sodeli
mini pix sind äntli online und ich nimm mir mal ziit e paar wörtli zum erläbte z schribe
ich bin am 27. dezämber in porrentruy acho... und es sind sicher scho 50 bis 60 lüt dert gsi am ufbaue. bis zum schluss sinds denn über 70 gsi. vom 29. a sind neuakömling wider heigschickt worde, willmr d übersicht langsam verlore het. me darf nid vergässe dass das ganze a 1 einzige person hängt, wo 95% organisiert het... deko, line up, bühni, sound, usw... alli renne ihm die ganz ziit noche, wil nur är d frage cha beantworte.
ich bin denn die erste täg im büro beschäfftig gsi und han alles gmacht wo sie nüm gschafft hend... sehr interessante iblick in das ganze gsi, was da alles dehinter steckt, und vorallem dr druck wo bis ins unerträgliche stiigt... d verantwortig. eifach unvorstellbar wemes nid hutnah miterläbt het.
d gsammtstimmig bim ufbau, ischmer wäg de masse an hälfer, chli weniger familiär vorcho als letscht jahr... verständlich.
s hauptproblem isch mit dr ziit s ässe worde, d chuchi isch nid für so vill lüt usgleit gsi und s büdjet für s ässe au nid... und mir hens doch überläbt *gg*
all die wo dr stess und dr druck gfühlt hei, hei sich sicher mal gfragt wieso me sich das atuet... d antwort heimer am 31. becho, womer d pforte mit 2 stund verspötig ufgmacht hei...
die wält wo in 9 täg entschtande isch und erscht so richtig sichtbar isch worde wo s liecht isch usgschalte worde... wow

ich hans wunderschön gfunde i dr silversternacht so liebi lüt vo usswärts um mich zha, au wenni nid mini ganz ziit ha chönne für sie opfere...
alles in allem isch die ziit doch sehr positiv gsi... sehr riich an erfahrige... und chli enttüschend was mini eigentlichi ufgab wär gsi... s fötele.
bin nid so dezue cho und dr druck isch gross gsi will ich han welle qualitativ (und villicht au quantitativ) öppis änlichs ablifere wie letscht jahr, was mir villicht nid ganz glunge isch...
danke allne wo biolive unterstützt hei mit ihrem cho, hoff ihr hends gnosse
cocpit
alli bilder unter
http://www.dideldum.ch
manu