Claudio+Dave Birthday party in Bülach/2.2.08

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
naladin
Beiträge: 6
Registriert: Di 12. Jun 2007, 15:14
Wohnort: russikon
Kontaktdaten:

Claudio+Dave Birthday party in Bülach/2.2.08

Beitrag von naladin »

Hey hey

Im grosse und ganze isch's echt e hammer geili party gsi, schöni lüt, schöne platz und fascht immer schöni musig (bi halt nöd so en dark-psy fan)
Merci allne Helfer und Organisatore (und au de Bsuecher) =D>

Am schluss bini halt chli futsch gsi, willi na agfange ha bier trinke und nöd wüki gschlafe ha, aber hüt gahts mer widr gut.

Na öppis zimli wichtigs wo sött an Claudio/Dave oder Sandro oder so witergleitet werde: Mis grüene Hüfttäschli inklusive Natel isch am Schluss nüm ume gsi, han em Dave mini home-nr geh, also wenners gfunde hend, BITTE lütet a!!!

So, namal es grosses Lob (Verbesserigsvorschläg bringi dn mal persönlich vor, aber isch ja di erscht party gsi vo eu, aso voll easy :)
panta rhei
Benutzeravatar
Mahakala
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 530
Registriert: Mi 27. Apr 2005, 13:10
Wohnort: da, wo ich herkomm'...

Re: Claudio+Dave Birthday party in Bülach/2.2.08

Beitrag von Mahakala »

kann zwar nicht viel sagen wie die party insgesamt war, aber als wir am morgen aus winterthur gekommen sind war's ne echt gemütliche stimmung... war no funny bissl outdoor rumzuwackeln... und erst no als ich n track von mir spielen durft *lol* - merci denn!!!

auf ein neues, das nächste mal...


greetz
Alex



PS: zum glück gabs am schluss kein bier mehr sonst hätt das no böse geendet... :-"
---**schnöftepüppel**---
he
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 191
Registriert: Mo 3. Jul 2006, 13:57
Wohnort: gegenüber
Kontaktdaten:

Re: Claudio+Dave Birthday party in Bülach/2.2.08

Beitrag von he »

So dann schreib ich doch auch mal nen kurzen Report....

am Anfang (fragt nicht wann, ich kann mich nicht an die Zeit erinnern) war der Sound schrecklich langweilig...viel zu langweilig für den Anfang...super für den Morgen wenn die Beine nicht mehr so ganz können...aber wenn man grad ankommt...motiviert so sound auch nicht wirklich...macht aber nichts....zum Glück hat sichs ja schnell geändert...

unter anderen mit dennen hier...das hat echt gerockt (wasn wort)

Bild

ach ja outdoor in so einer angenehmen Umgebung mit angenehmen Publikum ist einfach traumhaft...bei indoor brauch ich immer jahre oder bier um mich richtig fallen zulassen...aber in so einer umgebung braucht man gar nichts...man nehme sich etwas platz...augen zu...und los gehts...ich bin mal wieder in einer komplett anderen sphäre rumgewackelt...danke dafür ...hat mir gezeigt..dass indoor einfach nur ne partysucht befriedigt..viel mehr leider aber meistens nicht...

wann ist endlich sommer??? n-smile_2718.gif

so zum schluss noch ein kleines bildchen...ist zwar sehr schwarz aber was solls....mehr hab ich nicht :)

Bild
*Das Leben ist eine Reise,
und reisen ist das Leben*

!!! *** better roads for Queensland *** !!!
piraña

Re: Claudio+Dave Birthday party in Bülach/2.2.08

Beitrag von piraña »

...ät claudio und dave: hätt i vorhär gwüsst, das de einti erscht innere wuche geburi het, und de ander i zwe, de hättemer chönne zämmespanne - ich hätt i drü :lol: 8)

...ich has gmüetlich gfunde...im hüttäli isch mer einisch so richtig nach *inurlaubfahr* (oder doch *farinurlaub*) gsi, was ich sowas vo mal besonders anders gfunde ha, dass i so gärn ditghänget bi...

