planeten musik - http://www.planetware.de/

Abteilung für Musiker oder welche die es werden wollen.
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Re: planeten musik - http://www.planetware.de/

Beitrag von Kollegoli »

aso ich bin de meinig dass mer per pc eigentlich gnau so unvorigno musig mache chan... naja die meiste chönnd das nöd, was wohl dara liege mag, dass dverlockige zum "recycling" zgross sind und zu viel vo dem erwähnte geltigsbedürfnis i vielne musiker vorhande isch. das wiederum gaht wohl uf minderwertigkeitskomplex zrugg, wo die meiste mensche und vor allem männer (und die mached ja die elektronisch musig) händ - so im sinn vo ich muss em wiibli zeige wie starch ich bin und wie guet ich dann ihre junge beschütze chönnt... aso ich glaub das gaht daruf zrug.

be dinre musig, dancingdevil, ghört mer das bedürfnis nach erfolg u huere krass use (wie be sehr vielne andere au). es isch zwar technisch sehr guet und durchus no geili musig für mich, aber frei vo dem was anderi denked isch sie nöd. aso ja, ich denke das weisch du ja selber, aso wahrschiinli isch das au de sinn hinder dem ganze projekt. aso ich will dir jetz nöd die steiziit wiiblibeschütz theorie unterstelle... wahrschiinli gahts meh um stutz zverdiene ufme wäg wo au no spass macht. und wenn du jetz 10 jahr mit dere motivation musig gmacht häsch, dann isches csho logisch, wenn du jetz würklich so über elektronischi musig denksch. well bem jamme hasch ja die möglichkeit nöd, da chasch nüt anders als eifach das driibringe was du WüRKLI wilsch. aso ja, sorry wenni denäbe lig, kenn di ja nöd.

und aso ich find das eigetnlich was vom wichtigschte, dass dmusig frei isch. da mich musig ja au frei macht, oder mache söll... oder so

aber susch stimmi eigentli zue... so chli meh trummle und jams im lebe wär scho guet... igendwie gids das viel zwenig. naja es isch kulturell in eusem land ja au igendwie nöd existent und für zum strassemusig zuezlah sind dmensche da zu unglücklich und verbittert... oder so

so sabsolute musigerlebnis isch minre erfahrig nah scho nur im tanz oder im livespiel möglich. aber das ganze isch igendwie au e logistischi frag. ich ha nöd dmöglichkeit jede tag zjamme und das au no mit musiker wos chönnd. grad imne land wo rythmusgfühl nöd grad swiitverbreiteste isch und halt ebe dmusig so is spezielle, statt is alltägliche verdrängt wird, uf gsellschaftlicher ebeni. so chumich im endeffekt mit elektronisch nöd live musig mache viel wiiter und tüüfer, als eifach hin und wieder mit öperem oder 2 lüüt und villicht jede monat mal mit meh zjamme. ich meine sich emne track zwidme und sin gfühlszustand a dem track uszlebe und sich uszdrucke zu fast jedem beliebige ziitpunkt völlig unabhängig vo anderne mensche findich e supper sach. wennmer das dann natürlich abhängig macht vo anderne mensche, aso vo dem was die drüber dänket, macht das smeiste kaput.

aso ja, ich ha uf jede fall scho sehr viel spirituelli, sehr emotionali und vollkommeni moment bem elektronisch musig mache erlebt.... nur so... dass da generell die elektronisch musig nöd öffentlich verunglimpft wird! das wär nämlich furchtbar.

grüess
/yo
Mirowsky

Re: planeten musik - http://www.planetware.de/

Beitrag von Mirowsky »

Kollegoli hat geschrieben:..........ich meine sich emne track zwidme und sin gfühlszustand a dem track uszlebe und sich uszdrucke zu fast jedem beliebige ziitpunkt völlig unabhängig vo anderne mensche findich e supper sach. wennmer das dann natürlich abhängig macht vo anderne mensche, aso vo dem was die drüber dänket, macht das smeiste kaput............
..... wahre worte
makau
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 142
Registriert: Di 13. Jun 2006, 10:17
Kontaktdaten:

Re: planeten musik - http://www.planetware.de/

Beitrag von makau »

LOL Oli!

