Hello!!!ween/ProgOn Label Night Sedel Luzern 31.10.2011

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
SamoasGoama
Beiträge: 23
Registriert: Mi 7. Sep 2011, 20:17

Hello!!!ween/ProgOn Label Night Sedel Luzern 31.10.2011

Beitrag von SamoasGoama »

also isch würkli zum fürchtä und very gruslig aber ned wel helloween gsi isch sondern wel diä ganzi party erschreckend dilettantisch durägfüehrt wordä isch vo dr organisationsiitä här... ok,churzä bricht zo mim persönleche helloween horror:be am 11i vor ort gsi und unerwartet vorerä riesä schlangä gstandä,guet,zettu ziäh und hindä aastoh,, nach dämi de 1 1/2 stund aastande gsi be,im allerübelschtä gedränge zwöschä schärbe,dürrnigä und aggro szene,ändli mi scho fascht am ziel gwähnt ha,wel no ca 10 personä vor mir gsi send... seit doch dr türsteher,uusverchauft alli wäg,chunnt niämer meh inä bes am morgä am 5i... super,schönä momänt,wältklass hani mer dänkt,ha gute miene zum bösä spiel gmacht und mer ziit i dr affechälti ohni option oder alternative wäg zcho oder neumä anders häre vertribä... woni denn doch!!! am 5i ihnegloh wordä be hani au no dörfä 30.- er iitrett zahle(händer ned tgnueg verdient,sender gierig wordä...) a dr kasse und a dr bar verballerti lüt wo dr schliff ned im griff gha händ... also zemli peinlich und sry ganz undä... öppis guets gets dä doch au no zsäge,security händ ihrä job also 1a uusgfüehrt/uuftrag erfüllt!!und notürli isch dr sound creamy,funky und sexy gsi... schad dass dr hinter sonä loser bandi gstandä isch.... und jo dass bar zuegangä esch paar stund vorem änd und meh eifach nüt meh ztrinkä het chönnä chaufä seit jo au scho einiges.... sry... NO /stop GO
Benutzeravatar
Martin Baur
dj
dj
Beiträge: 28
Registriert: Fr 14. Jan 2011, 16:07
Kontaktdaten:

Re: Hello!!!ween/ProgOn Label Night Sedel Luzern 31.10.2011

Beitrag von Martin Baur »

Hey Samoas :-k .... also muss säge find din Comment also recht denäbet ... vorallem wie du do Organisation agriffsch !!!! was chönd sie defür wenn de Club so glii voll isch au wenns für dich anschienend UNERWARTED gsi isch ?? würd sege sie hend guetti Arbeit gmacht will das isch jos ziel vommene Organisator !!! 2 tens chönnt sie nüüt defür was für Lüüt das chömet ... Party isch Online gsii und au ned en Privat aalass !!! 3 tens de Iitritts Priss isch komuniziert worde !!! und party isch fascht bis am Mittag gange vo dem her lied das au dinne am morge am 5 i find ich !!! und wie du gseit hesch de Sound isch geil gsii vo dem her hetts sichs jo glich no glohnt für dich oder ned ??? und zu dim Statement kei Option zum wegcho ?? hettits selle es zelt ufstelle für die wartende ?? es het zumindest warme food geh oder au ned ?? und möglichkeit Taxi gits doch au noo... das wegem müll hanni au denkt das viel isch aber gross verhindere chammer au das ned vielleicht es paar groosi Abfall eimer ok .... durrnige Lüüt was cha denn do de Organisator weder defür die gits ja überall ? aber weder die a de Bar no a de Kasse sind "voll Dürre" gsi han ich gfunde ...
ech würd mer do dies STATEMENT eifach chlii besser überlegge bevor du do voll über Organisation herziesch wo ihri Arbeit echt guet gmacht het ... Deko, Sound, Iigangs Bereich u.s.w. war doch alles supper.

aber du machsch sicher au gli en Party und machsch alles besser ....

greets
Next Bookings:

/pfeil 02.03.12 Radio 3 Fach LU
/pfeil 02.03.12 Les Nuits électriques Tunnel LU
/pfeil 03.03.12 Buchs St. Gallen SG
/pfeil 10.03.12 Mystica Erstfeld UR
/pfeil 24.03.12 Engelberg Mountain Party OW
/pfeil 30.03.12 Hauszerstörung Emmen LU

