New Track!! Dancingdevil!! Il-luminate

Abteilung für Musiker oder welche die es werden wollen.
Antworten
Benutzeravatar
Dancingdevil
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 200
Registriert: Do 13. Jul 2006, 12:46
Wohnort: Schweiz

New Track!! Dancingdevil!! Il-luminate

Beitrag von Dancingdevil »

Neuer Track..

Einfach aber heftig...hehe..

Guckst du!

Jetzt könnt ihr mich fertig machen;)

Kritik erwünscht^^

Greez

http://www.yousendit.com/transfer.php?a ... E91B1A4042
Benutzeravatar
i.dot
artist
artist
Beiträge: 571
Registriert: Mi 4. Jan 2006, 17:56
Wohnort: homesweethome

Beitrag von i.dot »

sorrey, geht zu lang zum downloaden mit m 56k modem zzZ* :roll:
facebook.com/twonezero
Benutzeravatar
Schädelleuchten
artist
artist
Beiträge: 169
Registriert: Fr 11. Feb 2005, 15:46
Kontaktdaten:

Beitrag von Schädelleuchten »

Geit vei echli ab! Also mir gefällt dieser Track sehr gut!!!
liquid disko

Beitrag von liquid disko »

hab mir den track angehört. gefällt mir, hat einen guten drive drin und geht schön ab.
wie habt ihr die bassline gemacht?
Benutzeravatar
Dancingdevil
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 200
Registriert: Do 13. Jul 2006, 12:46
Wohnort: Schweiz

Beitrag von Dancingdevil »

liquid disko hat geschrieben:hab mir den track angehört. gefällt mir, hat einen guten drive drin und geht schön ab.
wie habt ihr die bassline gemacht?
messi für comments...

gut wenns nur gefällt...keiner der was zu kritisieren hat?

Bassline is in dem Fall ein Vanguard. Eignet sich recht gut in combi mit ner Distortion..

Gruss
Benutzeravatar
gizmo
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 650
Registriert: Do 16. Sep 2004, 18:41
Wohnort: Zureich

Beitrag von gizmo »

würlich nöd schlächt obwohl für mich chli z'fest full-on wobie das ja eh persönliche gschmack isch! Find dä track aber guät glunge und vorallem nöd eintönig sonder mit witzige elemänt drin...dä part ab 3:35min isch sehr glunge :-D
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol

http://myspace.com/gizmogoa
Benutzeravatar
i.dot
artist
artist
Beiträge: 571
Registriert: Mi 4. Jan 2006, 17:56
Wohnort: homesweethome

Beitrag von i.dot »

he

isch n suuper track ;)

kritik ist subjektiv, also geschmacksache.wenn ich jetzt zb auf progi stehe würde es fullon-style kritik geben... :-o so... :roll:

und umgekehrt..also mach einfach weiter :wink:
facebook.com/twonezero
Benutzeravatar
subconsciousmind
artist
artist
Beiträge: 385
Registriert: Fr 21. Jan 2005, 21:25

Beitrag von subconsciousmind »

Geili Sach!!

Gaat voll ab das Teil...
Und ich liebe die Dramatik! Ich schtaan eifach uf grande finales! iiihaa!

Fätzt...

Uf swisspsy staat de track grad use, so guet produziert!! Rumblepack (eis vorher) isch ja scho sehr geil gmacht, aber euri bassline ziet grad nomal die ganzi uufmerksamkeit uf sich.

Huet ab!

Un freu mi ufs bassline tutorial, will das chan ich aso nöd so guet!
Gena
Beiträge: 30
Registriert: So 4. Jun 2006, 09:39

Beitrag von Gena »

alles in allem sehr en witzigä track, am beschtä gfalled mer d bassline und d rythmikelement. d kläng vo dä synths und d melodiä sind au guät glungä, was i aber chli müä han isch zum s ganzä zumänä liäd "zämäsetzä".... irgendwiä chum i bim losä immer wieder usm film, es hät für mi wiä kei gschicht.. viel schöni teili aber komisch zämägsetzt.. mängisch han i aus gfühl es chönt chli meh element verträgä und denn erschints mer wieder überladä.. mmm nix weiss wieso , vilicht mus is au eifach nur s anders mol losä, schribä halt nur grad was mer so dur dä grind goth.. hoffä es hilft trotzdem
Lache, und die Welt lacht mit dir
Weine, und du weinst allein!
Benutzeravatar
Dancingdevil
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 200
Registriert: Do 13. Jul 2006, 12:46
Wohnort: Schweiz

Beitrag von Dancingdevil »

Gena hat geschrieben:alles in allem sehr en witzigä track, am beschtä gfalled mer d bassline und d rythmikelement. d kläng vo dä synths und d melodiä sind au guät glungä, was i aber chli müä han isch zum s ganzä zumänä liäd "zämäsetzä".... irgendwiä chum i bim losä immer wieder usm film, es hät für mi wiä kei gschicht.. viel schöni teili aber komisch zämägsetzt.. mängisch han i aus gfühl es chönt chli meh element verträgä und denn erschints mer wieder überladä.. mmm nix weiss wieso , vilicht mus is au eifach nur s anders mol losä, schribä halt nur grad was mer so dur dä grind goth.. hoffä es hilft trotzdem
oki...messi fürd Kritik!!

überlade find i dä Tack au...hehe^^

ich versuech än ma neu zämez'setzä, ma luege was däbi usechunt. ich glaub ich weiss was dich stöhrt isch das sich nüt dur s ganze lied dureziet. ich find aber das ich im verglich zu villne andere äs, zwar wilds und schnälls, Story-telling han, isch zwar mängmal äs biz wirr...so isch halt aber au d stimmig i dä Höll :twisted:
bin jetzt a äs paar Tracks draa wo äs biz gsetzter und vo dä gschicht her ruhiger sind...
ich schallt nächschtens ma eine uuf...losisch ma drii 8)

@ subconciousmind

s'Bassline und Kick-tutorial sött hoffentli nächschtens ufgschalltä werde...bin aber na dra am schaffe;)

Gruuuuss
Antworten