Klar die meischte Computer-Töndli-Mänsche mache das nur zum d'Wiibli beeidrucke..... pffff.... de hammer.
Also ihr nette Wiibli da usse: jetzt wüsseders. dä wo am lütischte isch a de Party dä hät de längscht und de dickscht! Jetzt wüssed ihr de wahri Grund wieso das es eigentlich elekronischi Musig git. LOL

Sorry Oli aber jetzt häsch eifach numme e totale Kaffi zämegschribe.


und das mitem "de sound so mache wie anderi dänke" ... naja, ich würd mir das rächt aso nöd usenäh z'behaupte ich wüssi was ander dänke.
du redsch warschiinlich vom nachespille vo bekannte tracks, also am trend hindenoche seckle..... das isch warschinlich gliich alt und natürlich wie d'musig sälber. au de mozart hät scho sini nachmacher gha.

und wieso tuesch denn du din sound zum bischpill i das forum da ineschmeisse und frögsch nach feedback? jetzt hani doch gmeint es isch egal was ander lüüt devo dänke?
Benutzeravatar
Dancingdevil
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 200
Registriert: Do 13. Jul 2006, 12:46
Wohnort: Schweiz

Re: planeten musik - http://www.planetware.de/

Beitrag von Dancingdevil »

so im sinn vo ich muss em wiibli zeige wie starch ich bin und wie guet ich dann ihre junge beschütze chönnt... aso ich glaub das gaht daruf zrug.
naja, dumm nur das ich sit 10 Jahr ä Fründin han, wo zudem au na bi DD mitmacht, also uf mich cha die Theorie nöd zueträffe, ufd Sera scho gar nöd.

Gruss Michi
Cosinus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 683
Registriert: Do 25. Aug 2005, 20:51
Wohnort: Biel/Bienne
Kontaktdaten:

Re: planeten musik - http://www.planetware.de/

Beitrag von Cosinus »

Dancingdevil hat geschrieben:
so im sinn vo ich muss em wiibli zeige wie starch ich bin und wie guet ich dann ihre junge beschütze chönnt... aso ich glaub das gaht daruf zrug.
naja, dumm nur das ich sit 10 Jahr ä Fründin han, wo zudem au na bi DD mitmacht, also uf mich cha die Theorie nöd zueträffe, ufd Sera scho gar nöd.

Gruss Michi
und nicht zu vergessen , das eure Musik 1tens amtlich rockt , 2tens tiefgang und Inhalt genauso vorhanden sind , 3tens wer euch kennt weiss das Ihr in 1ter Linie nur soundet für den Ruhm , Erfolg - Jetset leben - grosse Limo's etc. und nicht zu vergessen die exzellente Küche der 5 sterne Hotels........ach wie werde ich diese totalen backstage exzesse mit euch vermissen *snüffheul*. ironiemode off
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Re: planeten musik - http://www.planetware.de/

Beitrag von Kollegoli »

aso DD ich ha ja extra erwähnt dass ich dir dwiiblitheorie nöd understelle. nur dass sich d'DD musig zumindest bis zume gwüsse punkt a dem orientiert, was anderi drüber denked. aber ich finds wie gseit trotzdem no iisy geil. ihr händ ämmel immerhin no ehrlichi power be eune uftritt.

und makau, ich bi nöd de meinig dass elektronischi musig zwinged uf das zruggzfüehre isch. ich säg nur ide praxis isch das oft de fall (oft nicht gleich immer). guet, ich ha jetz au grad a psytrance dänkt. isch das bsunders schlimm findi... wenn du en progimensch bisch, lüchtets mir scho ii, dass das nöd verständlich für dich, well bem progi sinds igendwie anderi gründ wod lüüt dra hindered indivuelli musig zmache. aber es isch scho generell es problem vo musig. so reded alli reggae-lüüt die ganz ziit vo babylon und afrika, raggalüüt vo lüüt verbrenne und gras, hiphopper vo gangster züg, usw... aso all passed sich igendwie immer ihrer szene a und ihne dürstet nach anerkennig... oder sind eifach fantasielos.
und ja, mich interessierts was anderi lüüt über mini musig denked. ich finds sogar extrem interessant. bem musig mache isch de punkt aber völlig unwichtig, was ich sehr massgebend find. ich würd nie igendwas a minre musig andersch mache, nur well ich denke, dass igendöper drüber igendwas denkt. und sorry, so denked nun mal uhuerre viel lüüt. wenn das nonid gmerkt hasch, dann hasch nöd guet ufpasst oder du haltisch dich imne umfeld uf, wo das würkli gar nöd de fall isch... und dann würich mich sehr gern dem umfeld au mal aschlüsse.

