Cubase und midikeyboard

Abteilung für Musiker oder welche die es werden wollen.
Antworten
Tarabas

Cubase und midikeyboard

Beitrag von Tarabas »

Hallo zusammen

Ich habe mir ein Midikeyboard EMU xboard 25, welches über USB und Midi läuft, gekauf und irgendwie krieg ich dieses nicht im Cubase zum laufen.

Der Treiber wir erkannt und auch im Transporterfeld habe ich ein Eingangssignal. Bei Geräteeinstellungen Midi habe ich das xboard auch angewählt.
ich kann kein VST-Plugin ansteuern.

Im Reason läuft es problemlos.

Weiss Jemand an was das liegen könnte ?
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

musch villicht bem midikanal uf wellem du splugin häsch, be de midi inputs "xxx" (de name vom keyboard) oder "all midi inputs" und bem midiout splugin awähle... häsch das gmacht?
Tarabas

Beitrag von Tarabas »

Hey Kollegoli

Jo hani gmacht, goht ebe trotzdem nid :cry:
Benutzeravatar
thotem
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 55
Registriert: Mi 16. Aug 2006, 11:54
Wohnort: Rümlang
Kontaktdaten:

Beitrag von thotem »

Ich han mal es änlichs Problem gha. Det isches dra gläge, das s'Keyboard glichziitig über USB und Midi mitem Compi verbunde gsi isch. Blödi Sach eigentlich. Det isches dänn nöd mal über midi gange. Irgendwie hät sich das gägesiitig unterbunde.
Wer andern eine Grube gräbt, fällt selbst hinein.

Albert Einstein - Physiker und Zahnarzt
Mirowsky

Beitrag von Mirowsky »

hesch evtl. en cd zum midi keyboard übercho? dert hets i de regel au voristellige wot chasch installiere.

wenn usb hesch würdi au säge midi kabel weg und nur mit usb schaffe.

zudem all midi inputs im sequenzer und bi de meischte plugs muesch via "learn" button zerscht d funktione zuewise.

3zta + rfx vuangard funktionieret ohni zuewisig ( also bi mir lauft e so :)


hoffe chasch öbis bruche de vo
Antworten