Hello!!!ween/ProgOn Label Night Sedel Luzern 31.10.2011

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
(T)Raumwandler
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 127
Registriert: So 25. Apr 2010, 14:35

Re: Hello!!!ween/ProgOn Label Night Sedel Luzern 31.10.2011

Beitrag von (T)Raumwandler »

Wenn ich de Thread so dureliese frag ich mich mal wieder wo die Szene glandet isch und wie wiit das no chunt da wird ja nurno umenand gfiggt und über Komerz und abzocke gredet Goa wird hald eifach immer beliebter und darum heds dementsprächend au immer me lüüt emäl mir chunts so vor und finde den die Entwicklig mit ewigs langem astah und so au ned gad toll, han selber müsse ledschdi a de Raumklang 2 stund astoh aber mer hend üs den hald entschiede ds ga und sind statdesse im Loop glanded und hend glich no en gueti NAcht gha. Aber was söll mer den au mache mer chas ja dene Lüüt ned verüble wend ja au nur e gueti Party fiire wie mer sälber. Und ja zum Schluss chamer eigentli nur säge Indoor macht doch das ganze eh nur halb so vill Spass besser mal uf en Riesigi PArty mit dutzende Liveacts vezichte, mer hend ja i de Schwiiz eh es überagebot und zu allem ane gieds ja gnueg ALternative zum PArtyläbe :-) Zu de Party sälber chani nüt säge da ich han müsse schaffe hüt und so kei Ziit für sowas blibe isch aber han bisher nur gueti Erfahrige mit em Sädu gmacht asowirds ja wohl ned esooo schlimm gsi si.
SamoasGoama
Beiträge: 23
Registriert: Mi 7. Sep 2011, 20:17

Re: Hello!!!ween/ProgOn Label Night Sedel Luzern 31.10.2011

Beitrag von SamoasGoama »

@ camix:ok guet säge mer sexuell frustriertä alt-goaner sack..wenn meh nüt bessers zsäge het goht meh halt chli unter gürtelinie weisch was,frog doch das mol lüt wo mich kennä öb dass tatsächlech dr fall isch...usserdäm besch du jo ned dört gsi und zum allerletschtä mol,wenn ihr för euch srächt in aspruch nähmed euchi meinig züsserä,genau dass rächt nemmi ich mir au,zudäm send das feststelligä wo uf tatsache beruehä und ned nur min subjektiv iidruck und mini "uufgstauti sexuell notfrustrierti schlächti energie""sondern das säge anderi au nur ich sprichs halt offä uus,sorry för mini ehrlechkeit aber glaub ghüüchlets biileid chönder nech spare..
Benutzeravatar
caemix
dj
dj
Beiträge: 206
Registriert: Fr 22. Feb 2008, 12:06
Kontaktdaten:

Re: Hello!!!ween/ProgOn Label Night Sedel Luzern 31.10.2011

Beitrag von caemix »

momoll..ich bin scho döt gsi...ha sogar gspillt döte
und gürtel linie isch mini höchi..bin ä chlini person...aber mitere riese schnurre..hehehe

isch eifach wie du gschriebe häsch mit so vill hass und alles geg dä organisator
jetzt häsch anschienend dini eili krault...häsch nämli scho vill entspannter gschriebe

dörfsch mi au nöd allzu ernscht nää, ha di doch chli müässe aazünde..und hät glaubs gwürkt..
take it easy..
ich gang jetzt mal go pfuuuse
NEXT GIGS:
26.Nov 2011 Swiss All Stars @ UG Bülach / Shinouda
02.Dez. 2011 Deep Euphoria @ UG Bülach / Caemix
10.Dez. 2011 Planetorium @Provisorium Bürglen
11.Feb. 2012 The Time of Goacore @Edelfettwerk Hamburg / Shinouda
25.Feb 2012 PsyLab Zizers/ Shinouda
15-17.juni 2012 Jembalang Gathering - Vergina Greece / Shinouda/ Caemix


https://www.facebook.com/profile.php?id=100002266526549

https://www.facebook.com/pages/Shinouda ... 5666081319
https://www.facebook.com/pages/Cämix/59187905294
http://www.myspace.com/caemix
http://www.myspace.com/shinouda13
SamoasGoama
Beiträge: 23
Registriert: Mi 7. Sep 2011, 20:17

Re: Hello!!!ween/ProgOn Label Night Sedel Luzern 31.10.2011

Beitrag von SamoasGoama »