...musik isch ehe gschmackssach - drumm wett ich da nid nöcher druf igoh...bis uf das, dass sie au bi mir vo minere stimmig abhängig cha wirke...

...ha usnahmswiis mal einisch id luft ufe gluegt ide nacht bim tänzelle, und ha so härzigi sache gse umehange, di grad mini stimmig i dem momänt ghobe hend...

...und am fürli hättis au guet gfunde - het mi aber jedesmal nach drü sekunde wieder defo wägzoge...

...und denn d sonne am morge und am nommitag - wiene vorgschmack @ frühlingsklopfen...

...ich danke allne, die i irgendnere form öpis defür gleischtet hend, dass die härzig outdoor no härziger wird...

...und jungs: das isch bestimmt nid eui letscht sälbergmachti party gsi :-D ich chomme gärn gli wieder...



der kleine >( `,)
Benutzeravatar
Jones
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 238
Registriert: Mo 15. Jan 2007, 19:55
Wohnort: Rafz

Re: Claudio+Dave Birthday party in Bülach/2.2.08

Beitrag von Jones »

...irgend en dödel wo sich nöd gnueg warm ahzoge het,- het sich bi mir bedient und mini wulledecki gstibitzt...! ch hoffe sie het dich chönne wärme und du bisch nöd verfrohre im wald usse. abr hetsch mer sie doch widr chönne retour geh! - und fröge, ch het sie dir sicher geh! naja...ch hoffe du chasch sie guet bruche, also mir het sie ade partys immer warm geh und wennt mal wetsch ane ligge isch sie au super. [-( [-X

dir liebi decki alles gueti bim neue bsitzer


...bis uf de verluscht, isch party herrlich xi...danke für alles dave und claudio! und de andere helfer.

de morge isch ja herrlich xi \:D/ het würkli luscht uf de summer gmacht.
°°Dance Into The Neverland°°

Wenn du was haben willst was du noch nie gehabt hast, dann musst du auch bereit sein etwas zu tun was du noch nie gemacht hast... - Mach die Augen auf und fange an zu verändern!
Benutzeravatar
Pilzli
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 196
Registriert: Mi 19. Jan 2005, 16:20

Re: Claudio+Dave Birthday party in Bülach/2.2.08

Beitrag von Pilzli »

Jo Dave & Claudio, ihr händ voll überzügt mit euerä erste Party n-smile_2119.gif

Schös Plätzli, geile Sound, friedliche Lüt und guets Wetter!
Alles hät passt!

Glauben mir, s' Puff bim organisiere und hinder dä Kullisä isch normal :-$

Bis nöchstmol! n-smile_hello.gif
Benutzeravatar
quasi
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 99
Registriert: Do 22. Jun 2006, 11:14
Wohnort: black forest

Re: Claudio+Dave Birthday party in Bülach/2.2.08

Beitrag von quasi »

fascht immer schöni musig (bi halt nöd so en dark-psy fan)
hmm.. warst du da wo ich war??

fands am anfang viel zu düdelig..... klar geschmack sach aber puhh war echt anstrengend für mich ...
etwa gegen eins wechselte der sound auf dark ( m...... name vergessen??, sau gut ) und danach gings ja auch schon wieder weiter mit sokrates... auch super guter sound vor allem lustiges intro :lol:

ich glaube der sound war perfekt für die leute die da waren den als etwa ne std oder so a bissl dark lief haben das viele genutzt um sich auf zu wärmen.... viel platz :-D

was für sound nach 6 uhr lief kein plan , meine kräfte haben mich verlassen.....

zum glück habe ich nichts von pinky brain mit bekommen ! echt schwer ne party zu finden wo ihr nicht seit... sorry ich muss das jetzt mal los werden aber wollt ihr immer das gleiche ding durch ziehen?? gäähn...nerv.....



vielen lieben dank an die orgs .....
„Ich habe nur einen Wunsch, weißt du. Es gibt nur eine Sache die ich verwirklicht sehen will. Ich möchte, dass die Menschheit miteinander lebt - schwarz, weiß, chinesisch, jeder - das ist alles.“
Bob Marley
Benutzeravatar
ZWIEBACK
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 208
Registriert: Mo 24. Jul 2006, 16:57
Wohnort: Züri

Re: Claudio+Dave Birthday party in Bülach/2.2.08

Beitrag von ZWIEBACK »

Ha scho lang nüm so es intensivs tänzli chönne ufs Waldbödeli legge. Het mer guet tah!

