13.14.15. July 2007 Cryptical Wedding

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Benutzeravatar
Meenakshi
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 192
Registriert: Sa 29. Apr 2006, 18:53
Wohnort: Baden
Kontaktdaten:

Beitrag von Meenakshi »

also ich han gmischti gfühl vo dere party. de ort isch eifach traumhaft gsi, wunderschön det obe. d berge, d bäum, d sunne, alles tiptop. und für mich als chrüterhäx en traum, überall die chrüter und blueme... es isch au super organisiert gsi, wc, belüchtig ufem zeltplatz, security... do hani gar nüt zmotze.

vom sound her naja isch halt gschmacksach... ha jo gwüsst was mi erwartet... het aber ruhig echli meh dörfe brätsche ;-) trotzdem hets es paar unerwarteti perle drunter gha, bi denn doch no zum tanze cho ;-) vor allem de sunntig hani gnosse.

erschreckend findi eifach immer wider die lüt wo kei grenze gsehnd was ihre droge- oder alkkonsum abelangt. es het einigi himmeltruurigi ablick gäh. das git mer eifach z denke und ich chan mini auge ned guet verschlüsse und eifach wegluege als wär nüt. findi eifach nume schad.

leider hends amene kolleg vo mir au d wertsache klaut. das isch eifach scheisse. aber ebe, villicht erwart ich z vill vomene alass i dere grössi, da isch halt fast nüt meh vo wege family, peace & smiles und so... zuedem, bin es paar mal agremplet worde und han ned mal es sorry zghöre becho...

janu wienich a anderem ort scho mal gseit han es isch halt so wie eusi gsellschaft isch... goa parties sind do kei usnahm...

d berge hend mi aber entschädiget! und die walliser sind ja sones fründlichs volk! es het mi au gfreut so vill bekannti gsichter ztreffe und bi denn doch no zu mine smiles cho ;.)

danke für die guet organisation amene wunderbare platz!

sind lieb zunenand und hebed eu sorg...
Benutzeravatar
Gnömlii
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 257
Registriert: Do 8. Mär 2007, 18:57
Wohnort: Purzel Wald!!
Kontaktdaten:

Beitrag von Gnömlii »

hey hey diho & jipaaaa!!!

Isch en echt geilii Liebes Party gseh.Dätsch Dätsch Dätsch!!!lalalaHa mini Liebi gfunde a dere Party!!
DANKE DANKE DANKE isch wunder schön gseh
lg
Gnömlii O:)
ॐPeace & Blüemliiॐ
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠ meine zeit lass ich mir nicht stehlen - von niemandem ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠
bomel
Beiträge: 3
Registriert: Di 8. Mai 2007, 11:29

Beitrag von bomel »

hallo nandan set 10 johre goni an goa aber wasi han dörfe erläbe be euch esch jo pure wahnsen gsi fon a bis z alea perfeckt ich danke för die schöne stohnde biete biete witer so grüessli
Psymäleon
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 885
Registriert: Sa 13. Aug 2005, 14:37
Wohnort: Bern

Beitrag von Psymäleon »

Meenakshi hat geschrieben:erschreckend findi eifach immer wider die lüt wo kei grenze gsehnd was ihre droge- oder alkkonsum abelangt. es het einigi himmeltruurigi ablick gäh. das git mer eifach z denke und ich chan mini auge ned guet verschlüsse und eifach wegluege als wär nüt. findi eifach nume schad.
Traurig-schön, dass dies auch Anderen aufgefallen ist und nicht jeder mit der judihui-und-herassa Brille unterwegs war. Aber eben, man muss sich wohl oder übel an solche Anblicke gewöhnen... leider kann ich dies seit vielen Jahren mehr schlecht als recht.
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

Oki, jup, ich habe durchaus den einen oder anderen völlig durchgeknallten miterlebt... Hab auch mal jemanden, der es sich vor den Boxen bequem machen musste, aufmunternd an ein anderes Plätzchen geschickt...

Hmm... womöglich hab ich wohl noch viel strubere Parties erlebt, wo praktisch die ganze Belegschaft sowas von abgeschossen war, dass mir die Stimmung hier im grossen und ganzen (zumindest von Samstag auf Sonntag...) nicht soooooo verstrahlt vorkam. Wie bemerkt, im Allgemeinen, nicht auf ein paar Einzelne (wirklich extreme...) bezogen...
Benutzeravatar
Elias
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 757
Registriert: So 13. Aug 2006, 08:34
Wohnort: da

Beitrag von Elias »

http://www.vimeo.com/elfilmias
http://www.youtube.com/elfilmias

Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
ResQ
dj
dj
Beiträge: 29
Registriert: Do 19. Mai 2005, 16:59
Wohnort: Berlin
Kontaktdaten:

Beitrag von ResQ »

So, der Partyreport für klangarena und mushroom-online ist fertig.

