17.2.07 Seelenfunkeln

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
David Fraka
label
label
17.2.07 Seelenfunkeln

Beitrag von David Fraka »

hoppala, das war ne hammer party im atelier, klein aber oho!!! für mich hat fast alles gepasst. zwar gab es einige "schönheitsfehler" die mir vorallem beim sound auffielen, aber gross gestört hat es niemanden. im gegenteil, die stimmung auf dem dance floor war anders geil... der positive vibe und die vielen smilende gesichter gaben dieser party viel charisma und eine gute seele. seit neujahr ist dies sicher die party wo ich mich am wohlsten gefühlt habe. man hat mir gesagt, dass es die erste richtige tanz veranstaltung welches der verein der 5 freunde für uns hingezaubert hat.... nicht schlecht für das 1ste mal!!

es herrschte ne familiäre atmosphere, es gab viele bekannte gesichter (einige kamen sogar aus der welschschweiz) und interessante gespräche mit netten leuten die mein party erlebniss versüssten. das eintritts bändelchen (oder war es ein willkommens geschenk?) wo man aus 4 verschieden steinen (z.b. bärnstein, tigerauge etc) auswählen konnte war echt ne tolle idee. wenn man an die fähigkeiten des steines glaubt, dann hatten diese vielleicht einen (in)direkten einfluss auf das eigene wohlbefinden... bei mir hat es jedenfalls gewirkt :wink:

der vielfälitge sound das während des abends gespielt wurden, war sicher auch ein pluspunkt. die vibracoustic jungs haben mit genialem nachtsound überzeugt, da waren eingige tracks darunter die waren simply masterpieces. am besten gefiel mir timon und midimal (world premiere zu zweit mit spectral paradisis) ... geniale performancenes!!! ich bin mir sicher das diese jungs die schweizer szene dieses jahr gewaltig aufrütteln werden.... the future sounds of psytrance?? gut möglich.

leider war für mich die sound evolution auch ein minus punkt. es gab kene harmonie zwischen den dj und acts. am anfang moderner isratrance, dann auf einmal hörte man goa classics aus den jahren 02/03. nachher wechselte die styl richtung für ne weile in die härtere und viel schnellere gangart, etc... das braucht es ein bisschen mehr gefühl die richtige formel zu finden.... sonst... war alles gut abgestimmt.

ein herzliches danke an die 5 freunde, speziell an patrick für dieses friedliche fest der besonderen art. hoffe es kommen noch viele weitere dazu... komme gerne wieder die ganze nacht zum durchshaken, hehehe :-D
Tribal Vision Records - Label DJ [ Progressive / Techno ]
analog-shocker

Beitrag von analog-shocker »

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuu...............
das esch so rechtig balsam gsi för mini seele :-D :-D :-D :-D :-D

als erschts emol es rieseriese dankeschön a tanja, patrik, marco ond de ganz rästleche crew wo das festli ofd bei gstellt händ.......händer also werklech super gmacht

wie de nygma scho gschrebe hed, eschs e rächt familiäri stemmig gsi, shed genau gnueg lüüt gha dassmer no guet hed chönne shake, alli lüüt send mer voll fredlech iecho, hed zemlech alles gstomme :-D :-D :-D :-D
mer händ au die rüümlechkeite gfalle, alles in allem bechonds e rächti grössi.....möchid weder partys det :-D :-D

gstunet hani au abem deko bim iigang, cool gmacht....wiiter so, alles met müeh ond fliess...hehehe

danke säge weti au no im

surprise act(midimal)harhar
du besch mini motivationsbombe???hehehehehehehe

för mech persönlech muess ech werklech säge esch das balsam gsi för mini seel förne sone organisation döfe zsounde.......danke

scheeeeeeeene sonntig ond e liebe gruess allersiits

simeon

http://www.analogshock.ch
Vibracoustic
Silver Member
Silver Member
Beitrag von Vibracoustic »

also...ich cha eigentlich gar nut meh dazue säge - mini 2 kollege da hend eigentlich scho alles gseit - ha d'stimmig absolut hammer gfunde - cooli, no aprechbari lüt (gits au nöd immer) und gueti vibes überall :D Merci am ganze AK team für die party + das mir hend chöne go sounde!!!

isch natürli au wider a mol de burner d'bühne döffe teile mit nur geili acts, aber mit gueti mensche + kollege - ihr wüsset wer ihr sind und bitte hört nie uf rocke!!!

Würkli genial + i freu mi ufs nöcschte mal!

