INTERZONE ✪ Limited Hangout@Rote Fabrik ✪11.11.11

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
SamoasGoama
Beiträge: 23
Registriert: Mi 7. Sep 2011, 20:17

INTERZONE ✪ Limited Hangout@Rote Fabrik ✪11.11.11

Beitrag von SamoasGoama »

:-({|= [-o< :-({|= [-o< :-({|= [-o< :-({|= [-o< :-({|= [-o< :-({|= :-({|= isch also musikalisch es ganz speziells schmankerl gsi.. und wiä immer vo dr tür,über bar bis zur garderobä eifach e rundi sach.... au hetz dasmol richtig platz zum tanzä(guet es paar lüüt meh hätti ne scho gwünscht..) a derä stell au no a d"chefetage vo dä rotä besti grüess und isch immer weder e freud i dä fabrick dörfä zsii! /happy /happy /happy schad ischs amigs scho am 7ni fertig lustig(und denn dänki mir jedes mol:Nein Mann,ich will noch nicht gehen,ich will noch ein bischen T(r)ANZ(c)EN....) Und:wer hat mir die uhr verdreht,oder ist es wirklich schon noch nicht so spät...??? :? :? :? 8-) :P und velecht getz jo dä doch mol en extended hangover..... /color /color /color ThanXXX(a)Lot /yo grizzy by dr.G. 23:00 - 01:00 Lucky, Elektrostubete DJ
01:00 - 02:00 XV - Kilist & Rocco Live
02:00 - 03:30 LosDos DJ Team
03:30 - 04:30 High & Mighty LIVE
04:30 - 05:30 The Riddler LIVE
05:30 - 07:00 Sleek & Human Element DJ Team
Zuletzt geändert von SamoasGoama am Di 15. Nov 2011, 21:24, insgesamt 2-mal geändert.
Benutzeravatar
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 2114
Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
Kontaktdaten:

Re: INTERZONE ✪ Limited Hangout@Rote Fabrik ✪11.11.11

Beitrag von 604freund/Psykas »

wie war den high&mighty? schade hab ichs verpasst... hoff er kommt wieder mal... und den riddler werd ich bestimmt bald mal hörn :-)
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
SamoasGoama
Beiträge: 23
Registriert: Mi 7. Sep 2011, 20:17

Re: INTERZONE ✪ Limited Hangout@Rote Fabrik ✪11.11.11

Beitrag von SamoasGoama »

@604freund/Psykas also ***High & Mighty*** isch wörkli en klangvolls surprise gsi,knackig/knarrigi beats gmischt mit dezentä psychedelischä iistelligä.... uf jedä fall mit prädikat empfählenswärt!!! :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|=
Lockvogel
dj
dj
Beiträge: 517
Registriert: Do 20. Sep 2007, 10:19
Wohnort: Biel

Re: INTERZONE ✪ Limited Hangout@Rote Fabrik ✪11.11.11

Beitrag von Lockvogel »

hans au super gfundä. Äs Line Up für Feinschmecker würi mal sägä. Ob DJ`s oder Live Act, han all würklich cool gfundä. Einzig chli Deko hettis dörfä ha und chli weniger Discokuglä, hät chli wiä ä schüelerdisco usgseh. Aber easy, mir händ riesig fun ka, bsunders High & Mighty hani sehr geil gfundä, und natürlich au the riddler isch absolut genial gsi. Vielä dank a alli wos händ möglich gmacht. Duät mir ächt leid für eu sind nöd meh cho, das line up hetti FullHouse verdiänt ka!!
12.5. Privat 26.5. Privat 2.6. Benefiz Bern 16.6. Dietikon 28.7. Sedel Luzern (Lockvogel Live) 11.8. Biel 10.11. WE ARE PSYCHEDELIC (Lockvogel Live)


http://soundcloud.com/lockvogel
http://soundcloud.com/chillomanie
http://www.facebook.com/Lockvogel.Simini
Benutzeravatar
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 2114
Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
Kontaktdaten:

Re: INTERZONE ✪ Limited Hangout@Rote Fabrik ✪11.11.11

Beitrag von 604freund/Psykas »

ja schad schad, ha scho gwösst dasi was verpasst han... und platz hettis au gnue gha? janu... hoff die acts werded wider aml buechet.. !
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Marcus
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 152
Registriert: Di 3. Okt 2006, 07:43
Wohnort: planet earth

Re: INTERZONE ✪ Limited Hangout@Rote Fabrik ✪11.11.11

Beitrag von Marcus »

hehe platz häts würckli meh als gnueg kah und musikalisch isch es was für feinschmecker gsi :-"

uf jede fall hanis sehr familiär gfunde und es schreit nachere wiederholig /grim
Bild
Antworten