Hier könnt ihr ihn lesen!


Unsere komplette Photogallerie gibt es hier

Übrigens habe ich Sonntagmorgen gegen 6h mein Handy auf dem Dancefloor irgendwo verloren (muss mir aus der Tasche gefallen sein).
Nach einigen Minuten der totalen Verzweiflung bin ich hoffnungsvoll zur Bar gegangen, und sah es dort hinter der Theke schon auf dem Tisch liegen.
Ich möchte hiermit dem unbekannten Finder vielen lieben Dank aussprechen und hoffe, dass er dies liest
Es sah von aussem nach einem alten, vergammelten Totschlögergerät aus (da es so gross ist), war jedoch aufklappbar und handelte sich um einen 9500 Communicator, auf dem auch sehr viele persönliche Daten und Texte drauf waren, die mir extrem wichtig sind und von denen ich keine Sicherungen hatte.
Wollte dies auch mal erwähnen, da es scheinbar trotz der traurigen Diebesfälle auch ehrliche Leute gab ;) [/url]
each day affects the next
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

ResQ, ah, Deine Zeilen erfreuen mich sehr. :-)

Hab ich mich also doch nicht getäuscht, dass ich an dieser Party doch recht gute Vibes gespürt hatte. Hmm... aber wenn ich mich recht besinne... Ich glaube, ich habe meine "Filter" an dieser Party auf "selektive Wahrnehmung" gestellt... Und irgendwie auch wieder empfangen, was ich aussgestrahlt habe...
Das, was ich empfunden habe, war eine sehr beschwingte, humorvolle, natur- und musikgeniessende und... liebevolle Stimmung. :-) (Kein Wunder, bei diesem Sound, bei dieser Location...)

Und die Menschen, denen ich auf dieser Party begegnet bin und mit denen ich ein paar Worte gewechselt hatte (auch wenn es manchmal nur ganz kurz war, gell PsyChröttli... ^^)... die strahlten für mich oben genanntes aus...

Aber vielleicht bin ich auch ganz einfach nur naiv und blauäugig. O:)

So, und nach Verfassen dieses Posts lese ich mal ResQs Bericht und sieh mir die Fotos an. *freu*

Love + Light
Drachi
Benutzeravatar
Elias
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 757
Registriert: So 13. Aug 2006, 08:34
Wohnort: da

Beitrag von Elias »

Ich glaube, ich habe meine "Filter" an dieser Party auf "selektive Wahrnehmung" gestellt... Und irgendwie auch wieder empfangen, was ich aussgestrahlt habe...
:idea:
http://www.vimeo.com/elfilmias
http://www.youtube.com/elfilmias

Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

Wow... ResQ, Dein Bericht ist einfach hammergenial geschrieben... Deine Wortwahl... wow... bin grad wieder an der Party gewesen... *smiiiiiile*

Und besonders zum Smilen gebracht hat mich dieser Abschnitt... :-D
Nandans Qualitätsprodukt QED präsentierten zu diversen Zeiten mit Sound verschiedener psychedelischer Genres ihre Bestimmung, die Leute zu rocken.
Kurz, trocken und einfach: geil *g* Dazu sag ich nur: Q.E.D. zum 1. und Q.E.D. (glaub nur zur Hälfte?) zum 2. :-D

DANKE!

L+L
El D.
Benutzeravatar
müstik
administrator
administrator
Beiträge: 2568
Registriert: Do 16. Okt 2003, 21:53

Beitrag von müstik »

danke ResQ und drachenherz für die schönen fotos !!!!
gut wenn jemand welche macht, wenns mann selber verpeilt zu machen.

so bin ich wieder in gedanken und mit einem bein im wallis beim genüsslichen betrachten der fotos.

hey nadi & vali ihr müsst nächstes jahr nochmals heiraten *grins*
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj
Beiträge: 2180
Registriert: Mo 6. Sep 2004, 22:01
Wohnort: Gotham City

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

ResQ hat geschrieben: Apropos Ende: vielleicht möge der letzte Gast uns eine E-Mail schreiben, wann er den Berg verlassen hat ;-)
3 Gewisse Bekante Luzerner sind am Montag nachmitag vom Berg gekommen und haben das Valis Verlasen
aber komischer weise erst Dienstag morgens um 1 In Luzern angekommen
:kiff: :peace: :kiff:
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

sehr sehr geili party gsi :-({|=

de zeltplatz sehr schön. es isch sehr gmüetlich gsi.
de dancefloor u huuerre schön. sehr schön dekoriert.
s'esse: fein!

zur musig:

magmadeli hät mi voll begeistert. es sehr geil oldskool set isch das gsi. es hat mi voll umegschuuubet. dasch no musig. *zwirbel*

dann bini mal go schlafe (de neui normalo-fullon nach dere alte übergeile musig hat halt scho zimli wie... ääh... plastik? tönt... es isch eifach was anders, wenn dmusig nöd nur dur d'fettheit und d'qualität "funktioniert")

am morge dann hatme psygnosis sehr guet gfalle. be dim liveact chunnt immer mega viel liebi uf. was ganz speziells. supper gsi.