/pfeil 02.04.12 - 03.05.12 THAILAND =)))

Facebook: dj Martin Baur Fanseite

http://soundcloud.com/djmartinbaur/dj-martin-baur-i-open-my-heart
SamoasGoama
Beiträge: 23
Registriert: Mi 7. Sep 2011, 20:17

Re: Hello!!!ween/ProgOn Label Night Sedel Luzern 31.10.2011

Beitrag von SamoasGoama »

weisch was dj.martin baur.... i säge dir jetz eifach nur soviel,ned emol e garderobä händer gha,ei person a dr kasse wos grad gar ned wörkli dä asturm het mögä biissä(usserdäm het das sogar euches security team öppä ungfähr i derä drzue güsseret het,wo si eus "abgwesnä" das dilemma händ müesä erkläre.. wel vo eucherer organisation hani diä ganz nacht keine gseh wo au nur adütigswiis öppis kommuniziert het!zudemhätti mer das chönne spare diä ganz nacht birägfiggt i dr chälti ussä zsii,wel nur so zur erinnerig,be am 11i dert gsi und vor mir send gschätzt ca.200 lüüt gsii,also chasch mer jo ned verzelle das das ned absehbar gsi isch das es kei platz meh het und meh früeh gnueg bevors scho lang zspot gsi isch eus das hät mitteilt,wäre mer mit dä öv weder wäg cho,und wenni scho grad drbii be,das ganze schärbechaos ung ghetto hätt meh glaub au chönne vermiidä wenn meh ned nur grad bim iigang 2chüblä uufgstellt hätt... get lüüt wiä ich wo wenn si chönntä ihrä müll au würdä sozialverträglech entsorgä... wenn si chönntä!!zum sound isch dr hammer gsi(het chli entschädiget för alles vorhärigä)und was deko hets au gha...?? abgseh vo paar närvige spinnfäde im mainfloor .....und jo vo wäge taxi option.... du chasch dir das velecht ohni wiiteres leischtä aber das gilt längscht ned för alli... zudem het dr einzig foodstand/wage öppä am eis pfortä dicht gmacht und dä isch fertig irgend öppis warms,food oder ztrinkä chaufä!!!meh het jo ned mol öpper chönne frogä wo en iitrett gha hett,zum öppis usäzbringä.meh het jo nüt dörfä usänäh.. haha... los be diä ganz verfiggti nacht dussä gsi und wenn irgendwiä hätt chönnä öppis chaufä,wär mitem ne kafii,mineral oder so scho meh als glücklech gsi.,.. nada+nüt hets meh gäh.. und zum schluss möcht ich dir no säge,dass das reini feststellig vo tatsachä isch und ich weder kennä no irgend en grund ha euch öppis schlächts zwellä. und sorry wenn derat kritikunfähig isch sött meh besser nüm partys organisierä.. het nüt mit besser wüssä/machä ztue sondern be eifach nur ehrlech und säge/schriibä wasi dänke... ohm shiva dr.goama
SamoasGoama
Beiträge: 23
Registriert: Mi 7. Sep 2011, 20:17

Re: Hello!!!ween/ProgOn Label Night Sedel Luzern 31.10.2011

Beitrag von SamoasGoama »

P.S be dä dr Dr.Goama und ned dr Mr.Samoa nur das meh de das ned verwächslet und jo wägem zält,dänke dä snöchscht mol dra dassi förnä indoor 3tages goacore outdoor survival pack drbiiha.... /pille
Benutzeravatar
Martin Baur
dj
dj
Beiträge: 28
Registriert: Fr 14. Jan 2011, 16:07
Kontaktdaten:

Re: Hello!!!ween/ProgOn Label Night Sedel Luzern 31.10.2011

Beitrag von Martin Baur »

hey amigo han absolut gar nüüt mit derre party ztue ghaa ... das isch minni meinnig gsi zu dim comment und so wien echs ufgfasst han ... han do chli en andere iidruck gha und wie du jo selber gschriebe hesch het Security dir jo gseit das mer bis am 5 ii nümme innechund .... und soviel ich weiss im Sedel macht das mit em Lüüt zähle au Security und ned de Organisator die säged wenn fertig isch ... lg
Next Bookings:

/pfeil 02.03.12 Radio 3 Fach LU
/pfeil 02.03.12 Les Nuits électriques Tunnel LU
/pfeil 03.03.12 Buchs St. Gallen SG
/pfeil 10.03.12 Mystica Erstfeld UR
/pfeil 24.03.12 Engelberg Mountain Party OW
/pfeil 30.03.12 Hauszerstörung Emmen LU

/pfeil 02.04.12 - 03.05.12 THAILAND =)))

Facebook: dj Martin Baur Fanseite

http://soundcloud.com/djmartinbaur/dj-martin-baur-i-open-my-heart
Benutzeravatar
BuddhaNature
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1484
Registriert: Fr 6. Mär 2009, 17:14
Wohnort: Luzern

Re: Hello!!!ween/ProgOn Label Night Sedel Luzern 31.10.2011

Beitrag von BuddhaNature »

vielen herzlichen dank euch allen.

fands wieder mal super im loch.
hab mich eigentlich sehr früh darauf vorbereitet, aber hatte dann starkes kopfweh, und so bin ich erst um 5 uhr gekommen, dafür bis zur letzen minute durchgeschüttelt.
toll dass man dann gratis reindurfte, resp. war ja niemand mehr an der kasse. war dafür drinnen sehr artig und hab viel hahnenwasser konsumiert #-o

schöne deko, und geiler sound.
hat gewummert und ich hab's auch gebraucht :)

love n hugs /happy

paar wenige, unscharfe pics hab ich hierhergeladen:
http://gallery.mysticalpics.ch/index.ph ... alling2011

PS: wäre super wenn einer/eine von zeit zu zeit die leeren becher, flaschen einsammelt.
und herrenwc sah aus wie im swimmingpool. frag mich jeweils, pissen die leute daneben, oder sind die sanitärischen anlagen für soviele leute nicht ausgelegt?
GEH DEN WEG DES HERZENS

Benutzeravatar
Naaar
Beiträge: 15
Registriert: Sa 8. Mai 2010, 11:28
Wohnort: St. Gallen

Re: Hello!!!ween/ProgOn Label Night Sedel Luzern 31.10.2011

Beitrag von Naaar »

Hallo, sooooo ä dreck organisation hani scho lang nüme erlebt!! 40 Stutz itrit, für ä indoororganisation hallo wo lebet mir do, Organistor nu uf geld us, blingbling!!!
Mi Sind öppe 8Persone vo St.galle agreisst, zerst vodammt viel agressive schachtelch... bim a stoh, denn dumme sekuritas!
Mi alli sind kei 5min dine gsie, vo st.galle agreist und 40 stutz zahlt!!!
Ah jo und wo isch die Deko im sehr hohe nivo gsie? So wie du da beschribe hesch, isch da e mega tüschig vo dä partylüt,

Organisator von Pattern in Chaos

Sorry, weg minere wort wahl, aber du hettisch i dere situation glaub nüd besser reagiert!!!
Zuletzt geändert von Naaar am Mi 2. Nov 2011, 13:07, insgesamt 1-mal geändert.
SamoasGoama
Beiträge: 23
Registriert: Mi 7. Sep 2011, 20:17

Re: Hello!!!ween/ProgOn Label Night Sedel Luzern 31.10.2011

Beitrag von SamoasGoama »

an dj martin aka bauer: för das nüt ztue hesch mit derä party,riskiersch aber en verdammt dickä schnabel,weisch das hätsch dr chönnä sparä,wel es isch jetz eifach nur no piinlech..... und an naaar:glaub wenni no derart wiit hät müesä aareisä för diä eleändig-schändig wär glaub mini wortwahl evtl au sbetzli schärfer...und weisch was,gesch mer doch im facebook unter "samoas goama" gruppä wenn mitglied bisch es mail mit dim name/tel und a dr nöchstä samoas goama party nemmi euch alli8 spontan uf gästelistä... Versprochä!!!also gebsch bscheid und bis Psy... ;-)Greetzzz Dr.Goama
Benutzeravatar
wayne interessierts
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 84
Registriert: Sa 9. Apr 2011, 08:27
Wohnort: Luzern

