Ich bin am 24.12-25.12 gsi. Also erstmal semer 20 min Agstande zum inecho, weis au ned was die a de kasse so langsam gmacht hend. Wo mer inecho send hed mi deko überrascht, letschtmal woni i de Glasi gsi ben esch deko ned so schön gsi und au vom Platz her isch eigentlech no gange, obwohl recht voll gsi esch.
Die ersti halb stund hani mi den mal zerscht müesse ad stemmig gwöne. Esch mer ergendwie chli z Aggro gsi! So zum Teil lüüt wenns hend düre welle hends eifach d hand ufe und stossed di weg dass fascht umgheisch... Aber esch mer nor grad die ersti halb stond ufgfalle weis ned öb nachher di lüüt sind go schlofe oder öb ich eifach nüm uf si troffe ben...
Isch au schön gsi so villi bekannti gsichter gseh wo a wienachte au nüd bessers ztue hend als go Party mache...
Also mal zu de Musig: Die esch würkli de Hammer gsi! Hed mer alles guet gfalle bes uf de DJ nach Indra! Glaub de Jackomo oder so de hed vo mer us gseh ned inepasst nach so geilem Sound vo Indra. Esch eifach ned so min Sound gsi.
Deko hani scho erwänt hed mer pässlet, hed cool usgseh alles so verdreit.... Und dstemmig esch eifach sehr druff gsie! Aber die meiste Lüüt hend ämel retourglachet...

D Party esch im grosse und ganze super gsi, aber da isch doch no öppis:
Spenned er für en Fläsche ganz gwöhnlechs Wasser 12 FR verlange??? Und das anere sonere Party wo 4 Täg goht!!! Das hani würklech no nie erläbt! S Bier esch fascht günstiger als WASSER!!! und s Bier isch im Fall günstiger gsi als Cola oder Ice-Tea!!! Ja ja so isch das halt und darum werd ech au negstjahr nüme gah. Es esch eifach en sauerei! Als ob ihr ned gnueg gäld würded inä! Meine 35 Fr pro Nacht isch au ned grad wenig! Tja es esch halt en Party wos meh umd Chole goht als um öpis anders... Schade...
Da isch d Logitanz z.b. en guete verglich: Geils Line Up (besser als im Glasshouse), geileri Location, 2 Floors, nur 30Fr itrit, Baarprise sind au günstiger gsi... und vor allem isch Alkohol tüürer gsi als normali Getränk!
...So, fin weis grad nümme meh zum schribe...