Kollegoli - Violetts Himmelblau

Abteilung für Musiker oder welche die es werden wollen.
Antworten
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Kollegoli - Violetts Himmelblau

Beitrag von Kollegoli »

Hihihi, jetz chani das au mal mache :oops:

Losed doch mal im Mp3Player uf http://www.swisspsy.ch mis liedli und säged mir, was ihr davo haltet.

Bitte Kritik, wär geil zwüsse, was anderi devo dänked und was sie würded andersch mache.

grusserl und danke
oli
Benutzeravatar
Dancingdevil
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 200
Registriert: Do 13. Jul 2006, 12:46
Wohnort: Schweiz

Beitrag von Dancingdevil »

bin än grad am aalose^^

schad isch das er keis richtig episches intro hät^^(spass:)

aber äs rockt!!

d bassline isch 1 a! aber fasch ä bizi lut, wür dä bass und dä kick biz meh komprimiere und frequänzä na chi apasse...aber isch min persönliche gusto^^

alles in allem än cool verspillte track
Graz
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

juhu, öper hat gantwortet :oops:

danke erschmal

ja weisch be mir isch das ebe so, dass ich grad mal weiss wie mer dmuus in pc steckt und villicht wans guet chunnt no wie mer de bildschirm astellt....nei seich

aber um dklangqualität han mi bis jetz nie gross kümmered, meh, dass es susch eifach geil isch. aber ich werd mich dim rat aneh und mal chli komprimiere, equalize und was no so dezue ghört. han kei ahnig vo mastering und mir fählt en subi (susch wäred dnachbare zimli arm dra)

han mal so was vo side-chain compression ghört, dass das be de bassline voll geil seg. langeds denn wenni de kick und bassline ine gruppespur tuen und das miteme normale compressor mach? kennt dann öper vo eu en guete compressor (am beste plugin) mit side-chain-igang/funktion oder wie mer das nennt?
psygnosis/mindsurfer
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 654
Registriert: Fr 8. Jul 2005, 11:29

Beitrag von psygnosis/mindsurfer »

hey oli

has mer aaglost. gfallt mer sehr guet. en sehr verspielti und lockeri komposition.

am beste gfallt mer d bassline.. die isch sehr guet, dörft aber no chli klarer werde zum teil... sidechain-kompressor und no chli me druck über en kompressor. ich nimme da zb de da:
http://www.twistedlemon.nl/site/index.p ... &Itemid=32

oder halt grad de vo waves "C1 comp SC" über gruppekanal.... de vo twisted lemon findi aber praktischer, da direkt übers plugin s routing chasch mache...

wenn also no chli mastering machsch.. also chli de gsamtmix optimiersch.... denn wirds erst recht fett!

wiiter so!
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

danke fü de link

wird en dihei gad uusprobiere

bin scho ganz wuschig :lol:
Benutzeravatar
Thujon
artist
artist
Beiträge: 722
Registriert: Sa 18. Okt 2003, 16:05
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Beitrag von Thujon »

Also ich benutze kein Kompressor auf der Bassline ...
Finde brauchts nicht wenn du genug am Sound der Bassline rumschraubst klingts schon ohne Kompression gut ....

Auch mastering mach ich keins ...ist mir zu heikel ... das geb ich lieber andern in die Finger dies auch drauf haben ...
Wenn ich Live spiel sind die Tracks meistens ungemastert und nur der miix wurde Maximized ...

Greetz ...

P.S.: ICh geb immer ehrliche Feedbacks ... und ich finde du hast noch ein grooooossssses Stück Arbeit vor dir ... obwohl fürn Anfang ists ganz o.k. :)
http://www.facebook.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/freakulizer


18 Aug. Daydance (Simon Slice Live) , Luzern, Switzerland
18 Aug. Synthesis of Sound Round II Raum Zürich ,Switzerland
24 Aug. Danghai Club Danghai Club, Curitiba, Brazil
25 Aug. Field Club Field Club, Santa Catarina, Brazil
26 Aug, Electrance Electrance, Sao Paulo, Brazil
31 Aug. Limited Hangout 2 Rote Fabrik, Zürich, Switzerland
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

bi jetz gad am swsspsyplayer durelose.

dasch no geil, so ghöri mini eigeni musig wieder usere andre perspektive.

de track isch anschiinend chli zliislig..mmmhh, benützt me dafür eifach en maximizer?

naja, es grooses stuck arbet, hani klar no vor mir. aber dasch gueti herusvorderig. aber de track findi uf jede fall guet glunge, aso so lutschterchi technisch, machi da sicher no was....
Benutzeravatar
subconsciousmind
artist
artist
Beiträge: 385
Registriert: Fr 21. Jan 2005, 21:25

Beitrag von subconsciousmind »

Hi

Also am Anfang dacht ich mir... naja die bassline macht witzige sachen, aber die anderen töne fuchteln nur so doof rum...
aber dann entwickelt sich ja dann einiges.

Produktionstechnisch gebe es sicher einiges zu tun. mal grundsätzlich die Mischung, was zu laut, was zu leise.

Aber was die Melodien und den song als ganzes betrifft, hast Du schon einiges drauf und dort musst du bestimmt nicht viel lernen.. andere die besser produzieren als Du können dafür das nicht gut. Wie bei Gena kommt auch bei Dir was rüber und dein song hat charakter das ist 1000mal mehr wert, als "crystal production"

Was den bass betrifft.. find ich sehr geil, ob der sound stimmt von wegen eq und kompressor kann ich nicht sagen, weil nicht auf meinen referenzen gehört... aber grundsätzlich weiss ich das sowieso immer erst nachdem ich ein Lied auf ner fetten anlage gehört habe. Da staunt man oft nicht schlecht welcher bass "fett" ist und welcher "hart" und nur nervt.

Gruess
Cosinus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 683
Registriert: Do 25. Aug 2005, 20:51
Wohnort: Biel/Bienne
Kontaktdaten:

Beitrag von Cosinus »

hi Kollegoli,

finde dein lied gar net a mal so schlecht,es hat was - aufjedenfall is es eigenständig und klingt nicht wie alle anderen & ne sehr geile melodie.
wäre selber gottfroh wenn cubase schon bei so mir tönen würde

greetz michi
Antworten