Zwieback Sound

Abteilung für Musiker oder welche die es werden wollen.
Antworten
Benutzeravatar
ZWIEBACK
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 208
Registriert: Mo 24. Jul 2006, 16:57
Wohnort: Züri

Zwieback Sound

Beitrag von ZWIEBACK »

Heihou!!!
Ich han mal paar Tracks vo mir uf MP3.de ufeglade. Die sötted bald zum Download parat si. (gad immer öppe en tag...)
Konstruktivi Kritik immer erwünscht.

ziehnds eu ine...

http://www.mp3.de/zwieback

:-({|= :-({|= :-({|=
Benutzeravatar
edoArdo
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 243
Registriert: Di 4. Nov 2003, 18:40
Wohnort: Aarau

Beitrag von edoArdo »

huhu zwiback,

cooler track =)

im ersten Teil (1:22-3:48) klingt die Bassline auf den ersten schlag klingt immer unsauber. Ich
finde die Drums kommen noch kaum zur Geltung, die dürften ruhig bischen mehr reinhauen. Am
Anfang passen Hintergrundmelodie und Mainmelodie nicht zusammen (bis 1:22). Zudem find ich
es schade dass anfangs immer der gleiche Synth zu hören ist (am schluss varierst du ja).
Mit sauberem Abmischen kannst du sicher noch einiges rausholen.

lg edo
http://www.mrsgreen.ch

"Jeder, der glaubt, exponentielles Wachstum könnte endlos weitergehen, ist entweder ein Verrückter oder ein Ökonom.“
Benutzeravatar
ZWIEBACK
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 208
Registriert: Mo 24. Jul 2006, 16:57
Wohnort: Züri

Beitrag von ZWIEBACK »

Ja danke für d Kritik erstmal...
Stimmt scho a dem träck chönt mer no einiges verbessere aber ich ha ehrlic hgseid ke bock me a dem umezfummle. Ich machs denn lieber bim negschte besser.
Jetz isch ja ersch eis Liedli vo mir uf mp3 aber es söted eigendlich jede Moment no meh freigschalted werde. ufeglade hanis scho...
Wär kool wänn mer denn zu dene aunochli feedback gisch

...na dann, ich lahn ez mal s Cubase tschäddere
bye bye :WDQ \:D/ :WDQ
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

@fruity groove

alllsoooooo.....

mir gfallt:

- es herrscht nöd so e überfüllig wie be andere träcks vo dir.
- d drums gfalled mer. mal was anders und chli mit meh müeh gmacht.
- dsoundqualität (wobii, wie du ja weisch, für mich das nur 0,0275% vome lied usmacht)
- dnylongitarre melodie. sie chunnt mir aber irgendwie e chlii zu zwüscheteilmässig inne. det wo sie chunt, ischs igendwie so, als wür jetz es neus lied afange. das heisst, ich find dmelodie und de ton sehr schön, lockerflockig und würkli geil, im ganze lied dinn eifach irgendwie zwenig a sim platz, sondern meh eifach so im stil vo "hey ich bin imfall e nylongitarre-melodie und bin au no da, uuuhuuuuuu". irgendiwe fügt sie sich eifach nöd so schön is lied ie.
- det um die 7.00 min ume de stimmevocoderirgendwiekomischmässig ton, wo als mehrklangakkord gspielt isch und wie de sich dann wiiter i die "luftig" melodie entwickled, welli wiederrum chli schnell verbii isch.

nöd gfallt mer:

- dmelodie grösste teils. ich find sie macht nöd würkli sinn. aso erschtens gfalledmer dakkordwechsel nöd und zweitens de höchi düdel über de gross teil vom lied. es isch für mich zu ungezielt und irgendwie eher geplänkel. so als hettisch gseit "okkeee, das isch jetz e melodie, das muss guet sii" anstatt "okke jetz machemer da e klaari ussag und nämed en standpunkt ii". oder als hettsch gseit "äähhh wald? stadt? hellgrüen? 289? es schnitzel? birchermüesli??? hmmm..... weiss au nöd gnau..." anstatt "waaaaaald !!!!!" oder "stadt!!!!" oder "birchermüeeeeesli!!!!".. geg de schluss, det nach de nylonmelodie häsch de standpunkt meh afange inäh und dich irgendwie entscheide.... det gfallts mer dann au besser...
- dbassline findi chli fantasielos, es chan so fantasielos zwar scho guet cho, aber be dem lied machts das für mich nöd.

hmmm ja glaub das langed mal... humpigumpi
Benutzeravatar
ZWIEBACK
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 208
Registriert: Mo 24. Jul 2006, 16:57
Wohnort: Züri

Beitrag von ZWIEBACK »

Danke Oli
So es usfüehrlichs Feedbakc isch nöd selbstverständlich! Findi guet, merci. Wirde mir müeh geh im nechschte track all das umzsetze.
...mal gugge obmer das au glingt
Antworten