vowege recht näh, was anderi denked. naja, so binich halt, ich denk immer drüber na wie anderi mensche funktioniered. und so stell ich halt fü mich au behauptige und theorie uf wo ich gern mal mitteile (mached ihr ja i dem thread übrigens au)... wenns nöd stimmt, sorry. besser als mich immer zrugzieh und jaaa nüt falsches zbehaupte oder zmache, mich nie vorzwage und all mini meinige fü mich bhalte, wells öper verletze chönntet (das hanich scho zu oft i mim lebe gmacht, das willi nüm). wenn das nämli alli mached, chömemer igendwie nöd wiiter und es isch schlussendlich nöd mal friedlicher debii, well doch jede vom andere denkt, dass er denkt usw. aber niemert weiss, well mer sich nöd drüber ustuuscht hät.

grüess
makau
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 142
Registriert: Di 13. Jun 2006, 10:17
Kontaktdaten:

Re: planeten musik - http://www.planetware.de/

Beitrag von makau »

oki, das tönt jo scho ganz sympatischer oli ;)

also ich mach eifach das woni bock druf han. punkt.
bis jetzt chunnts eigentlich ganz guet aa :) und für das bin ich dankbar.

me sött velicht nöd soviel hirne sondern eifach mache wenns ums thema musig gaht.
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 865
Registriert: So 11. Sep 2005, 19:50

Re: planeten musik - http://www.planetware.de/

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

oli, ich unterstreich deine beiträge zu 100%. echt klasse! =D>
und du bist auch eine der wenigen ausnahmen, das ehrt dich sehr und ich habe
grossen respekt vor deiner kunst. fühl dich also bitte im folgenden text
nicht angesprochen... du bist anders und das ist auch verdammt gut so.

ich bin ehrlich und stehe dazu, dass ich sehr viel drüber nachdenke wie
meine musik bei anderen ankommt und ich produziere teilweise auch danach.
ich trachte zb nach DEM fetten bass. es muss brätschen, sonst bin ich nicht
zufrieden. ich weiss, dass das nix mit musik zu tun hat, es ist geltungsdrang par
excellence, denn in dem moment will ich ja, dass die zuhörer abgehen und denken:
"boah, ist das fett, das fährt ein" ...
dahinter steckt die befürchtung, dass der dancefloor sonst einbricht.
und es ist nunmal so. wenn ihr drauf achtet, was auf dem dancefloor passiert,
es ist immer das gleiche muster. sobald ein track läuft, der nicht so viel
druck hat wie der track zuvor, dann hören viele auf zu tanzen oder zumindest
versiegt ein teil der stimmung. die leute lenken sich ab mit rauchen, trinken und
reden. sie vergessen die musik. dann auf einmal der nächste track, der erste kick,
der bass fährt wieder voll ein und alle schalten wieder um, weil es ja auf einmal
wieder so fürchterlich schubt. inhaltlich spielts doch gar nicht mehr so die grosse rolle.
ne fette bassline und en krasse kick ist 70% von der miete. dann noch ein paar
verfrickelte breaks, wo man ein wenig stolpert, bevor die bassline wieder weiterzieht,
zu guter letzt ne nette melodie drauf und alle sind zufrieden.
und dieses muster funktioniert auch bei mir selbst, wenn ich auf dem dancefloor stehe,
drum verurteile ich das ganze gar nicht mehr. wenn ein artist also da oben steht und seinen
sound präsentiert, dann will er in erster linie, dass sein sound brätscht und die leute
abgehen. und das ist nichts anderes als geltungsdrang. weil er niemals ein lied spielen
würde, welches schlecht produziert ist, aber dafür seele und einen komplexen inhalt hat.
denn das ist für die meisten partybesucher auch einfach nicht wichtig... logisch, denn
dafür müsste man sich auch ganz anders auf musik einlassen können, was auf den meisten
parties (besonders indoor) allein schon von den umständen her gar nicht wirklich möglich ist...

