28.6. - 1.07.2012 Reisefieber 8

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Benutzeravatar
yamantaka
Beiträge: 23
Registriert: Fr 20. Okt 2006, 16:47

28.6. - 1.07.2012 Reisefieber 8

Beitrag von yamantaka »

suuuuuuuuuper party......

positiv: (fast) alles ^^
positiver: klangstrahler *woooow*

negativ: ein zusätzlicher ess-stand wär gut gewesen (gemüsereis/pasta)
bitte normale toitoi's aufstellen ohne spülung (bringt eh nix bei so vielen leuten)

ansonsten eine der besten parties seit langem!!!!!!!!!!! =D>


merci no ade hamburgerstand förs guete sch! sch! hehe
und denkt daran...die welt wird sich weiter drehen...mit oder ohne uns =)
fb yamantaka nico
Benutzeravatar
Dancingdevil
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 200
Registriert: Do 13. Jul 2006, 12:46
Wohnort: Schweiz

Re: 28.6. - 1.07.2012 Reisefieber 8

Beitrag von Dancingdevil »

/color /happy /color /happy /color

Es dicks fetts vo Herzä :ove: dankä viiiiiieeellmal für das wahnsinnig schöne Wuchenänd!!

Ich han scho nümme drah glaubt das es sowas na gitt....aber ich han mich vom Gägeteil dörfe überzüge lah! :ove: dur s Band nur hammer Sound ( :ove: big up emotions!! :ove: ) es riiese Komplimänt da ad Verastalter und vorallem ad Liveacts und DJ`s (ihr händ mir vor luuter schön immer wieder dTrändli i dAuge bracht und das het sit jahre käne me gschafft)....dank euch bin ich i däne drüü Täg chum zum schlafe cho...und das ohni Droge und Alkohol.... /happy ...dezue di super stimmig vo wunderbare Mittänzer und Mittänzerinne...
Aus na es riiese Komplimänt a alli wo det obe gsi sind, immer mega suuber praktisch kei Ziggistummel oder Abfall...so wies ebe halt sött sie /color
Sganze Konzept super umgsetzt...ganz wichtig...immer früsches Wasser!! Hammer :dubbleK: ...immer suuberi WC`s...Top! überall lachendi Gsichter...unbezahlbar n-smile_2175.gif

Ich wünsche euch en riibigslose Abbau und hoffe ihr sind trotz vielne andere Verastaltige usecho (für mich genau di richtig mängi a bsuecher gsi, aber ebe für euch wär sicher eine zwei meh beser gsi)!

Mached wiiter so :ove: Ich freu mich jetzt scho uf negscht jahr zum mis Herz wieder mit euch flügezlah :ove:

Love Seraina n-smile_0436.gif

:01s
sensitive dancer
Beiträge: 3
Registriert: Mo 19. Mär 2012, 15:27

Re: 28.6. - 1.07.2012 Reisefieber 8

Beitrag von sensitive dancer »

zum 8. mol a der reisefieber gsi und zimlich entdüscht..

voller vorfreud und gueter energie bi ni am fritig uf em parkplatz acho, und gseh scho papier, bierdose und zigistümmel am bode. aber kei abfallsack bim parkplatz. fehlendi abfalllogistik! es git halt leider immer lüt wo nid e eigete abfallsack derbihei und settig wo z bequem si mit ihrem küder quer übere platz z laufe. es het vill zwenig abfallsäck uf em gländ verteilt gha. dämentsprächend hets denn au schnäll überall e sauerei am bode gha. vo parkplatz, dancefloor über camping bis zu de toitois. i find das ächt schad, will me mit relativ gringem ufwand do chönti gegewürke. (kleine säcke am eintritt verteilen z.B)

deko? uf der büni absolut ok. der räscht vo de eigentlich tolle tüecher si eifach wahllos näbenenander ghänkt, oder gar eifach lieblos bim hang, a bode gleit worde. die zimmlich närvös würkendi und hektisch blinkendi spanntuech-led deko im zält (toll gmacht, überleit ufghänkt und sicher ufwändig gsi,) würd sich aber sicher besser im ne klub mache, als dusse a so nere schöne location. derfür si rundume d bäum wunderschön usglüchtet gsi und mitibezoge worde. au am tag wo d sunne gstrahlt het sie die lampe immer a gsi... schade...