Liebe grüess us zug,
Manjit
Moon Boots
dj
dj

Beitrag von Moon Boots »

Ich han mich zwar emmer chli gege indoor partys gsträubt, aber ech hans im atelier voll friedlich gfunde. mer hed guet chöne tanze und d'belüftigsalag hed ere zweck au voll erfüllt. d'luft esch nie wörkli voll stickig gsi. Alles in allem hani die ganz nacht zu geilem Sound chöne shake. Mer heds au recht guet gfalle, dass de Psytroll fast die ganz Hypersonic Cd ufgleit hett :D, hani scholang nüme glost und anere Party chömet die Tracks ebe scho geil.

No es Kompliment a Vibracoustic, echt geile sound hender ufgleit.

Viele Dank für die geil Party und ich freu mi uf wiiteri Partys a dem chillge Ort!!¨!
funk0r
Platin Member
Platin Member
Beitrag von funk0r »

Chami da nume aschlüsse... andrscht! =) *stampfstampf*
*.* Dont' Panic! *.*
UV-Spider
Silver Member
Silver Member

Beitrag von UV-Spider »

Ja ja da isch natürli mega mega schön zghöre das es euch allne mega mega gued gfalle hät bi euis in Chünte im AK.

Also ich has am Donnstig au nunig glaubt dases so es hammer Fäschtli git....DEKO Sound Lüt alles hät passt.....
" Usser die paar Wandale wo sgfühl gha händ si müsed no chli i irem Suff Autos beschädige.....das ghört ned ane GOA...." Gsindel oder Dorfjugend.....aber lömmer das mal weg häds also mega mega gfägt....

S Fädele häd mer also im AK au toll Spass gmacht..... ha chum me chönne höre....Grins

No en Hiwis.....Also Sdeko staht sicher mal no bis am Mittwuch 21.02 dä gids no en chlini after Party.....Bitz Sound / Bier und friedlichi lüd....Also bis am Mittwuch die womer no gsed...

Greez und THX to AK Team und Fünf Freunde für da hammer Fäschtli
Bild
cand_eesh_flip
se wünderprächtig happying

Beitrag von cand_eesh_flip »

MERCI AK das isch verschiebend schön xii,thx an UV SPIDER, en igang id parallell welt, e ruum in passender grösse, viel liebi lüüt. und en unglaubliche chillout, wooow. das hett sowas vo passt, bin fasch nüm heicho. -- :P super sound. vo dene wonis ghört han. sony 8) /psytroll :oops: /vibracoutic/ :razz: /timon :-o / chandrani :-D / und die sounds im chillout. e glungni party. und all die überaschende lüüt wo uftaucht sind. nygma.sabi.roger.jan.mariel.rami.sascha. das macht glücklich. mer gseht sich am mittwuch. e party mit verschärftem suchtpotenzial.... hehe. merci marco tanya rolf pädi meli und und und
bis am miiiittwwwwuuuucccchhhhh.
_ex.te.ce.ss two all eareas_
locosuizo

seelenfunkeln

Beitrag von locosuizo »

Wow danke euch viel mol. Da isch mini besti geburiparty gsi wo ich jemols han dorfe erlebe!
mer hend jo scho chli bammel gha das die Party denn au guet usechunt.
aber euchi reaktione zeiget eus dass mer euses ziel erreicht hend, au wenns natürlich immer öpis zverbessere git.
So wie d stimmig isch gsi, hemmer euchi Seelene demfall chöne zum funkle bringe und da isch schliesslich euses ziel gsi.
Somit möcht ich de dj`s, de Live acts und allne wo eusi flisig gholfe hend danke.
Es fetts danke au an surprise Act da isch würkli e super Überraschig gsi, do mir jo selber nit gwüsst hend was eus erwartet. Das isch würckli zuekunftsmusig.
Es Danke au an die Lüüt wo eus bim ufrume unterstüzt händ.

Bsunders gfreut het mi, das es niemmert het gha wo sini grenze nid het kennt und das alli so friedlich und respektvoll mitenand sind gsi.
Schliesslich gits gnueg stress und scheiss uf dere Welt und nur eso hemmer d möglichkeit sie zu öpis besserem z mache!

Wie gseit für die wo no meh wend, gsend mer eus am Mittwuch

Danke und bis gli mol wider
Marco

Do no en chlini erinnerig:
http://www.myvideo.de/watch/873379
http://www.myvideo.de/watch/874346
Timon
Gold Member
Gold Member
Wohnort: Nächste Station Düsseldorf, Ausstieg in Fahrtrichtung links...

Beitrag von Timon »

Yepa, also das war sooooo ein gemütliches Fest.

