 Tag lang nur Ziggistümmel uf dem Gländ gsammlet !!! Stellet euch da mal vor....was da choscht ??? Würdet d'Lüt mal ufhöre alles a Bode schmeisse, vorallem ufeme Chiesplatz, wo jedes Fötzeli einzeln vo Hand mue ufgläsä werde, denn het meh doch niä sone Massnahm müesse ergriefe ?

Uspfiffä. Mue ja schön hart si für en DJ eso uspfiffä zwerde. Wo bliebt s'zwüschemenschliche gnau i somene Moment ? Was söll en DJ da mache. Set abbreche und dervo seckle ?? Mein Gott, denn schwätzisch halt es Stündli mit dine Fründe und losisch nöd härä. Cha ja nöd alles din Gschmack träffä.....?

Wieso hät meh müesse ufstocke bi Security und gar mit Hünd ? Wills würkli so saudumms Volk git, wo ufs Chiesband sind und dete Kameras kabutt gschlage händ letscht Jahr. Mue ja au nur dä Veranstalter zahle. Macht ja nix oder ? Händer ä ahnig was da choscht ?

Was ich sägä will liäbi Lüt....es git immer Sache wo eim nöd passet, aber all da isch ufä Mischt vo Lüt gwachse, wo diä Massnahme erzwinget. Gänd nöd am Veranstalter d'schuld, denn au dä hät denn diä Firmene und dä Druck vo dä Gmeind nach so unnötige zwüschefäll, dass wenn da nomal passiert, meh da nüm darf durefüehre. Sehr undankbar vo gwüsse Mensche, dass meh sich so müeh git euch sones Fäscht ermögliche und so Lüt nüt gschieders ztuä händ statt sauordnig z'mache und Sache demolierä oder sich is Koma suufä, dass dä Chrankewage mue cho!

Ich z.b. han a dä Bar gschaffet und han mind 5 Lüt zämägschisse wo eifach bi dä Bar an Egge gschiffet händ ! Hey sorry, es hät Toi Toi's oder gang ane Baum, wenn unbedingt Fifi spiele wottsch, aber gopf, seichet doch nöd ad Bar härä und Manne grundsätzlich eh überall, womer nachene bim abruhme au no 10x mue id Hand neh. Wiä grusig isch denn da ?

However, chönt etz en Roman schriebe, was ich alles schlächt finde am Partyvolk, aber was bringts ? Git immer settig wo us dä Reihä tanzet, genauso wiä eim nöd immer alles passe cha. Ich möcht mich viel lieber a derä Stell bim Paolo bedanke, dass es eimal meh gschafft häsch s'Amphitheater zrockä, vorallem miteme alte Set vo dä Infected. Ich finds immer wieder schön mit dir zschaffe, denn ich finde es isch alles vo A-Z professionell dureorganisiert. Mach witer so :-)
Auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung
abraxas
administrator
administrator
Beiträge: 1934
Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Kontaktdaten:

Re: Amphitheater 10.09.2011

Beitrag von abraxas »

VriMvriM hat geschrieben: Ich z.b. han a dä Bar gschaffet und han mind 5 Lüt zämägschisse wo eifach bi dä Bar an Egge gschiffet händ ! Hey sorry, es hät Toi Toi's oder gang ane Baum, wenn unbedingt Fifi spiele wottsch, aber gopf, seichet doch nöd ad Bar härä und Manne grundsätzlich eh überall, womer nachene bim abruhme au no 10x mue id Hand neh. Wiä grusig isch denn da ?

wäääääk
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Benutzeravatar
jasmin
Beiträge: 6
Registriert: Mo 5. Jan 2009, 20:55

Re: Amphitheater 10.09.2011

Beitrag von jasmin »

Sorry,da ich einige gesehen habe die sicher unter 18 Jahre waren,dachte ich es wäre ab 16 ,mein fehler...trotzdem vielleicht an der Kasse besser darauf achten...
Pufflibäng

Re: Amphitheater 10.09.2011

Beitrag von Pufflibäng »

VriMvriM hat geschrieben:Wie wärs mal, wenn d'Helfer und Organisatore würdet es Forum mache as Partyvolk.....was alles vo Siitä Veranstalter eifach es "no-go" isch und was s'Partyvolk au mal besser mache chönti und mir Veranstalter und Helfer genauso schlächt findet... statt immer nur motze ! Händer euch au mal überleit, dass gwüssi Massnahme anhand vo euchem Verhalte entstande sind ? Biespiel übertüüreti Zigarette. Ok, finds au viel 10 Franke für es Päckli verlange...ABER....i dä letschte Jahre hät ä Putzequipä 3 Tag lang nur Ziggistümmel uf dem Gländ gsammlet !!! Stellet euch da mal vor....was da choscht ??? Würdet d'Lüt mal ufhöre alles a Bode schmeisse, vorallem ufeme Chiesplatz, wo jedes Fötzeli einzeln vo Hand mue ufgläsä werde, denn het meh doch niä sone Massnahm müesse ergriefe ?

