geile Hardware Synthi ???

Abteilung für Musiker oder welche die es werden wollen.
Traumkrieg
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 58
Registriert: Mo 4. Sep 2006, 08:33
Wohnort: Aarau
Kontaktdaten:

Beitrag von Traumkrieg »

reFX TBL.....die isch nett willd mit de 4 Midi channels fetti Bassounds chasch mache..


obwohl ich immer na uf min MAM MB33 Mk2 schwöööre (wenn er 80 euro übrig hend INVESTIERET DIE! *gg*)
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

ja mir händ au de mam mb33, aber mk2??? kei ahnig, mi händ glaub eifach de normal.... aber zum bassline mache findi däh jetz nöd soo.... höchschtens villicht fullon basslines, aber suscht chasch ja eigentlich nu so chli acid demit mache....
Benutzeravatar
thotem
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 55
Registriert: Mi 16. Aug 2006, 11:54
Wohnort: Rümlang
Kontaktdaten:

Beitrag von thotem »

Häsch der en Korg Kofferradio gchauft du Cheib??? :twisted:
Voll friedlich vo dir de z'chaufe! Om-mässig geil und peace-haft! :-D :-D


Muesch de dänn mal is Rümli abeschleppe wänd ändlich mal e Gasmaske gäg de Zigirauch uftribe häsch oder dini Höngger Allüre vegissisch. :razz:
Wer andern eine Grube gräbt, fällt selbst hinein.

Albert Einstein - Physiker und Zahnarzt
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

totem du alti furzkanüle!!!!!

figgschmi aaa??? mümer wiedermal es härts albisrieder vs. höngger kämpfli mache???!?!?! :twisted:

mis baby schleppi sicher nöd i euri barbare-höhli mit, was hasch eigentlich sgfühl????? es isch doch no viel zjung zum in so primitiver gsellschaft zverharre!!!!

abgseh devo vergewaltiged ihr ja jetz eh scho de ms2000, das langt fü eu; mit eure steiziitwurstfinger schaffeders eh nöd en ms2000 und en radias gliichziitig zbediene!!!!

und lah endlich mal de zwyback in rueh! ich han ihm de kontakt mit dir müsse verbüüte! jedesmal wenner dich gseh hat schnurrter mich nur no mit voll peaceheycherzevoindiemässiger scheisse voll!!!!!

ttztztztzt........... albisrieder...... pfffffff
Benutzeravatar
thotem
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 55
Registriert: Mi 16. Aug 2006, 11:54
Wohnort: Rümlang
Kontaktdaten:

Beitrag von thotem »

DU bisch ebe kein richtiger Goaner! Lueg doch mal dis Bild a! Es KUNSCHTFASERE Oberteil! Und kei Zipfelmütze!! Was meinsch eigentlich! Und zu Höngg und Albisriede säg ich nur: No nie was vo Toleranz ghört?? Chönd nöd beidi Ort näbedenand koexischtiere? Unfriedloch vo dir, würklich unfriedlich, uf ganzer Line.

Muesch mal uf Indie ga! Det lernsch so Sache no. Das hani au gmacht damals, woni d'Ma-Pe käneglernt han!

Und ja, das heist "wänd bock häsch wärs voll chillig wänd mal de Link da würsch benütze! Hät Petfläsche drin (das sind die Dinger wod Bongs chasch drus mache. Und am Schluss au Goaner und so)"
Wer andern eine Grube gräbt, fällt selbst hinein.

Albert Einstein - Physiker und Zahnarzt
Benutzeravatar
GOE
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 57
Registriert: Mo 17. Jul 2006, 14:50
Wohnort: Kilchberg/Zürich
Kontaktdaten:

Beitrag von GOE »

kurz und bündig:
intern: es2 und ultrabeat
extern: supernova (nur steht dieser leider inzwischen eher als nostalgische verzierung rum)
FRESH BREEZE? - SWISS BREEZE!
producer and liveact in fullon psytrance
http://goe.goa-trance.ch - freshly fresh new website since june 08
http://myspace.com/goe2000

http://www.goa-trance.ch
http://parties.goa-trance.ch - SWISS PARTY-CALENDAR
Benutzeravatar
Omline
dj
dj
Beiträge: 526
Registriert: Sa 25. Okt 2003, 16:24
Wohnort: Zurich Highlands
Kontaktdaten:

Beitrag von Omline »

ja de GOE!

wenn wir da grad nostalgisch sind: bei mir setzt ein altehrwürdiger Roland Juno-60 staub an. der wär im prinzip voll geil, aber eben, unterdessen ist omline schon so bequem und hat sich an software gewöhnt. der juno-60 hat nicht mal midi *g* aber man kann ihn schon per speziellem interface mit midi ansteuern.
Antworten