und ich sags jetzt mal etwas übertrieben, ich gehe meistens nicht auf eine party um "musik" zu
hören, denn die gibts da nicht wirklich. wenn ich musik hören will dann besuche ich
konzerte oder lege meine cd´s ein. zu hause hör ich seltenst bumm bumm musik.
bumm bumm gehört auf ne party. und dort ist bumm bumm einfach geil. und auch um bumm
bumm zu produzieren braucht es sehr viel geduld, liebe und leidenschaft. also selbst wenns nicht
wirklich musik ist, so ist es doch ein kreatives schaffen, ein erschaffen, vor dem ich
grossen respekt habe, denn ich als anfänger und laie des produzierens weiss eben
wie viel mühe da drin steckt. es ist nichts spirituelles, nichts mystisches, es ist die welt des
geltungsdranges, die welt der poser, die welt der drogen, die welt des oberflächlichen spasses.
natürlich gehts auch anders. ein lächeln hier, ein lächeln dort, good vibes, good energy,
danke an dieser stelle an das xtc und sonstiges amphi, passt doch alles, so wie es ist.
und wenn man dann wirklich so hin und wierder sogar das glück hat eine party
erleben zu dürfen, wo die besucher auf dem dancefloor sowas wie ein kollektives
gefühl aufbauen und sogar so was ähnliches wie mystisch-spirituelles tanzen
möglich wird, umso besser! aber ich gehe nicht davon aus, denn diese parties sind
ganz klar in der mini-minderheit...
also was solls, der DD hat geltungsdrang, der dj danach hat geltungsdrang, ich hab
geltungsdrang, alle wollen dass es brätscht und drückt und hackt und schruppt und alle
wollen doch nur eins: ihren spass. recycling hin oder her.
so what....
also meine meinung nochmal ein wenig zusammengefasst:
tief ergreifende musik und wirklich spirituelles erleben KANN es auf einer party
geben, ist aber nicht die regel. und wenn man es sucht, dann ist man auf einer party meist
nicht so wirklich am richtigen platz. da gibt es doch viel geeignetere orte für die
tiefe des lebens....
Benutzeravatar
Dancingdevil
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 200
Registriert: Do 13. Jul 2006, 12:46
Wohnort: Schweiz

Re: planeten musik - http://www.planetware.de/

Beitrag von Dancingdevil »

also was solls, der DD hat geltungsdrang
Da will wohl wer wiedermal ne richtig dicke PM-Schlägerei!!!!!!!

hehe, neeee....spässchen am Rande^^ gell;)
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Re: planeten musik - http://www.planetware.de/

Beitrag von Kollegoli »

makau hat geschrieben:oki, das tönt jo scho ganz sympatischer oli ;)

also ich mach eifach das woni bock druf han. punkt.
bis jetzt chunnts eigentlich ganz guet aa :) und für das bin ich dankbar.

me sött velicht nöd soviel hirne sondern eifach mache wenns ums thema musig gaht.
da stimm ich dir hundert prozentig zue. aso ich will nöd dhand defür is füür legge, aber ich behaupt jetzt mal, je weniger mer bem musigmache überleit, desto besser. und die ganz gschicht mit geltigsdrang und so hat ja grad damit ztue, dass mer zviel überleit. eifach das mache woruf mer luscht han und wie mer fühlt, das findich sbest.

