23.12.07-27.12.07 DMT's 72 Hours+12 Glasshouse Bülach

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Kargamel

23.12.07-27.12.07 DMT's 72 Hours+12 Glasshouse Bülach

Beitrag von Kargamel »

Also da fang ich doch mal a:

Ich bin am 24.12-25.12 gsi. Also erstmal semer 20 min Agstande zum inecho, weis au ned was die a de kasse so langsam gmacht hend. Wo mer inecho send hed mi deko überrascht, letschtmal woni i de Glasi gsi ben esch deko ned so schön gsi und au vom Platz her isch eigentlech no gange, obwohl recht voll gsi esch.

Die ersti halb stund hani mi den mal zerscht müesse ad stemmig gwöne. Esch mer ergendwie chli z Aggro gsi! So zum Teil lüüt wenns hend düre welle hends eifach d hand ufe und stossed di weg dass fascht umgheisch... Aber esch mer nor grad die ersti halb stond ufgfalle weis ned öb nachher di lüüt sind go schlofe oder öb ich eifach nüm uf si troffe ben...

Isch au schön gsi so villi bekannti gsichter gseh wo a wienachte au nüd bessers ztue hend als go Party mache...

Also mal zu de Musig: Die esch würkli de Hammer gsi! Hed mer alles guet gfalle bes uf de DJ nach Indra! Glaub de Jackomo oder so de hed vo mer us gseh ned inepasst nach so geilem Sound vo Indra. Esch eifach ned so min Sound gsi.

Deko hani scho erwänt hed mer pässlet, hed cool usgseh alles so verdreit.... Und dstemmig esch eifach sehr druff gsie! Aber die meiste Lüüt hend ämel retourglachet... n-smile_78.gif

D Party esch im grosse und ganze super gsi, aber da isch doch no öppis:

Spenned er für en Fläsche ganz gwöhnlechs Wasser 12 FR verlange??? Und das anere sonere Party wo 4 Täg goht!!! Das hani würklech no nie erläbt! S Bier esch fascht günstiger als WASSER!!! und s Bier isch im Fall günstiger gsi als Cola oder Ice-Tea!!! Ja ja so isch das halt und darum werd ech au negstjahr nüme gah. Es esch eifach en sauerei! Als ob ihr ned gnueg gäld würded inä! Meine 35 Fr pro Nacht isch au ned grad wenig! Tja es esch halt en Party wos meh umd Chole goht als um öpis anders... Schade...
Da isch d Logitanz z.b. en guete verglich: Geils Line Up (besser als im Glasshouse), geileri Location, 2 Floors, nur 30Fr itrit, Baarprise sind au günstiger gsi... und vor allem isch Alkohol tüürer gsi als normali Getränk!

...So, fin weis grad nümme meh zum schribe...
Zaubaer
Silver Member
Silver Member

Re: 23.12.07-27.12.07 DMT's 72 Hours+12 Glasshouse Bülach

Beitrag von Zaubaer »

n-smile_2213.gif :01s n-smile_2213.gif

War vom 24. - bis 26. dort und muss sagen das mir der 24. vom sound her besser gefallen hat. in der nacht auf den 25. hatte es mir fast zu viele leute, aber hab ja ca. ab 2.00 uhr recht gut auf einem sofa 6h pennen können.

flasche wasser war ich auch füllen am toaststand und musste aber nichts bezahlen!? :-s

Deko war wirklich schön. alles in allem gutgelungene party. danke an dmt-team und alle die da sonst noch geholfen haben =D> =D> =D>

Bild
Bild
Bild
Bild

cu n-smile_hello.gif
Mahakala
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Mahakala »

ich war von 24. bis 25. da und geh heut abend wieder...

