SON ET LUMIÈRE 25.11.2006

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Joss
Platin Member
Platin Member
SON ET LUMIÈRE 25.11.2006

Beitrag von Joss »

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmer schöhn isch die party gsie!mega schöhn dekoriert, super sound und dlüüt sind all guet druff gsie keine het schtress gmacht halt eifach chlini sidefini outdoor gsie

Es grosses merci a all organisatore wo eus das ermöglicht hend sonen schöhni samschtig nacht in mägwil zverbringe! =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

heeeYaaa und wOOOOw, das war wirklich unbeschreiblich...=D> =D> \:D/ =D> =D>
soooo viele leute hatte ich nicht erwartet *staun* :shock: es war mehr los als auf so mancher party zur besten sommerzeit!... die location, ein wunderschöner ort für eine party, dezent schöne deko, super stimmung, und ich verreck, was für hammergeiler sound die nacht durch... do gheisch duure.. genau mein geschmack, deep, dark, mystisch... :twisted: :razz: \:D/ :mrgreen:
...die luft war geradezu erfüllt mit schuubiger mondenergie!!! da gabs kein halten mehr, sorry sorry, hab manchmal echt viel platz gebraucht... :oops: :wink:

jetzt bin ich so kaputt, dass ich kaum mehr laufen kann, ich freu mich schon auf den muskelkater morgen...hehe

das war mit sicherheit nicht meine letzte party an diesem ort.. vielen dank und *freu freu* aufs nächste mal! :-D

winterparties sind unschlagbar! *grins*
°fii-star°

Beitrag von °fii-star° »

hey, esch ächt so geil gsii!!! veeell bessers wätter als sletscht mol ond dlüüt ond deko ond de sound ond sowieso..! ben voll begeischtered gsi (ond ben ned di einzig gsi hehe) :-D mer händ ois mega gfroit, dass damol so vell cho send, ehr händs verdient :wink:

aso..ein grooosses dangöschöööön a oi!!!
bes bald
Joss
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Joss »

Es sind Würkli meeega vll Lüüt gsie aber isch serscht mal wohni muen säge es sind alles supper mensche gsie will all mitenand funktioniert hen am füür ufem floor und und und!! hoffe chömed all namal :wink:
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
*glühwurm*
Silver Member
Silver Member

Beitrag von *glühwurm* »

chan mech de biträg nur a schliese.
die location, die deko, die lüt eifach alles!!! wunderschööön.
secher mau es riese merci at organisatore!
mega esch au dr chai gsi, han gmeint ig gsäig net rächt... en riese bächer und super fein --> wie im troum!!!

danke sägi ou dere tolle junge dame wo vom bhf - am morge früeh mech unterhaltet het...
leider hani ke adrässe gfrogt weder schüsch öpis #-o
weis nur dasi studiert, 21i isch und gärn ufem campig stuehl g'sässe isch...
felech mäldet sie sich plötzli... :roll:
*folge dem klang deines herzen und komme so ans ziel deiner träume*
... ein klangverteilender Glühwurm
Equirel
dj
dj

Beitrag von Equirel »

Schön dass es allen gefallen hat :-D . Es war eigentlich die erste Party die wir organisiert haben und sind auch sehr froh dass alles so reibungslos über die Bühne ging. Falls jemand etwas vermisst soll er unter 076 477 06 43 anrufen ( :-( Das Amulet und die Schwarze Mütze haben wir leider nicht gefunden).

Mfg Fifi
Equirel
dj
dj

Beitrag von Equirel »

Ach und noch ein DANKESCHÖN an alle die so fleissig Ihren Müll entsorgt und " Gefötzelt " haben. So macht auch aufräumen und Putzen mehr Spass
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

Jeeeeeah, gemüetlichi Party gsi!!!!

Schöne Platz, lässigs Hüttli, sehr sehr fairi Prisä bim Chai, zwei Franke für en risä Becher, da bin i grad drü mal go nalade :wink:

Diä einzig chli Kritik hani bim Sound, diä eintä Djs händs nöd so im Griff gha, aber ebä Übung macht den Meister.

