[quote="Xemo"]So hoffe eu hät eusi erschti pardy gfalle. Wär froh wämer nopaar rückmäldige bechämtet...positiv wie au negativ!
Vo eus us hät eigentli zimli alles passt...Isch hammer gsi...und das a mim birthday!
Ich danke allne wo zu dere pardy öppis biitrait händ!
Herzliche dank a drastico für daalag und die ganz unterstützig.
dän an claudio, merci vil mal! ohni eu hetemer das ganze niemals stand bracht!
Special thx a mini kollege wo mich bi allem unterstüzt händ!
Kevin ohni dich...du weisches ja! säge nütmeh.
Liebs Grüessli
Xemo alias Stephan
Hi steh
as erst grad mal namal merci fürt iladig !
Bin scho a einige Outdoor partys gsi ( wet mi ned wichtig amche aber mini eltere sind voll tpartyhippies gsi und ich voll debi)
aso als erst mal zum negative
hm schwirig *grübel*
ich han spaar lüt begleitet wo vode party zum bahnhof sidn udn hasi grad anch feedback gsi
aso wasi am negativs ghört han isch gsi:
- ja das isch voll scheiss musig ( und das vo irgendwelchne nüechterne Peopels wo glausb eifach end die musig losed hiphopteens oder so ;P )
- es heged jenes lüt umekotzed (chan sie has end erlebt gester und au wenn chotze ghört dezue und das gits au bi jedere party het au nix mit de party ztue)
- es hegi schleggerei (kein plan au end mitbecho XD naja chan au pasiere het au wider nix mit de party ztue)
- Location segi chli krass ( naja was erwartet mer wemmer ungstörti outdoor party will fire ?!?)
was ich persönlich als einzigs chan bemängle isch dasich nienets es aschlagebrett gseh han womer gseht wer wenn spielt und au alfälligi änderige drin sind ( vilich binich au eifach zdumm gsi zum sie gseh ^^)
so und jetzt mal zum positive !
aso mini zwei kolege wo susch nid so die musig losed sidn vode roganisation, musig und irichtig begsitered gsi und au vom pris her genial.
die anderne lüt hend churz zemmegfasst sgliche gseit
und ja ich han vo 2 lüt (bezugswis grüpli a glichdenkende lüt)
negativs ghört
udn susch eich nru positivs ...
ich chan mich de positive ussage eich au nru aschlüsse
und ja wünsch eu viel erfolg für eu zuekünftige party und bin susch au gern debi ( chan au helfe was location oder ev. act abelangt wet aber ned zviel verspreche willich meistens ca. 2monet früener meuss pscheid wüsse)
peace and out M c F alias sergio