22.3.08 Klopfgeister@Pilgerjack

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Benutzeravatar
Marcosis
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 55
Registriert: Mi 8. Nov 2006, 20:15
Wohnort: am Bachtel

22.3.08 Klopfgeister@Pilgerjack

Beitrag von Marcosis »

wow eifach wieder mal de hammer gsi vo a-z merci a ali wo cho sind =D> =D> =D> schön isch de püntner und de thurgauer am morge au no cho heeheee :-D :-D :-D
freu mi scho uf de 12.4.08 im pilgerjack grütze mit würze
Zuletzt geändert von Marcosis am Mo 24. Mär 2008, 12:27, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
daniseat
Beiträge: 18
Registriert: Do 11. Jan 2007, 19:03
Wohnort: chur

Re: 22.3.08 Klopfgeister@Pilgerjack

Beitrag von daniseat »

ou ja isch e sehr feini party gsi, hetmr ganz guet gfala =D> =D> =D> =D> =D> =D> znegscht mal widr dabi :-({|= :-({|= so und jezt muani no es biz mit minem krampf kämpfa janu da gitz halt anera geili party :-" aso macheds guet und e schöss tägeli
Benutzeravatar
jackomo
dj
dj
Beiträge: 416
Registriert: Sa 24. Jan 2004, 13:58
Wohnort: Klosters east-side
Kontaktdaten:

Re: 22.3.08 Klopfgeister@Pilgerjack

Beitrag von jackomo »

also dr *püntner* isch au wieder bi da steiböck acho.... [-o<
isch ja geil gei... :-D
bi zwar erscht am 11i cho, aber ab den isches eifach nuno vom feinschta gsi =D>
mega guati lüt...sound vom feinschta... und natürlich....hehe...dr geil thurgauer und diea schön ämmitalerin...und alli wo ma kennt het..cool gsi.
het mi möga wenn i nit no cho wär...aber eba...wenn s`bündnerfleisch seit er chämi...chund er au... 8)
bis zum nägschta mal, wenns wieder heisst
Pilger Jack macht party =D> =D> =D>
thx marco für dini gaschtfründschaft
bis bald
Jack
Benutzeravatar
blunafairy
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 53
Registriert: Sa 2. Sep 2006, 21:08
Wohnort: Anderswelt

Re: 22.3.08 Klopfgeister@Pilgerjack

Beitrag von blunafairy »

hehehe, sidefiins fescht gsi! danke viel mal für die schöne stunde bi öich! chume ganz gärn wieder (aber nume we dr geil thurgauer u dr sexy bündner o wieder chöme!), trotz em wite wäg...
marcosis & adda hei suuuuuuper musig gmacht, aber my top favourite isch halt dr OLI, läck, bi nachär grad richtig erschöpft gsi, will's mi so mitgrisse het... und nomal es riesigs DANKE für d'CD, die isch ja dr oberknüller, es schüttlet mi regelrächt, wen i si lose..........
hey, bis gliiiiiiiiiiiiiiiihh!!!
Ich liebe Katzen, weil ich mein Heim liebe und sie nach einer Weile dessen sichtbare Seele werden.
Benutzeravatar
adda
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 55
Registriert: So 9. Jul 2006, 16:11
Kontaktdaten:

Re: 22.3.08 Klopfgeister@Pilgerjack

Beitrag von adda »

ich möcht mi au no bi allnä bedankä wo cho sind und natürli all wo musik gmacht händ es grosses dankä schön !!!! =D> =D> =D>

und sorry shybe wägä derä parkplatz gschicht ich hoffe du bisch glich no pünktlich a dis ziel cho ! [-X cheibä parksünder

greetz und bis am 12.4 da freu ich mich mega druf "SOUND OF VISION is killer" :-({|= :-({|= :-({|=
FEA
Beiträge: 19
Registriert: Mi 11. Jul 2007, 18:16

Re: 22.3.08 Klopfgeister@Pilgerjack

Beitrag von FEA »

So ich muess jetzt eu au mal es grosses Lob usspräche. Und Zwar giltet das grad für alli euri Parties wo ich bis jetzt gsi bin. Aso eui fäschter sind eifach vom fiinschte!!! =D> =D> =D> Bi eu fühl i mi fascht wie di hei, und di hei isch's bekanntlich am schönschte :-D Leider han i nur es paar Stündli a de Larutan chöne verbringe, aber es het sich alleweil glohnt !
Aso bis zum nögschte Streich und bhüeted eu!!
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 865
Registriert: So 11. Sep 2005, 19:50

Re: 22.3.08 Klopfgeister@Pilgerjack

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

klasse party mit durchgehend super sound, wie jedesmal wenn ich im pilgerjack war...
diesmal wars ein kleines bischen enger als sonst ; )
adda und marcosis, echt geniales set, feuer durch und durch, offbeat-progi vom feinsten hehe ...
gegen dieses set erschien der anschliessende liveact von dem einen klopfgeist wie meitlimusik... *ggg*
bis zum nächtsen mal, ich komm sicher wiedermal zum pilgern mit jack...
souris
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 119
Registriert: Di 19. Jun 2007, 08:30

Re: 22.3.08 Klopfgeister@Pilgerjack

Beitrag von souris »

