*NEW TRACK* Suncollector - Lost Island - 134bpm

Abteilung für Musiker oder welche die es werden wollen.
Antworten
Cosinus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 683
Registriert: Do 25. Aug 2005, 20:51
Wohnort: Biel/Bienne
Kontaktdaten:

Beitrag von Cosinus »

joa Pee, finde ihn wie immer sehr schmissig groovig,treibend, ein wenig housy etc. vorallem du hebst dich von den typischen standart goa ab
,gab da mal nen track "let it rip" GOA ist tot,es lebe psy trance!!!!!!

greetz michi
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

hälööö

so ich has jetz zwar ersch eimal und nur uf labtopböxki glost, aber das findi:

vom technische häär voolll perfekt. wennis jetz zum biispiel mit mim lied verglich wo ja grad nacher chunnt, dann tönts halt au no viel klarer (aso dis). du ghörsch de kick besser (zumindest uf dene boxe). wwobi ich idere bezieg au shco chli fortschritt gmacht han.

vom gfühlsmässige heer:
+es isch trippig und uf e art so shcöön duurchgehend vo afang bis am schluss, es isch nöd abghakt so wie z.b eis vo de neue "killer" fullon lieder.
- mich fesslet die erschte 4 bis 5 minute nöd so wahnsinnig. villicht imene andere zuestand und zunere andere ziit würs das, aber ebe nach so eimal lose, passiert be mir die erschte 4bis 5 minute nonid viel. es packt mi nöd so.
+ ab 5 minute oder so, wo so de elektro bass chunnt, gfallts mer sehr guet. da packts mi und es wird mer, egal wann, wo, wieso und warum nöd langwiiilig und ich wills unwiederruflich wiiter lose. es ishc sozäge kompromisslos geil ab dem punkt.

alles in allem:
es geils lied, es gfallt mer, wobii smich halt ebe weg de erschte 5 minute nöd grad vom böckl haut; was aber ebe wie gseit auc hlizuestands bednigt isch. sganze isch schön progressiv und hät e klare linie und en ufbau womer gfallt, wobiis für min gschmack am afang ebe no chli äggschenmässiger chönnt sii, was halt aber reini gschmacksach isch. das lied chan durchuus mit praktisch allne mir bekannte "groose" progi-äkts mithalte.

so ebe has halt nur eimal glos und ebe uf böxli vodene ich kei ahnig han, villicht ändered sich mini meinig no.... :-D
Benutzeravatar
Thujon
artist
artist
Beiträge: 722
Registriert: Sa 18. Okt 2003, 16:05
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Beitrag von Thujon »

Hey Suncollector ...

cools Lied ... :) schön Lüpfig .:D

ned als Kritik verstoh ... isch meh eifach mini meinig ...
de Bass chönnt meh in tiefi goh ...
denn wird das ganze chli "groooviger"/"mächtiger"...

aber ebe isch voll gschmackssach ..

Qualität isch ke Sach vo Ziit ...isch meh e Sach vo wüsse ...
nur wege es paar Kompressore und Eq's meh bruchsch ken Monat ...

ich han durchschnittöich 2 Täg bis 1 Wuche wenn ich es lied mache ...
will damit ned säge das qualität vo mine Tracks speziell guet sind ...aber die meiste Artiste wo ich kenne hend in etwa solang für es Lied ... Sogar die mit Superqualität ...

Greetz Simon

P.S: Lost ...freu mi scho ufe Mäntig...haahh aber zerst mol los ins Castle uf Lipperswil laters ...
http://www.facebook.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/freakulizer


18 Aug. Daydance (Simon Slice Live) , Luzern, Switzerland
18 Aug. Synthesis of Sound Round II Raum Zürich ,Switzerland
24 Aug. Danghai Club Danghai Club, Curitiba, Brazil
25 Aug. Field Club Field Club, Santa Catarina, Brazil
26 Aug, Electrance Electrance, Sao Paulo, Brazil
31 Aug. Limited Hangout 2 Rote Fabrik, Zürich, Switzerland
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

ja das stimmt scho voweg de monotonie und de progression. häsch scho recht. ich sehne mich a partys au immer meh nachdem. ghörsch ja igendwie meischtens immer nu so musig, wo der jede tanzschritt dur ihri überfülltheit oder halt vollgfüllheit vorgit.
TheAngel1985

Beitrag von TheAngel1985 »

So Pee han dis Stück au ändlich mal glost da ich nämlich grad eleige im Büro bin... *smile*

Also es paar Sache wo mir ufgfalle sind... de Afang isch geil mit de irrende Schritte vonere Person... dänn chani mi bis zur 5te Minute am Kollegoli aschlüsse... und ab de 5te Minute wirds eifach nur geil... *smile* würkli hammer... :-) allem i allem geils glungnigs Lied... :-) bitte mehr davon... *lach*

Ps: Mit dinere Bemerkig vo wägä "de Style isch schwirig z'erkläre" dä häsch du vollkomme rächt *lach*
Psymäleon
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 885
Registriert: Sa 13. Aug 2005, 14:37
Wohnort: Bern

Beitrag von Psymäleon »

Mir persönlich gefällt dein neuer Track zwar nicht besser als die beiden vorangehenden, aber er gefällt. :lol: Oftmals habe ich mit dem sanften Aufbau eines Stücks eher meine Mühe, da für mich die Grenze zwischen Monotonie und genialem Spannungsaufbau fliessend ist und gleichzeitig auch die Grenze zwischen "Top" und "Flop" darstellt. Dein Song hat für mich einen gelungenen Spannungsaufbau, mit vielen kleinen, versteckten Elementen, die alle was zum ständigen Voranschreitten des Tracks beitragen. Die Musik bleibt nie stehen, entwickelt sich fortlaufend und lässt deshalb auch nie Langeweile aufkommen. Zwar finde ich "Lost island" nicht ein Wahnsinns-Stück (verglichen z.B. mit deinem "Ways of feelings"), aber trotzdem deutlich mehr als nur zum einmal anhören, Kommentar abgeben und wieder vergessen. Mir gefällt jedenfalls dein "neuer" Stil und es wird nächsten Sommer hoffentlich wieder Live-Acts von dir zu hören geben.
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
TheAngel1985

Beitrag von TheAngel1985 »

Hey Psy ich pass mich dinere Meinig a... "Ways of feelings" isch eifach nur de reinsti Wahsinn!!! :-)

@Pee und i freu mi scho uf CD wenn mä es Lied vo dir ewigs chan lose :-) Hihi...
Antworten