Psycadelic Carnival 2 @ X-Tra 17.11.2007

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Psycadelic Carnival 2 @ X-Tra 17.11.2007

Beitrag von dalamascus »

Sodelä jetz bini wieder zrug diheime.. im ruhige.. ;)

dPoarty isch super gsie...
gueti mischig alles liebi und fröhliche Mensche..

De Sound ufem Mainfloor isch ned eso mis "Ding" gsie.. ussert Dancing Devil =D>
dene isch de Progressiv floor zwar immer uh voll gsie abr soundmässig scho eher min favorite.. ;)
schad dases dobä nebet drah bim chilloutruum boxä vertätscht...

oder zumidestens hends nüme so gsund tönt...

Seinzige Negative isch gsie das vorem heigah no dune bim CD-Stand gsie bin... und han denkt chaufe für mini fründinn eh CD vo Dancing Devil will si su anderscht gern goge luge wer abr verhindert gsie isch....

Abr jetzä hanich ih sie ihne glosset und am liebe verchöifer (sind beidi lieb gsie abr de ohni dreadis) gseit dasi sie wett ha... dene het er mir eini vo une üägäh wo ihpackt isch gsie damit sCover ned kaputt gaht....

Jetz bini abr da ahcho und mache dPlastikverschweissig vo de CD uf abr sisch kei CD dine was goht dah..???????????????

kennt die öper damit ich mich beschwäre chönt...
will sind immerhin au 20.- franke gsie... und für das geld würi scho gern sound ha..!!!????

danke für eui Infos/HILFE....

viel spass bim erhole und chille....

grüässli dalamascus
Zuletzt geändert von dalamascus am Mo 19. Nov 2007, 08:31, insgesamt 1-mal geändert.
SensualSqueak
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 139
Registriert: Mo 12. Jun 2006, 11:04
Wohnort: Biel

Re: Psycadelic Carnival 2 @ X-Tra 17.11.2207

Beitrag von SensualSqueak »

has au uu cool gfunde...
dancing devil het grockt!!!!!! fetti show... cha me ned meh säge als mal go luege...
de rescht hani leider ned so mit becho....so viel lüüt woni sooo lang nüm gsee han.. isch uu schön gsi eifach wiedermal chli z'quatsche ;)
@dalamascus....
kenne das problem mite lehre cd hülle...hani au scho mal eini kauft...isch bi de produktion irgendöppis schief gloffe... do chöne di liebe lüüt vom cd stand sehr wenig defür!!!!
i luege sösch mit woodroom selber..... schicksch mir dini adresse das i dir en neui dancing devil cd chan schicke... di lehr hülle unbedingt uufbewahre und a woodroom schicke!!!!!!!!!
wirsch aber sicher(!!!!!!) nächscht wuche poscht becho...
greez sinan
Benutzeravatar
bluemechind
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 665
Registriert: Sa 13. Okt 2007, 15:29
Wohnort: nähe Zürich
Kontaktdaten:

Re: Psycadelic Carnival 2 @ X-Tra 17.11.2207

Beitrag von bluemechind »

Hallo Leuts!
Ich habe die Party so naja gefunden.

Positives

Keine Schlägereien usw
Location war cool!
Deko in der Mainhalle sehr geil
Drugchecking

Negatives

Der Bass war etwa um das 4fache zu stark
Musik konnte man kaum hören, die Wände zitterten zu stark ^^
Barpreis (natürlich können Die Veranstalter nix dafür)


Lustig war, dass die Hälfte der Leute auf Amphi-Suche war und es kaum Leutegab,
die was verkauften :-(
Joss
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 441
Registriert: Di 16. Mai 2006, 17:12
Wohnort: Berikon-Widen
Kontaktdaten:

Re: Psycadelic Carnival 2 @ X-Tra 17.11.2207

Beitrag von Joss »

War nicht lange dort, und das bild das sich mir geboten hat haute mich nicht so um, bin ja eigentlich nicht der indoorgänger warscheindlich liegts daran dass mich die party nicht so überzogen hat! abr mit leuten zu quatschen die ich schon lange nicht mer gesehn habe tat auch wiedereinmal sehr gut gäll chris^^
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
Benutzeravatar
hobicht
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 265
Registriert: Mi 4. Mai 2005, 17:03
Wohnort: brunnen am vierwaldstättersee

Re: Psycadelic Carnival 2 @ X-Tra 17.11.2207

Beitrag von hobicht »

war auch nicht allzu lange an der party und möchte nun ein paar positive und negative punkte auflisten

positiv:

-das wenige deko, welches im mainfloor hing war sehr schön, da haben sich welche mühe beim basteln gegeben und auch die tücher waren sehr aufwendig verarbeitet.
-hab mit leuten gequatscht, die ich schon sicher 5jahre nicht mer gesehen habe.
-der sound von green nuns und tim schuldt war echt fett! und hat super getan endlich wieder mal so sound zu hören


negativ:

-die imensen barbreisen, wie oben schon erwänt, jedoch kann da die organisation nicht viel dafür, das ist halt so in den zürcher clubs.
-der sound war viiiiel zu laut, denn bei einem durchschnitt von 110db wird das gehör massiv geschädigt.
auch wenn oropax verteilt werden ist die gesetzliche limite bei 96db!!!
zu der falschaussage von oben war nicht der bass das problem, denn wenns zuviel bass ist kann einem höchstens schlecht werden, aber der bereich der hoch- und mittelton frequenzen ist das aussschlaggebende problem für eine gehörschädigung!!!
manche werden jetzt sicher sagen dass goa so laut sein soll...... jaja..laut schon aber es würden auch 100db föllig ausreichen. denn wenns man genau nehmen würde könnte da eine klage eingereicht werden.
ich denke vorallem bei goa sollte man rücksichtsvoll umgehen, da ja eh ein grosser teil nicht mer zurechnungsfähig ist und somit die lautstärke nicht einschätzen kann.
schützt eure ohren!!! man hat nur zwei davon!!!
-der restliche sound war ausser green nuns und tim schuldt sehr lasch und *gähn* dancing devil war dann auch der auslöser um die heimfahrt anzutreten, hatte wohl mehr erwartet!!!
-all die doofen zürcher clubbers, posers und tussis giengen mir mächtig auf den keks und wenn green nuns noch länger gespielt hätten, wäre ich vermutlich der auslöser für eine schlägerei gewesen.
anscheinend tanzte ich zu wild in der teilweise nur rumhampelnden masse!
aber was kann ich dafür dass ein grosser teil diesen sound nicht mehr versteht und mit der geschwindigkeit nicht nachkommt?
aber wie ich schon im vorfeld geschrieben hatte ist es mir scheissegal vie voll der club ist und ich mir durch tanzen platz verschaffe. denn auf diesen moment habe ich so an die 10 jahre gewartet und deswegen ausarte und es mir nicht nehmen lasse so zu tun!
doch die leute hatten teilweise kein verständnis und fiengen an rumzuschubsen und doof anzumachen, was mich zum glück wenig beeindruckt hatte *ätsch*
-hab mich auch genervt dass so viele leute mach irgendwelchen scheiss drogen gefragt haben, anscheinend geht es mehr um drogen als um musik.... seh ich etwa aus wie ein dealer???
...piss off fucking drugs...

sodeli..... genug kritik
mues mal öppis go ässe

ufwidergüx
das kritische gehör 8)
...chääsrööschti... ...REMEMBER... ...honigchryter...
Sun tha Devil
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 57
Registriert: Mo 9. Okt 2006, 09:23
Wohnort: Swiizerländle
Kontaktdaten:

Re: Psycadelic Carnival 2 @ X-Tra 17.11.2207

Beitrag von Sun tha Devil »

Morgäähn n-smile_78.gif n-smile_78.gif n-smile_102.gif

Huiiii das hät ja mäschtig grockt i däm palaix!! WOW n-smile_2705.gif n-smile_2213.gif n-smile_2213.gif n-smile_2705.gif krass so viel Lüüt, in soooo nere hammer Stimmig!! Ächt au äs RIISE KOMPLIMàNNT a euch Partypeople!! n-smile_2175.gif Ihr sind eifach dä Hammer gsii!! n-smile_0214.gif n-smile_2709.gif n-smile_0214.gif ...Ihr sind ja ab wien e ragehte!....*g* hihi... n-smile_2709.gif :De2

Hoffe ihr sind au alli wieder gsund und munter dehei ahcho!