@ Camix also mues säge obwohli di ned kennä und keis gsicht vor augä drzue ha,machä mi dini an /happy /happy /happy twortä scho grad e chli scharf(glaub mues mer grad no mol eis go chraulä.,..) crazyeye nei los wünschä dir es güäts nächtle,sleep well,tröim öppis schöns und fröi mi ufä tag/nacht wonich dich mol kennelehrä... so chli und fräch wiäd bisch machsch wahrschinlech au musig :-({|= ,schätzi mol... /color d Psyonara Grizzly Dr.Goama aka fäbu p.s. und please voll kei hass oder so gäge verastalter,isch wörkli nur e feststellig us miner sichtwiis gsi.... hetz denn dir fun gmacht bim soundä?und wenn i dr nacht,mainfloor?
illusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1112
Registriert: Mo 19. Sep 2011, 08:33
Wohnort: hab ich

Re: Hello!!!ween/ProgOn Label Night Sedel Luzern 31.10.2011

Beitrag von illusion »

/bigs

ich bi leider verhinderet gsi, hätt mer au gärn de syndicatesound inezoge, au wenn de tryptamoon leider glaub nid het chönne cho [-o<

@dr. goama: ich bedanke mich fürd kassärne, isch e freakigi party gsi mit tolle lüt und vibes, und glaub die erscht, woni amene ständli smarties poschtet ha :-# ich cha nachvollziehe, dass gnärvt gsi bisch, wer wär da nid gnärvt gsi, und wenn mer scho gnärvt isch, de döffs au mal usegloh wärde, und zwar denn, wenns abrocht isch, also am beschte vor ort mal frage, wer organisiert, und ich bi überzügt, de veraschtalter hätt der es offnigs ohr gschänkt. es isch aber würkli so, das de veraschtalter nid viel ade locationregle z rüttle het, will de sädu au sini negative erfahrige im lauf vo de johr gmacht het - und zwar mit verschiedenschte veraschtaltige us jenschte musikrichtige - ich wüsst nid, welli undergroundrichtig nid scho mal dit sini fäschtlis abghalte het. sie hend ihri gründ, warum sie öpis möched oder verbietet, sig das nur es bierfläschli (bi 500 lüt sinds de schnellemale 50 bierfläschli) vorem hus, oder das jede es sändwich vorosse ummeligge loht. ich verstohs au, wenn sie irgendwenn d theke dichtmöched, au wenn das us sicht vo konsumänte überhaupt nid nachvollziehbar isch. mich, jedefalls, chönt mer nach e paar stund ade bar oder hinder de kasse, rauche, und ich muess immerwieder min huet ziehe vor dene lüt, die das mit härzensbluet für paar fränkli oder es gratisbierli uf sich nämed, demit das verwöhnte goavolk glichzitig cha bis an aschlag tanze, suufe und sin fruscht am personal cha useschreie, als öbs vergässe hend, dass sie eigentlich ursprünglich zum gniesse hend welle cho. wenn mer de respäkt erwartet, de söll mer au respäktvoll si. das isch irgendwie en zauberformle, aber, das heisst nid, das mer immer das überchont, womer erwartet. so wichtig sich au en einzelni person cha vorcho, so unwichtig wird sie i dem momänt, wenn sie sich zu wichtig nimmt. das gilt nid nur für veraschtalter, das gilt au für acts und djs, die denn abhebet, so dass sie gar nie ufd idee chämted, dass ihre v.i.p-chüelschrank chönti plünderet wärde - das goht grad gar nid. ich cha mer nid vorstelle, dass es no mönsche git, dene das, was i schribe, nid scho irgendwie bekannt vorchont, aber irgendwie hani es chribble ide finger becho, und statt mich irgendwo demit z kraule, hani eifach d taschtatur unnötig beeländet.

also: es cha durchus partys gä, die nid jedem sine wünsch entspräche chönd. mer cha au mal z schpot irgendwo acho. mer söll aber d wärtschätzig nie us de auge verlüre, vor allem de nid, wemmer eigentlich sälber weiss, das da arbet hinderem ganze steckt, arbet, wo gwüssi lüt uf sich nännd, demit de ganz meischtens undankbar hufe cha sis fäscht ha.

danke, dass es no lüt git, die ihri zit und energie für anderi ufopfered... das sött mer schätze, au wemmer mal gfruschtet isch.
there is nothing real outside our perception of reality
Benutzeravatar
müstik
administrator
administrator
Beiträge: 2568
Registriert: Do 16. Okt 2003, 21:53

