18.08.12 - 200'000 Watt Gesellschaft: SOS Round II

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Benutzeravatar
Thujon
artist
artist
Beiträge: 722
Registriert: Sa 18. Okt 2003, 16:05
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

18.08.12 - 200'000 Watt Gesellschaft: SOS Round II

Beitrag von Thujon »

Ich schreib in letzter Zeit echt selten mal ein Review ...

Bin eigentlich ohne irgendwelche Erwartungen auf den Loorenkopf gepilgert ...

nach einem 15 Minütigen Fussmarsch durch den Wald wurde ich echt überrascht ... was die Jungs/Mädels auf die Beine gestellt haben war echt TOP !
Haben sich echt Mühe gegeben ...
Super Deko ... 1A Partyplatz ... Angenehme Lautstärke obwohls ziemlich nahe Anwohner hatte, faire Barpreise, und super nettes Publikum ... und auf ner aufblasbaren Stage hab ich auch das erste mal gepielt ... Wobbel Wobbel :)

Danke ...

=D>
http://www.facebook.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/freakulizer


18 Aug. Daydance (Simon Slice Live) , Luzern, Switzerland
18 Aug. Synthesis of Sound Round II Raum Zürich ,Switzerland
24 Aug. Danghai Club Danghai Club, Curitiba, Brazil
25 Aug. Field Club Field Club, Santa Catarina, Brazil
26 Aug, Electrance Electrance, Sao Paulo, Brazil
31 Aug. Limited Hangout 2 Rote Fabrik, Zürich, Switzerland
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: 18.08.12 - 200'000 Watt Gesellschaft: SOS Round II

Beitrag von nexus »

zum zweite mal widr gfunde bim dritte mal /wurm zum glück händ smartphones es navi und me hät ja glernt charte läse

Bild

Bild

Bild

platz deko sound: /color /color /color /color /color /bigs /bigs /happy /happy /happy

stimmig lüt: :evil: :twisted: /stop naja bis uf es par, eifach petrol verbruche, ahgriffe werde körperlich geistlich, hät denn abr spass gmacht witer disse ohni gwalt und die prellige würed mi jetz nöd plage, schloch :P
Liebe Respekt Anarchie
Benutzeravatar
effim
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 113
Registriert: Do 14. Okt 2010, 09:07
Kontaktdaten:

Re: 18.08.12 - 200'000 Watt Gesellschaft: SOS Round II

Beitrag von effim »

sehr schön dekorierte party mit guetem sound! es chränzli ad organisation wo würkli was heftigs anezauberet het (mit chaltem bier ;))! für de iitritt wo verlangt worde isch 1A da chönd sich mengi partyorgs na was abschniide. =D>

super schad isch gsi, au wenn d'party anschiinend bewilligt worde isch dassmer de sound na bide bushaltestell une sehr guet ghört het... so vowege rücksicht und so. ersch wo d'polizei die letscht verwarnig geh het ischs besser worde. (ned grad sehr fair gegenüber de awohner und de anderne lüüt wo scho vorane und eigentlich au gern wiiterhin a dere location partys gmacht hetted! :( )

und es muess jetzt eifach use:
was für e komischi verchlemmti stockimarsch clubgänger partymeute isch denne det obe gsi? ich wott ja ned lästere will a anderne goas gsehts ned unbedingt viel besser us. aber naja sorg ade natur isch es fremdwort gsi für die meiste (isch glaub au s'erstmal wos imne wald gsi sind), alles an bode rüere standart. han paarmal s'paar sache zemegläse, irgendwenn hets mi aber nurna agschisse de anderne ihre scheiss wegruume. min schatz und ich sind ufem dancefloor immer wieder vu lüüt agrempled worde wo eifach kei rücksicht gnah hend und viiieeeeeeel z'druff gsi sind (und das passiert sust doch relativ selte - und es sorry het's eh nie geh). :(

d'stimmig isch uf grund vu denne vielne mensche au recht agspannt gsi... mega freud gha womer ab und zue mal es bekannts gsicht gseh hend.

alles in allem aber doch e glungeni party gsi denk ich mal so us de sicht vude org.
Benutzeravatar
Thujon
artist
artist
Beiträge: 722
Registriert: Sa 18. Okt 2003, 16:05
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Re: 18.08.12 - 200'000 Watt Gesellschaft: SOS Round II

Beitrag von Thujon »

Also ich muess dezue no säge das ich "nur" vom 0.30 - 4.00 dete gsie bin ...
Und in de Nacht hani de Abfall ned gseh ... also chli Rücksicht uf dNatur wär scho abrocht !

Und weg de Lüüt ... isch halt so das weme in de nöchi vonere Stadt verusse e Party macht dases ned nur agnehms Volk chan azieh ...
Da hetts einigi wo eifach gönd wegem schöne Wetter und weils verusse isch ... Und ned weg de Musig oder de Party an sich ...

Also ich bin nie agrempled worde in de Ziit woni dete gsie bin ... Git leider meistens irgendwelchi Idiote an Parties #-o ... da chan dOrganisation nix defür ...


Und ich findes au immerwieder lustig das me immer muess säge "Clubbers" sind falsch am platz ... Ich gange sehr viel in Clubs und finde ned das me das eifach chan so Schubladisiere ... Clubleute = Schlecht ...
Han nonie e SChlägerei gha imne Club ...