Dankä allne viel, viel mal für das Hammer Erläbnis wo mir da händ dörfe gnüssä!! n-smile_16_6_1v.gif


@ Dalamascus

wie dä Sinan scho gseit het chas ebe leider scho mal passiere, dass de produktion so en Fehler unterlauft.....tuet mer aso au mega leid.....ich glaub nid, dass dich da öbber hät welle übers Ohr haue....wie scho gseid schick doch bitte dini Adrässe und mir kläret das ab.....ich mein es isch ja sälbschtverständlich, dass die zruggerstattet und ustuscht wird! n-smile_32.gif n-smile_0222.gif


Namal es herzlichs Dankeschöön a alli wo mit eus grockt und eus das ermöglecht händ!! :kiss: :peace:

Na en erholsame Sunntig und bis glii wänns wieder heisst ----> ROCK `N ROLL <---- n-smile_2623.gif n-smile_2175.gif n-smile_2623.gif

Grüesslis

Sera,Michi, Pasci und Thom the DD-Crew
Benutzeravatar
Dhanistha
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 98
Registriert: Di 14. Aug 2007, 09:57
Wohnort: Zürich

Re: Psycadelic Carnival 2 @ X-Tra 17.11.2207

Beitrag von Dhanistha »

n-smile_excited.gif Da i ja houptsächlich wäge DancilDevil a dParty bi cho, bi-ni voll uf mini Chöschte cho... Ha's leider e chlei zlut gfunde, dass me dr Sound hät chönne i volle Züg gniesse, aber das mit de Alage isch immer es Thema für sich.

Süsch bin ich vom Sound uf em Mainfloor ou nid würlich mitgrisse worde. Da's zlut isch gsi, isch mir ou dä Zabli-sound schnäu zviu worde. So ha-ni vor u nach DD ou im Progirümli mis Tanzbei gschwinget, was i soundmässig cool ha gfunde. DStimmig ha-ni ou sehr agnähm empfunde.

@DD-Crew : Lütlis cools Set, geili Show und eifach e hammer Ungerhautig, wo dir üs do botte heit!!!!! Merci n-smile_0615.gif
Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Re: Psycadelic Carnival 2 @ X-Tra 17.11.2207

Beitrag von dalamascus »

danke danke für eue ihsatz wege minere CD....

zum das mal gseit zha.. dasi ned sgfühl han das mich die hend wellä übers ohr haue hend wellä....
er hett mir sogar x-tra(hehe) no eh zugschweissti geh das si schön bliibt bis diheime...
abr ebe wo gschaffet wierd passieret fehler...

abr sisch wieder mal uh schön gsie so viel gsichter zgseh woni scho lang nüme han gseh...
und au ganz liebi neui lüüt kenne glärnt..

unter anderem en meega liebe büdner wo mit sinere fründinn dete gsie isch und geburtstag gfiiret het...

danke viel mal für das letzschtä uh feine büdner outdoor rauchi hans uh gnosse...

hehe wasi au luschtig han gfunde.. ich bin de ganz abig ahquatscht worde...
vo jenschtä lüüt wo gmeint hend ich träge ih mim täschli drogä ume oder etwa in so...
abr han all entüsche müässä *ätsch* eheheh

han ja vor no es paar jahr zläbee.... ;)

c ya next time on the dancefloor... [-o<
Ogetron
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 217
Registriert: Fr 25. Aug 2006, 20:57
Wohnort: Tsüri

Re: Psycadelic Carnival 2 @ X-Tra 17.11.2207

Beitrag von Ogetron »

Year grad ufgwacht:D und wieder fit!

Also hans au voll geili Party gfunde, so wie paar da hanis im Progi chli besser gfunde, aber das isch halt gschmacksach.
Zu de Lutstärki, de Bass isch würkli zu grob gsi, de Rest hani no als normal entfunde. Aber normal isch ebe eigentlich shco z luut. Aber wenn mer Oropax ine tut senkt sich de Lermpegel um öpe 15-20 DB den bisch wieder bide Suva debi. Hät ja da im Forum scho mal Diskusione geh und 75 % vo de Lüüt findets im Schnitt z Luut a de Partys, sött mer sich mal Gedanke drüber mache.
Barprise sind halt X-tra mässig. Defür freut sich den de Turkisch Lade nebed dra, det hani nämli für 10 Stuz Zrinke und Zesse für mich und Fründin übercho.
Was mi viel meh nervt sind diä Scheiss härte Plasitkbächer! En normale Becher chasch ja eifach flachstampfe aber de Hert sich chasch nur drübergheie oder furttschutte, und den wänds ja no Depo wod nachher wieder zfuul bisch zums ilöse. Diä mached scho mit m Depo 10 000 Stuz Umsatz.
@hobicht, dich findi jetz speziel asozial!!!! Wenn de Club halt pumpe volle isch denn chan mer ja bim Tanze au chli Rücksicht neh! Mir sind halt nöd im Wald use wod ume gumpe chasch wied wottsch. So Lüüt reged mi amel bös uf wo eim voll schub id Scheiche gumped. Ich gump au lieber chli ume aber wenns halt kei Platz hät lahnis. Bi so Lüüt wie dir hebt sich bi mir amel merkwürdigerwiis de Elboge uf Nierehöchi, sorry aber echt. En Club isch halt eng den bewegt mer sich halt chli weniger. Am Morge häts ja den gnuäg Platz geh.
Benutzeravatar
Dhanistha
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 98
Registriert: Di 14. Aug 2007, 09:57
Wohnort: Zürich

