New Track: Hallucinelve - Undercover People

Abteilung für Musiker oder welche die es werden wollen.
Antworten
Hallucinelve
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 184
Registriert: Sa 22. Mai 2004, 19:26
Wohnort: Niederglatt
Kontaktdaten:

New Track: Hallucinelve - Undercover People

Beitrag von Hallucinelve »

Hab mal wieder ein Lied von mir auf den Swisspsy-Player geschickt :-D
Über ein Feedback würd' ich mich freuen...
Grussli,
Simon
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

ja aso de track isch voll geil

da chani nümm viel dzue säge.... es stimmt fü mich eigentlich alles...

alles isch schön...

speziell au dmelodie und dass sie 8 und nöd wie oft üblich 4 akkord lang gaht....

das lied isch no e richtigi gschicht und somit losis au immer wieder gern...

bravooo...

gids eigentlich no meh vo dir zum lose irgendwo??? du bisch so ruhig für das so musig machsch?
Conclusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 418
Registriert: Do 31. Mär 2005, 14:56
Wohnort: Balkonien

Beitrag von Conclusion »

Kollegoli hat geschrieben: du bisch so ruhig für das so musig machsch?
muss man denn viel schreiben und reden wenn man musik macht? :-k
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

ja ich finds immer schön wenn mir öper andersch seit, dasser musig macht und ichs dann au chan lose.... isch doch e deluxmässigi aglägeheit vonenand musig zlose... oder?

wenn öper musig macht und nüt devo verzellt isch das us miinere sicht als zuehörer schad, well ich dann ja nüt devo mitüberchum.... das hät nüt mit "hey ich mach musig und hans grösste zibi" ztue....

isch doch geil je meh musig dasses gid.... und no geiler wennme au irgendwie weiss wo denn die musig isch.... und dazue mussme halt was säge, dmusig chunnt ja nöd vonelei zu de andere mensche....

du machsch doch au mussig, schlussfolgerig? zeig doch mal was, nimmt mi wunder...
Conclusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 418
Registriert: Do 31. Mär 2005, 14:56
Wohnort: Balkonien

Beitrag von Conclusion »

Kollegoli hat geschrieben: du machsch doch au mussig, schlussfolgerig? zeig doch mal was, nimmt mi wunder...
ich freudele chli mit mim mac ume, yep ... aber nid so profesionell wie du... warschinlich redi wäge dem nid so vill drüber ;)
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

:-D naja aso professionell.... hmmmm..... machi wohl nöd.... aber ich ha denkt, "hey das gfallt mer ja mega guet, wasi da gmacht han, aso gibis doch au de andere lüüt! wenns mir gfallt, dann wirds wohl no anderi gäh denes gfallt...."
Benutzeravatar
Psydog
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 930
Registriert: So 6. Nov 2005, 14:59
Wohnort: Uf dr Alp
Kontaktdaten:

Beitrag von Psydog »

Kollegoli hat geschrieben:aber ich ha denkt, "hey das gfallt mer ja mega guet, wasi da gmacht han, aso gibis doch au de andere lüüt! wenns mir gfallt, dann wirds wohl no anderi gäh denes gfallt...."
Guati Iistellig! =D> =D> =D>
Und diin Sound gfallt mr au immer besser!
Cu im Walde balde....
Hallucinelve
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 184
Registriert: Sa 22. Mai 2004, 19:26
Wohnort: Niederglatt
Kontaktdaten:

Beitrag von Hallucinelve »

Juhuu also erst mal Danke fürs Feedback Kollegoli! :-D Freut mich dass es dir gefällt mein Liedle.
Ja das stimmt schon was du sagst, ich bin eher zurückhaltend... Das liegt vielleicht aber auch an meiner Persönlichkeit, ich bin halt auch sonst ein zurückhaltender Mensch. Vielleicht hab ich manchmal das Gefühl, dass meine Musik noch nicht reif genug ist für die Öffentlichkeit und ich mich daher mit Promotion noch zurückhalte... Ich geb meine Musik schon weiter, aber halt eher nur im kollegialen Bereich.
Und ganz zurückhaltend bin ich ja auch nicht. Immerhin hast du's entdeckt! :-) Und auch wenn ich ein Booking für ein DJ-Set habe, spiele ich immer zwischendurch ein paar Tracks von mir. Dann weiss zwar niemand, dass es von mir ist, aber das ist manchmal das beste Feedback, das man erhalten kann.
Ausserdem wird bei mir das Musik machen in der nächsten Zeit eher in den Hintergrund geraten, da ich im Herbst für ein Jahr auf Reisen gehe. Wenn ich zurückkomme werde ich mich dann wieder voll aufs Musizieren konzentrieren und mich dann ev. auch mehr promoten... stay tuned :wink: :lol:
Wenn du möchtest schicke ich dir sehr gerne eine CD mit ein paar Liedern von mir drauf, kannst mir per PM deine Adresse durchgeben. Und sonst werd ich sicher wiedermal was auf den Swisspsy-Player schicken.
Grüessli,
Simon
Antworten