toitois und pissoirs, wie immer z wenig, für so vill lüt. toitois hei ächt schlimm usgseh, do si aber d bsuecher und nid d organisation schuld. eifach pfui! sit dir deheime au so grusig?
und wo am samschtig morge pissoirs überloffe si, hät sich d organisation jo chöne dänke, dass es am sunntig nid anderscht wird si. reagiere und handle!

super wie alljohr isch s gratis wasser, wo immer früsch und ufgfüllt gsi isch. mega! bsunders bi däm tolle wätter.
leider hets aber nid wahnsinnig vill für e hunger gha, aber das was gha het isch alles würkli super gsi.
s kassebon prinzip a der bar macht sinn, erliechteret im personal d arbeit und es goht schneller vorwärts, super sach! aber! i finds ächt e frächheit das me nid ufbruchti bons nid zrugerstattet bechunt. was söll denn das? aber ächt..

musikalisch hets mir würklich sehr gfalle! super liveacts und dj,s. nie längwiligi musig und e gueti alag. es het fascht überall guet tönt. toll!!
usser skazi het mich voll enttüscht, er het so vill break, aufbau, pause, abghackt, längwillig, aufbau, bass, break, aufbau..chaos. nid fliesend. er het das frühner mol vill besser gmacht. isch halt mini meinig und i hoff anderne het är meh spass gmacht als mir. (und är isch dick worde)

es het ganz vill tolli lüt gha, und i has sehr gnosse mit bekannte und unbekannte zäme z lache, z plaudere, hüpfe und stampfe. villi glücklechi und fröhlichi gsichter. und sehr wenig kapputi gschtalte.
und ufmerksami, sehr fründlichi und hillfsbereiti securitas, toll!!!

der räge am sunntig isch nid grad super toll gsi, aber es het doch au spass gmacht no bitzeli schlammstampf und umepflotsch zum schluss. besser erscht am schluss als scho am afang.

denn wie alljohr wider, das theater mit em heicho.
mit der hoffnig dass der veranstalter besser organisiert isch, alls all die andere johr, und de ganze infos und agabe zum schütteldienscht, wo ni uf der hompage gläse gha ha, ha mi frohen mutes uf e heiwäg gmacht.
unterwägs informiert mi e securitas drüber, dass i nid mues prässiere, will scho vill lüt warte und der schütteldienscht nid nochemah.. tja.. fröhliches warten.. und noh meh warte..
nach em reisefieber der grossi reisefruscht.
do zu mim glück, e liebi kolegin und ihre fründ, vor mir i bus isch cho, ha ni platz gmacht am schärme und bi richtig parkplatz gloffe. sie het mi denn mit em auto uf halbem wäg abgholt und a bahnhof do. MERCI!

i ha den no e super luschtigi und churzwiligi heireis gha, und hoffe das die zwöi junge dame us em poschtauto und wb au no guet nach lause und rinach cho si.

wieder deheim, badwanne sehr gnosse und au wieder suber, guet schmöckend, und trochniger frisur, (föhn sei dank),
isch trotzalldem es supersexy weekend gsi,

und i hoff das der veranstalter vo der reisefieber, i zuekunft der finger usenimmt und wieder i ne vorbildfunktion tritt, und nid mit unprofesionalität s läbensgfühl goa zugrunderichtet, so wies leider scho gnueg anderi mache.
Benutzeravatar
yamantaka
Beiträge: 23
Registriert: Fr 20. Okt 2006, 16:47

Re: 28.6. - 1.07.2012 Reisefieber 8

Beitrag von yamantaka »

hmmmm sensitive dancer...besch du anere andere party gsi???? abfallsäck hets öberall gha, ade kasse het mer au becho!!! ich be keis einzigs mol agstande amene toitoi, ond chli warte ofne shuttle het mi au ned erschüttered ^^ osserdem eschs ade party rächt suuber gsi.... ofm wäg sinds halt bsuecher wo sech ade nase müend näh wägm abfall, chli sälbschtverantwortig sött drinligge!!!!
und denkt daran...die welt wird sich weiter drehen...mit oder ohne uns =)
fb yamantaka nico
Darkxenia
Beiträge: 1
Registriert: Mo 2. Jul 2012, 19:22

Re: 28.6. - 1.07.2012 Reisefieber 8

Beitrag von Darkxenia »