insgesamt hab ich auf jeden fall meinen spass gehabt, und werds au heut abend haben...
die deco find ich aber ein wenig dürftig... die idee mit den DNA-strängen ist zwar gut, aber ein wenig übertrieben... über den ganzen dancefloor immer das gleiche - sieht find ich ein wenig ungeplant aufgehangen aus...
soundmäßig muss ich sagen: den verkoksten israelis sollte man mal in den arsch treten... hat mir mal gar nicht gefallen was die abgeliefert haben... jackomo hat mir viel besser gefallen, vom sound her und vor allem technisch (indra und auflegen?!? pfff...)... XSI war au ein act der sich viel mehr gelohnt hat... guter sound am morgen und au endlich richtig platz zum wackeln... au die DJs bis am mittag waren dann ganz passabel...
schade, dass de domi (i.dot) mal wieder computer probleme hatte (scheiß vista) - hätt dich gern mal wieder gehört bro...

und @ "kommerz"
da ich am 25. geburi hatte bin ich UMSONST reingekommen, und zwar für ALLE tage!!! dickes danke nochmal an die orgs!!! so feiert man seinen geburi gern!!! gut, 12 sfr für n wasser ist scho bissl viel, aber ich glaub bei den getränkepreisen haben die locationbetreiber no ihre finger im spiel, oda? außerdem hab ich eh nur bier gesoffen (und honigschnaps, hehe... :-D )

sodele, na dann bis heut abend!!! :razz:
---**schnöftepüppel**---
Lysis

Beitrag von Lysis »

... de Marathon geht weiter ... ](*,) :-"
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member

Beitrag von 604freund/Psykas »

also ich war am 24-25 in der nacht dort! die musik hat mir eigentlich relativ gut gepasst, war aber selber nicht so fit und hatte mühe mich an die location zu gewöhnen, eng, heiss und stickig! bin definitiv lieber draussen, aber eigentlich war die party ganz ok! bin froh hab ich auch nur bier und mal ne cola getrunken! hätt mich wohl auch fast umgehauen wenn ich 12hämmer bezahlt hätte für wasser! und über den eintrittspreis lässt sich auch streiten, aber man wusste es ja vorher schon! wünsch allen viel spass die heute nochmals gehen, ich muss leider arbeiten gehn morgen! [-(
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
strigor

Beitrag von strigor »

super sache war das :-) vielen dank fürs booking, dmt :-) war wieder mal so ne party, bei der man viele alte freunde getroffen und neue leute kennen gelernt hat..sowas macht immer wieder spass!

imox, dein set war hammer...der second floor war bis zum brechen voll und lehrte sich erst nach deinem set wieder..gratuliere! sowas gehört eigentlich auf den mainfloor! (am besten vor meenakshi ;-) und nach mir ;-) ;-) )

diese party war leider sowas wie meine abschiedsparty...da ich in zukunft als ehemann andere verpflichtungen habe, werde ich nur noch an partys gehen, an denen ich selber spiele oder die ich mitorganisiere :-( aber alles muss halt mal sein ende haben und 12 jahre in der elektronischen szene sind auch mehr als genug ;-)

c ya
strigor
bloodflower_of_psy
Gold Member
Gold Member

Beitrag von bloodflower_of_psy »

ok jetzt muss i mies fazit au no dure geh :-"
aso progy nacht han i verhengt bin den etwa so geg der mittag cho und han vielie liebie lüt troffe!den het der hekotr ufgleit unds het afah fetzte heheh die ganz ziet han lang nem soo geile abig ka natürlich au indra schmeltz!!! :rock: :rock:
aber am 3abig hets mer usghenkt i han eifach nem möge und han müsse gah aber sind echt all bekanntie gsiechter cho het mer sehr schpass gmacht mit eu zfiere i freu mie uf jedefall uf baldiges wiedersehn bis glie
losset immer uf eui innere schtimm sie will nur sbeschte für eu
Zaubaer
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Zaubaer »

So da isch no äs video..... n-smile_0496.gif n-smile_hello.gif

http://www.myvideo.de/watch/3037205
Pansy

Beitrag von Pansy »

I hans au kschafft wieder unter de Lebiga si! 8-[

Bin am 24 akoh und muass sega,lüt sind recht guat zwäg ksie und dr Sound het kfäget!! n-smile_0496.gif
Es bits eng ksie zum Scheika,aber am 25 het ma sich joh gar nüma könna bewega.
Dr Sound het mr au nüma so pässlet!
Han zum glück au nüma möga und drum noch 27 Std han i mi amol uf de Heiweg kmacht!

