Snowflakedance III 24-.25.3.2012 Rigi Scheidegg

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Snowflakedance III 24-.25.3.2012 Rigi Scheidegg

Beitrag von nexus »

oh weh, so en chabis da heissts, betonig uf "flake" und denn nur snow.. na chli rägetröpfli und en klare himmel gar, abr ebe besser isch ohni erwartig higah, so en saich abr echt he :P /happy
Bild

Bild

Bild
(T)Raumwandler
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 127
Registriert: So 25. Apr 2010, 14:35

Re: Snowflakedance III 24-.25.3.2012 Rigi Scheidegg

Beitrag von (T)Raumwandler »

Bin au dobe gsi leider nume am samschtig bis öppe am 8i am abig chönt mich selber haue komplett falsches schuewerk debi gha da hend au güselseck i de socke nüt me gnützt #-o #-o
Aber het trotzdem Spass gmacht richtig geile sound glofe tolli alag und s Wetter het ja au richtig mitgspielt. Falls es negschd jahr wieder eini gid gerne wieder den mit besserer usrüschtig xD
Benutzeravatar
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 2115
Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
Kontaktdaten:

Re: Snowflakedance III 24-.25.3.2012 Rigi Scheidegg

Beitrag von 604freund/Psykas »

isch das alles a reports??? schade schade... mi gurkts immer no ah dasis verpasst ha und drum wöri soch gern par fotis gseh oder schöni biiträg läse... :cry:
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: Snowflakedance III 24-.25.3.2012 Rigi Scheidegg

Beitrag von nexus »

denn machi mal witer, ha d'sd vergesse süsch hetti meh fotos gmacht^^
schneeverhältniss, ganz ok häschdr chöne es bödeli zwägstampfe odr e iisflächi riibä =)
de sound, guet durmischt dänki, halt au je nach zit womer ume isch reizts zum tanze odr nöd
wchygiene, fascht chli übertriebe gfunde, odr guet hanis nöd mitbecho? ka
chillout, nie xi chani nöd beurteile, de rave it save "stand" cool :-)
händ die mitde gleitschirm eigentli dezue ghört odr eifach gratis sound gnosse? :-D
danke für die wo sunnecreme verteilt händ, has debi gha abr nöd dra denkt #-o
Daphnia
Beiträge: 33
Registriert: So 9. Okt 2011, 16:19

Re: Snowflakedance III 24-.25.3.2012 Rigi Scheidegg

Beitrag von Daphnia »

Nette Leute, geile Location, Sonne und Sterne und dann wieder Sonne <3
Musikalisch war doch einiges dabei, mir hats am besten gefallen zwischen Mitternacht und Sonnenaufgang *hehe* Meine Kamera ist eingefroren (?), sonst hätte ich noch ein paar schöne Fotos gemacht... aber der war es einfach zu kalt...
Auf jeden Fall fest eingeplant, sollte es eine weitere Folge geben :D
Benutzeravatar
utopias
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 145
Registriert: Di 15. Apr 2008, 02:23
Wohnort: im berner oberland

Re: Snowflakedance III 24-.25.3.2012 Rigi Scheidegg

Beitrag von utopias »

Hallöle zämä.. :mrgreen: ...also mir hetz guät gfallä bi euch...deko isch dr hammer gsi mit denä piramieden mit led-liecht hani no niä gse fläschig...ou z,chill-out het ä super deko ka wow z,rouch verbot.. :? ..au d,reis härä isch speziell gsi mit derä chlinä gondlä... /wurm ...leider hey üsi fündä am bahnhof uf d,lüt gwartet.. /stop /stop /stop ...zur muke also a beidnä nami sa so hetz mir super gfallä voralläm..DYane GABY wow hammer.. /happy ...ir nacht nid ä so dark-psy...hättät dir im vorfäld chönä sägä das äs chunt..findi nid grad so luschdig...da z,line öp nid bekant isch gsi...aber süsch alles supi gsi lüt ussicht sekuritas....mfg
mischroom
Beiträge: 36
Registriert: Do 29. Mai 2008, 05:59

Re: Snowflakedance III 24-.25.3.2012 Rigi Scheidegg

Beitrag von mischroom »

hello hello bitzli spaht aber doch no:
Woooow isch da es geili Sause gsi, has richtig gnosse im Schnee chöne z`tanze! mir sind aber au es guets trüppli gsi...am morge isch es no komplett worde /bigs
Einzig de härti bpm-wächsel am morge so um die 08.00h isch mehr z`krass gsi, nöchstmal bitte meh de partyfluss beachte wänns nach mir gaht.
Chömed sicher wieder , wieter soooooo, yeah
Benutzeravatar
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 2115
Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
Kontaktdaten:

Re: Snowflakedance III 24-.25.3.2012 Rigi Scheidegg

Beitrag von 604freund/Psykas »

danke euch... schön zu lesen... und die bestätigung zu kriegen, ich wusste was ich verpassen werde :-) einzig die düsteren stunden hätte ich auch nicht gebraucht, oder nicht so lange... aber gut gemischt ist halb gerürt... O:)

wär schön wenn dies nächstes jahr wieder stattfinden würde... und was mich noch wunder nehemn würde, wieviele leute hattet ihr denn?
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Antworten