Danke
Benutzeravatar
Janosch
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 394
Registriert: Mi 22. Okt 2003, 16:10

Re: Claudio+Dave Birthday party in Bülach/2.2.08

Beitrag von Janosch »

Hey zäme - wär no cool wänni s'nöchschtmal es pm überchömt wänns widermal i minere heimatstadt e paady git... [-(
Unter der Pasta ja ja da liegt der Strand. Komm reis auch du über die Berge ins Mutterland.
Zur Mutter.... Zur Mutter aller Parties....*Badabadaba-Badabadaba*
untouchables
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 69
Registriert: Mi 15. Mär 2006, 10:25

Re: Claudio+Dave Birthday party in Bülach/2.2.08

Beitrag von untouchables »

also ich has au mega schön gfunde vorallem swetter am namittag *tröim* und s'chill-hüttli hani au friedlich gfunde mitem meischtens geile sound =) hmm schön gsi und de jackie und d'lüüt widermal gse =)
de sound verusse isch au voll tanzbar gsi und de baschti isch schöni abwechslig gsi ide nacht.
und de dämmerig+sunneufgang hetmi de gnueg putscht für de ganz tag :)
also merci claudio und all wo ghulfe hend natürlich, mues der de am mittwuch no gratuliere ;)
und desi meldi doch endlich mal :P jaja mir gsend ois sicher bald wider ufde tanzflächi =)

grüessli mela
Benutzeravatar
Medardus
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 77
Registriert: Di 3. Jan 2006, 20:25
Wohnort: winti
Kontaktdaten:

Re: Claudio+Dave Birthday party in Bülach/2.2.08

Beitrag von Medardus »

zersch mal no es riise messi an de claudio und de dave fürs booking und d freiheit wo ihr mir glah hend bi de zwe stund woni han dörfe akkustisch gstalte n-smile_2575.gif n-smile_133.gif n-smile_2589.gif n-smile_2589.gif n-smile_2705.gif n-smile_2170.gif n-smile_2702.gif n-smile_2724.gif :De2 :01s
untouchables hat geschrieben:also ich has au mega schön gfunde vorallem swetter am namittag *tröim* und s'chill-hüttli hani au friedlich gfunde mitem meischtens geile sound =) hmm schön gsi und de jackie und d'lüüt widermal gse =)
de sound verusse isch au voll tanzbar gsi und de baschti isch schöni abwechslig gsi ide nacht.
und de dämmerig+sunneufgang hetmi de gnueg putscht für de ganz tag :)
also merci claudio und all wo ghulfe hend natürlich, mues der de am mittwuch no gratuliere ;)
und desi meldi doch endlich mal :P jaja mir gsend ois sicher bald wider ufde tanzflächi =)

grüessli mela
merci villmal. schön dasses dir gfalle het! liebe gruess :-D
quasi hat geschrieben:
fascht immer schöni musig (bi halt nöd so en dark-psy fan)
hmm.. warst du da wo ich war??

fands am anfang viel zu düdelig..... klar geschmack sach aber puhh war echt anstrengend für mich ...
etwa gegen eins wechselte der sound auf dark ( m...... name vergessen??, sau gut ) und danach gings ja auch schon wieder weiter mit sokrates... auch super guter sound vor allem lustiges intro :lol:

ich glaube der sound war perfekt für die leute die da waren den als etwa ne std oder so a bissl dark lief haben das viele genutzt um sich auf zu wärmen.... viel platz :-D

was für sound nach 6 uhr lief kein plan , meine kräfte haben mich verlassen.....