Re: Hello!!!ween/ProgOn Label Night Sedel Luzern 31.10.2011

Beitrag von müstik »

back from "hällowiiin"

als wir um kurz vor 23uhr am sedel auftauchten, staunten wir nicht schlecht. a wren extrem viele besucher am anstehen ! schon wurde mir klar dass es sicher nicht alle hinbekommen auch reingelassen zu werden. verständlich dass sich da einige dann auch ernsthaft darüber aufregen und sich dementsprechend ungesittet verhalten. dass so viele leute den event besuchen hätte ich nicht gedacht. sowas kann man auch nicht mit einplanen. sowas muss man händeln können. und in meinen augen haben sie das gut gemacht, denn es gab drinnen immer genug platz. ich finde es wichtig dass man eine party nicht überfüllt. .... gut gemacht !

ich fand, wenn man es geschafft hat, einzutreten. dann wurde die optik durch ein schönes halloween deko angereizt. akustisch machte ich dann den rest *lol*. die musik war durchsband gut (wenn man auf progi steht) unten gab es ja noch einen psyfloor und oben etwas techno. ich denke da het jeder seine plätzchen gefunden.

und wer hier jetzt noch über den eintritt preis motzt der hat sich einfach schlecht informiert.

@cämix... danke für deinen bericht der das ganz etwas aufgelockert hat *lol*
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
SamoasGoama
Beiträge: 23
Registriert: Mi 7. Sep 2011, 20:17

Re: Hello!!!ween/ProgOn Label Night Sedel Luzern 31.10.2011

Beitrag von SamoasGoama »

@ illusion merci dito,för din comment,het mi nämli weder dra erinnert das jo das meh das ned nur uf mim mist gwächsä isch sondern das meh primär mitenand zäme sonä verastaltig macht,unf jo die vellä hälfer wo das ame för ne öpfu+es ei das uf sech nämme söll meh also uf däm wäg au mol würdigä DANKE!!! und jo wör mi persönlech scho no intressierä wiä de s"millenium no wordä isch fördi?? viele,viele bunte party..... /color
illusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1112
Registriert: Mo 19. Sep 2011, 08:33
Wohnort: hab ich

Re: Hello!!!ween/ProgOn Label Night Sedel Luzern 31.10.2011

Beitrag von illusion »

isch eifach genial gsi, isch umso spezieller gsi, wills e johrtusigwändi gsi isch, und will d happypeoples grad ufnem für die damalig zit zmonotone progischinäli gfahre sind, während bi euch wunderschöne sound de wäg id rüüm gfunde het, abwächslig da gsi isch, und am nommitag au mal chillig, bevors witer idi nöchscht nacht gange isch, ich grad früsch uf wolke siebe gsi bi, aber d zite änderet sich, chömed neui lüt dezue, d freaks vo damals sind au sältener und älter worde, oder usgwanderet :-s

ach - schwelg... mängisch isch gschieder, nid zfescht zruggzluege. de verpasst mer weniger vom jetz ;)
there is nothing real outside our perception of reality
SamoasGoama
Beiträge: 23
Registriert: Mi 7. Sep 2011, 20:17

Re: Hello!!!ween/ProgOn Label Night Sedel Luzern 31.10.2011

Beitrag von SamoasGoama »

@ Müstik weisch no scandi dr milleniums Samoas Goama aka Physical Team spirit ... Zeitgeist!! :-) oder dr magic garden müstik cap style und s"affäliädli drzue,diä analogä tape ziitä...... O:) gsehsch isch also doch no öppis bliibä wenni am illusion sin comment lesä... und no 1nsch @ illusion also wenni teilwiis dr dr nochwuchs so aluegä,dänki mer zwar das mer alte freaks!scho chli sältener send wordä,zwar ned unbedingt weniger aber besser verteilt... aber wenn mer dä ziitäwiis umeluegt emmer no diä alte abghangä wo denn scho emmer diä letschtä gsi,das höt emmer no send,frogi mi mängisch wär do ächt wörkli alt wordä isch.... oder das nur so uusgseht!!! ;-) und brrrrrrrrrrrrrrr sfrüürt und tschüderlät mi amigs au wenni dra zruggdänkä tue... wonderful unforgiven moments....
:-({|= /doof /color :-) ;) :( :shock: /grim /pille :?:
Benutzeravatar
müstik
administrator
administrator
Beiträge: 2568
Registriert: Do 16. Okt 2003, 21:53

Re: Hello!!!ween/ProgOn Label Night Sedel Luzern 31.10.2011

Beitrag von müstik »