Re: Hello!!!ween/ProgOn Label Night Sedel Luzern 31.10.2011

Beitrag von wayne interessierts »

Ich nimm mir mal s rächt mini meinig z'üssere!! :Qwe

Ich bin zwar nid de Veranstalter und bin au nid im OK, aber ich bin eine vode Kasse-Lüüt! Ich möcht dir für din üsserst bemittliidenswärte Usraster danke säge! Ich glaube du hesch kei Sekunde, vo dene angebliche 4,5 Stund Warteziit gschied gnützt. Du hättsch uf jedefall gnueg Ziit gha dir en logische und normale (resp. übliche) Grund z'erdänke. Aber nei, du hesch lieber de Frust, wo du dir während de 1,5 Stund Warteschlaufe ufbaut hesch, dezue gnützt dir im "Zorn" de eifachst Grund (resp. de wo dich sicher nid zum Schuldige macht) zerdänke und unüberleid de Veranstalter und d Kasse-Lüüt i dräck ziehsch! Ja...eh... es wird der jede Rächt geh... de Verastalter isch schuld das "DU" nid inecho bisch und d Kasse-Lüüt sind verdrüffneti volldeppe Wo dich schlussendlich abzocked!!! Wuhahahahaha *sarkasmus*

Aber ich gib dir jetzt uf all Ussage Feedbacks wo dich hoffentlich zum überlegge bringed und bim nöchste Party-Report bitzeli Verstand lönd lah walte ....
SamoasGoama hat geschrieben:also isch würkli zum fürchtä und very gruslig aber ned wel helloween gsi isch sondern wel diä ganzi party erschreckend dilettantisch durägfüehrt wordä isch vo dr organisationsiitä här...
Was mich wunder nimmt isch mal us 1. Hesch du mal en verglichbari Party selber oder mitorganisiert? Oder hesch du en Spion wo d Prganisation hinterblickd hed? Aso bitte
SamoasGoama hat geschrieben: ok,churzä bricht zo mim persönleche helloween horror:be am 11i vor ort gsi und unerwartet vorerä riesä schlangä gstandä,guet,zettu ziäh und hindä aastoh,,...
Ich nimme ah bisch nonie bis Gester anre Psy/Progressive-Party im Sedel z'Luzern gsi, oder? Normalerwiis erkundigt mer sich über d Location und d Areis. D Links vo de Location und s Agebot vom Sedel Luzern isch da im MysticalForum oder uf Facebook aghängt wurde und für jedermann zuegänglich gsi und das gnueg wiit im Voruus. Oder wie de Martin Bauer gseid hed gits Taxis a Maas in Luzern und zu Fuess isch es auch nid wirklich wiit bis zur nächsten Bushaltestelle wo am Weekend im Stundetakt en Nachtbus fahrt.
SamoasGoama hat geschrieben:...nach dämi de 1 1/2 stund aastande gsi be,im allerübelschtä gedränge zwöschä schärbe,dürrnigä und aggro szene,ändli mi scho fascht am ziel gwähnt ha,wel no ca 10 personä vor mir gsi send... seit doch dr türsteher,uusverchauft alli wäg,chunnt niämer meh inä bes am morgä am 5i...
Hmm... da muen ich schmuntzle. Hesch du gseh das "opening" am 21:00 Uhr gsi isch und das vo det eweg Party am laufe gsi isch? Oder hesch gseh wie viel sich über FB agmäldet hend? Bisch z.B. mal z Bülach im UG gsi oder grad letscht Sa villeicht im Connyland? Wohl eher nicht, will süscht würsch dich uskenne mit lange Warteziite. Chund i jedere chliine/grosse Location vor, wenn erst 2 Stund wo Party scho voll am laufe gsi isch, denn so lang muesch astoh. S LineUp isch au sehr uf dene 3 Floors sehr breit gfächered gsi und mehr hed somit as erfahrene Partygast müesse demit Rächne dases relativ schnell chönnt usverkauft si. Und ja für Chaote und Schlägler etc. chan de Verastalter nix defür, da sind d Security gfragt.
