*NEW TRACK* Suncollector - Gecko Style - 140bpm

Abteilung für Musiker oder welche die es werden wollen.
Antworten
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

halloooo

hmmmm wie immer.... has ersch eimal glost und..... uf de labtop böxli....... naja aber ich poste jetz trotzdem min senf....

aso erschmal dass das de rohbounce isch, isch doch völlig egal, bounce hin oder her, es lied isch dann guet wenns guet isch nöd wenns gueti qualität hat. ich chan de ganz qualitätswahnsinn wo da all händ eh nöd verstah, igendwie huerre verwöhnt nöd??? de alti goa oder vo mir us au igendwelchi buschmusig gids au nur in "schlechter" qualität und es isch trotzdem voll geil, oddder? :-D

aso diis lied gfalltmer guet. es gid vo minere siite nüüt zkritisiere, isch alles reini gschmacksach..... mir gfallt die art müstik und halt das trippige wos i diine lieder zha shciint guet. die ganz sach isch schön triibend und au sphärisch veraalagt und lad zum auge schlüüsse und ziit vergesse ii.

kenn dini musig ja nöd würkli, aber du schiinschmer ja scho llaaaang musig zmache und en seehr usgriifte produzent zsii. was chönntme da no steigere? miinere meinig nah wär de letschti punkt vo de steigerig villicht no, wenn i diini musig de vööllllig eigeni sunncollectorstil chönntsch ibringe und zu völlig neue und no nie dagewese mittel griiife: neui töön anderi vocalsamples, als die wiemers i vielne andere lieder ghört, halt eifach meh experimentells, meh unkonventionells, meh no nie dagewesenigs, neui grooves.... halt so sache. aso ich meine das wasi jetz vo dir kenn isch würkli voll geil und wenni diini musig meh wür kenne würdi de sunny wahrschiinlich scho useghöre, aber wennis e so ghöre, dann isches fü mich halt die art vo progi, wo ich scho vo andere ghört han, wo volll geil isch und ich mega gern ghöre.... ebe die einzig steigerig wär da miinere meinig nah, no meh de völlig eigeni stil izbringe.... vieli lüüt werded das villicht nöd so möge und ersch mal fragend und chli ratlos ufem dancefloor stah, aber igendwann wird vilicht e neui abzwiigig entstande sii oder au en neue musigstil....

okee chli uusführlich aber glaub weisch wasi mein.....

aber uf jede fall geili sach diini musig
gruess olio
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

8)

okeee ich bin beruhigt...... :lol: ...nei seich

ja eh schick doch mal was alts nud au unkonventionells vo dir, da binich doch gspannt....

ja ich bin da au diinere meinig, dass dlüüt usem konzept gheied und chopf schüütlled, wenn was völlig anders a partys lauft. fascht alli erwartet so zimli chli das, wases scho kenned. nur:.... wie sölls so jemals igendwelchi "fortschritt" oder au nur scho richtigi abwechslig gääh? igendwie münds dlüüt halt au mal kenne lerne.

ich meine igendwann händ lüt au müsse de jetzigi "goa" kenne lerne. und ich bin sicher, det wos das gmacht händ, isches voll abgange. well öpis neus geils kenne lerne gaht eifach voll ab, oder? eusi erschti goaparty, isch doch uuuuhuuuerre andersch apokalyptisch geil gsi, oodeer? diini sicher au? das isch ja au gsi, well mirs nöd kennt händ.

dlüüt wend in würklichkeit scho au immer wieder chli was neus und sie gönd früener oder spöter au dezue ab, vieli lüüt wüssed das selber nu leider gar nöd :-D . deswege mussmerne doch szüüg halt amigs uftische.

aber ehh, ich bin gespannt, was suscht no so posged häsch, gibder mini email per PM --->
Cosinus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 683
Registriert: Do 25. Aug 2005, 20:51
Wohnort: Biel/Bienne
Kontaktdaten:

Beitrag von Cosinus »

Hoi !! Psybrother!!! :wink:

war ja bei der "geburt" von "gecko" quasi anwesend *schmunzel* ,ja was gibts zu sagen - also mainstreamig find ich ´s jetzt eigentlich nicht , es hat nen sehr morgentlichen mystischen touch zum träumen und abheben,vorallem die "rollende" bassline hats mir angetan und ich würd mich freuen wenn es von der sorte musik mehr von dir geben würde , weil sie doch nen teil von dir wiederspiegelt den vielleicht nicht alle kennen :wink: ! mensch Pee mach doch mal nen liveact in dem stil hehe

greetz michi
Antworten