Welche Applikation bzw. PlugIn verwendet ihr für eure Kicks?

Abteilung für Musiker oder welche die es werden wollen.
psypilot

Beitrag von psypilot »

...ja das mit de bruefsgheimniss isch hald scho eher ironisch gmeint gsi...

es git x-hunderti plug-ins, soundlibrary's oder tonerzüger wo mer e bassdrumm cha drus usezieh, d ussag wär scho eher die gsi:
sind selber produktiv, kreiered eure eigeni sounds, das hebt eu vom "mainstream" ab. und wie wott mer überhaupt pauschal chöne säge wie mer e bassdrum söll hergstelle oder wie sie sött töne, das chunt doch ganz druf ah was für en track es dänn am schluss söll geh, je nach inhalt vom song mues die bassdrum ja dänn au so gfiltered werde das sie i de track ie passt...

gheimniss gits kei i dere sparte, es isch alles wie au überall en frag vom persönliche gschmack...

e bassdrum chan mer z.b. au mit de hand, em fuess oder mit ere ovo-büchs herstelle und ufnäh... anything goes...
aber wenn du natürlich e bassdrum wotsch ha wo tönt wie eini vo de infected, denn nimsch am beschte die vo ihne...

so long
ChriSmoS
dj
dj
Beiträge: 653
Registriert: Di 26. Okt 2004, 14:04
Wohnort: Burlen
Kontaktdaten:

Beitrag von ChriSmoS »

jo do verstohni die guet, am schluss wörd soscht alles glich tööne, emel dkicks / bassdrums.

Und i fend da au guet wie du das schriebsch. Aber ebe en bestehende zneh und denn zverändere so wie mer en denn brucht bzw. is stuck passt esch doch au guet oder fendsch ned? im nachhinein eschs ja fascht nömm ussenanderzhalte z.b. vomene infected kick. wie scho gseit hesch, gschmackssach :D

generell: was haltisch vo Tuts z.b. au för D'n'B beats? aso dgrundsätz vom beat ufbau etc...?
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
psypilot

Beitrag von psypilot »

...also eini abändere isch sicher au cool, ebe sobald din eigene charakter iebringsch isch doch das schön... und weg de infecteded kick, die ghörsch praktisch uf jedem dritte lied... rächt ideelos, gschmack hin oder her...

was zum geier sind Tuts? han ich da öppis verpasst?
ChriSmoS
dj
dj
Beiträge: 653
Registriert: Di 26. Okt 2004, 14:04
Wohnort: Burlen
Kontaktdaten:

Beitrag von ChriSmoS »

ja scho, ned dasi infected kick hät hehe, han bes jetzt mal paar kicks vom suncollector öbercho (merci nomol). und ebe sitt ich do paar tips öbercho han met was mer guet kicks cha mache beni au a eige kreatione dra....

Tuts = tutorials (z.b. screenshot usem cubase) wo schritt-wiis erklährt werd wie mer z.b. de grundbeat cha mache...
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
Benutzeravatar
Axon
artist
artist
Beiträge: 237
Registriert: So 2. Nov 2003, 15:39

Beitrag von Axon »

dr psypilot het soo rächt, en thujon meint yeah es paar kicks vo astrix infected usw. ond hey die hei scho es paatr mou funktioniert...wieso nehm eg se ned ou nomol;)
jede sött doch eigete sound mache...ond ihn so produziere..dass säuber gmacht esch...mini meinig!
Time you enjoy wasting, was not wasted.
John Lennon
http://soundcloud.com/axon_human
ChriSmoS
dj
dj
Beiträge: 653
Registriert: Di 26. Okt 2004, 14:04
Wohnort: Burlen
Kontaktdaten:

Beitrag von ChriSmoS »

sicher, da hesch du recht. schlussändlich isch dr track den ja eh vom producer selber...quasi so produziert wie ers will öb astrix kick hi oder her....wie scho gseit chasch en denn ja no soo zrecht büüge wies du wotsch...wenns den zu anderne "klaute" sache goht, z.b. melodie etc....denn werds met de ziit scho brennslig....
i meine es betzli copy&paste schadet ned aber wies au esch im läbe, alles im Maaasss.

jede sell die tools bruuche wo er chan benütze um a sies ziel zcho...
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
Benutzeravatar
Thujon
artist
artist
Beiträge: 722
Registriert: Sa 18. Okt 2003, 16:05
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Beitrag von Thujon »

schön zu hören Psypilot :)

Man muss ja nicht wie die anderen klingen :) aber die Kiks sind schon echt Fett ...
also wenn du nen Kick in Astrix oder GMS qualität machen kannst ...dann Hut ab ...

Ich finde es sehr schwierig ... und bastle lieber an anderen Sachen etwas länger als am Kik :)

Ich muss sagen ich selbst stehe auch voll und ganz auf Mainstreamfullon ...und schäme mich kein bisschen dafür auch Mainstreamfullon zu produzieren ...jedem das seine ...so lange nicht kopiert wird ...
habe schliesslich auch von Israelis musik machen gelernt :) und deren sound ist von mir ausgesehen was vom besten ....