SamoasGoama hat geschrieben: super,schönä momänt,wältklass hani mer dänkt,ha gute miene zum bösä spiel gmacht und mer ziit i dr affechälti ohni option oder alternative wäg zcho oder neumä anders häre vertribä...
Und genau da isch de Fähler, sorry! Du hesch dich apisse lah vo Ursache wo nid ide Ufgabebereich vom Verastalter gönd.D Bsuecher wo diner Sicht nach negativ ufgfalle sind, sind Lüt gsi wo genau wie du, kei Verständniss gägeüber Partyveranstalter hed. Wo sobald öppis nid so lauft wies sies gern hend afönd randaliere, pööble und lügegschichtli in umlaufsetze! Doof wennmer sich a Mönsche mit ähndliche Verhaltensmerkmal ufregt und den nid mal a dene Schuld gid. Zu de Alternative isch ja scho erwähnt wurde das dich amne Foodstand hesch chönne verpflege. Zudem hesch du en überdachte Unterstand mit mehrere Fästbankgarniture chönne zwüscheziitlich nütze. Zudem Fahrt stündlich S "Sedel Shuttle" an Luzern BHF. Aso hilflos bisch nid usglieferet gsi.
SamoasGoama hat geschrieben:... woni denn doch!!! am 5i ihnegloh wordä be hani au no dörfä 30.- er iitrett zahle(händer ned tgnueg verdient,sender gierig wordä...) ...
Aso ich weis nid wieso du 5i schriebsch. Wieso und werum du us 03:00 Uhr 05:00 Uhr machsch, isch mer unklar und willi nid wüsse was das für en Ursach hed. Am 00:30 Uhr isch usverkauft gsi. De Verastalter hed de glich no bim Clubbsitzer 30 zuesätzlichi Itritt erkämpft, und die sind am 03:00 Uhr inecho und am 5i isch garnüt meh gluffe. Aber was nid chan sie isch das du dich Beklagsch wägem Priis. Du hesch vom 03:00 Uhr bis am Mittag (OpenEnd) chönne Party mache, das sind 9 Stund vollpackt mit Super Act's uf 3 vers. Soundrichtige! Selber beschriebsches ja vor Sound/Artist-Uswahl as creamy,funky und sexy! Wo chunsch das süscht über? Isches dir nid Wärt gsi?
SamoasGoama hat geschrieben:..a dr kasse und a dr bar verballerti lüt wo dr schliff ned im griff gha händ... also zemli peinlich und sry ganz undä...
Nomol härzlichste Dank, das gahd defall unteranderem a mich. Ich chan dir versichere das s Kasse-Team kei verballereti Lüüt mitme "schliff" gha hend sonder eher "alles im Griff!"... ich will ja dich gseh wied reagiersch wenn vo sonre Mönschemasse überrannt wirsch und nur die gegäbene Möglichkeite hesch?! Usserdem chan bestimmt nid s Kasse-Team de Priis!
SamoasGoama hat geschrieben: öppis guets gets dä doch au no zsäge,security händ ihrä job also 1a uusgfüehrt/uuftrag erfüllt!!und notürli isch dr sound creamy,funky und sexy gsi...
Das hends definitiv! Wenigstens hed dir de Sound gfalle! /ohaa
SamoasGoama hat geschrieben:...schad dass dr hinter sonä loser bandi gstandä isch....
Blöd das die Looser-Bandi Näb Veranstalter au Dj's gsi sind und näbst em Organisatorische au im Musikalische-Service ihres Beste gäh hend!! Danke a dere Stell a DeluxMoralez --> Great Work!! =D>
SamoasGoama hat geschrieben: und jo dass bar zuegangä esch paar stund vorem änd und meh eifach nüt meh ztrinkä het chönnä chaufä seit jo au scho einiges.... sry... NO /stop GO
Hesch gwüsst das d Bar vom Clubinhaber gführt wird und nid vom Verastalter?! /doof
SamoasGoama hat geschrieben:weisch was dj.martin baur.... i säge dir jetz eifach nur soviel,ned emol e garderobä händer gha,ei person a dr kasse wos grad gar ned wörkli dä asturm het mögä biissä(usserdäm het das sogar euches security team öppä ungfähr i derä drzue güsseret het,wo si eus "abgwesnä" das dilemma händ müesä erkläre.. wel vo eucherer organisation hani diä ganz nacht keine gseh wo au nur adütigswiis öppis kommuniziert het!