Vielen lieben Dank an diejenigen die dies möglich
gemacht haben, echt wunderschön, auch das Deko
war der Hammer, eigentlich ist alles schon gesagt
worden, was es zu sagen gibt. Super Party und es
hat mich sehr gefreut da spielen zu können.

Bis bald und habt eine schöne Zeit.

grüsse Martin
Next DJ Set @ Atelier Künten, 27.02.2010 (Seelenfunkeln)
--------------------------------------------------
http://www.djmartinbrown.com
-----------------------------------------
http://www.myspace.com/dj_martin_brown
------------------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=9N7axSbW ... re=related
Midimal
artist
artist

Beitrag von Midimal »

Möchte mich den hier positiven Feedbacks anschliessen und bei der Org. bedanken für die superniedliche Sause.

Triffts aufs den Punkt. KLEIN ABER FEIN

Dass ich am morgen früh auch noch mit Michel den Part des Surprise Acts übernehmen durfte war natürlich der absolute Killer. Danke auch noch an die stampfende Meute, die bis am Schluss durchgehalten hatte.

Wer doch noch nicht genug hat kann sich der aktuellste Sound auf http://www.myspace.com/midimalsd anhören.

Ps. Anal og Schock.....Du waisch.........I'm your Supervisor....potz duuuusig nomol...
Bild
chandrani
Silver Member
Silver Member
Beitrag von chandrani »

:-D :-D :-D :-D :-D
THX viu viu mau für das schöne feschtli, het mer spass gmacht bi euch, isch e fridlächi happy sunshine party gsi mit liäbe lüt und fründläche gsichter. merci dasi bi euch ha dörfe cho sounde het mer mega spass gmacht...hoffendläch bis gli einisch!

Liäbi Greez
Ömli Gnömli
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Ömli Gnömli »

Wau das esch jetzt aber Balsam für mini Seel :-D So vill schöni und gueti Reaktione uf das Fescht.... au mir hets mega Spass gmacht so vill ufgstellti und fröhlichi Gsichter zgseh. Merci a all die wo zu dere Atmosphere biitreit hend. Und ich glaub nach dem Erfolg chömer euch ned lang warte lo. Mer werded sicher bald wieder es Fäschtli mache...und wer weiss vieliecht sogar under freiem Himmel. Also nomol es fetts MERCI a all Musikante und Musikantinne, Helfer und Helferinne, Gäst und Gästinne, es esch eifach schön xi....

Hoffentlich bis bald.....
Liebe Gruess
Patrik & ak Team

Und ebe: Für die ungsottene Goaner lauft höt au nochli Goa im ak ab 20.00
Ein Lächeln ist der kürzeste Weg zwischen zwei Menschen

http://www.myspace.com/oemlignoemli
http://www.myspace.com/atelierkuenten
Waldgeischtli
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Waldgeischtli »

marco, du häsch es scho gseit, es schöners geburtstagsfäschtli chas für eus ned geh!!! dasch sooo supper gsi! :-D

und i ha sgfühl gha es send sehr vell emotione und energie, gueti und schlächti i dere nacht umegfunklet...das fäscht mi sehr berüehrt :-)

schön dass sovell cho send unds eifach händ chöne gnüsse...danke a alli lüüt wo cho send, ghulfe und gsounded händ!!

schade dass es paar lüt no sgfühl gha händ, dposter ade wänd zum chill out ufe seget zum mitnäh :roll:
naja, snegschtmal schriebemers a :twisted:

gaaaaanz en liebe, glückserfüllte gruess a alli wo das läset und bis hüt oobe? \:D/

euchi tanja
sony

Lieber spät als gar nie!

Beitrag von sony »

Jepajepaja! Es mege mega dankeschöön an Marco, Patrick, Tanja, Sandro, Stefan, Rolf, Meli, Cindy und de ganzi Rescht wo i vergesse ha! Eues Fästli hed mer mega mega mega guet do! Super stimmig, lässigi lüt, guete abwechsligsriche sound, (was mi fast am meischte überrascht hed) gueti Deko mit KONZEPT. Ja das AK hed ergendöpis, be jedes mal am umespinne det ene \:D/ und d`freud am sounde esch au weder cho! Und met em jägermeister esch doch au guet usecho :-D

Hasta luego und danke!
NeonDwarf
Beitrag von NeonDwarf »

juhuuuuuiiiii!!!! d'föteli vo de seelefunkle send online!

---------------> http://www.seltsam.ch

Grosses Dankeschön an Mike wo d'föteli gmacht hät!!! MERCI VELMOL!!
A New Day To Say Hooray!
Antworten