First Track Proto Typ

Abteilung für Musiker oder welche die es werden wollen.
Antworten
Benutzeravatar
Bahia
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 285
Registriert: Do 17. Aug 2006, 17:09
Wohnort: Lenzburg
Kontaktdaten:

First Track Proto Typ

Beitrag von Bahia »

Hoi Zämme

Wie einige vo eu ja scho wüsse , han ich in Letzter Zit au chli versuecht verschideni Programm ab z cecke.....und use finde wie was eso funktioniert, well ich finde es isch s geilste eigeni Musik z komponiere, us dem grund und viele ander werd ich mich au in Zuekunft mehr mit em Produziere beschäftige.

Han jetz mal nach so ei-2 mönnet folgendes gmacht, es isch en Prototyp und au nonig fertig, ich stah im moment au chli a, ha en Hänger chome net witer irgendwie.... ich merke ich han au chli müeh genau das z mache wo ich i mir inne han, also s gfühl in Musik umsetzte, das wir na einigi Zit bruche, und ich bezeichne mich au nöd als Live acht, aber ufem Weg dezue.

Ich han mal en Track wo ich die letzte 2Täg chli dra gsy bin uf My space glade, wär froh wenn de eint oder Anderi wo churz Zit het mal inne lost, und mer velecht es paar Typs zum witerchoo heti, weiss ja nöd genau Idee, verbesserigsvorschläg Typs.

De Track isch mi CB und Nuendo gmacht, chönnt zum Programm au na chli Typs bruche, betreff Masteing Soundquali etc....


Track Digital.......first Track Prototyp ::::

http://www.myspace.com/djbahia



THX Scho mal ...........schöns Weekend.......

PIIIZZZZZZZ


FRA AKA Bahia
Bild


Bild


NEXT BAHIA BOOKINGS

22.08.15
UG Büllach Bahia
Dragan Events

29.08.15
Streetparade Dynamo ZH
Beathoven vs Bahia B2B
Dreamland Prod.

05.09.15
Komplexx ZH
B2B Bahia vs Badaboom
Konzeptfabrikk

11.09.15
NeverSleepAgain
Bahia
Schlaflos Aarau

12.09.15
UG Büllach
Bahia
AudioDesign
Konzeptfabrikk
Antworten