zum glück habe ich nichts von pinky brain mit bekommen ! echt schwer ne party zu finden wo ihr nicht seit... sorry ich muss das jetzt mal los werden aber wollt ihr immer das gleiche ding durch ziehen?? gäähn...nerv.....



vielen lieben dank an die orgs .....
au dir thanke scheeeeeeeeeen! 8) 8) :dj :dj :dj


@alle: danke dass ehr bi mim erschte liveact derart mitgfäschtet hend, han ziitewiis hüenerhuut gha ufem rugge....nähmt mer ah ich wär de duracellhaas, n-smile_2175.gif denn wäret ihr mini first class a 1 batterie. sones publikum git eim meeeega power drazblibe!!!!!!!!FETTES MERCI!!!!!!!!!und villi liebi grüess... :kiff:
sebastian
Benutzeravatar
quasi
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 99
Registriert: Do 22. Jun 2006, 11:14
Wohnort: black forest

Re: Claudio+Dave Birthday party in Bülach/2.2.08

Beitrag von quasi »

danke dass ehr bi mim erschte liveact derart mitgfäschtet hend, han ziitewiis hüenerhuut gha ufem rugge....
ich hoffe das war nicht dein letzter live act...........
„Ich habe nur einen Wunsch, weißt du. Es gibt nur eine Sache die ich verwirklicht sehen will. Ich möchte, dass die Menschheit miteinander lebt - schwarz, weiß, chinesisch, jeder - das ist alles.“
Bob Marley
piraña

Re: Claudio+Dave Birthday party in Bülach/2.2.08

Beitrag von piraña »

ne - das war er nicht :-)

er live-actet auch an piranhas geburtstagsparty - trotz einiger stimmen, die manchmal nicht für ihn sprechen.
:-k ich unterstütze eher jemanden, der sein eigenes ding versucht, als jemanden, der 08/14 macht, was die mehrheit wünscht.

medardus wird spielen - komme was wolle 8-[

es ist auch nicht meine musik - jedoch bin ich für vielfalt - sonst hören wir nur noch die selbe kacke vom abend bis am mittag, und die kennen wir wohl zu genüge, oder?
Benutzeravatar
Medardus
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 77
Registriert: Di 3. Jan 2006, 20:25
Wohnort: winti
Kontaktdaten:

Re: Claudio+Dave Birthday party in Bülach/2.2.08

Beitrag von Medardus »

piraña hat geschrieben:ne - das war er nicht :-)

er live-actet auch an piranhas geburtstagsparty - trotz einiger stimmen, die manchmal nicht für ihn sprechen.
:-k ich unterstütze eher jemanden, der sein eigenes ding versucht, als jemanden, der 08/14 macht, was die mehrheit wünscht.

medardus wird spielen - komme was wolle 8-[

es ist auch nicht meine musik - jedoch bin ich für vielfalt - sonst hören wir nur noch die selbe kacke vom abend bis am mittag, und die kennen wir wohl zu genüge, oder?
merci sergeij
quasi hat geschrieben:
danke dass ehr bi mim erschte liveact derart mitgfäschtet hend, han ziitewiis hüenerhuut gha ufem rugge....
ich hoffe das war nicht dein letzter live act...........
säbelzahnfisch hat recht: das war mit sicherheit nicht mein letzter...das ist wie mit den drogen, wenn einem sowas derartig einfährt, dann kommt man schlecht davon los.
lieber quasi: du bist herzlich eingeladen zu:
http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.php?f=21&t=8656
liebe grüsse euer medardus/mad art
Benutzeravatar
Galakticvibes
dj
dj
Beiträge: 25
Registriert: So 4. Nov 2007, 13:27
Wohnort: chünte :)

Re: Claudio+Dave Birthday party in Bülach/2.2.08

Beitrag von Galakticvibes »

s isch würklich e meega schöni party gsi, klein aber fein :-D hammer lüüt, hammer stimmig und natürlich hammer sound :-D
s isch au zimlich früsch worde so gäg de morge... aber zumglück het mer sich uf em danceflor chönne go ufwärme :lol:
Antworten