@consch ...hast du mal ein lied gemacht ??

sagst du wenn du ein Lied hörst ...auweh schon wieder ein Astrix Kik ??
Ich weiss ja nicht wie du das siehst ... aber ein Kik und ne Bassline machen schon viel aus ...
Ich würde sagen die meisten nehmen samples als Kiks ... und wenn man ein Lied hört gibts ja nicht nur Kik ... sondern auch sonstige sounds ...

@Chrismos ...
du nimmst mir die Worte aus dem Mund :P


Grüsse Simon ...
http://www.facebook.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/freakulizer


18 Aug. Daydance (Simon Slice Live) , Luzern, Switzerland
18 Aug. Synthesis of Sound Round II Raum Zürich ,Switzerland
24 Aug. Danghai Club Danghai Club, Curitiba, Brazil
25 Aug. Field Club Field Club, Santa Catarina, Brazil
26 Aug, Electrance Electrance, Sao Paulo, Brazil
31 Aug. Limited Hangout 2 Rote Fabrik, Zürich, Switzerland
ChriSmoS
dj
dj
Beiträge: 653
Registriert: Di 26. Okt 2004, 14:04
Wohnort: Burlen
Kontaktdaten:

Beitrag von ChriSmoS »

das met dere swiss-psychedelic-producer-convention wörd ich au ned schlecht finde, aber me muess es ja ned i dere Art umsetze. 1mal im jahr ok. Aber för en tuschbörse wärs guet wenn sie sganz johr göffnet hät *g*

i wör dorom en art Music-Topic vorschlo. Döt cha mer eigni loops, samples, kicks etc...drufhaue und met anderne Tusche sowie au tips ge wenn mer will, generell zum no meh Fachsimple =)

s'hät aber för da thema scho en itrag:
http://www.muestik.com/mysticalforum/vi ... .php?t=617
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
Benutzeravatar
Axon
artist
artist
Beiträge: 237
Registriert: So 2. Nov 2003, 15:39

Beitrag von Axon »

jo schlossändlech machst bumm:)...
weiss ned, wott niemmert kritisiere..nome mini meinig säge:)
jo sone convention wär cool! ond hey wäge konkurränz...eg dänke sowiit esch die szene noni oder?...schiss uf konkurränz send doch eifach alles freaks wo wei muusig mache :roll:
Time you enjoy wasting, was not wasted.
John Lennon
http://soundcloud.com/axon_human
Benutzeravatar
Axon
artist
artist
Beiträge: 237
Registriert: So 2. Nov 2003, 15:39

Beitrag von Axon »

wär sharet aues??...die goa elite?..jo en eigete server wär hammer! guet han zwar do en schiss leitig, aber das duet secher velecht ou mol ändere:)
Time you enjoy wasting, was not wasted.
John Lennon
http://soundcloud.com/axon_human
ChriSmoS
dj
dj
Beiträge: 653
Registriert: Di 26. Okt 2004, 14:04
Wohnort: Burlen
Kontaktdaten:

Beitrag von ChriSmoS »

met de entsprechende Sponsore wäri scho bereit en eigete web-share-server is netz zstelle :shock:

en erschte grundcode wie mers mache chönti esch eigentli au in planig... :!:
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
Digitalist
dj
dj
Beiträge: 47
Registriert: Do 4. Dez 2003, 21:31
Kontaktdaten:

kicks?!?

Beitrag von Digitalist »

mich erstaunt dass man hier ausschliesslich über kicks diskutiert, meiner ansicht nach gehört ne bassline dazu! ..ein kick macht ja nur bum, was ist denn der unterschied von hi end kick zu schlagzeug kicks wenn es nur "bum" ist? ein kick kann dumpf, hart, weich,...sein!
kick und bassline sollten eine synthese ergeben! man kann ne fette bassline machen aber der kick passt nicht (egal ob hi end oder nicht) natürlich wenn man ne typische vb1 israbassline macht nen astrix-, infected-kick dazu mischt passt das meisstens schon! doch gibt es ja auch andere styles als isra...

macht musik wie es euch gefällt!

xabooooom
Eloy

Beitrag von Eloy »

Danke digitalist! Siehe ich auch so. Ich geh sogar noch weiter und finde im endeffekt muss alles zueinander passen.
Klar lebt der Techno allgemein vom RH und Bass, aber Power und druck kriegt man auch mit einem guten Arragement hin.
Das ist wie mit einer Band, nicht das teuerste Drum und der abgedrehteste Gitarrenamp macht gute Musik, sondern wie man es aufbaut und spielt. Das ist ja die Kunst der Musik!
ChriSmoS
dj
dj
Beiträge: 653
Registriert: Di 26. Okt 2004, 14:04
Wohnort: Burlen
Kontaktdaten:

Beitrag von ChriSmoS »

ja na klahr, finde das eine sehr gute idee, das müssen wir uns mal richtig durch den kopf gehen lassen.

yes, we will stay in contact...
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
Benutzeravatar
Omline
dj
dj
Beiträge: 526
Registriert: Sa 25. Okt 2003, 16:24
Wohnort: Zurich Highlands
Kontaktdaten:

Beitrag von Omline »

wott au es sternli!

hihi, gli gli ;)
Antworten