Re: Psycadelic Carnival 2 @ X-Tra 17.11.2207

Beitrag von Dhanistha »

Zu de Lutstärki, de Bass isch würkli zu grob gsi, de Rest hani no als normal entfunde. Aber normal isch ebe eigentlich shco z luut. Aber wenn mer Oropax ine tut senkt sich de Lermpegel um öpe 15-20 DB den bisch wieder bide Suva debi. Hät ja da im Forum scho mal Diskusione geh und 75 % vo de Lüüt findets im Schnitt z Luut a de Partys, sött mer sich mal Gedanke drüber mache.
I has zerscht ou mit Ohrepax probiert, jedoch isch mir aus Partykonsumänt (vorauem bi so re grosse u so wie's usgseh het, rächt guet organisierti Party) dQualität, wie dMusig wiedergäh wird sehr wichtig. U dOhrepax het's mire Meinig nume no schlechter gmacht, do döhnt mir aues de eifach zdumpf. Aber wenn's sich aues i mine Ohre vürzerrt, isch das für mi aus Partygänger mühesam u i finges eifach nume schad. Klar wenn me scho e super Alag het, de wott me's jo ou so richitg lo krache, aber bitte i zrote sött dr Pegu de ou nid go. (u das isch sehr viu dr Fall)

...denn mängisch isch "klei weniger viu meh"!
Benutzeravatar
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 2115
Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
Kontaktdaten:

Re: Psycadelic Carnival 2 @ X-Tra 17.11.2207

Beitrag von 604freund/Psykas »

Also ich wet do au na par sache lloswerde...! ben wohl de einzig wo bes uf 5 min. im progifloor, und ali wc pausene, die ganz ziit im mainfloor gsi esch! O:) mir het de sound emmer passt, bes uf par sets womer am aafang chli zlasch gsi send, aber dasch jo au guet wenn mêr sech steigeret! green nuns het mi voll überrascht, dass mer de alti sound so gfallt! esch wöki super abgange, es wiiters highlight esch für mich de tim und sini gitarre gsi, het mächtig grockt! n-smile_2704.gif
dancing devil show esch mal was anders gsi, aber het mer au sehr pässlet! eine vo de höhepünkt esch definitv de müstik gsi! =D> =D> =D> het mi richtig gweckt am morge und i ha na mal chöne abgoh obschoni langsam dure gsi ben, was be anderem sound wohl ned gange weri! O:) het genau min gschmack troffe!
sdeko hani sehr speziell gfunde, het guet gwörkt obschons ned vel gsi esch! dsoundluutsterchi esch för mi meischtens kei problem gsi, de bass hetmi mengmal au chli uufgregt wenn der de ganz körper vibriert het! ;-)
(nemt mi nur wunder ob di dezibelle grenze iighalte worde send...? i chans ned beurteile, chan mer aber ned vorstelle dass das 110db gsi send? :-k )

vowäge barpriise, i han gwösst dasi werd vel geld bruuche weni par bierli wot kippe, und i verstohs wöki ned wer do umemotzt! ME HETTS JO GWÖSST! #-o
au de iitritt vo 30stotz han ich jetzt voll aagmesse gfunde!
@ hobicht! chan dich scho verstoh, i hetti au gern me platz gha, aber me hett jo gwösst das vel lüt werded cho, und i finds au unfair allne andere gegenüber wenn du dich denn so "uusbreitisch" also ich han mer för spöteri partys im ähnleche stil vorgna eifach erscht ufe morge zcho! de sound esch für min gschmack eh meischtens besser, es het meh platz, und velecht het mer glöck und dsunne got au im club inne uf :-D han das übrigens en super idee gfunde, het mer gad namal en energieschub geh! =D>

FAZIT: en tüüri aber saugueti sause gsi!!!