Am besta het mr dr Di kfalla,vorallem wo dr Dani akfanga het mit sinem Live Act und Dj Set!
Mann echt dr Hammer ksie!!! :jumper:
Stimmig isch gigatisch ksie und ma het Super viel Platz ka!
Dr ganz Tag!! n-smile_woohoo.gif

Alles im ganza user halt Priesa(Typisch Züri,sogar fürt Banana het ma en Stutz müassa zahla)
han is a glatti Party kfunda!

Bis evtl im nöchsta Johr,Liabs grüasslie
psyfreak
Platin Member
Platin Member

Beitrag von psyfreak »

Hallihallo! bin au wieder under de läbige!

mir sind zwar nume vom 26. ufe 27. bi eu gsi; aber ich has de Hammer gfonde!
so om di sächsi am obig (am 26.) acho hed de sound no recht lasch tönt, aber denn esches grad so
langsam aber secher weder rechtig los gange! so ab de achti (glaubi) esch denn de sound echt fett gsi!
Pixel het also recht fett grockt (Live & DJ)!!

D'lüüt hend mer sehr guet pässlet obwohls so om de Pixel-Act ome plötzlich einigi Elektro-Pop-Schippis
ome gha hed! Aber ech bin so guet droffe gsi om all die höbsche Fee ond Elfe, das mich die ned gstresst hend!

Aah jo no zom DJ vor Pixel! echt fett! eifach fett! so sound bruuchts meh!
seinte Lied vo Dark Nebula!!! Wuuuuhhhuu! so geil gsi! n-smile_woohoo.gif

Zode Barpriise chani nome säge: ade einte Bar eschs red bull 5.- gsi ond ade andere 6.-! tja!
s'bier esch a beidne 5.- gsi, was ich sehr agmesse gfonde ha!
Zom iitrett: hani no wetzig gfonde! ha nome 15.- zahlt! söttet glaubs ade Kasse chli nüchterni Lüüt ha!! *zwinker*

Alles in Allem: es esch de Hammer gsi! de Sound hed mer rechtig ine gheizt! n-smile_woohoo.gif
s'deko hani au mega cool gfonde! (hed ämu gflasht!) :-"

Vele Dank ond Gruz
Manu
Bild Bild and Bild
juerg
Platin Member
Platin Member

Beitrag von juerg »

Ich war am 23 und am 24 da und es hatt mir sehr gut gefallen =D>

In der ersten nacht fand ich INFX set das beste!
dann hatt mir gegen abend Dr Magnus eines der schönsten Weihnachtsgeschenke gemacht :-({|= so eine wunderbare Reise :P ¨Nochmals vielen Dank!
In der nacht hatt dann auch Jackomo wieder eines seiner super Sets geliefert =D>
gegen mittag hatt mich dann auch RumblePack nochmals zu himmlischen inneren Extasen verholfen O:)

Viele liebe leute getroffen und zusammen gefeiert.

Die Dekos fand ich sehr schön =D> eine saubere linie und nicht wie so oft einfach durcheinander aufgehängte "kindergartendekos" :-k wenn mann dann noch bedenkt, wieviel stunden Arbeit für die herstellung, glaubs notwendig wahren..
Chapeau! Ich hätte die geduld nicht...

Was mir meistens nach so indoors zu schaffen macht ist der, von all den tanzenden Menschen aufgewirbelte Staub ](*,) , was da im nachhinein so alles schwarze aus der nase runterkahm #-o

Auf jedenfall vielen Dank an alle die jeweils, eine so tolle Stimmung verbreitet haben O:) ,
und an die DMT Crew!
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.

Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.

***G L O B A L I Z E *** LOVE
piraña

Beitrag von piraña »

Ein Marathon der Extra-Klasse.

Ich war zwar nur am 25/26 da, war aber vollkommen zufrieden. Die Musik war durchgehend tanzanimierend. Die High-lights waren von mir aus Pinky&Brain mit ihrem *dieweltherrschaftansichreiss*-Set. Gut, sie wurden nur noch von den feinen Klängen aus der Urzeit, die im Chillroom kurz danach liefen (Waldhäx???) übermannt, die ein wunderschöner Kontrast zum Krieg (der gleichzeitig in der Haupthalle nicht zu überhören war) waren. Gab es jemals wieder Musik, die meine Seele so erreichen konnte, wie dieses alte, feine Old-School-Gedüdel?

Meine Jacke wollte mich nicht mehr. Ich wünsche ihr mehr glück mit ihrem/r neuen Besitzer/in und hoffe, dass er/ sie nicht nur auf den Inhalt aus war, um sie danach irgendwo hinzuschmeissen! Es ist noch traurig, das in einem Land wie der Schweiz noch viele Menschen zur kalten Jahreszeit nicht einmal eine eigene Jacke besitzen. Ich hatte auf dem Nachhause-Weg die Gelegenheit, mich mal in sie hineinzufühlen. n-smile_16_6_9.gif

Ich danke dem DMT-Team, welches für eine weitere, unauslöschbare Erinnerung verantwortlich ist. (Nachtrag: Nicht das mit der Jacke, sondern die Party!) =D>
Janosch
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Janosch »

D'lüüt hend mer sehr guet pässlet obwohls so om de Pixel-Act ome plötzlich einigi Elektro-Pop-Schippis
ome gha hed!
So denäbed! D'organisatore heted also scho chönä luege dass das unspirituelle lumpepack dusse blibt und s'shanti karma nöd durenand bringt... :-k
Unter der Pasta ja ja da liegt der Strand. Komm reis auch du über die Berge ins Mutterland.
Zur Mutter.... Zur Mutter aller Parties....*Badabadaba-Badabadaba*
juerg
Platin Member
Platin Member

Beitrag von juerg »

@ Janosch..

Warum fällt dir gerade der satz auf?
Ist doch nur die Ernte deiner Signatur!? :-k

sorry..has nöd chöne verchläme [-(

liebi grüess
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.

Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.

***G L O B A L I Z E *** LOVE
jackomo
dj
dj

Beitrag von jackomo »

also i han`s dr oberbörner gfunda....
bi am mäntig morga cho und han de ab da 10i as 5stündigs proggiset gspielt.het zwar nüm viel lüt ka, aber diea wo det gsi sind hend alles gä =D> =D> =D> het richtig spass gmacht :jump:
den tsischtigmorga am 3 het indra agfanga. das het gfäget.het i nit dänkt.komplimänt.obwohl er alles vor backupcd abgspielt het [-X , aber sound isch fett gsi.
was die negschta 2std bi minem Dj-set abganga isch......isch ja dr hammer gsi.
n-smile_2175.gif
dancefloor pumpavolla.mega geili stimmig.und het mir energiea freigleit, wo i eigentlich gar nüm ka han.aber eba...d`lüt hends mir dankt und has würklich gnossa...so macht musig macha spass :01s
ansonsten sehr viel lüt gseh und troffa, gredet, umatorklet, gläberet usw... :n55 het spass gmacht.a dära stell...riesen dank a DMT-Crew :peace: :peace: :peace: mega gsi... n-smile_woohoo.gif

[-( leider isch au wieder sehr viel gstohla cho.was i vo miniara sita her eifach zum kotza finda.aber es git hald immer so volldeppa wo meinend, sie segend diea ganz coola.hoffentlich verwütschi so eina niea, wüsst nit was i mit so einem macha wür... :bio:

also für a so a grossi party...muas i am schluss säga...
GEIL GSI ! ! !
Antworten