@samoagoama
klar weiss ich das noch! das waren gute zeiten. aber ich möchte nicht mehr dort hin zurück. mir gefällt es im hier und jetzt. die vergangenheit sollte man ruhen und nach vorwärts schauen! denn dort liegt die zukunft, dort ist alles möglich !

peace
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
SamoasGoama
Beiträge: 23
Registriert: Mi 7. Sep 2011, 20:17

Re: Hello!!!ween/ProgOn Label Night Sedel Luzern 31.10.2011

Beitrag von SamoasGoama »

@ Müstik also dass meh vergangeheit söll ruhä loh,das gsehni au so aber ich find diä guetä ziitä und lüüt wo im verlauf vo dä johrä drzue biitrait händ,dass das wos im jetzt und höt isch wordä druus... in ehrä haltä wel schlussändlech entspringt seint usem anderä und mer alli händ eus doch vom spirit irgendwöhär+irgendwenn mol inspirierä loh... oder? doch mängisch wünschti mer doch chli meh dr positiv celebrate move-groove us denä ziitä i eusi hötig zrugg.. aber mer gfallts au im hier+jetz,luegä halt gliich emmer gärn mol weder zrugg(prägendi ziitä im guetä) wel das hilft mer bim vorwärts goh und postiv dänke....wär ned dä woni be,wenn das ned gsi wär,wiäs isch gsi... Yes Future!!! /yo
Benutzeravatar
psyfreak
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 848
Registriert: Mo 11. Jul 2005, 10:43
Wohnort: planet earth
Kontaktdaten:

Re: Hello!!!ween/ProgOn Label Night Sedel Luzern 31.10.2011

Beitrag von psyfreak »

wow de Sedel hed wedermol richtig koched!! ond wie!! /color
ha zwar au müesse öpe 1 stund ahstoh... aber es hed sich glohnt!
und das mer ned cha 200 Lüüt ufs mol ine loh, esch jo wohl au klar!!
also take it easy, rauch eis, trink es Bier, und scho besch dinne!

im vorfeld klar erwähnt worde: Priise! ond dases uusverchauft werd si!!!

wär denn erscht am 23:00 atanzt (SamoaGoaTrottel) mues sich ned verwundere, wener nüm ine chund!

Party esch de killer gsi! schöni Deko, cooli Stimmig (met wenige Usnahme), und hammer fette Sound!!!

Miguz und Bluem (Model und Freak), boah fett iigheizt!! Danke! =D>
und Invisible Warrior / LaughingSpaceDevil... du machsch jo anderscht geile Sound, Alte!!! Danke vill mol!! =D>

Ha also bis am 8i am morge chöne durefäschte und be voll und ganz zfride gsi!! Danke!
Bild Bild and Bild
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj
Beiträge: 2180
Registriert: Mo 6. Sep 2004, 22:01
Wohnort: Gotham City

Re: Hello!!!ween/ProgOn Label Night Sedel Luzern 31.10.2011

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

So hallo Zusammen bin jetzt auch wieder ausgeschlafen und ent halloweenisiert!
Vor ab möchte ich mich bei Allen HELFER bedanken und bei den ACTS so wie alle Dancefloor PPL
es war wirklich geil jetzt aber noch ein paar Statements !!

Die Rückmeldungen der Party sind grösstenteils gut allen hat es Spass gemacht und im Facebook sind durchwegs nur positive beiträge klar kann nicht alles perfekt laufen nicht mal an der 99% perfekten Mystica klappt es ohne irgendwelche Kleinigkeiten die nicht stimmen man lernt immer dazu und kann sich verbessern

- Deko -

7 Leute die sich 7Stunden lang die Hände wund gearbeitet haben mit Holz Schnüren Kabel und und und leider gibt es immer wieder leute die dies nicht zu schätzen wissen und mutwillig oder Zustands bedingt die halbe/gesamte Bühnen Deko zerstören die während der party 2mal wieder aufgebautwurde schade wenn nicht mal schrauben nägel halten und die leute keinen Respekt von der Arbeit haben aber im grossen und ganzen war die deko weltklasse sorry aber wenn man da gestanden ist kam es sowas von geil und 3Dimensional rüber!!!