@manu
hmm interessante text und ich muss dir bem meiste recht gäh.

wenn ich, so selte das au isch, mini musig anre party spiel, dann gönd au dlüüt meistens zersch vom dancefloor. es hat de druck und aber au die power zum teil nöd, wo anderi musig hat. dafür hats was anders, das was ich als mehr oder weniger tüüfgründig, mystisch, magisch oder so bezeichne. und ja, für das sind dlüüt i de regel nöd grad uf ahieb offe, well de grösser teil vo de andere gspielte musig das nöd hat. tja, schlussendlich wennd dlüüt halt au eifach abgah und gschuubet werde.

ich han aber derfahrig gmacht, dass dlüüt nacheme ziitli defür offe werded. wenns vom fette bass entwöhnt sind und scho chli i de neue atmosphäre drin sind, dann chunnt ämmel plötzlich einiges. so hat bis jetz eigentlich fascht jedes vo mine öpe 12 sets woni bis jetz gspielt han, mit de ziit sehr guet funktioniert, paar mal so gar suppergeil, hani gfunde. im nachhinein sind au immer paar lüüt cho, wo gseit händ, dasses es voll geil gfunde händ. dlüüt sind im prinzip für seeeehr vieles offe, für viel meh als mer eigentlich ämmel dänkt. sie münd nur igendwie dethii gführt werde. schlussendlich wänd ja au nöd all immer sgliiche. ja sie wänd sogar tüüfgründigi erfahrige mache, sie wänd höch flüüge, sie sehned sich sogar regelrecht denah, au wennses villicht gar nöd immer wüssed.
guet, be dene wo noi chömed und no i dem ziitlich sehr eng begrenzte ding din sind isch das wohl andersch, die lönd sich mit fette bäss oder was au immer abfertige... aber a dene söttmer sich ja jetz würkli nöd orientiere.

ich find ussedem, dasses i letschter ziit bessered hat ade partys mit de musig. me ghört nüm so viel israelifullon, sondern öfters psychedelischi musig. ich ha eigentlich a de meiste letschte indoorpartys, zumindest ein zwei mal es tüüfgehends musikalisches tanzerlebnis gha.
und dieses muster funktioniert auch bei mir selbst, wenn ich auf dem dancefloor stehe,
drum verurteile ich das ganze gar nicht mehr. wenn ein artist also da oben steht und seinen
sound präsentiert, dann will er in erster linie, dass sein sound brätscht und die leute
abgehen.
ich verurteil das eigentlich au nur bedingt, ich finds eifach sehr schad, wenn das, was chönnti sii, oder au nur scho was in die richtig gaht, debii verlore gaht. ich find, dasses nämli kein grund defür gid. me chan zum fette brätschende bass ja druchus no anders geils züüg mache, so dass dmusig schlussendlich so richtig gehaltvoll isch und mer sie au dihei für sich ellei lose würd. deswege gönd dlüüt ja nöd weniger ab, im gegeteil. es gaht halt vilicht eifach chli länger bismer es paar tracks zäme hat. ich bin übrigens au uf de suechi nachme fette geile bass :-D

grüess
Benutzeravatar
Flow Box
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 95
Registriert: So 17. Aug 2008, 19:36
Wohnort: Bern

Re: planeten musik - http://www.planetware.de/

Beitrag von Flow Box »

dir si eifach viu viu zviu! muahahahaha neei....
@ oli: aber i weis doch genau was du eigendlech meinsch, vilecht nid nume für wiibli z beiidrucke aber augemein... dänke ohni Bestätigung miech fasch niemer meh musig...
moinz
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 865
Registriert: So 11. Sep 2005, 19:50

