Some of my Lieder

Abteilung für Musiker oder welche die es werden wollen.
Antworten
Benutzeravatar
thotem
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 55
Registriert: Mi 16. Aug 2006, 11:54
Wohnort: Rümlang
Kontaktdaten:

Some of my Lieder

Beitrag von thotem »

Soodalahoi zäme ich bin de Thotem, lege ab und zue uf, aber produziere lieber im stille Chämmerli. Da une gits 6 vo mine Tracks zum downloade. Wär froh über eue zahlriiche fachkundige und -unkundige Feedbacks! :P
Ich mach das nonig allzulang und wär drum mal froh z'ghöre woni so sta!
Danke :twisted:

http://www.thotem.ch.vu
Wer andern eine Grube gräbt, fällt selbst hinein.

Albert Einstein - Physiker und Zahnarzt
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

so du alti albisrieder dreckschlüüdere du!

aso hamer jetz mal s'amphetaminsomnia und s'fractal flowers aglost... han ja beidi schomal ghört....


aso viel chani da nümm dezue säge.... wenn kein albisrieder wärsch würdi säge hey huerre geil....

naja bem erschte liede isch de "blbläblblä drugs bläbläblä" vocalsample chli ifallslos...., aber suscht schön flüüssend und schön.

szweite isch au schön lockerflockig und verträumt....

ich los spöter no meh (halt wenni wieder da pause mach)....
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

so stinki, ich bin wieder da und han

metal slug

glost...

.... aso produktionstechnisch scho zimli wiiter als die beide vo vorher....

aber es gfallt mer weniger guet als die andere beide...

igendwie fäählt me da en konkrete inhalt...

ganz geil findi die gitarre mässigi melodie wo au chli 32tel gmacht häsch und wo mega speziell tönt... (sie chunnt glaub mal am afang und dann geg de schluss vor)

au allgemein findis asatzwiis guet, es fangt geil aaa, dbassline isch ohni "akkordwechsel" (was mal andersch isch und psychedelikfördernds potential hät) und de beat isch glaub au iisy geil....

ebe mir fählt eifach en konkrete inhalt... es macht und tuet, aber es passiered igendwie nu so einzelni sächeli und oberflächlichkeite und verzelltder nöd uf die gliich art wie die andere beide lieder e gschicht. es tönt eifach nach fullon und vieli lüüt werdeds huerre geil und killer finde (wells eifach nach "staatlich anerkannter und geil gfundener musig tönt") und dezue abgah. aber ich chan demit nöd so viel afange und ich chönnts au nöd würkli vo igendeme andere interpret unterscheide (villicht no biz wells nonid so volll tätscht)..... igendwie hani sgfühl, aso villicht meinis ja nur, dass be dem lied igendwie nöd so liideschaftlich dra gsi bisch, wie be de andere beide.... so als hettisch zumindest unterbewusst eifach denkt "ah ja peace hey, das tönt jetz so wie das woni schomal ghört und einigermasse iisy gfunde han, also muss das ja guet sii"....

naja... schande über dein haupt!!!!!........ verdammti albisrieder.... pfffffff
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj
Beiträge: 2180
Registriert: Mo 6. Sep 2004, 22:01
Wohnort: Gotham City

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

metal slug findi aso nachem alose zimlech issi aber die huere Tranci melodie naja jedem das seine melos send scho guet aber ehe electro D`n`b mässig und mit de basline hesch au no issi gschpelt
esch secher nochli usbau fähig das es rönder tönt nochli rollender
aber ja esch au schwerig zum säge weil ja du de sound machsch und ned ich aber ja metal slug het geili asätz chud gut piiis
Benutzeravatar
thotem
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 55
Registriert: Mi 16. Aug 2006, 11:54
Wohnort: Rümlang
Kontaktdaten:

Beitrag von thotem »

Olioliloi.....du Höngger :mad: Me merkt ma wider dini Allüre, häsch grad zerscht mal die beide ältischte Sache glost, völlig konservativ, typisch für dich :-x Metal Slug unterscheidet sich eigentlich scho starch vom andere Sound. Isch eigentli rächt so wie du gseit häsch. Isch nach 55 Stund Wachheit entstande, bin am Schluss fasch OM-mächtig worde vor Müedigkeit. Findes trotzdem witzig. All andere sind ener so melodiös amir-haft. Friedlicher, peace-mässiger und omiger :-D Chasch det ja nochli Sänf druftue wänd Ziit häsch, also dezue gä meini, oder weisch und so.

Ah und ja a all danke für die schnälle Antworte
Wer andern eine Grube gräbt, fällt selbst hinein.

Albert Einstein - Physiker und Zahnarzt
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

so ha jetz grad

milky was und mdmushrooms glost

... soooo gfalltsme! au wennd en alte stinkige albisrieder bisch!

ja die beide liedli sind voll geil, voll perfekt....


ich muss glaub würkli einestages i eui sumpfhöhli choo, gasmaske hin oder her.

ich muss eifach vorher no mis testament schriibe und mir e küüle und igend e windle besorge, um au mit euem niveau im iklang zsii.
Benutzeravatar
Midimal
artist
artist
Beiträge: 222
Registriert: Di 12. Jul 2005, 05:10
Wohnort: See im Bach

Beitrag von Midimal »

Thoter spicky hab ich mir gerade mal angehört...ziemlich verspickt...vielleicht von dort der Name :-D

die melo bei 4.23...was'n dat fürn synth?

greetz
Bild
Benutzeravatar
thotem
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 55
Registriert: Mi 16. Aug 2006, 11:54
Wohnort: Rümlang
Kontaktdaten:

Beitrag von thotem »

hmm chami nöd genau erinnere. Aber de tönt irgendwie nach pro 53. Chönt sogar es preset si, s'oberschte glaubs
Wer andern eine Grube gräbt, fällt selbst hinein.

Albert Einstein - Physiker und Zahnarzt
Mirowsky

Beitrag von Mirowsky »

über de sound wot und channi nüt säge aber probier e mol de kik e bizz mit emene eq z bearbeite damit er nöd so dominant isch und defür hidrums ganz schüch meh power zb.mit em quadra fuzz ( z gfinde im vst plug ordner distortion.8tung d lutstärchi zrug bevor d usprobiersch!!) und wenn d scho mit em cubase 4 schaff eifach s dll file vom sx 3 ussekopiere und im 4i wieder ibaue,will im 4i isch es nüm dinne.
Benutzeravatar
SpickyTricky
Beiträge: 20
Registriert: Di 8. Feb 2005, 16:48
Wohnort: ehrikon ZH

Beitrag von SpickyTricky »

Midimal hat geschrieben:Thoter spicky hab ich mir gerade mal angehört...ziemlich verspickt...vielleicht von dort der Name :-D

die melo bei 4.23...was'n dat fürn synth?

greetz

.....da hatte ich meine Finger im Spiel.. :-({|= gruess SpickyTricky
Antworten