Ich fand die Party im grossen und ganzen super.
Da ich mit dem Auto hochfahren durfte kann ich leider nicht viel über den Shuttle service schreiben.
Abfallsäcke hatte es wirklich genug verteilt und der Platz war auch nicht gross verdreckt. Die Musik war eigentlich auch mega, bis auf Klangstrahler. Wenns einem nicht gefällt können 5 Stunden endlos sein. Ich fand auch das die zum falschen Zeitpunkt gespielt haben. Am Nachmittag wurden die Gäste so richtig aufgeheizt und dann ziemlich krass runter geholt. Die perfekte Bruchlandung crazyeye

Die toitois waren nicht gerade sehr appetitlich aber das lag an der Spülung und nicht an den Gästen. Ich habe sehr lange versucht diese Spülung zu nutzen aber ohne Erfolg. Die toitois oben mit dem Loch waren viel besser, auch wenn der Duft nicht so angenehm war.

Schade ging alles so schnell vorbei, am liebsten würde ich sofort an die nächste Party gehen. Weiss jemand wo eine stattfindet?

Liebe Grüsse
Darkxenia
b0Lt
Beiträge: 5
Registriert: Mo 29. Jun 2009, 00:23

Re: 28.6. - 1.07.2012 Reisefieber 8

Beitrag von b0Lt »

sensitive dancer hat geschrieben:zum 8. mol a der reisefieber gsi und zimlich entdüscht..

es het vill zwenig abfallsäck uf em gländ verteilt gha. dämentsprächend hets denn au schnäll überall e sauerei am bode gha. vo parkplatz, dancefloor über camping bis zu de toitois. i find das ächt schad, will me mit relativ gringem ufwand do chönti gegewürke. (kleine säcke am eintritt verteilen z.B)

deko? uf der büni absolut ok. der räscht vo de eigentlich tolle tüecher si eifach wahllos näbenenander ghänkt, oder gar eifach lieblos bim hang, a bode gleit worde. die zimmlich närvös würkendi und hektisch blinkendi spanntuech-led deko im zält (toll gmacht, überleit ufghänkt und sicher ufwändig gsi,) würd sich aber sicher besser im ne klub mache, als dusse a so nere schöne location. derfür si rundume d bäum wunderschön usglüchtet gsi und mitibezoge worde. au am tag wo d sunne gstrahlt het sie die lampe immer a gsi... schade...

toitois und pissoirs, wie immer z wenig, für so vill lüt. toitois hei ächt schlimm usgseh, do si aber d bsuecher und nid d organisation schuld. eifach pfui! sit dir deheime au so grusig?
und wo am samschtig morge pissoirs überloffe si, hät sich d organisation jo chöne dänke, dass es am sunntig nid anderscht wird si. reagiere und handle!

super wie alljohr isch s gratis wasser, wo immer früsch und ufgfüllt gsi isch. mega! bsunders bi däm tolle wätter.
leider hets aber nid wahnsinnig vill für e hunger gha, aber das was gha het isch alles würkli super gsi.
s kassebon prinzip a der bar macht sinn, erliechteret im personal d arbeit und es goht schneller vorwärts, super sach! aber! i finds ächt e frächheit das me nid ufbruchti bons nid zrugerstattet bechunt. was söll denn das? aber ächt..

musikalisch hets mir würklich sehr gfalle! super liveacts und dj,s. nie längwiligi musig und e gueti alag. es het fascht überall guet tönt. toll!!
usser skazi het mich voll enttüscht, er het so vill break, aufbau, pause, abghackt, längwillig, aufbau, bass, break, aufbau..chaos. nid fliesend. er het das frühner mol vill besser gmacht. isch halt mini meinig und i hoff anderne het är meh spass gmacht als mir. (und är isch dick worde)

es het ganz vill tolli lüt gha, und i has sehr gnosse mit bekannte und unbekannte zäme z lache, z plaudere, hüpfe und stampfe. villi glücklechi und fröhlichi gsichter. und sehr wenig kapputi gschtalte.
und ufmerksami, sehr fründlichi und hillfsbereiti securitas, toll!!!

der räge am sunntig isch nid grad super toll gsi, aber es het doch au spass gmacht no bitzeli schlammstampf und umepflotsch zum schluss. besser erscht am schluss als scho am afang.