Uspfiffä. Mue ja schön hart si für en DJ eso uspfiffä zwerde. Wo bliebt s'zwüschemenschliche gnau i somene Moment ? Was söll en DJ da mache. Set abbreche und dervo seckle ?? Mein Gott, denn schwätzisch halt es Stündli mit dine Fründe und losisch nöd härä. Cha ja nöd alles din Gschmack träffä.....?

Wieso hät meh müesse ufstocke bi Security und gar mit Hünd ? Wills würkli so saudumms Volk git, wo ufs Chiesband sind und dete Kameras kabutt gschlage händ letscht Jahr. Mue ja au nur dä Veranstalter zahle. Macht ja nix oder ? Händer ä ahnig was da choscht ?

Was ich sägä will liäbi Lüt....es git immer Sache wo eim nöd passet, aber all da isch ufä Mischt vo Lüt gwachse, wo diä Massnahme erzwinget. Gänd nöd am Veranstalter d'schuld, denn au dä hät denn diä Firmene und dä Druck vo dä Gmeind nach so unnötige zwüschefäll, dass wenn da nomal passiert, meh da nüm darf durefüehre. Sehr undankbar vo gwüsse Mensche, dass meh sich so müeh git euch sones Fäscht ermögliche und so Lüt nüt gschieders ztuä händ statt sauordnig z'mache und Sache demolierä oder sich is Koma suufä, dass dä Chrankewage mue cho!

Ich z.b. han a dä Bar gschaffet und han mind 5 Lüt zämägschisse wo eifach bi dä Bar an Egge gschiffet händ ! Hey sorry, es hät Toi Toi's oder gang ane Baum, wenn unbedingt Fifi spiele wottsch, aber gopf, seichet doch nöd ad Bar härä und Manne grundsätzlich eh überall, womer nachene bim abruhme au no 10x mue id Hand neh. Wiä grusig isch denn da ?

However, chönt etz en Roman schriebe, was ich alles schlächt finde am Partyvolk, aber was bringts ? Git immer settig wo us dä Reihä tanzet, genauso wiä eim nöd immer alles passe cha. Ich möcht mich viel lieber a derä Stell bim Paolo bedanke, dass es eimal meh gschafft häsch s'Amphitheater zrockä, vorallem miteme alte Set vo dä Infected. Ich finds immer wieder schön mit dir zschaffe, denn ich finde es isch alles vo A-Z professionell dureorganisiert. Mach witer so :-)
Dann sollte man es sich wirklich überlegen, ob man nochmals so eine grosse Party organisiert, wenn die Partygäste dies nicht zu schätzen wissen und sich nicht korrekt Verhalten können (gegenüber den Veranstaltern, den Acts & DJ's, anderen Partygästen und natürlich sich selbst!) Traurig ... [-o<
Ogetron
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 217
Registriert: Fr 25. Aug 2006, 20:57
Wohnort: Tsüri

Re: Amphitheater 10.09.2011

Beitrag von Ogetron »

Pufflibäng hat geschrieben:Dann sollte man es sich wirklich überlegen, ob man nochmals so eine grosse Party organisiert, wenn die Partygäste dies nicht zu schätzen wissen und sich nicht korrekt Verhalten können (gegenüber den Veranstaltern, den Acts & DJ's, anderen Partygästen und natürlich sich selbst!) Traurig ... [-o<

98 % vo de Lüüt wüssed das alles sicher z schätze, und nur well sich paar nöd beneh chönd, mönd ja nöd all gstraft werde.

Die Party isch jedefalls 1 A organisiert gsi und hät sicher Zuekunft dete, i de nächi vo Züri, und trozdem ruhig gläge.
Ich bin sicher wieder debi, wenns eini git!
Benutzeravatar
sunshaker
dj
dj
Beiträge: 516
Registriert: Mo 7. Feb 2005, 08:10

Re: Amphitheater 10.09.2011

Beitrag von sunshaker »

Ogetron hat geschrieben:
Pufflibäng hat geschrieben:Dann sollte man es sich wirklich überlegen, ob man nochmals so eine grosse Party organisiert, wenn die Partygäste dies nicht zu schätzen wissen und sich nicht korrekt Verhalten können (gegenüber den Veranstaltern, den Acts & DJ's, anderen Partygästen und natürlich sich selbst!) Traurig ... [-o<

98 % vo de Lüüt wüssed das alles sicher z schätze, und nur well sich paar nöd beneh chönd, mönd ja nöd all gstraft werde.