Leider simer scho am achti am Morge gange, min Schatz isch meeega müed gsi und vorher scho uf em Tisch igschlafe :-D

Mached witer so!!!!!!
Pilzli
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Pilzli »

Es isch scho alles gseit. Au no ä fätts MERCI vo mir an die Lüt wo die Party gmacht händ :P
Scooti
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Scooti »

Die Party esch absolut fett gse, vorallem die Deko!
Und das Mariolied wo einisch ider Nacht gloufe esch, esch ganz geil gse :P :P (weis zuefällig öber wie das gheisse het?)

ader nöchste werde mir sicher weder derbi sie
:wink:

CYA
Scooti
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

grins@mariolied

ja das ist mir auch aufgefallen...hach, das waren noch zeiten *lol* nintendo super-nes ...huahahahaaaaa.....hab den track jetzt schon zum zweiten mal auf party gehört, den kennt also bestimmt jemand...los ihr djs, würd mich auch interessieren von wem/auf welchem album das ist... :wink:

merciii :)
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

hans au e schöni party gfunde...cooli lüüt, am tag e familiäri atmosphäre ufem dancefloor und es wunderschöns wäldli womer chli hät chöne go umespace...

ei kritik und zwar e deftigi: de sound.... :?

uiuiuiuiui.....ich han ja scho gern ab und zue mal chli dark, so ein, zwei stund i de nacht, zum mich chli uustoobe. aber dass ein dj di ganz nacht lang so sound laufe laat und dezue ane für min gschmack no vill z lieblose, das hani echt voll zvill gfunde. han mi irgendwänn verchroche und chli versuecht z penne...am morge häts zum glück mal en dj-wächsel gä, ich mues säge, ich han mi no nie so gfreut fullon zhöre..:lol: ... han sogar gern in chauf gno, dasses die djs igendwie all nöd so im griff gha händ....luut - liislig - plötzli en wächsel zmitzt im lied - luut - liislig - sound plötzli weg - äääähhmm... räusper... :lol:

aber ebe, trotz de musig-katasprophe i de nacht (sorry, wäni jetz öpperem ufd zeie staa, aber ich hans wüki schlimm gfunde...) hani d party gnosse, hans mega lustig gha und bin miteme lächlende herz hei gange.
biberfreund

Beitrag von biberfreund »

Scooti hat geschrieben: Und das Mariolied wo einisch ider Nacht gloufe esch, esch ganz geil gse :P :P (weis zuefällig öber wie das gheisse het?)
Ich denk du meinsch das vo dene beide Mexikaner:
SHOVE VS BARAK - Super Marihuano Bross
http://217.160.71.18/f/apr/apr1cd120t3.m3u
Equirel
dj
dj

Beitrag von Equirel »

Tja das met de Djs ond em Sound :?

Ok för all wos noni gmerkt händ mer händ nor ein Dj gha :shock:

De Räscht esch alles Laptopsound gsi womer es betz zämegmescht händ. Aber da Händ die meischte jo ned gmerkt. :roll:
Mer händ halt praktisch kei Gäld för en DJ zor Verfügig gha.
Aber för die nögscht Party wösse mer was mer ztue händ ond osserdem hämmer scho es paar afroge öbercho vo Djs. Wenn no öber Bock hät eifach so zom Spass mol es Betz go Sounde söll er sech doch be de Nommere 078 690 33 39 mälde.
Wer esch alles deför das mer im Januar oder so mol wörded en Schnee-Party organisiere. Wörd das acho be euch oder ned ????
OND: Wer dänkt es bruucht oooonbedengt en DJ das en Party geil esch????
*glühwurm*
Silver Member
Silver Member

Beitrag von *glühwurm* »

@ ImWaldOmeStampferli

hehe laptop sound :wink:
dr kolleg het am morge zu mer gseit:
eg glaub die hend übere laptop no g'sounded, ergendwie hani amigs sones klicke vor muus göhrt...
ha drufabe nur gseit: schoooo? :-D

also zu dine zwe froge:
1. au ohni spezial dj chan en party geil si!!! mi muesich halt chli dri läbe und wens haut mal chlini patzer git, säge:
schwamm drüber... spädebasis party, cooli lüt, alli fröhlech usw. das zehlt doch schlossäntlich...

2. schneeparty... ooou yeah. vo mer us dörft jede monat einisch oder sogar zwöinisch
sone party stattfinde wie am samschtig! \:D/
meine meinung immernoch --> =D>
*folge dem klang deines herzen und komme so ans ziel deiner träume*
... ein klangverteilender Glühwurm
Antworten