denn wie alljohr wider, das theater mit em heicho.
mit der hoffnig dass der veranstalter besser organisiert isch, alls all die andere johr, und de ganze infos und agabe zum schütteldienscht, wo ni uf der hompage gläse gha ha, ha mi frohen mutes uf e heiwäg gmacht.
unterwägs informiert mi e securitas drüber, dass i nid mues prässiere, will scho vill lüt warte und der schütteldienscht nid nochemah.. tja.. fröhliches warten.. und noh meh warte..
nach em reisefieber der grossi reisefruscht.
do zu mim glück, e liebi kolegin und ihre fründ, vor mir i bus isch cho, ha ni platz gmacht am schärme und bi richtig parkplatz gloffe. sie het mi denn mit em auto uf halbem wäg abgholt und a bahnhof do. MERCI!

i ha den no e super luschtigi und churzwiligi heireis gha, und hoffe das die zwöi junge dame us em poschtauto und wb au no guet nach lause und rinach cho si.

wieder deheim, badwanne sehr gnosse und au wieder suber, guet schmöckend, und trochniger frisur, (föhn sei dank),
isch trotzalldem es supersexy weekend gsi,

und i hoff das der veranstalter vo der reisefieber, i zuekunft der finger usenimmt und wieder i ne vorbildfunktion tritt, und nid mit unprofesionalität s läbensgfühl goa zugrunderichtet, so wies leider scho gnueg anderi mache.
ech weiss ja ned genau, a welere party du gse besch, aber a dere ufem scheltepass ganz bestimmt ned! LOL

müll ? bi als helfer bimene stand dobe gse sit am donnschtig mittag, und ich han keis fötzeli am bode gse, bis am schluss, und all hend gholfe, so wies sett si! (isch ned dene ehre fähler, wenn du eifach zfuul besch, und mitere erwartigshaltig det anegohsch, ohni züberlegge. es paar güselsäck ghöret uf jedi outdoor reis. ech weiss ned was dra so schwer sett si). zwenig wc's ??? also d orgas vom reisefieber schaffeds ca 16 wc's parat zstelle mit pissoirs für ca 500 lüt, und es burning mountain zum verglich 9 wc's für 6000 lüt ? nur so zum verglich.. (übrigens sind d wc's bi de reisefieber jede morge suuber gse). eifach nur es riese lob ad organisatore und die freakige lüt :) merci!



@darkxenia

jawohl, hier :) http://www.goatrance.de/goabase/party/details/64199
Masala Chai
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 54
Registriert: Di 8. Jun 2010, 17:39

Re: 28.6. - 1.07.2012 Reisefieber 8

Beitrag von Masala Chai »

wau war das eine gelungene paety /yo /yo /yo ben set donschtig bis mendig dobe gsie ond hedmi öberrascht wie suber ufen platz =D> =D> =D> =D> emmer suberi toitoi /yo /yo /yo decko war der hammer ond en super geili stemig vode lüt ufem platz bitte machit witer so /yo /yo /yo /yo es grosses danke an alli vo medgwerkt hend
Benutzeravatar
Anomalie
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 519
Registriert: Mo 24. Sep 2007, 10:51
Wohnort: mockmoon
Kontaktdaten:

Re: 28.6. - 1.07.2012 Reisefieber 8

Beitrag von Anomalie »

war positiv überascht!
-wetter war geil (auch der regen hatte spass gemacht)!
-relativ wenig abfall am boden (leute gaben sich mühe und abfallsäcke waren gut markiert mit drn bäumchen)
-super leute (gab ja genug konkurenz veranstaltungen an diesem wochenende
-gute musik (soundsystem war ja sehr sauber und druckvoll, lineup: rein vom geschmack her hat mir ziemlich alles gefallen aus skazi)
-faire preise
-gratis trinkwasser = top
-toitois hatte es genügend und ja dass die stinken ist ja normal, wurdwen ja ständig geleert....
-Deko war okay, vieleicht ein bisschen zu fest auf den floor konzentriert aber okay....
evt könnte man die grünen und roten lampen so ausrichten, dass sie einem nicht blenden, wenn man auf dem weg läuft....

danke für alles!