Ja Garderobe heds keini gha da hesch rächt, nur isches kummuniziert wurde und be gnüegendem durreläse sichtbar gsi.
SamoasGoama hat geschrieben:...zudemhätti mer das chönne spare diä ganz nacht birägfiggt i dr chälti ussä zsii,wel nur so zur erinnerig,be am 11i dert gsi und vor mir send gschätzt ca.200 lüüt gsii,also chasch mer jo ned verzelle das das ned absehbar gsi isch das es kei platz meh het und meh früeh gnueg bevors scho lang zspot gsi isch eus das hät mitteilt,wäre mer mit dä öv weder wäg cho,und wenni scho grad drbii be,das ganze schärbechaos ung ghetto hätt meh glaub au chönne vermiidä wenn meh ned nur grad bim iigang 2chüblä uufgstellt hätt... get lüüt wiä ich wo wenn si chönntä ihrä müll au würdä sozialverträglech entsorgä... wenn si chönntä!!!
De Birrefigg hesch dir wohl selber z Verantworte. Dini Schätzzahl isch usem Himmel gholt und völlig denäbe. Du erwartisch das du informiert wirsch wenns bitz knapp wird mitem Platz, denn mäld dich bim SedelTeam resp. Clubinhaber will de bestimmt wenn niemer meh inechund. Da chömmer nüt defür wenn de "Last Minute" de Riegel schiebt! Z spaht isches füre Shuttle und de Nachtbus nid gsi, mer muesstis wie scho zu oft gseid halt im vorhinein bitz plane/aluege. Au dis Problem mitem Abfall vorem Club isch Inhabersache, er stellt ja schluesslich d Infrastruktur zur Vermietig! Usserdem kennsch Eigeinitiative? Es kann nid immer alles perfekt ablaufe, au mier sind kei Maschine.
SamoasGoama hat geschrieben:...zum sound isch dr hammer gsi(het chli entschädiget för alles vorhärigä)und was deko hets au gha...?? abgseh vo paar närvige spinnfäde im mainfloor .....und jo vo wäge taxi option.... du chasch dir das velecht ohni wiiteres leischtä aber das gilt längscht ned för alli... zudem het dr einzig foodstand/wage öppä am eis pfortä dicht gmacht und dä isch fertig irgend öppis warms,food oder ztrinkä chaufä!!!meh het jo ned mol öpper chönne frogä wo en iitrett gha hett,zum öppis usäzbringä.meh het jo nüt dörfä usänäh.. haha...
Ja da chasch amne Gäst-Kolleg danke säge. Total verpeilt und sin "schliff nid im Griff" nid mal en halbstund vor "opening" meh as d helfti vode Deko, in 2 Aläuf komplett zerstört hed! Darum heds nachher rächt wirr usgseh willmers nümm hed chönne montiere! De Foodstand hed ja au nid mit somne Mönscheasturm grächned. Niemer hed mit somne usmaas grächned. Und dasmer kei Drinks chan useneh isch au Vorschrift vom Inhaber!
SamoasGoama hat geschrieben:los be diä ganz verfiggti nacht dussä gsi und wenn irgendwiä hätt chönnä öppis chaufä,wär mitem ne kafii,mineral oder so scho meh als glücklech gsi.,.. nada+nüt hets meh gäh.. und zum schluss möcht ich dir no säge,dass das reini feststellig vo tatsachä isch und ich weder kennä no irgend en grund ha euch öppis schlächts zwellä. und sorry wenn derat kritikunfähig isch sött meh besser nüm partys organisierä.. het nüt mit besser wüssä/machä ztue sondern be eifach nur ehrlech und säge/schriibä wasi dänke... ohm shiva dr.goama
Lueg du hätsch gnueg möglichkeite gha weg z cho und das für wenig Geld. Aber ebe hans scho gnueg mängisch gseid. Übrigens sind das kei Feststellige sonderen Vorwürf wo uf völlig realitätsfrömde Anahme basiered!