Bereits bei der Ankunft, ca. 1 uhr, war der sound schon so was von mitreissend...
adda und marcosis einfach nur wow....
Der live act von klopfgeister oder besser klopfgeist, konnte dem nichts mehr entgegnen...
Und trotz der vielen Leute, was ich normal ned so mag, war die stimmung der wahnsinn, und es war schön, sehr schön, mehrere male ein "entschuldigung" zu hören, nachdem man angerempelt wurde...
für meinen Geschmack hat einfach alles gepasst.... : )
Benutzeravatar
oli
Beiträge: 22
Registriert: Di 12. Feb 2008, 19:59
Wohnort: Det änä am Bergli

Re: 22.3.08 Klopfgeister@Pilgerjack

Beitrag von oli »

Eimal me so richtig cremä gsi, dä sound hät vom erste beat bis zum letztä so richtig passt. toll das so viil Lüüt dä Wäg in Pilger gfundä händ... vorallem schön häts trotz ziitwiesem Platzmangel immer lachendi Gsichter gha, hät halt eifach gstummä.
Gad ja bald scho widär witer mit dä Pilgerserie... am 12.04 freui mi ganz fest druf widär mal mit dä Steffi da Tanzfloor dööfä zrockä, jeeah.
Merci leut das er euis so treu sind und hoffentlich bis gli.

Fürd Ämmetaleri: isch doch gerngseh, merci fürs komplimänt bis zum nächstämal....
Benutzeravatar
Macru
dj
dj
Beiträge: 49
Registriert: Mo 3. Mär 2008, 09:05
Wohnort: Highlands ZH
Kontaktdaten:

Re: 22.3.08 Klopfgeister@Pilgerjack

Beitrag von Macru »

Klopfklopfklopfklopfklopfklopfklopfklopfklopfklopfklopfklopf ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

....hey das hört ja nüme uf und das isch bestens so!!! Isch ä verdammt gueti Party gsie, hät richtig igschlage =D> =D> =D> =D>

Mega Stimmig, super Lüüt, nur lachendi Gsichter und das bis zum Schluss. Musik wie immer vom Feinste und s'Bündnerfleisch isch wieder super gsalze gsie...

...Jack du bisch en geile Siech und hät mi huere gfreut, dich z'gseh!!! Steiböck sind sicher au froh gsie, mal wieder ächli Rueh vo dir z'ha!!!
Im Name vo dä Murmali au äs riese Dankeschön an Pilger für die kurzi Schonziet über Ostere...sie sind scho wieder uf dä Flucht [-o<

Has mega schön gfunde alli bekannte Gsichter wieder z'gseh und Thomas: äs HAMMER BILD häsch du künstlered...isch ä riese EHR für mich...DANKE O.L.G und Pilger Crew...IHR SIND EIFACH SUPER!!!!!!

Grüessli + en Furz i Kuchi

Losi (geile Thurgauer) :-"
Benutzeravatar
Alatáriël
Beiträge: 27
Registriert: Mi 6. Jun 2007, 06:04

Re: 22.3.08 Klopfgeister@Pilgerjack

Beitrag von Alatáriël »

..wua urre geiiööll xi...! :-D vor allem de Namittag! huiui...
zum glück isch de Chettäsägeler :? nöd no bi ois ufgchrüüzt...

s bündnerfleisch isch würkli lecker xi, han sogar es bizli underarm dörfä probiere... 8-[

=D> danke und bis zum nöchschte mal!!
Kännsch s Frölein Zuäfall?
Benutzeravatar
jackomo
dj
dj
Beiträge: 416
Registriert: Sa 24. Jan 2004, 13:58
Wohnort: Klosters east-side
Kontaktdaten:

Re: 22.3.08 Klopfgeister@Pilgerjack

Beitrag von jackomo »

geila thurgauer... ha di au gern glaub mir :-"
und steiböck sind au immer wieder froh wenn i zurg chuma.höhö
bis bald im wald
Jack
Benutzeravatar
Nonius
Beiträge: 24
Registriert: Do 6. Sep 2007, 18:01
Wohnort: Züri Oberland
Kontaktdaten:

Re: 22.3.08 Klopfgeister@Pilgerjack

Beitrag von Nonius »

eifach hammer gsi
danke allne bsuächer hätt spass gmacht für eu soundä 8)
hans nöd eifach gha nach em set vom adda&marco und em klopfgeist aber hätt glaub scho na bässlet :-D
danke eu für die hammer stimmig
bis zum nächstä mal
grüssse


http://www.myspace.com/djnonius
Benutzeravatar
sunshaker
dj
dj
Beiträge: 516
Registriert: Mo 7. Feb 2005, 08:10

Re: 22.3.08 Klopfgeister@Pilgerjack

Beitrag von sunshaker »

aso, eis dörf me näbe all dem geile nid vergässe.....

Dä Live Act vom AddA! leute kommt und hört ihn euch an. dä isch geil:-)

bis denn dann und sowieso

Heinz
the middel of a paradox is my favorite place
Benutzeravatar
Thomy
Beiträge: 12
Registriert: Mo 11. Feb 2008, 16:48
Wohnort: Erlinsbach

Re: 22.3.08 Klopfgeister@Pilgerjack

Beitrag von Thomy »

[-o< [-o< [-o< PILGER [-o< [-o< [-o<




Isch eimal meh halt dä Pilger gsi die Euphorieschüb mueni gar nüm erlütere.Isch immer wider dä Hammer und mer chömid sicher au as negschte Pilgerpoldere =D> =D> .Grüsolinis vo dä two Sonnenkinder

P.s ufs Set vom Oli und dä Steffi simmer natürlich psunders gspannt.Volli Rösti :-# :-#
Antworten