- Eingangspolitik -

Das dies im Sedel ein Schwachpunkt ist ist uns allen klar darum haben wir für knapp 1000.- Material gekauft um die Situation zu entschärfen wer auch schon im Sedel war weis des es da sonst kein eingangs System hat! Aber was wollen wir machen wenn so viele Leute kommen wir haben extra den Mainfloor 1 Stunde früher aufgemacht 21 statt 22Uhr damit die leute schneller rein kommen konnten. Gewisse Gäste standen da schon um 19Uhr begannen anzustehen. Wir haben vorab besprochen wo die Kritische Grenze erreicht ist das waren 550Leute inkl. Gästelisten und Begleitpersonen ich konnte dann mit biegen und brechen noch einpaar mehr aushandeln aber dann war Schluss. Und wen tanzen zum Extremsport wird ist es eh nicht mehr schön desweiteren Feuerpolizeilich nicht schlau und auch sehr Teuer wenn wir die vorgegebene Kapazität überschreiten man stellt sich vor es passiert was……..!


- Bar -

Mit der Bar haben wir rein Garnichts zu tun weder mit den Preisen noch wie lange welche offen hat… ich weiss das um 8Uhr die Mainfloor bar kurzzeitig zu ging die Bars in den Secondfloor die übrigens extra wegen unser Party gebaut wurden waren offen bis die Floors geschlossen hatten.. und wenn wir wie uns vorgeworfen Geld in Massen hätte verdienen wollen hätten wir ja kaum die bar zu gemacht aber sonst hatte es auch Gratis Sauberes Pilatus Hahnwasser auf denn WC`s sowie drauen und auch an der Mainbar!!!!!!!!!!!


- Acts -

Danke allen Acts auf allen Floors für eure sets es war hammer also das was ich gehört hatte war halt viel unterwegs aber es hatte für alles was dabei und es ging ab DANKE


- Müll -

Müll ist immer ein Problem wenn so viele leute anstehen kaum zu vermeiden vileicht nächstes mal grosse Drecksäcke hinstellen oder so Geputzt wurde bis DI Abend 19Uhr die gesamte strasse die Weiden von dem Bauer neben an und alles wieder im Orginal zustand sogat noch das herbstliche laub wurde beseitigt :)

- Sanitäre Anlagen -

Wenn nicht alle immer all ihren Plunder ins Pissoire schmeissen würden und es für das brauchen wo es ist hätten wir keinen Vierwaldstättersee in der Toilette Geheimtipp war die Obere Toilette zu benutzen die war bedeuten sauberer! Werden uns diesbezüglich sicher Gedanken machen was mann machen kann appellieren aber auch an die vernumpft der leute!


- Garderobe -

Währe geplant gewesen das Sedel sie macht der Clubchef hat sie aber abgesagt weil es schlicht und einfach keinen wert hatte Garderoben kapazität ist bei 3Floors nur 300Jacken normal bei Partys, konzerten sedel ist der Keller die garderobe!!!!


- Eintrittspreis -

Wir hatten die Preispolitik im Voraus offen Kommuniziert 30.- für eine Party mit so viel Aufwand 13h nonstop Sound auf 3Floors ist sicher gerechtfertigt.

-Zwischenfälle -

Wir hatten die ganze Party keinen nennenswerte Zwischenfälle 2mal kreislauf probleme eine kleine Auseinandersetzung die aber geklärt wurde. Das an so einem Event hallt allerleileute kommen egal welcher Herkunft ist klar und man kann ja auch bisschen tolerant sein!

Abschliessend möchte ich sagen dass dieser Abend nicht einfach gewesen haben noch nie in meinem Leben 190 Anrufe und 176 Sms in 2h bekommen(Türöffnung bis Mitternacht) wir haben das Beste draus gemacht haben uns Mühe gegeben alles richtig zu machen und mussten 2-3 Schwierige Entscheidungen treffen die im Nachhinein RICHTIG waren!!!
Benutzeravatar
psyfreak
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 848
Registriert: Mo 11. Jul 2005, 10:43
Wohnort: planet earth
Kontaktdaten:

Re: Hello!!!ween/ProgOn Label Night Sedel Luzern 31.10.2011

Beitrag von psyfreak »

M!GuZ / Wasabidelux hat geschrieben:ent halloweenisiert!
:lol: :lol: :lol:

chamer so säge!! hehe /bigs

''halloweenisiert'' -> gefällt mir :n55 :peace:
Bild Bild and Bild
SamoasGoama
Beiträge: 23
Registriert: Mi 7. Sep 2011, 20:17

Re: Hello!!!ween/ProgOn Label Night Sedel Luzern 31.10.2011

Beitrag von SamoasGoama »

+@ psyfreak wiä nennsch du IDIOT mich ??? weisch was säg mer das de no1nisch is gsicht du behinderts mondgsicht!!!muesch ned meinä dassi mer derartigs gfallä loh,suechsch dr dä also,wenn striit suechsch,dr falsch uus...
Antworten