Säg doch nächst mol eifach falschi Lüüt ...anstatt Clubmeute ... weil so Schubladisiere isch chli crazyeye ...
http://www.facebook.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/freakulizer


18 Aug. Daydance (Simon Slice Live) , Luzern, Switzerland
18 Aug. Synthesis of Sound Round II Raum Zürich ,Switzerland
24 Aug. Danghai Club Danghai Club, Curitiba, Brazil
25 Aug. Field Club Field Club, Santa Catarina, Brazil
26 Aug, Electrance Electrance, Sao Paulo, Brazil
31 Aug. Limited Hangout 2 Rote Fabrik, Zürich, Switzerland
Criminal Minds
Beiträge: 5
Registriert: Mi 9. Mai 2012, 13:44
Kontaktdaten:

Re: 18.08.12 - 200'000 Watt Gesellschaft: SOS Round II

Beitrag von Criminal Minds »

vielen Dank 200 000 Watt geselschaft =D>
war eine super party....


Criminal minds live @ Synthesis of Sound Round II

Benutzeravatar
200'000 Watt Gesellschaft Prod.
Beiträge: 46
Registriert: Mo 16. Apr 2012, 21:55
Wohnort: Zürich

Re: 18.08.12 - 200'000 Watt Gesellschaft: SOS Round II

Beitrag von 200'000 Watt Gesellschaft Prod. »

Und weg de Lüüt ... isch halt so das weme in de nöchi vonere Stadt verusse e Party macht dases ned nur agnehms Volk chan azieh ...
Da hetts einigi wo eifach gönd wegem schöne Wetter und weils verusse isch ... Und ned weg de Musig oder de Party an sich ...

Also ich bin nie agrempled worde in de Ziit woni dete gsie bin ... Git leider meistens irgendwelchi Idiote an Parties ... da chan dOrganisation nix defür ...
Mini Wort .... Merci.
Han bis jetzt nur kei Zit gfunde das so treffend zFormuliere dank em ganze Partystress !

Euses Ziel isches ganz sicher ned dearartig unchilligi Lüt in Wald zlocke wo eus, eusi Decko klaued (dasmal 2x uv Tüecher, 2x StringArt, 1x UV SPOT crazyeye UNGLAUBLICH!, und D'Hand vo eusem legendäre Zombie), eusi friedliche Gäst apöblet, de ganz Dancefloor mit Ziggistümmel und Ziggipäckli zuemülled, ihre Abfall im Umkreis vo 1km im Wald verteilet, eusi "Follow the Signs" zerstöred und sölchi wo mitem Bierpass ihre ganze Kollegekreis is Koma "Schmarotzed"....
super schad isch gsi, au wenn d'party anschiinend bewilligt worde isch dassmer de sound na bide bushaltestell une sehr guet ghört het... so vowege rücksicht und so. ersch wo d'polizei die letscht verwarnig geh het ischs besser worde. (ned grad sehr fair gegenüber de awohner und de anderne lüüt wo scho vorane und eigentlich au gern wiiterhin a dere location partys gmacht hetted! )
De Punkt isch jedesmal es Problem, egal wo du dir e Bewilligung hollsch, Weil: Du bechunsch d'Bewilligung nur für d'Stadt selber und für nirgends sust, und Züri-City bütet nirgends en Platz wo du mit aständiger Lutstärki chasch 400 Lüt Beschalle (die Bewilligung isch für 400 ppls usgleit, und die Beschallsch ned miteme Blockrocker!!)
Die vode Bewilligung hend am Telefon selber gseit: es isch ned möglich e Party zmache mit mindistens 1 Dutzend Lärmklage!
De Witz am ganze isch dases in Züri (eigntlich ide ganze CH) all 200m e Baustell het, und mindestens all 300m en chileturm (ich wohn vor eim vo 365T, 24h/T all 15min und am morge am halbi 7ni und am abig e halbstund am stuck mit 120DB i mis zimmer inedröhnt) wo mindestens so lut sind und no viel Zentraler glege als e Party wo 500 lüt fürs Wuchenend amüsiert!

Vo eusere Sicht isch die Party das Absolute non-plus-ultra gsi was Decko und Org. betrifft... Ich wüsst ned wer scho so viel Mat. in Wald gschleppt het und mit soviel Elan Dekoriert het obwohl mer gnau gwüsst het das 10h spöter alles wieder muess glich usgseh ha wie vorher!
En riese Dank a mini Mitorganisatore, Helfer & Deckoteams wo 1A Arbet gleistet hend!
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> /grim =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

De Punkt mit de Stimmig und de Lüt, wünscht ich mir au anderst.... Aber wie bi allem uf dere Welt gits ned nur Positivs...
Vielme weissi gad au ned dezue zSege!

Trotzdem hoffemer das die meiste de Abig als einzigartig und mit Freud in Errinerig phalte werded!
Mir hend 2 Kameras ufem Platz gha wo ganz viel Fotis gmacht hend, me werded die soschnell wie möglich ussortiere und die beste im Internet veröffentliche!
(Leider gseht mer uf keinem einzige Foti was füres Liechtspektakel adem Abig würkli euses Hirn & Auge überfluetet het!)

Bis zum neggste Mal! /happy

S.s / /color 200'000 Watt Gesellschaft /color
Benutzeravatar
200'000 Watt Gesellschaft Prod.
Beiträge: 46
Registriert: Mo 16. Apr 2012, 21:55
Wohnort: Zürich

Re: 18.08.12 - 200'000 Watt Gesellschaft: SOS Round II

Beitrag von 200'000 Watt Gesellschaft Prod. »

Hier noch der Link zu den Fotos dieser genialen Feier! Enjoy!

http://www.flickr.com/photos/86760735@N ... otostream/
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: 18.08.12 - 200'000 Watt Gesellschaft: SOS Round II

Beitrag von nexus »

danke fürd fotos, isch schön gworde das woni drum bitte han, gägefrag was häsch füre cam benutzt, wie ihgstellt, wär nett =)
:-k me chönt au für partys es dekoschutzteam organisiere zum dene arme sieche wo scho zvill händ und na chlaued eis ufd finger haue crazyeye
Liebe Respekt Anarchie
Antworten