-zum schüttelbus: bin dieses jahr zwar mit auto gereist abeer mache mir alle jahre gedanken darüber.
1. kann man sich darauf vorbereiten, dass man unter umständen warten muss (ist ja bekannt)
2. das ist eine goa party und kein kommerz konzert. sind wir so verwöhnt, dass wir kein verständniss haben, dass der schüttelbus pro fahrt leider gottes 45min benötigt und man jeweils nicht der einzige ist, der die idee hat nach hause zu gehen?
3. evt wäre der schuttlebus effizienter wenn er über deleemont fahren würde?!
Bild
GoaBoa
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 393
Registriert: Mo 8. Jun 2009, 17:09
Wohnort: Baselbiet

Re: 28.6. - 1.07.2012 Reisefieber 8

Beitrag von GoaBoa »

Soo bi das joor mol nur vo sa bis so gsi... aber sisch wie jedes joor, e gemüetlichs und überschaubars festival gsi woguet organisiert gsi isch
bis uf dr shuttlebus.. i han au das joor wider fascht 2 stunde uf e shuttle müesse warte z balsthal bis i denn ufe cho bi.. uf em ruckweg sind gar kei shuttles me gfahre also hani eifach gstöpplet, was eigentlich relativ guet funktioniert het, schad nur heds gregnet 8-[
Vo de deko her hani biz mehr erwartet, obwohl die lücht- freak - deko im wind bi nacht scho zimilich verzerrt gwürkt het :D Und s bühnebild het mer vor 2 johre mit dem zirkuszelt eifach irgendwie mehr gfalle als das schwarze, etwas leblose zelt.
Au d alag und dr sound hend mi eigentlich durchwegs überzügt..
Alles in allem so wie jedes joor: eifach geil^^ , bin richtig froh hani mer de weg nach zernez chöne spaare! bis negscht joor denn chumi au wider für 2 dääg, falls i zit han.
I seh dr Wald vor luter Bäum nümme...
Bild
Benutzeravatar
nice*
Beiträge: 3
Registriert: Mo 14. Nov 2011, 18:17
Wohnort: Deheime

Re: 28.6. - 1.07.2012 Reisefieber 8

Beitrag von nice* »

Danke vellmol för di Ufsteller. ...Mer se jedes Johr bemühet eus z`verbessere....ond i fende da möchemer!! Es esch echt ned e eifachi Arbet e sone Party e dem usmass zmache..!!
Danke au euch, allne guete,ufgstellte , suubere 8-[ ond zom teil, onglaublech fliessige Stämpfeler för euches cho... /happy

No rasch zom Shuttel; au för de esches ned eifach ond i meinti zo letzt Johr, hetter sech doch au scho chli verbesseret... :-k ....oder!!?

Also..bes emmene Johr of em Schelte, mer freue eus jetzt scho, eu weder dobe z`gseh /happy
Benutzeravatar
Tikalism
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 71
Registriert: Mo 24. Aug 2009, 16:54

Re: 28.6. - 1.07.2012 Reisefieber 8

Beitrag von Tikalism »

Hallo allerseits!

Melde mich auch noch, habe die Reports vom BM gelesen, stimmt mich traurig sowas.
Nun zur Reisefieber 8: durchwegs positiv!!!!!!!
Freitagabend angekommen als es dunkel wurde, für einmal waren wir ein rel. grosses Trüppchen, welches sich Samstagmorgen- bis abend lichtete, ich aber erst Sonntagmittag nach Hause ging. (An dieser Stelle danke an Sarah, war einfach super!)
Die Anlage war sehr gut, auch die Lautstärke, es hätte rund ums Zelt tatsächlich mehr Deko gebraucht, um der ganzen Party noch mehr Stimmung zu geben. Allerdings war die Deko unter dem Zelt ganz geil. War das biolive? Das Licht war teilweise etwas zu nervös, hat aber, wie ich empfand, mit dem sound zusammen schön harmoniert.
Zum sound: Skazi fand ich...shitty. Danach begann die Party: Triphazard, Paul Taylor, Polypheme (Dauergast mitr dauergeilem sound, remember last year) megafett!!! Was ich sehr begrüsste war, dass bis ca 11 Uhr morgens Psy lief, erst um die Mittagzeit zu Progressive gewechselt wurde (oder hörte ich das falsch?)
Den ganzen Tag mehrheitlich rumgehangen, auf Schattensuche, auch wenig geredet, auch müde. Aber ich habe es soooo genossen, diese familiäre Atmosphäre, alles total friedlich, keine zu verpeilten Leute, alle wirklich gut drauf! Ihr wart ein sensationelles Partyfolk! Ich zieh den Hut, obwohl ich keinen trage. Habe versucht so viele gute vibes aufzusaugen wie möglich. Denke, das habe ich geschafft, dachte doch am Sonntag, als ich wieder zuhause war: verdammt, schon vorbei das weekend. Meist ein gutes Zeichen! /happy
Das Klangstrahler Konzert war sehr interessant, schön, treibend abwechslungsreich. Passte zur Tageszeit. 5 Stunden waren doch relativ lang, und kanns verstehen, dass, wenns einem/r nicht gefällt es sehr lange ist. Nur der Schluss war ziemlich chaotisch, monoton...uncool.