Pffffff...... eifach unglaublich. Villeicht fragst du das nächstemal freundlich nach und beginnst nicht gleich "niveaulos" zu werden! /aaahh
KrümelMonster Productions

Bild
SamoasGoama
Beiträge: 23
Registriert: Mi 7. Sep 2011, 20:17

Re: Hello!!!ween/ProgOn Label Night Sedel Luzern 31.10.2011

Beitrag von SamoasGoama »

also ok saisch mer das au is gsicht?und haha öppis vergliichbars wiä wärs mit dr milleniumsparty am 31.12.1999 i dr kaserne i dr stadt zürich(den himmel auf erden bringen)luegsch mol nochä... meh muesi glaub drzue nüm säge,wel eigentli isch chani mer diä ziit+gedankä woni do mit kasperlitheater vergüüdä doch fascht e chli zschad,optional fallt mer sowieso einiges bessers dümmers ii zum verschwände..wel eigentli isch wiä du,voll förig....p.s.be weder din fründ no din amigo.. :shock: /ohaa /ohaa drum tschau+schöns läbe no... /bigs
Zuletzt geändert von SamoasGoama am Di 1. Nov 2011, 18:49, insgesamt 1-mal geändert.
Pufflibäng

Re: Hello!!!ween/ProgOn Label Night Sedel Luzern 31.10.2011

Beitrag von Pufflibäng »

Geht doch in den Wald - da habt ihr kein Platzproblem. Oder besser nicht! Sonst landet der ganze Abfall nicht auf Beton sondern im Wald. :-#
Ogetron
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 217
Registriert: Fr 25. Aug 2006, 20:57
Wohnort: Tsüri

Re: Hello!!!ween/ProgOn Label Night Sedel Luzern 31.10.2011

Beitrag von Ogetron »

Ich bin zwar nöd det gsi und han au kein Finger debi dete, aber

@SamoasGoama, du bisch so eine wo eine uf Goaner macht, ich find aber für das müsstisch mal chli a de Usdruckswiis schaffe. Ich bin eine wo da im Forum regelmässig was erwähnt, wenns schlecht gsi isch, Kritik sött ja erlaubt sie, aber eifach e Hasstirade verfasse bringt eifach würkli nüt. Wenn so en Schund zämä schribsch, chan mer de Inhalt nüm ernst neh.

Und wie immer, höhred uf über de Pris motze, vor allem wenn er vorher scho bekannt gsi isch. Wenns eu z tür isch, gönd halt nöd.

Und @Oranisatoren, ich find wenns viel Kritkpunkt git, wo de Clubbetrieber z verantworte hät, muss mer halt mal mit dem rede, oder veillicht e besseri Location suäche.
Benutzeravatar
Vapo
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 116
Registriert: So 8. Jul 2007, 20:22
Wohnort: Flüelen

Re: Hello!!!ween/ProgOn Label Night Sedel Luzern 31.10.2011

Beitrag von Vapo »

Höred doch uf Stritä liebi Chindä, such muess deh no eis brüälä........ :-# :-# :-#
***Silverstar Deko Team***

Team Ob, in der Regel sind wir voll.........

Green Spirit
SamoasGoama
Beiträge: 23
Registriert: Mi 7. Sep 2011, 20:17

Re: Hello!!!ween/ProgOn Label Night Sedel Luzern 31.10.2011

Beitrag von SamoasGoama »

eigentlech hani mi jo welä wiiterer unwort enthaltä.... aber weisch was ,gebem dä scho nes nastüechli zum tränli abzbutzä.. :cry: :cry: :cry:
Benutzeravatar
caemix
dj
dj
Beiträge: 206
Registriert: Fr 22. Feb 2008, 12:06
Kontaktdaten:

Re: Hello!!!ween/ProgOn Label Night Sedel Luzern 31.10.2011

Beitrag von caemix »