de progi nachher hani zum grosse teil chli unspektakulär gfunde. halt eifach progi. igendwie sgliiche wie de 0815 fullon, eifach in progiversion. immerhin hats eim rum für sis eigene ding lah und eim nöd bevormundet - grosse vorteil. s'letschte lied vom DJ vorem chillact hani huerre geil gfunde. igendes minimal lied... weis öper wies heisst? isch huerre geils lied ihihi.

dann de chillact.. hexagnum oder so heisster. hatmer au sehr guet gfalle. ich ghöre sehr gern mal anderi musig anere goa. hat supper passt.

dann electypnose - day. hatme au zimli guet gfalle. zimli spezielli musig.

und dann igendwann sgrosse highlight. s'cosma remember set. uuuuuuiiiii neiii... die musig isch ja andersch krass. würklich brutali musig zum teil. han selte musig mit so viel schmerz drin ghört. am schluss hani müsse hüüle es hat mi so mitgnoh. s'ganze set isch eifach.... boaaahhh... es isch echt nöd zum lache gsi. es hat mi nur no gschuubet. zwüschedure händ no paar lüüt en schreiafall übercho... das hatmi sehr gstört. wie chamer zu so musig afange umeschreie? so als würis jetz voll geil easy und so sii. echt fehl am platz. voll stumpfsinnig. pfuii. wo mer dann eine direkt is ohr hat müsse schreie, weller gseh hat, dass mich dmusig voll schuubet, hans echt zviel gfunde. es passiert mir würkli sehr selte... aber i dem moment hät ich dem eifach am liebschte eis id frässi gschlage. und das passiert mir würkli sehr selte, dass ich so wiit bin. normalerwiis bringtmer mich nöd us de rueh. aber die musig hat mi härteschtens mitgnoh und dann no igendwelchi überbsonnfi stumpfisinnige lüüt sindmer eifach zviel worde.
und sletzsche lied hat mi dann ebe endgültig wegghaue, da hani voll müsse hüüle.
weis öper wies letschte lied vom cosmaset gheisse hät?

ja dann hani uf jedefall mal müsse absitze und s'cosmaset verdaue.

... dann no electrypnose - night. eigetnlich sehr geil, nur für min gschmack zu viel breaks und deswege zwenig härt.

dann schlaf.

am sunntig hat me celles no sehr guet gfalle. en geile uftritt gsi.



würkli hammer party gsi.... han e sehr schöni ziit gha und vorallem s'cosma set wird mir in erinnerig bliibe. schön dasses mich so us de fassig bracht hat.

danke
Psymäleon
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 885
Registriert: Sa 13. Aug 2005, 14:37
Wohnort: Bern

Beitrag von Psymäleon »

Kollegoli hat geschrieben:weis öper wies letschte lied vom cosmaset gheisse hät?
Ich weiss leider nicht mehr genau, welcher Track am Schluss des Sets gespielt wurde... war so ziemlich hin und weg von der Musik und war vor allem enttäuscht, als es dann fertig war. Höchstwahrscheinlich findest du aber den Song auf dem zweiten Cosma-Album "Nonstop", so rein vom Ablauf des Sets her; musst dich halt mal durchhören.
http://www.saikosounds.com/english/disp ... sp?id=3190

Sonst musst du halt etwas weitere Kreise ziehen bei deiner Suche: Hier eine Liste mit allen Releases von Cosma:
http://www.discogs.com/artist/Cosma
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
Benutzeravatar
juerg
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 935
Registriert: Di 1. Aug 2006, 12:36
Wohnort: agra

Beitrag von juerg »

Ich wür am liebste dörfe, a dem paradisische ort mini innere extase woni tanzend erreicht han, nomal im hier und jetzt erläbe :ove:
und nöd nume di scho erläbte resumiere O:)

Sones we und die verbundene unbeschribliche emotione, woni mängmal tanzend erreiche, gönd eifach z schnell ume #-o

Isch ächt das mis altbekannti :oops: suchtverhalte, womer eimal meh, zum "verhängnis" wird...oder gaats öpperem ähnlich :?:

Isch aso au für mich eini vo de schönschte partys eh und jeh gsii :ove:

Nomal HERZLICHE DANK @ ALL :!:


Wien e töibeligs chliises chind...

I wett eifach nomal, deet mit all dene schöne liebe lüüt,
zur musig vom Magmadeli und vorallem zu de Cosma stück und au einige vom Fatali dörfe "vollabgaaaaaa" :ove: :01s :ove:
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.

Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.

***G L O B A L I Z E *** LOVE
Antworten