Re: planeten musik - http://www.planetware.de/

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

Kollegoli hat geschrieben: ich han aber derfahrig gmacht, dass dlüüt nacheme ziitli defür offe werded. wenns vom fette bass entwöhnt sind und scho chli i de neue atmosphäre drin sind, dann chunnt ämmel plötzlich einiges. so hat bis jetz eigentlich fascht jedes vo mine öpe 12 sets woni bis jetz gspielt han, mit de ziit sehr guet funktioniert, paar mal so gar suppergeil, hani gfunde. im nachhinein sind au immer paar lüüt cho, wo gseit händ, dasses es voll geil gfunde händ. dlüüt sind im prinzip für seeeehr vieles offe, für viel meh als mer eigentlich ämmel dänkt. sie münd nur igendwie dethii gführt werde. schlussendlich wänd ja au nöd all immer sgliiche. ja sie wänd sogar tüüfgründigi erfahrige mache, sie wänd höch flüüge, sie sehned sich sogar regelrecht denah, au wennses villicht gar nöd immer wüssed.
hmmm jetzt bringsch mi würkli gad in verlegeheit... das isch echt en guete gedanke und er macht au sinn und vor allem hoffnig. villicht lahni mi doch wieder bekehre... : )
hab anfangs ja irgendwie anders musik gemacht, weniger kopf, mehr einfach rauslassen und jetzt ists viel getüftel und experimentieren und stundenlanges rumschrauben an parametern, die ich nicht mal verstehe. deshalb lässt das ergebnis trotz dem ganzen aufwand in punkto qualität und brätsch-faktor auch immer noch zu wünschen übrig... und zusammen mit dem recycling-vorwurf vom DD, der ja auf mich irgendwie schon zutrifft, hinterfrage ich im moment echt, was ich da eigentlich fabriziere.... /frage 8-[ :oops: :-k
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Re: planeten musik - http://www.planetware.de/

Beitrag von Kollegoli »

hihi, ja experimentiere isch ja guet, so lernt mers, oder..

es spricht au nüt degäge, zum lerne mal was nahzmache oder zrecycle, minre meinig nah.

wann stellsch dann mal wieder was online? aso die tracks woni vo dir kenne, so "ich scheiss auf meinen sitz" sind ja ämmel no recht guet glunge. findi ammel dasses sicher zu geilere 80% musig ghört wos überhaupt gid, vo allne musigrichtige.

naja, uf jede fall nur nöd ufgäh.
zIrbelChrÜtli
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 101
Registriert: Mi 23. Apr 2008, 07:55

Re: planeten musik - http://www.planetware.de/

Beitrag von zIrbelChrÜtli »

[quote="hinterfrage ich im moment echt, was ich da eigentlich fabriziere.... /frage 8-[ :oops: :-k[/quote]

Aus der Sicht eines Tanzfreudigen, nichtmusizierenden (und nichtzitierenkönnenden) Layen einfach sehr wundervolle, schüübige sound... aber das isch gschmacksach und ich bin auch schon wieder ruhig ..... 8-[
Benutzeravatar
zenitkairo
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 57
Registriert: Di 19. Dez 2006, 19:16
Wohnort: widen

Re: planeten musik - http://www.planetware.de/

Beitrag von zenitkairo »

HAHAHAH.
Die Frauen Theorie ist ja zum Lachen (habe den Kack nicht komplett gelesen). Glaube nicht wirklich daran. Und wenn es nun mal so wäre, wäre es ja auch scheissegal, soll ja ein Ur-Instinkt sein. Ich empfinde es auf jedenfall nicht so(habe auch eine Freundin!)
Ich mache in erster Linie Musik aus Leidenschaft und Freizeitbeschäftigung. Hobby!!! Während andere sich mit DSDS, PS 3 und Bücher beschäftigen, schraube ich halt am Synth rum. (ist da was falsch?)
Naja finde es auch nicht als eine Schande wenn jemand mit seinem Sound Erfolg hat oder haben will. Bin sogar dankbar. Wäre ja scheisse wenn all die geilen Acts ihre Tracks für sich behalten. Meiner Meinung soll man sich auch Ziele stecken. Besser als stehen zu bleiben. Dancing Devil bewegt sich gerade.

Meiner Meinung muss was für DD (oder sonst wer) stimmt noch lange nicht für stimmen.
Nur wenn einer auf den Tisch klopft muss man doch nicht gleich alles hinterfragen! Man weiss in der Regel am besten selbst was man will.
Naja ich scheiss drauf und versuche weiter meinen eigenen Sound zu produzieren.
Langsam aber sicher stumpfsinn. ](*,)

Und wenn es dann wieder mal etwas waermer wird schnapp ich mir mein neues Didgeridoo und gehe an die Reuss eins Jammen. Peace
Antworten