Die Party isch jedefalls 1 A organisiert gsi und hät sicher Zuekunft dete, i de nächi vo Züri, und trozdem ruhig gläge.
Ich bin sicher wieder debi, wenns eini git!

fallsch, maximal 2% wüssed sich z'beneh!! 90% meint nur sich z'beneh und de rescht söttsch grad vo afang a im chaschtewage versoge. zumnindescht bi grossalläss isch das leider so!

grosse respekt vor dene wo sich d'mühä nähmed sowas uf bei z'stellä!
the middel of a paradox is my favorite place
motorator
Beiträge: 28
Registriert: Mi 27. Aug 2008, 14:03

Re: Amphitheater 10.09.2011

Beitrag von motorator »

All right...
Ich weiss nicht recht ob ich mich angesprochen fühlen soll was das rumgemeckere im Vorfeld angeht. Facebook hin oder her. Ohne Mystical Forum und co. hätten wohl viele nichts vom Amphitheater 2011 mitgekriegt. Danke an die Facebook User die Infos im Vorfeld hier rein gepostet habt.
Mich interessierte Infected Mushroom. Auf der Wêbsite von Infected hab ich dann auch gesehen das sie in die Schweiz kommen mit einem Remember Set. Da solche Events sowieso immer hier publiziert werden hats mich dann auch genervt nur auf Links zu stossen auf dennen ich schlussendlich immer wieder zur Facebook Anmelde Seite geleitet wurde. Anyway, vielleicht eine Anregung fürs nächste mal. Es hat nicht jeder Facebook und es gibt sogar Gratis Web Present und zigg Hobby Designer die dies sicher für ein oder zwei Tickets und was von der Bar übernehmen würden.
Ich hatte keine Angst das der Event nicht Top Organisiert wurde.
Was nun das Volk angeht. Das ist doch normal. Vieviel Leute? Ca. 2000-3000 ? Keine Ahnung. Schwer zu schätzen. Neben die Bar zu pissen? /grim Ich sass mal an einem Feuer und vis-à-vis pisste eine voll zugedröhnte Elfe friedsehlig auf ne Decke die bestimmt nicht ihr gehörte...
Die Masse hat Klasse. Eine Klasse die unter Umständen "1. Klasse" ist. Was solls. Zusammenscheissen reicht da wohl nicht. Platzverweis und... DU KANNST NACH HAUSE GEHEN DU KANNST NACH HAUSE GEHEN DU KANNST DU KANNST... 2000CHF mehr investieren für Security und eine Hausordnung/Platzordnung was auch immer... in der
klar steht welches Verhalten zu Platzverweis führt. Wenn du in einem Club an die Bar pisst gehts nicht lange und du stehst draussen.
Ich für meinen Teil bedanke mich für die Big Bags, das fliessende Wasser und das Gratis Bier. Dank dem gesammelten Depot. Ein kleines Open Air Hobby von mir. Lohnt sich.

Wêll...
Die Party war der Hammer. Danke an die Helfer an die Organisatoren und die Acts und DJ's. Das Pfeiff Konzert war geil. Hab in der Stunde selten so viel gelacht. Wir hatten ein witziges Theama und bemerkten den Sound nicht recht. It was a Electronic Festival and not a Goa Party... Der Act oder DJ war meiner Meinung nach auch zu einem sehr ungünstigen Zeitpunkt geplant aber was solls.

Infected Mushroom? WOW!!! Aber ich glaub da fehlten 13min. laut Line Up bis 03:30... 03:17 war fertig. Hmm. Ist das nur mir aufgefallen?
Anyway. Mr. Aizen und Duvdev haben gerockt und es hat ihnen ersichtlich Spass gemacht. THX
dancinggirl
Beiträge: 15
Registriert: Mi 15. Apr 2009, 16:56

Re: Amphitheater 10.09.2011

Beitrag von dancinggirl »

[Wie kommst du darauf, dass es ab 16 war ? Es war ganz klar ab 18....würde ja an der Bar auch gar nicht gehen, denn dann hätte man den 16 jährigen ein anderes Band geben müssen wegen dem spirituosen Konsum.......[/quote]


Wurde dies nicht so im Vorfeld angekündigt? Unter anderem auch hier im Forum. Finde es nun leider nicht mehr....
Zuletzt geändert von dancinggirl am Mi 14. Sep 2011, 06:44, insgesamt 1-mal geändert.
Lockvogel
dj
dj
Beiträge: 517
Registriert: Do 20. Sep 2007, 10:19
Wohnort: Biel

Re: Amphitheater 10.09.2011

Beitrag von Lockvogel »

motorator hat geschrieben: Das Pfeiff Konzert war geil.
](*,) ](*,) ](*,) warst wohl noch nie auf einer bühne....
12.5. Privat 26.5. Privat 2.6. Benefiz Bern 16.6. Dietikon 28.7. Sedel Luzern (Lockvogel Live) 11.8. Biel 10.11. WE ARE PSYCHEDELIC (Lockvogel Live)


http://soundcloud.com/lockvogel
http://soundcloud.com/chillomanie
http://www.facebook.com/Lockvogel.Simini
Antworten