P.S: @ dalamascus: die party esch im 2007 und ned im 2207 gsi! :-D
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Benutzeravatar
bluemechind
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 665
Registriert: Sa 13. Okt 2007, 15:29
Wohnort: nähe Zürich
Kontaktdaten:

Re: Psycadelic Carnival 2 @ X-Tra 17.11.2207

Beitrag von bluemechind »

Klar, es reklamiert ja niemer wegde priise, sondern es
isch eher es alljährlichs Wundere überd Wirtschaft ^^!
Jede weises au und sisch ja in Ornig, trotzdem isch ja
negativ...
Benutzeravatar
CyBird
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 554
Registriert: Di 15. Mär 2005, 22:02
Wohnort: Switzerland
Kontaktdaten:

Re: Psycadelic Carnival 2 @ X-Tra 17.11.2207

Beitrag von CyBird »

Dhanistha hat geschrieben:
Zu de Lutstärki, de Bass isch würkli zu grob gsi, de Rest hani no als normal entfunde. Aber normal isch ebe eigentlich shco z luut. Aber wenn mer Oropax ine tut senkt sich de Lermpegel um öpe 15-20 DB den bisch wieder bide Suva debi. Hät ja da im Forum scho mal Diskusione geh und 75 % vo de Lüüt findets im Schnitt z Luut a de Partys, sött mer sich mal Gedanke drüber mache.
I has zerscht ou mit Ohrepax probiert, jedoch isch mir aus Partykonsumänt (vorauem bi so re grosse u so wie's usgseh het, rächt guet organisierti Party) dQualität, wie dMusig wiedergäh wird sehr wichtig. U dOhrepax het's mire Meinig nume no schlechter gmacht, do döhnt mir aues de eifach zdumpf. Aber wenn's sich aues i mine Ohre vürzerrt, isch das für mi aus Partygänger mühesam u i finges eifach nume schad. Klar wenn me scho e super Alag het, de wott me's jo ou so richitg lo krache, aber bitte i zrote sött dr Pegu de ou nid go. (u das isch sehr viu dr Fall)

...denn mängisch isch "klei weniger viu meh"!
Warum nicht: Bild für Fr. 35.50 bestellen

oder: Bild Fr. 39.- bestellen

Ist nicht teuer und lohnt sich ;-)
Benutzeravatar
Anam Cara
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 140
Registriert: So 12. Aug 2007, 20:25
Wohnort: wunderland

Re: Psycadelic Carnival 2 @ X-Tra 17.11.2207

Beitrag von Anam Cara »

hans e super party gfune.... haett voll grockt..... =D> =D>
de progifloor het mir persoenlich besser gfalle... soundmaessig und au well toen so schoen ueberecho sind.... han sgfuehl gha im mainfloor sind jenschti toen voll undergange,verlore gange....
de chill out isch au super gsi.....
vieli neui maensche kaenne glehrt..
mega schoeni begaegnige mit fraue und maenner gha bim tanze... :-D danke euch allne haett aecht guet ta.. lutstaerchi isch devinitiv zlut gsi und sorry, aber fuer es bier 8,50fr go verlange isch ja sowas vo denaebe.... verdammti abzocker .... weiss das das nuet mit de organisatore ztue hett... aber sorry, muess mer sich in zuekunft wuerklich mit so absolut ueberrissene prise abfinde ????
finde das absolut denaebe !!!!
danke a alli coole luet wo e super stimmig verbreitet und de lade wieder mal so richtig zum krache bracht hend
bis bald party people....
niemand ist hoffnungsloser versklavt, als der, der glaubt, frei zu sein..........
Benutzeravatar
Catweazle
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 510
Registriert: So 30. Jul 2006, 09:46
Wohnort: Zürich / Basel
Kontaktdaten:

Re: Psycadelic Carnival 2 @ X-Tra 17.11.2207

Beitrag von Catweazle »

Cha mi de andere meinige nur aschliesse. Es isch e hammer Party gsi =D> =D> =D>

Sound mässig isch es voll ok gsi, Green Nuns händ mich sehr positiv überast, und Dancing Devil het mir au sehr gfalle. Dekos sind perfekt gsi, nit zviel aber das was es gha het isch super gsi. D Soundsystem het eidüütig zviel Bass gha, es het zum teil leider nit so guet tönt. Zu de Barprise, ja ok sie sind wirklich total überzoge gsi, aber es isch halt Züri, zu dem hets ja immerhin gratis Hanewasser an de Bar geh.

Gretz
Next Gigs:

07.01.2012 PSY TRIP / INDRA,SPADE,POPART / Stadthalle Dietikon
14.01.2012 Neon Beats 2--> Freedom Fighters-<->Lachfalter<--
28.01.2012 Partynoodles (B-Day Dominik und Max)
10.02.2012 Kernspalterparty im Borderline
18.02.2012 ANIMI¨NATURE¨ -> Kulti, Wetzikon!!

Deko chlaue isch Pfuiii !!!!

http://www.myspace.com/cateazle
Antworten