Ja dann hat mich ein Kollege morgens um 6 geweckt, als es zu pissen begann. Ich hätte wahrscheinlich weitergepennt, bis die Penntüte durchnässt war. Ich brauchte den Schlaf...

Und eben, bis Mittag geblieben. Erwähnen tue ich noch Mode modular: super sound! Ibojima gefiel mir an der Room31 Party auf der Burgweid vor einigen Jahren besser.
An dieser Stelle vielen Dank an Michi für's absetzen vor der Haustüre. Hammer!

Immer wieder anständig gegessen, ein Kommentar hatte recht, Reis oder Pasta zusätzlich anzubieten wäre eine gute Idee gewesen.

Zum Müll noch was: viele Abfallplätze gab's! Alu/Pet/anderer Müll, gut gekennzeichnet. Doch ich denke dass der Typ, der stundenlang mit der Müllzange seine Runden gedreht hat, ein Lied davon singen kann, dass es eben doch nicht so sauber war. Thanx män, nicht selbstverständlich sowas! Hunderte von Zigistümmeln! Gehören einfach nicht auf den Boden, vestehe ich nicht sowas.


Nun gut, ich könnt noch mehr schreiben aber ich lass es so stehen. Merci Danke Gracias Grazie thanx und überhaupt. Grüsse alle die wissen wer diese Zeilen geschrieben hat!!!!
See you next year!
Tschö...
“Life must be a preparation for the transition to another dimension.” - Terence McKenna
crocop
Beiträge: 29
Registriert: Do 2. Jul 2009, 07:58

Re: 28.6. - 1.07.2012 Reisefieber 8

Beitrag von crocop »

ich war vom freitag bis samstag da und zum ersten mal an der reisefieber und muss sagen es war eine wirklich super party.
alles hat gepasst und auch vom sound her hat mir eigentlich alles gefallen ausser skazi mit seiner gitarre den konnte ich einfach nicht hören und war froh als er weg war.

das war sicher einer der besten goa partys auf der ich war und habe im nachinein kein bisschen bereut das ich wie geplant nicht nach zerznez an die burning mountain gegangen bin.

auch der schutle hat eigentlich gut funktioniert in balsthal hab ich ungefähr 15 minuten auf den shutle gewartet und auf dem rückweg so 20 minuten aber vielleicht hatte ich auch nur glück.

respekt an die organisatoren ihr habt eine super party organisiert /bigs
werde nächstes jahr sofern es wieder eine gibt zu 100% wiederkommen.
Pufflibäng

Re: 28.6. - 1.07.2012 Reisefieber 8

Beitrag von Pufflibäng »

1A! Danke! Vielen lieben Dank!
Die Gegebenheiten dich mich umgaben, waren durchweg positiv. Obwohl ich zunächst mein Ticket im Auto vergass und wieder alles zurückfahren musste zum Bahnhof, war alles super!

Unvergesslich!

:ove:
Benutzeravatar
vanade
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 55
Registriert: Mi 3. Aug 2005, 17:39

Re: 28.6. - 1.07.2012 Reisefieber 8

Beitrag von vanade »

Yess...war schön bei euch zu sein...herzlichen Dank!
Kritikpunkte sind zwar über all die Jahre nun dieselben geblieben, aber das positive überwiegt (halt) immer auf eurer Wiese...
Nochmals danke und bis nächstes Jahr...
Grüsse /happy
Einem Menschen begegnen heisst, von einem Rätsel wachgehalten zu werden
E. Lévinas (1983)
Antworten