Hossaaaaa
han nonig so vill gschlafe, darum entschuldige ich mich scho mal im vorus für mini vilicht nöd so usgwählti wortwahl /bigs
So sache nerved langsam..nume motze und dumm schnurre
chunsch hei vonere party wo würklich super gsi isch,
und dänn chunt da so än sexuel gfruschtete ALT goaner (scho lang däbi..ähää.....wichtig) und posunt da so Scheisse use

Läck samosa goama
dini uusage sind no mit vill Wuet gfüllt
chum mal obenabe und chraul dini Eier wieder mal richtig...
brüählsch am Britney spears Konzert au so fescht wännd nüme inechunsch wills keis ticket meh git?
hetsch ja mal chöne probiere securitys bestäche..isch au scho gange..(räusper)

du bisch ja scho lang däbi..und ich weiss ja au..frühner isch alles anderscht gsi
und hüt isch äs halt anderschter als dötzumal
ah sorry..ganz vergesse.du bisch ja dä organisator der organisatoren::
31.12.1999 i dr kaserne...
HALLLOOOOO...chani nume lache
mir händ mittlerwile 2011 also 12jahr spöter..
döt häts nonig sooo vill lüüt gha wo a goas gange sind wie hüt

die ganz Schuld am Organisator zueschiebe isch eifach und bequem
Dä wo die ganz Zit am umeseckle isch und dieses und jenes scho im Vorfäld macht und organisiert, personal suecht für die verschiedene Jöblis wos git ade Party..
Ich glaub dä dörf dänn au dä mal sini eigeni Party chli gnüsse und fäschte.
oder hetter all 5 Minute mitem Megaphon sölle usecho und brichte was grad lauft?
wünschisch nögstmal no gern no ä comidian wo di unterhaltet und s'füdli riiebt?
nögstmal chunsch än rote Teppich über und natürlich no äs Zält und äs Heizigs Sofa wo dar din Arsch wärmt

anschienend sind lüt ja sch am halbi 9i bis dune an Parkplatz agstande und wänns eini vo dä einzige Party isch wo lauft , isch äs logisch dass vill Lüüt chömäd
da bisch am 11i eifach chli zspat gsi..sorry..frühner ufstah büebel!

und das äs immer meh Lüüt git wo a Partys gönd isch "leider" au so
finde au viel vo dem Asi Pack nöd geil dass die ade Party sind..aber kasch ja nöd säge..hm.du dörfsch, du nöd..dini Schuhe gfalled mär nöd oder dini Hackfrässi etc..

und ad St.Galler.. ihr hend eu ja sicher nöd verkleidet drum isch dä iitritt 40.- gsi
isch usdrücklich gstande verkleidet 30.- / nöd verkleidet 40:-
isch ja schliesslich halloween party..motto party..und das no in luzern (fasnächtler stönd doch uf verchleide..hehe)
sälber tschuld wämer nöd läse chan

@weyne intressierts:
super zämefassig und statements..au wänn nume so än druffne gsi bisch ade kasse /doof (smunzel)
hihi

So jetzt hab ich fertig.Gnueg usem Fänschter glehnt :-"
und miguz..säg doch au mal öpis (sofern wiedermal nüechtern wirsch werde..hehehe)
Danke Prog on Syndicate Crew; Miguz, alli Hälfer, alli Tanzfüdlis,
& a dene nette lüüt wo dä DJ Chüählschrank scho am halbi 1 gleert händ!
NEXT GIGS:
26.Nov 2011 Swiss All Stars @ UG Bülach / Shinouda
02.Dez. 2011 Deep Euphoria @ UG Bülach / Caemix
10.Dez. 2011 Planetorium @Provisorium Bürglen
11.Feb. 2012 The Time of Goacore @Edelfettwerk Hamburg / Shinouda
25.Feb 2012 PsyLab Zizers/ Shinouda
15-17.juni 2012 Jembalang Gathering - Vergina Greece / Shinouda/ Caemix


https://www.facebook.com/profile.php?id=100002266526549

https://www.facebook.com/pages/Shinouda ... 5666081319
https://www.facebook.com/pages/Cämix/59187905294
http://www.myspace.com/caemix
http://www.myspace.com/shinouda13
Antworten